Mees, ik had een zw-test van de etos. Zal morgen, als het nog nodig is, naar kruidvat gaan.... Ergens heb ik nog wel die hoop maar als ik google dan lees ik ook dat slijmverlies voor nod meestal inhoudt dat de duivels eraan komen. En een paar dagen terug had ik echt hele zere boobs en dat neemt ook af. Kortom, ik blijf beetje hoop houden zolang er nog geen rood is maar de kans is groter dat het weer niet raak is en de ongi gewoon er aan komt.
Jeetje, had jij langer last van witverlies of ook 2 a 3 dagen? Na mijn ei heb ik wel wat slijmverlies gehad maar dat was minimaal. De afgelopen dagen is het echt veel meer. Maar ja, die boobs he... ze zijn wel gevoelig maar doen niet meer zo zeer als een paar dagen terug. Leuk dat je zus komt meid en het zou zeker leuk zijn als ze mee kon naar het zkh voor je eerste afspraak. Hoop voor je dat die misselijkheid nie door gaat zetten.
Ik had dat ook pas een paar dagen vantevoren dat het meer werd (maar ik had dat dus normaal nooit zo voor nod) en die borsten, ook herkenbaar! Nu nog, af en toe doen ze pijn, maar sommige dagen zelfs helemaal niet. Het is zo lastig, hè! Een paar dagen voor nod dacht ik echt dat ik wel ongesteld zou worden, maar hoe dichter bij nod hoe meer ik ervan overtuigd was dat het toch wel raak kon zijn. Nou, spannend bij jou ook! Ik hoop het voor je hoor!
even een ego bericht wat zit ook hells kitchen te kijken maar wilevenaanjulleikwijt uitslag punctie vandaag binnen,geen afwijkingen alles volledig normaal.het is een jongentje.hoera hoear. wat eenlast vanmijn schouders af zeg, ik moest er even van huilen sorry maar lees morgen op werk bij doei
Xon meis, nogmaals een hele dikke knuffel van mij en ik hoop dat alle ellende gauw voorbij is en je er helemaal voor kunt gaan!!! Alice, klinkt toch wel hoopvol hoor, ik herken dat allemaal wel, ik duim voor je!! S6 met afwachten meid!! Jeetje, leuk dat je zusje bij je komt! Gezellie toch?? Almika, fijn voor je meis dat alles goed is!! En gefeli met je zoon!! Hier nog nie veel te melden, nog steeds pijnlijke bedoeling hier, als het morgen nog niet beter gaat bel ik even met de pijnpoli, maar ik ga geen pijnstillers slikken hoor, ik ben blij dat ik eindelijk na jaren van die zooi ben afgekickt, dus veel verder dan een ibu ofzo zou ik toch niet gaan maar dat neem ik nu ook al, weet niet of dat wel ok is voor mijn ei maar het zij zo..... Het is echt fijn dat jullie allemaal zo meeleven, ik heb weleens het idee dat jullie me nog beter begrijpen dan de mensen die dichtbij me staan............dikke knufffff allemaal....
