Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    thx voor de welkom jeetje..!

En sneeuwmees en al die anderen het is bij mij uiteindelijk pas gelukt toen ik het niet meer probeerde... minder stress denk ik. Zit nu nog in het begin dus ben er nu nog veel te obsessief mee bezig maar dat punt bereik op een gegeven moment toch!? En nu is het ook nog leuk en spannend...gelukkig.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    #4702 JeetjeB, 30 jun 2011
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
    Justme: wat fijn dat alles goed is, gelukkig is het dus niet erg die korte ongi! Maar dat dacht ik ergens al een beetje gezien mijn situatie ;)
    Hopelijk is de rest ook gewoon goed. Wat is een samenlevingstest eigenlijk? Ik heb het al vaker voorbij zien komen maar ik weet het niet... :)

Sneeuwmees: inderdaad, helemaal waar wat je zegt! Een bevestiging zou wel een keer fijn zijn. Ik heb al bijna de neiging om weer eens een test te doen om te zien of die nog wel positief is! ;) Maar dat zegt ook niet alles natuurlijk dus ik doe het toch maar niet.
    Zelf bellen..... dat durf ik echt niet zo goed, ik ben geen held aan de telefoon. Maar er langs gaan ook om de sfeer op te snuiven is wel een idee!

Nu hebben we net gehoord dat de mensen toch pas zondag uit het huis gaan dus gaan we waarschijnlijk nu dinsdag over. Ik krijg er soms wat van hier hoor dat afspraken zo los-vast zijn!
    Nu maar verder met inpakken en schoonmaken........

Moedervan2boys: hoe oud zijn je kindjes eigenlijk? Of had je dat al ergens gezegd? Wat een wonder hoe dat soms gaat hè? Hopelijk nu weer een wonder voor jullie!

En ik gun het iedereen hier zo van harte!! Ik weet dat ik ontzettend hebt geboft met hoe snel ik zwanger ben geraakt.

Nou meiden tot later maar weer. Waar zit Sillysa?? is de bevalling soms begonnen? ;)

3. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Justme , fijn dat alles goed is en Jeetje, afspraak maken hoor!
    en we duimen voor Syl!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hee Niala, succes met de huizenjacht! Ben benieuwd wat het gaat worden. Jaaa, ik maak echt snel een afspraak nu! Hoe is het met jou? Nog misselijk of is dat over nu?

5. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    hey Jeetje... ze zijn 2 en 12 en vast wel ergens gezegd maar vind het helemaal niet erg omdat nog eens te doen;)

vanwege dat leeftijdsverschil wil ik ook heel erg graag nu een derde omdat het voor kinderen gewoon leuk is om toch een broertje of zusje te hebben om mee op te trekken. De oudste en de jongste hebben nu niets aan elkaar en de oudste vind het natuurlijk wel leuk maar ook lastig want hij moet altijd rekening houden met slaaptijden en vrienden van hem kunnen hier gewoon nooit slapen(gehorig huis) omdat die dan de kleine wakker zullen maken of das mijn angst igg.

En we gaan natuurlijk voor een meisje want tis hier veeeel te veel een mannehuis aan het worden.

Maar jij bent dus al zwanger en van je eerste, leuk joh en gefeliciteerd ;) Heb je wensen of maakt het je niet uit?

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: hartstikke goed nieuws. En maandag al weer terug. Ze maken er lekker vaart mee. Ik trok ook mijn wenkbrauw op met samenlevingstest. Leek wel of het over de notaris ging met ook een samenlevingscontract. Fijn dat de korte ongi's geen probleem zijn. Ik merk wel dat ik ook het laatste jaar vaak twee dagen echt ongesteld ben en de dagen erna, soms een dag niet, dan ineens weer wel even een heftig moment. Hoe dan ook, ook bij mij is het anders dan anders, maar ik ben toch wel zwanger geraakt dit jaar.
    @Syl: we beginnen hier nu echt serieus te denken dat je nu OMA geworden bent. Help ons uit de onzekerheid!!
    @Jeetje: gewoon doen er een keer langsrijden. Je zult er straks maandelijks naar toe moeten voor controle en op het laatst nog vaker en uiteindelijk zul je er ook moeten bevallen. Dus het moet wel goed voelen. Kun je je schoonzus niet een keer vragen (meevragen om dat ziekenhuis te bekijken bijv.). Dan kun je per ongeluk expres gelijk als je daar bent, samen met haar hulp een afspraak maken. En ja, vertel mij wat met afspraken maken in zulke landen. Toen we naar Egypte gingen met een rondreis, moesten we 's morgens heel vroeg op omdat we door de Sinaï woestijn moesten onder convoi. Als we te laat zouden zijn, dan was het convoi weg en konden we niet onze reis vervolgen. De reisleider had ons gewaarschuwd echt op tijd te zijn. Bij ons zat de schrik er goed in, bang om de bus te missen,en slaperig en duf en al zat de hele groep netjes op tijd in de bus. Komen we bij de afgesproken plek aan waar het convoi zou vertrekken, blijkt er een of andere hoge militair zich verslapen te hebben en vervolgens hebben we daar 1,5 uur met allemaal bussen staan te wachten tot meneer wakker was. Toen hij kwam ook geen enkele schaamte, verontschuldiging of wat dan ook. En wij hebben ook veel contacten nog met Egyptische vrienden. De afgesproken tijden nemen wij tegenwoordig ook maar met een korreltje zout (er kan maar zo een dag verschil in zitten).
    @Moedervan2boys: fijn dat het nu nog leuk en spannend is en dat jullie er nu nog relaxed onder zijn. Maar ik weet ook uit ervaring dat je er toch onbewust heel erg mee bezig bent. Eerst rondom je vruchtbare dagen en dan weer de spanning richting de NOD. Letten op tekens en kwaaltjes. Zal blij zijn als ik weer zwanger mag raken, dan hoef ik die stress niet meer te hebben iedere maand (alleen natuurlijk de zwangerschapsstress).

7. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    even snel tussendoor, want straks 10 minutenavond... De laatste van dit schooljaar.
    Welkom moeder van twee!
    Hier vanmiddag een tweede echo gehad en al een echt mensje gezien. Dus vanaf nu hebben we besloten om het in het openbaar te vertellen!
    Groetjes allemaal, ik heb wel gelezen, maar reageer nu even niet.
    O ja, misselijk bij vlagen... ma + di niet, woe en vandaag wel.
    groet

8. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Hallo impie, leuk hè die 10 min. gesprekken... daar ben ik volgens mij nu vanaf. De oudste gaat naar het voortgezet nu word ik volgens mij alleen ontboden als er iets niet goed gaat...

sneeuwmees: Ben er belachelijk erg mee bezig... voel idd de hele dag van alles. zelfs misselijk tussen door en ook al iets wat ik kan vergelijken met bandepijn. En dan maar denken, hou ik mezelf nou zo voor de gek!?!?! Tegen mijn man heb ik al gezegt, als het niet zo is dan zou ik dat echt heel raar vinden. Maar ik weet ook hoe je je zelf voor de gek kan houden.....

Maar wel weer genieten idd... de spanning is nu nog leuk en alles overheersend. Moet echt af en toe uit mijn hoofd weg aangezien er hier ook nog een klein mannetje rondloopt die ook aandacht wil. De Oudste is gelukkig even op kamp dus genieten van geen drukte van al die manlijke pubers over de vloer.... de hormonen van die jongens daar zijn die van ons niks bij;)

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, dan gaan ze kijken of het zaad van mijn man mijn baarmoederslijmvlies wel overleeft. klinkt misschien gek, maar als bijvoorbeeld de pH van mijn bms niet ok is dan komen de zaadjes nooit levend in de eileider.....

vind het ook heel fijn dat we meteen gaan monitoren deze ronde! heb ik snel wat zekerheid. die heftigheid of lengte van ongi zei volgens mijn gyn niets. kan soms lang zijn soms kort. ben dus errug blij nu!

10. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Hey sneeuwmees,

Zat even te snuffelen tussen je andere gesprekken en bij mij is mijn ongi precies het zelfde en heb daar,... toen we nog geen derde wilden, me wel eens behoorlijk zorgen om gemaakt. Gelukkig was dat toen nooit het geval. Dat het nu zo gaat heb ik na mijn 2de, daarvoor was ik het alleen maar altijd heel erg en das gelukkig niet meer zo.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: wat leuk dat jullie het al wereldkundig gaan maken. Dan is het ineens een stuk echter als meer mensen van weten en aan je vragen hoe het met je gaat of rekening met je houden. Jammer alleen van de misselijkheid, maar goed, je weet waarvoor het is en hopelijk wordt dat met enkele weken minder.
    @Justme: heb er nooit bij stilgestaan dat dat van het baarmoederslijm enzo ook nog een oorzaak kon zijn dat je niet zwanger kon raken. Maar goed, dat ze alles nakijken en ook dat dat al zo snel gebeurd. Hopelijk word al deze moeite snel beloond met een positieve test.
    @Moedervan2boys: je lichaam kan inderdaad gemene spelletjes met je spelen. Ik was er afgelopen maand echt van overtuigd zwanger te zijn, want ik dacht overtijd te zijn. Was enorm moe, misselijk, honger, enorm pijnlijke borsten, de bekende steekjes links/rechts. Helaas alleen maar een langere cyclus gehad en uiteindelijk ongesteld geworden. Hoop dat de 10e bij jou een leuke verrassing oplevert!
    @Syl: moeten we al OMA-Syl zeggen???
    @Jeetje: ik vroeg me af waarom je niet in Nederland een echo probeert te regelen. Je komt over een paar weekjes al hier naartoe. Hartstikke leuk toch om bijv. met je zusje te doen?

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Justme, nou fijn dat je zo een positieve ervaring hebt, en dat je al zo snel weer terug mag komen.
    Die samenlevingstest die wordt overigens niet heel vaak meer gedaan, veel ziekenhuizen (waaronder het mijne) hebben die niet meer in hun onderzoekenpakketje zitten.
    Geen idee waarom, want het lijkt mij best een nuttige test.

