Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Jammer Sneeuwmees...

Hier alles prima, voel me goed. Ik zal wel blij zijn als ik de kleine voor het eerst voel bewegen, zo helemaal zonder kwaaltjes ga je bijna twijfelen of je wel zwanger bent.
    Het gaat echt snel ja! Ik krijg vandaag mijn laatste moeders voor moeders kratje, nog 1 weekje en dan ben ik al klaar met urine opvangen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Sayen: ik dacht dat ik mijn zoontje toen voor het eerst met 17 weken voelde, dus dat schiet al op voor je. Ik denk dat je in het begin het ook nog niet gelijk door hebt dat het je kindje is, het is een vederlicht gekriebel in je buik. Ik ben het even kwijt, is het je eerste kindje? Als het je tweede kindje zou zijn, dan heb ik wel eens gehoord, dat je het nog eerder kunt voelen. Ja, als je dat eenmaal voelt, dan word het pas echt. Heerlijk dat getrappel in je buik. Gaf altijd zo'n speciaal gevoel! Maar goed, nog eventjes wachten en je zult het snel genoeg zelf mogen ervaren. Kan niet wachten tot ik het weer voel trappelen...

3. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Dit wordt mijn 1e kindje, dus ik weet ook nog niet hoe het voelt. Ik kan me voorstellen dat je het bij de 2e eerder voelt omdat je al weet hoe het voelt, en je het dus eerder herkent als het kindje.
    Vorige week hebben we het babykamertje gehaalt, dat staat nu boven. Soms zie ik het staan en dan denk ik echt, o ja, ik ben zwanger :D

4. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Aaarggh bah Mees!
    Chocola, chocola en een dikke knuffel!
    Mees en je hebt gelijk wat betreft het lijstje, hoor.
    Ze zijn van harte welkom, maar moeten het lijstje wel een beetje up to date houden.

Syl, nog 10 dagen, oehhh, spannend!!Bij een eerste zou het best nog eens wat langer kunnen duren, toch?
    En ik hoop ook dat we het NOD lijstje straks helemaal niet meer nodig hebben. Zou toch super fijn zijn.

En donor komt morgenmiddag.
    Vanochtend 07.30 pregnyl gespoten, dan +/- 36 uur later mijn eisprong.
    Dus morgenavond rond half 8 zou dat zijn.
    Donor komt rond 16.00 u.
    Kan zaad alvast een paar uur richting ei zwemmen, en hopelijk they meat each other later that evening :)
    Ga zelf uit eten, dus zal vragen om wat kaarslicht en romantische muziek, haha.

5. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @mees...shit shit...wel weer veel chocolade...maar je weet wat en dat je cyclus best regelmatig is is ook wat waard. bengel weet nog niet, morgen pas hij gaat mee naar 20 wkn echo dus ben benieuwd wat hij zegt.

@syl..al wat beter!? hoe is met pijn en wat doen die spuiten nu precies.

@ xon...you go girl, pluim. dat je er er zo doorheen slaat en heel stoer zelf prikt. ik hoop dat je operatie niet nodig hebt en dit raak is.

@sayen...je hebt best kansdat je het pas later voelt gezien je 1e is.
    ik herkende het wel al snel en nu elke dag maar 1e trapjes rond 17 wkn

@alice...ik had ook wel van die fliebeltjes hoor!!!!!!!

ik ben echt zo blij.....ik loop eindelijk met glimlach rond, hoef mij niet meer in te houden omdat ik dan denk zal wel mis zijn...heerlijk dit gevoel herken het weer van andere bengel

ik morgen gelijk maar eesn met hoogzwangere vriendin naar baydump, gratis box halen en shoppennnnnnnn!!!!!!!!!!

thanx voor felicititaties!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Almika: geniet ervan! Lekker shoppen en pronken met je buik. Had je zelf gedacht dat het een jongetje zou worden? Lijkt me wel apart al te weten wat het gaat worden. Wij hebben dat niet willen weten en ondanks dat ik heeel nieuwsgierig was, vond ik de spanning tot de laatste minuut ook wel wat hebben. Maar goed, jij weet in ieder geval wel al welk kleur boxkleed je kan kopen (een blauwe!:D).
    @Sayen: spannend, hoor, je eerste kindje. Al moet ik zeggen dat ik bij mijn tweede zwangerschap meer gespannen was als bij de eerste. Op de een of andere manier weet je nu meer en daardoor was ik die eerste 12 weken nog gespannener dan bij de eerste. Vaak was ik zo overweldigend toen wat er allemaal gebeurde dat ik op de een of andere manier er 'makkelijker' doorheen rolde. En ja, dat gevoel van die babykamer herken ik wel. Dat heeft bij mij ook zo lang geduurd. Vaak liep ik er gewoon even doorheen en kon ik me gewoon niet voorstellen dat daar echt een kindje van mij in kwam te liggen. Heel onwerkelijk. Alsof ik een ander huis rondliep. Maar je bent niet voor niets 9 maanden zwanger, hè? Dat is niet voor niets. Je moet er niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk helemaal op voorbereiden en dat heeft echt tijd nodig, hoor. Dus niet zo gek dat het nog vreemd voelt. Komt allemaal goed.:p
    @Xon: mooi getimed weer met je donor en je ei.;) Ik zou bij het uit eten gaan, wel rustige muziek aan willen hebben, maar niet al te donker, hoor. Straks gaan de zaadjes uit angst weer naar het licht zwemmen, en dat moeten we niet hebben.:D Ze moeten die eitjes van je aanvallen!

7. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Zoals ik vanmorgen al zei, slijm met beige kleur. En vanaf toen, 7.30u, niets meer.
    Af en toe wat krampjes. Boobs nog minder gevoelig dan gisteren en de krampjes zijn voornamelijk aan 1 kant met uitstraling naar onderrug. Ik ga zo test van kruidvat halen en vanmiddag testen maar vrees dat ik gewoon ongi word.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Alice: duim, duim, duim, duim, duim, duim!!!

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja Alice, duim, duim, duim ,duim en zoals die kinderen in mijn klas dan zeggen keer een miljoen :) !!!

Ja zeg mees, zometeen komen de zaadjes morgenavond op zoek naar het licht mijn keel uit (gatverdamme!!!).
    En ja als alles precies doet wat het zou moeten doen, is het weer goed getimed.
    Ik heb vanochtend nog een ovutest gedaan, die had een licht streepje, dus ik zou vandaag of morgen nog niet mijn eisprong uit zichzelf hebben.
    Weet natuurlijk niet wat dat ei doet onder zoveel geweld van pregnyl, hij is rijp en groot genoeg om te springen.
    Nou ja overal staat dat het na de pregnyl 36 a 40 uur duurt, en daar zal ik dan geen uitzondering op zijn hoop en denk ik!

10. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ohhh ja dat vergeet ik nog helemaal.
    Door al de heavy stuff, vergeet ik jullie te vertellen dat er een onwijs grappig nieuw wijsheidtegeltje hing in het kantoor van de fer. verpleegkundigen.

"Hoe wil jij je eitje? Gekookt, gebakken of bevrucht?"

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Hahaha... wat een grappige tekst! En dat bij de fertiliteitsverpleegkundigen aan de wand. En tegeltjes bevatten altijd een kern van waarheid. Ik heb vandaag al een gebakken eitje gehad, de volgende mag een bevruchte zijn.:D
    Nou, ik ga er zeker vanuit dat jij geen uitzondering bent. Je hebt van jezelf al een licht streepje, dus met alle krachten van de pregnyl er nog eens bij. Nou, dat ei barst morgen gewoon uit elkaar!:) (Zal lachen als je deze maand nog eens zwanger blijkt te zijn ook. Al was het alleen maar om een lange tong uit te steken tegen die gyn from hell).:cool:

12. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hmmm, ik hou niet zo erg van ei, zou dat het zijn??

Ach, ik geloof niet dat 11 keer niet zwanger, het dan net voor de operatie bij poging 12 wel lukt.
    Ze zeiden dat het wel erg moeilijk was om met die drie poliepen nog een mooi plekje voor de innesteling te vinden.
    Ik wil gewoon geen poging laten gaan, maar heb mijn donor voor deze poging ook maar 1 keer gevraagd.
    Zonde van al de inspanning en het geregel, als het bijna onmogelijk is om zo zwanger te raken, toch?

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: je zal de mensen eens de kost moeten geven die er eigenlijk van uit gingen dat ze toch niet zwanger zouden raken. Een collega van mij was compleet onvruchtbaar, hadden ze tegen haar gezegd. De kans dat zij zwanger kon raken was nihil. Ze hebben zich toen na jaren op de wachtlijst laten zetten voor adoptie en wat denk je. Zwanger.
    De gyn stond voor een raadsel, maar zei wel, blijf maar op de lijst staan voor evt. een tweede kindje, want dit was echt een godswonder. En wat denk je. Ze raakt voor de tweede keer zwanger. Dus..... moraal van dit vcerhaal. Een 'ongelukje' zit in een klein hoekje en de wonderen zijn de wereld niet uit. En... het komt altijd op een moment waarop je het niet had verwacht!
    Nou, dat zijn toch ineens 3 tegeltjes bij elkaar!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees, balen zeg dat het toch is doorgezezet, maar inderdaad in ieder geval duidelijkheid nu.
    Wat een verhaal over die vrouw die zo goed als onvruchttbaar was en toch spontaan twee keer zwanger raakte!

Wat een geinig tegeltje, Xon!
    En jezelf prikken, poeh dat lijkt me echt even doorbijten! Knap hoor! Ik hoop van harte dat het misschien toch raak is deze maand en je die operatie niet nodig hebt. Maar in ieder geval heb je nu wel zicht op dat er iets gaat gebeuren als het nu toch niet raak is. Toch?
    Fijne avond, lekker, uit eten!