Gefeliciteerd, Almika! Goed nieuws! En Niala, klinkt ook alsof je heel blij met de aanstaande verhuizing naar Dubai, dus ook gefeliciteerd! Hoe voel je je wat betreft kwaaltjes? Valt het mee? Ik vind het behoorlijk pittig met nog een peuter om me heen, die alleen maar ikwil ikwil ikwil zegt . En jij hebt er meer toch? Hoe oud zijn ze eigenlijk? Oh Xon, wat een ellende, ach meid toch, ik leef met je mee vanachter mijn beeldscherm! Ik hoop dat die operatie je gaat helpen, en dat je daarna heel snel zwanger wordt (of toch nog ff op de valreep ervoor...) Enne: pas op hé 37 is helemaal niet oud :x dat ben ik nl. ook . Sterkte met dit alles! Syllisa, jij ook een hart onder de riem van mij, heel veel sterkte & een dikke knuffel! Alice & Sneeuwmees wat spannend bij jullie, ik hoop toch van tenminste één van jullie, maar liefst van jullie allebei natuurlijk, streepjesnieuws te krijgen i.p.v. rode duivels. Veel sterkte met de spanning, ik vond dat elke maand het meest gekmakende moment! Jeetje jij ook sterkte met de misselijkheid! en succes met de huizenjacht! Zou fijn zijn als je een plek vind, waar je lekker je 'nestje' kan gaan bouwen!!! Wij hebben vandaag een extra echo afspraak gemaakt i.v.m. dat "kleine hoofd", en gelukkig kan die gedaan worden door de vrouw die ook de 13 weken echo heeft gedaan, die vonden we een stuk prettiger en duidelijker, dan deze vent met zijn kleine hoofd.... pfff. Daar ben ik nu dan maar even blij mee. Gelukkig lig ik hier nu even niet meer van wakker, maar van de hormonen helaas wel... van 00:30 tot 05:30... sjonge jonge op gegeven moment wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest, dus toch maar manlief wakker gemaakt, en na een bekertje warme melk en een paar warme armen eindelijk weer ingedoezeld. My God, wat irritant. Eerst continue slapen, en nu continue wakker... Oh en van het aftellen krijg ik ook de zenuwen, vandaag weer het hele huis op zijn kop gezet en gepoetst, en kleertjes ed uitgezocht... Nog maar ongeveer 18 weken te gaan, OEPS Misschien moet ik mijn laptop maar op standby naast mijn bed leggen, kan ik de schade van het eerste trimester een beetje inhalen
was pauze,even snel en vluchtig bij gelezen xon..shit dit was niet waar je en we opgehoopt hadden maar verklaart wellicht dat al zolang voortduurt. zou idd poging wagen als die operatie niet te dichtbij is. maar beter hoe sneller operatie en de nodige natuurlijke preparaten innemen om boel weer op orde te krijgen heeft misschien meer zin. zou je niet te veel zorgen maken om die operatie want het is best snel hersteld en als je er supplementen en juiste vitamines en zo bij inneemt versnelt alleen maar. er is genoeg. in familei ookiemand gehaden die washierna bij 2ekeer zw.nu is iedereen anders maar je snapt wat ik bedoel denk ik @sylis...dit hadden zeniet vertreld?en wat is nut en bedoeling van deze spuiten dit heb ik gemist. @mees...nog steeds niks...wow spannend maar tegelijk vraag je je vast af of je cyclus niet van slag is, bloed test kan uitkomst bieden @impie...getver de getver hoop voor je dat tijdelijk is. als te erg isdan middeltje vragen aan ha @ alice...geen bloed geeft moed was ons motto toch @jeetje...deadline gehaald? en het regent dus toch nog wel eens daar in turkije....haha en dan zeiknat ook nog...komt vast niet vaak voor ander shad je wel een plu bij je ik ga snel weer kijken tot later.
Meiden, het ziet er toch naar uit dat ik op rood ga. Vanavond dacht ik, ik gooi er nog een kruidvat test tegenaan omdat die andere mislukt was. Dus ik met mijn bekertje naar de wc en plas opgevangen. Toen zag ik er een flubbertje in drijven wat er niet in thuis hoort. Bij het afvegen ook wat waterig rood. Testje dus maar niet meer gedaan. Nu is het weer even rustig en geen bloedverlies, maar dat zal vannacht of morgen wel verder doorbreken. Aan de ene kant dus teleurstelling, het had zo mooi kunnen zijn, aan de andere kant opluchting, omdat er in ieder geval duidelijkheid is, aan de andere kant ook weer boosheid :x, omdat me lijf me weer zo voor de gek heeft gehouden (heb nu ook al weer honger). Maar goed, ik zal mijn banner en het NOD-lijstje weer aanpassen en we gaan weer met frisse moed , ahum, ahum op naar de volgende ronde. Alice: ogen zijn nu op jouw gericht, meid! Maak jij onze maand weer goed met roze nieuws!!??