Syl, nog steeds niet langs geweest hier.
    Zou het dan toch echt zover zijn......?????

Pfff, even geen puf meer om op iedereen te reageren.
    Had een lange dag op mijn werk en net nog weer rapporten geschreven.

Slaap lekker!!

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Hahaha lekker ongeduldig he?? Neehoor ik ben nog geen OMA geworden, officieel nu nog 1 dag dus morgen, maar ze heeft nog steeds nergens last van, ja ze slaapt veel minder en heeft wel wat gerommel in de buik dus ik zit zelf ook echt in spanning af te wachten, gisteravond ging de telefoon, nou ik wist niet hoe snel ik m op moest pakken!! Maar nee krijg je weer zo'n achterlijk callcenter aan de lijn, pppffffffff...

Justme, fijn dat alles voor zover ok is met je, wat is eigenlijk zo'n samenlevingstest??? Of had je dat al ergens gezegd??

Mees, lief hoor dat je zo ongeduldig bent hahaha, het lijkt wel of je hier bij me op de bank zit net zo zenuwachtig te zijn als ik hahaha, en ik zal ook wel even aan jullie denken hoor als het tijd is om je ei te leggen....dikke knufffff

Xon, ja ze weet de naam al wel, ik vind het persoonlijk niet zo'n mooie naam, maarja dat is ook oma's taak niet he?? Ik geef m wel een koosnaampje hahaha....ik laat het weten als hij geboren is......hoe gaat het bij jou?? Heb je de zenuwen een beetje onder controle?? Voor jou ook een dikke knuffffff

Verder weet ik niet alles meer hoor, maar heb het allemaal wel even gelezen, iig alle preggies,klussers en wachters een dikke knuffffffff.........

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Oja hahaha gisteravond toch nog ff voor de zekerheid bijgeklust hahaha, tja 24 tot 36 uur toch na posi ovutest, dus kon nog best ff dacht ik hahaha, was ook wel een beetje goedmakertje voor manlief omdat ie moest klussen op de heetste dag van het jaar hahaha..........wie weet........

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: nou, je hebt het wel spannend gemaakt voor ons, hoor! Ik dacht echt dat je gisteren met je dochter's hand vastzat en met je kleinzoon zat te pronken. Moeten we nog weer langer in spanning blijven.:x En ja, dat gerommel is een goed teken, dan is het toch een beetje in beweging. Kan nooit lang meer duren! En ja, de naam. Het is zo persoonsgebonden. Mijn zoontje's naam is geen verschrikkelijke naam, maar meer een naam die bij ons in de familie of omgeving nooit voorkwam. Toen ik mijn moeder opbelde na de bevalling dat het een jongetje geworden en hoe hij heette, was de eerste reactie. Wat is dat nou voor een naam? Helemaal overrompeld en een naam die ze niet had verwacht en die ze eigenlijk nog nooit had gehoord (en dus niet kon plaatsen). Nu zit er bij die naam een heel lief klein jongetje en kan ze zijn naam de hele dag wel uitschreeuwen en vindt ze hem wel erg leuk! En mocht je echt kromme tenen van de naam krijgen, dan verzin je idd toch zelf een leuk koosnaampje.;)

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ach Mees het is maar een naam denk ik dan, als ie maar lekker gezond is dat vind ik veel belangrijker, ik heb haar net trouwens even gebeld, en ze heeft sinds gisteravond erg last van krampen in de rug, dus ik denk dat het niet lang meer gaat duren, ik hoop voor haar dat ze geen rugweeën krijgt maar het lijkt er wel op en het feit dat ze zegt ik heb er nu geen zin meer in zegt mij ook genoeg, uit eigen ervaring weet ik dat als ik dat riep het binnen een dag of 2 was gebeurd. Maar we wachten nog ff gezellig hahaha.

17. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei! Dat klinkt als bijna bevallen, sillyssa!!
    Succes met de spanning. Ik voel 'm hier al!
    Ben nu wel heel benieuwd naar de naam!

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hahaha Impie tja nog ff afwachten!! Leuk dat je ook zo meeleeft! aat met jou ook alles goed?? Op de misselijk en moeheid na dan??

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik denk dat je er dit weekend toch echt aan moet geloven om OMA te worden.:D Ik ken jou en je dochter niet, maar kan het niet laten toch iedere dag te kijken of er al wat aan het indalen is. Spannend!!! Ik denk aan jullie, hoor!:p

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Dankjewel, jullie zijn allemaal lief!! Ik vind het ook echt leuk dat jullie allemaal zo meeleven, echt heel bijzonder als je bedenkt dat we elkaar niet eens persoonlijk kennen. Mooi toch?? maar als de telefoon gaat dat het zover is en ik denk eraan zal ik dat hier ff melden en dan zien jullie me wel weer als ie er is!!

Deel Deze Pagina