Alice: het kan nog steeds!! Ben benieuwd!!

JoMi: balen ook voor jou weer, meid! Hoe gaat het nu verder met je?

Sillysa: gelukkig dat het vandaag wat beter gaat, het klonk echt heel beroerd gisteren zeg!

Hier hebben we eindelijk een ziekenhuis gevonden dat en in de buurt zit van waar we gaan wonen en dat ook nog eens helemaal niet zo duur is als al die anderen en het schijnt toch goed te zijn! Een vriendin van mijn schoonzusje is er al een keer bevallen en gaat er als het goed is binnen twee weken weer bevallen. Nu alleen die afspraak nog, schiet echt niet op bij ons hè! Maar morgen gaat ie echt bellen heeft ie beloofd. Hij vindt het een beetje eng gaf ie nu toe ;)

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Nou Xon timoing kan niet beter, dus veel s6 meid!!! En uuhh ei bevrucht hahahaha......

Almika, die prikken zijn voor pijnblokkades in de rug, dat komt door een mislukte hernia-operatie, vandaar.....

Alice, veel s6 meid!! Duim,duim duim duim!!!!

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    jeetje, bedankt hoor, het gaat al een stuk beter, fin dat jullie een ziekenhuis hebben gevonden!! Nu op naar de eerste echooooo!! knuffffffffff

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    #4597 JoMi, Jun 23, 2011
    Last edited: Jun 23, 2011
    Lieve meiden,

Ik heb besloten om mij een tijdje terug te trekken van zp, ik wil kijken of het mij iets meer rust gaat brengen.

Gisteren alweer ongi geworden en ook heb ik sinds een aantal dagen ook veel last van mijn reuma. Kan bijna niet typen, doet best veel pijn in mijn handen en vingers.

Ik probeer wel wat mee te blijven lezen en wil ik dan weer wat meer mee kletsen, ben ik in ieder geval nog wat op de hoogte.

Mocht ik nog eens een keertje goed nieuws hebben dan laat ik het hier wel weten of ik stuur Jes en/of Salcia wel even een sms.

Verder wens ik iedereen heel veel succes met zwanger worden en de zwangeren een hele fijne zwangerschap.

Heel veel liefs, JoMi.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, tuurlijk je hebt ook gelijk hoor. Ik zie het wel.
    1 ding weet ik zeker als ik geen poging doe is het zeker niet raak.

Jeetje wat heerlijk dat t nu allemaal zo voor de wind gaat.
    Ook nog een betaalbaar ziekenhuis gevonden, goed zo.
    Eigenlijk wel bijna schattig dat je man het een beetje eng vond.
    Ik ben overigens blij dat ik niet alles moet betalen wat ik de laatste tijd al heb ondergaan in het zh, wel fijn dat dat in nederland gewoon goed geregeld is.
    Nou hopelijk kun jij het gewoon met alle basisdingen af enhoeft het je niet veel geld te kosten.

En Syl, fijn dat je je alweer een beetje beter voelt.
    Heb je je dochter nog gesproken?
    Nog geen veranderingen?

Jomi, lees vooral lekker rustig mee, en doe waar je je goed bij voelt. Sterkte.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Alice: En....??? Wordt het knuffelen of feliciteren??
    @Jeetje: wat fijn dat jullie nu ook een ziekenhuis op het oog hebben en de ervaringen van anderen goed zijn (en niet te duur, ook niet onbelangrijk). Zo zie je maar dat het een goede zet is geweest het nieuws aan de schoonfamilie te vertellen. Hoop dat je snel terecht kan voor een afspraak. Ik denk als je man de kleine spruit op een echo heeft gezien dat hij zit te glimmen van trots en het voor hem ook wat echter wordt. Straks moet je hem nog afremmen in zijn enthousiasme.;)
    @Syl: fijn dat het allemaal weer beter gaat. Misschien toch nog op tijd top-fit voor je ei.:)
    @JoMi: sterkte de komende tijd. Je kunt zelf het beste inschatten wat je op dit moment nodig hebt. Dus als het rust is (en even niet met ZP bezig zijn), dan respecteer ik dat. Hopelijk kom je ons nog eens verblijden met mooi roze nieuws!:p

Hier ongi op volle toeren aanwezig. Meer krampen als vorige maand, dus blijkbaar grote schoonmaak daarbinnen. Nou ja, het is voor het goede doel, zullen we maar denken. :cool:

20. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Xon, heb een fles champagne gehaald hoor. Hij is echter niet onbeperkt houdbaar, dus........... hahahaha

Jomi, sterkte met de reuma, dat valt niet mee!
    Doe lekker rustig aan.

Syll, en hopelijk morgen weer een stuk beterder dan vandaag;)

JeetjeB, spannend morgen, dan weet je wanneer je eerste afspraak is.

Dank jullie wel voor het duimen maar ik heb momenteel wel flinke last van ongikrampen.
    Weliswaar nog geen bloed maar sterk het gevoel dat dit vannacht of morgenochtend komt.

Share This Page