NOD-WACHTBANKJE: 22-06 JoMi 36 - ronde 17 - 2e kind 07-07 Xon (BAM)37 - ronde 12 d.m.v. ZI - 1e kind 11-07 Sillysa 37 - ronde 10 - 3e kind 24-07 Sneeuwmees 39 - ronde 2 na mk - 2e kind ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind ..-.. Secondlife 36-ronde 10- 2e kind ..-.. Maureen 39 - ronde 5 (d.w.z. via ZI) - 1e kind ZWANGER: 28-10-2011 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!) 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind 13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) verrassing! 01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 03-02-2012 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind (ZWANGER!!! verrassing! 15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)
@Almika: gefeliciteerd met dit goede nieuws! En een jongen! leuk voor je zoontje, of is hij er niet blij mee? @Guapetona: zoals je gezien hebt is er van mij geen roze te verwachten deze maand. Dus Alice moet het waar gaan maken! @Xon: al weer opgedroogd? Ik ga zo naar bed, het is een enerverend dagje geweest! Welterusten allemaal.
NOD-WACHTBANKJE: 07-07 Xon (BAM)37 - ronde 12 d.m.v. ZI - 1e kind 11-07 Sillysa 37 - ronde 10 - 3e kind 16-06 JoMi 36 - ronde 17 - 2e kind 24-07 Sneeuwmees 39 - ronde 2 na mk - 2e kind ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind ..-.. Secondlife 36-ronde 10- 2e kind ..-.. Maureen 39 - ronde 5 (d.w.z. via ZI) - 1e kind ZWANGER: 28-10-2011 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!) 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind 13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) verrassing! 01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 03-02-2012 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind (ZWANGER!!! verrassing! 15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)
Het lijstje en mijn banner zeggen genoeg denk ik. Verder iedereen even een dikke knuffel, lees wel mee maar heb helemaal even geen energie nog.
Jomi balen meid... Mees, heeft het doorgezet? Almika, gefeliciteerd meid Hier nog geen bloed. Nog steeds slijmverlies maar net wel tintje bruin erin. Ik ga ervan uit dat ik ongi word. Moet zeggen dat dat slijmverlies nog nooit heb gehad en daardoor wel hoop had... Maar goed, mijn lichaam heeft me weer goed in de maling genomen... Kutzooi!!
OOohhhhh nee toch Mees en Alice??? Ik hoop dat t nog goed komt, maar ik weet zelf dat als er rare friebeltjes en andere tintjes tevoorschijn komen het in mijn geval altijd over is. Maar Niala heeft dan weer het tegendeel bewezen, dus wie weet!! Almika, wat heerlijk dat alles goed is. En een jongen. Super zeg! Geniet ervan. Ik heb zelf voor de 2e dag op een rij weer even alles laten bezinken, je krijgt ook weer zoveel over je heen. Het klinkt als iets heel zwaars, maar uiteindelijk is het hopelijk een korte kleine routine ingreep. Vanochtend wel voor het eerst zelf pregnyl gespoten. Voor de laatste poging zonder operatie. Spulletje gemend en hoppa in mijn buik! Ik vond het best stoer van mezelf. De prik zelf voelde ik niet, wel de vloeistof erin spuiten, maar dat schijnt te komen, volgens de verpleegkundige, omdat de hoeveelheid best veel is, nu nog steeds wat gevoelig. Zo ook weer gedaan!!
Mee eens! Wat jij allemaal moet doorstaan, dat moet toch beloond worden met een mooie baby! Sillysa: Balen zeg dat je zoveel pijn hebt, hopelijk wordt het snel minder. Sneeuwmees: En? Heeft het doorgezet? Alice: En bij jou? JoMi: Balen meid! Almika: Wat fijn dat alles helemaal goed is! En een jongen, gefeliciteerd! Xon: Stoer dat je zelf pregnyl hebt gespoten!
Hoi meiden, Mees, jammer dat het toch heeft doorgezet aan de andere kant nu eindelijk die onzekerhied voorbij, knuffffffff meid... Alice, bruine friemeltjes kan nog goedkomen hoor zolang het nog niet rood bloed is, s6 meid een dikke knuffffff...... Xon, las dat je jezelf hebt ingespoten met pregnyl en zie dat vandaag je meest vruchtbare dag is??? Kan je donor wel vandaag of morgen dan??? Ik hoop het voor je, s6 meid, knuffffffff Hier gaat het weer wat beter, gelukkig minder pijn kan alweer een beetje vooruit, nog wel wat stijf, maar dat komt door de spierpijn omdat ze ja dwars door je rugspieren prikken. Jaja en oma zit nu toch wel een beetje in spanning te wachten op een telefoontje van dochterlief hoor, nog 10 dagen te gaan!!!
En als ik het zo bekijk trouwens is het NODbankje flink aan het slinken, hoop dat ik binnenkort ( en anderen ook natuurlijk!!) ook weer mag aanschuiven op de lange roze bank.........
Meiden, ja, het heeft helaas toch doorgezet. Dus voordeel is wel dat er nu een einde aan de onzekerheid is. Op de een of andere gekke manier heb ik nu ook wat meer energie. Ik denk dat mijn lichaam er deze keer echt moeite mee had en dat het daarom een behoorlijke uitputtingsslag voor me is geweest de afgelopen dagen. Helaas dacht ik dat die enorme vermoeidheid dus van een evt. zwangerschap zou komen. Helaas dus niet zo. Maar goed, na een paar traantjes van gisteren, ivm de ontlading en toch de teleurstelling, nu weer fris en fruitig opgestaan. Hoop dat deze maand mijn ei wel iets eerder is en dat mijn cyclus wat korter wordt, maar goed, dat is weer afwachten. Pfff.... Ik ben zo vrij geweest het lijstje ook wat op te schonen. Adora stond bij de zwangeren en La Femme bij de NOD. Beide praten al langer niet meer mee in ons clubje en ze verhuisden nog wel altijd trouw mee met het lijstje met allemaal puntjes, puntjes omdat we niet meer van hun wisten. Ze zijn van harte welkom bij ons clubje, maar dan moeten ze zich maar even opnieuw melden en zo nodig zichzelf weer op het lijstje erbij zetten met alle gegevens (vind ik tenminste). @Alice: hoe is het met jou, meid? Een enkel bruin flubbetje kan geen kwaad, dus nog even de moed erin houden, hoor! @JoMi: jammer dat het ook voor jou niet zo had mogen zijn. Hoe voel je je verder? @Xon: heel knap van je dat je jezelf voor het eerst gespoten hebt. Ik ben zelf zo kleinzerig, dat ik al kippenvel bij het idee krijg, dus hartstikke goed. En je word er vanzelf ook handiger in, dus het kan alleen maar beter gaan. Nu weer op naar weer een ZI, die hopelijk de hele operatie onnodig maakt. @Sayen: bedankt voor je steun. Het heeft helaas niet mogen baten en ik sta weer met datum en al op de NOD-lijst. Hoe voel je zelf? 15 weken zwanger al weer. Waar blijft de tijd??
@Syl: fijn dat het weer wat beter gaat. Die stijfheid is niet gek, allereerst door de prik, maar ook door de pijn neem ik aan dat alles erg verkrampt. Nou, hoop dat je ook weer wat mobieler bent over een paar dagen als je ei zich weer aankondigt. Volgende maand moeten er toch echt een paar van ons een bankje lager zakken, hoor! Ik heb 3 pendels voor juli. Ach, er hoeft er maar een van uit te komen en ik ben al blij. Ja, 10 daagjes, nog (of korter....hihihihi).. Enorm spannend, hoor, als je de hele dag in afwachting bent van dat ene telefoontje!