Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    klein vraagje voor de dames met een donor die zelf insemineren, breng je dan het zaad net zo ver in de baarmoeder als bij iui, of net onder de baarmoeder?

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Justme; ZI werkt eigenlijk gewoon hetzelfde als dat je seks zou hebben met je partner, je probeert het zo dicht mogelijk bij je baarmoeder(mond) in de buurt te brengen.
    IUI betekent dat ze het echt in je baarmoeder spuiten, maar dat kun je niet alleen doen, dat gebeurt in zh of kliniek.
    Overigens wat ze mij in het ziekenhuis adviseren is ná de inseminatie of seks een hoogtepunt te krijgen (en als het lukt liefst meerdere keren hihi), dit zorgt ervoor dat door de samentrekkingen van je baarmoeder het zaad als het ware naar binnen wordt gezogen en het dan uitzichzelf minder ver hoeft te zwemmen.

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En moedervan2boys, al getest???

Wat is het hier rustig trouwens vandaag!

4. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Ben ff hier in de reclame van the goodwife en ik heb getest maar was negatief. Maak me wel lichtelijk druk natuurlijk maar heb nog een paar dagen tot de officiele test dag. En mijn lichaam zegt nog steeds ja dus dat scheelt ook wel. Als het niet waar blijkt te zijn dan ga ik beslist niet meer zo erg zitten voelen dan hoop ik gewoon genoeg afleiding te vinden om maar niet met mijn lijf bezig te zijn. Morgen vroeg maar weer proberen en dan over 2 dagen. Die test kosten gelukkig maar iets meer dan een euro per stuk dus dat scheelt en als ik postief blijk te zijn heb ik nog een digitale liggen daar wil ik natuurlijk ook nog zwanger op zien staan...hahahah. Nou ga weer op de bank. Hoop dat jij ook nog iets leuks op t.v vind want hier is het idd rustig.

Greetzzzz en misschien nog wel even tot zo als ik niet te moe ben...

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh jammer, maar het is nog wel vroeg om te testen inderdaad! Wie weet over een paar dagen. Ik hoop het echt voor je!

Ik ga zo naar bed (is hier al een uurtje later hè) We hebben nog wat ingepakt voor de verhuizing en ik heb de koelkast schoongemaakt, dus nu echt moe!
    Morgen gaan we als het goed is het contract tekenen voor het nieuwe huis. Ben benieuwd of de mensen er dan ook echt uit zijn en we daar aan de slag kunnen met een beetje schoonmaken. Pff, zal blij ziijn als we er eenmaal inzitten!

Nu hebben onze vogeltjes trouwens net op dit moment twee eitjes gelegd! Wat een timing hè? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, want ze moeten de dag dat we gaan verhuizen even in een klein kooitje. Ze hebben nu een broedhok aan de kooi en ze broedden braaf dag en nacht! Het is hun eerste nestje. Dus ik zou het zo sneu vinden als ze dan een paar uur er niet op kunnen zitten.
    Moet nog een goede oplossing bedenken daarvoor...

Nou, nu echt slapen. Welterusten en tot morgen!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Moedervan2boys, je klinkt heel positief, goed hoor! Wanneer testte je positief bij je eerste 2 kindjes?
    Ik ken dat niet Goodwife... op welke zender komt dat? Misschien kan ik dat op internet terugkijken anders.
    Nou fijne avond nog en welterusten!

7. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Dat komt altijd op net5 volgens mij... je moet het eigenlijk een beetje gevolgd hebben om het leuk te vinden denk ik... misschien ook wel niet maar op zaterdag is verder niet echt wat leuks en dan is dit de beste en enige optie.

Bij de 1ste heb ik pas in de 3de maand laten testen bij de huisarts en de 2de ook met 3 maanden pas. Bleef gewoon mijn maandelijkse periode houden. Ben er bij beide achter gekomen door mijn borsten... bij de eerste door de katten en bij de 2de door de hond. hahahaha...ik vermoede daarvoor helemaal niks!!!! Vandaar dat ik nu denk het moet wel zo zijn gewoon. Bij beide iets meer dan een jaar bezig geweest en dan test je op een gegeven moment niet meer en al helemaal niet als je toch ongesteld word. Wat wel gek is, is dat ik daarna op hield te menstrueren.

Wat lief dat je zoveel belangstelling toont....

Hoe zit dat met dat je ergens anders bent als in nederland eigenlijk... las al eerder zo iets maar moet denk ik wel erg ver terug lezen om het hele verhaal te snappen.

Snap dat je moe bent en helemaal met al je hormonen;)

Nou ik hoor het verhaal vast nog wel.. Je bent een leuke babbel.

Groetjes en trusten

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @moedervan2boys, balen van je test, maar was nog wel erg vroeg he..... over paar daagjes nog eens een test wagen! the good wife is leuk he! loop een beetje achter...... snel ff bijkijken.

9. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    hi justme, ik had nooit zo vroeg al getest als er bij die test niet gezegt werd dat het zo vroeg al zou kunnen. Het gaat om de Sensitest Zwangerschapstest dipstick. nu denk ik gewoon van ach..tis een goedkope test dus niet zo erg dat ik het er op gewaagt heb. Weet wel dat ik niet meer die dure dingen ga aanschaffen. Tis maar een papiertje van een paar mm breed en een paar cm lang maar t doet verder zijn werk wel alleen niet zo vroeg..hahahaha.

Nou ik ga me ook maar eens klaar maken voor een nacht goede rust en morgen de opa`s en oma`s bezoeken...heerlijk altijd die zondagen. eigenlijk zou je thuis lekker niks doen maar je komt er niet onderuit..hihihi

JIj ook trusten justme... en zie dat je bijna kan gaan klussen, wel jammer dat het niet net int weekend valt. Gr.

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Hier nog steeds nix, ppfffff, hij mag nu wel ff opschieten hoor hahaha hij zou vandaag komen.......
    Ik met telefoon zowat aan me oor de hele dag hier, maar nee hij heeft nog geen zin om eruit te komen, dus nog maar meer wachten.

Moedervan2, jammer van negatest, maar was idd ook nog wel erg vroeg, maar hoe ging dat dan, als ik vragen mag??? Werd je gewoon ongi?? Ik bedoel net zoveel als altijd en met krampen enzo?? of heb jij daar geen last van? Dat heb je ook he, vrouwen die geen pijn hebben met de menstruatie...ben wel benieuwd...

Jeetje, wel leuk toch?? 2 kleine vogeltjes?? Idd wel lastig met het verhuizen, het kan zijn als je ze erbij weghoudt dat ze niet meer nar het nestje omkijken, s6 ermee meis....Je denkt dus dat het een meisje wordt?? Ikzelf heb het bij mijn kids altijd goed gehad, ik wist het gewoon, eigenlijk best vreemd als je daar over nadenkt toch??

Jes, fijn dat je een mooie echo had meid!!

Ricmar, die van jou ziet er ook heel goed uit hoor!! Leuk....

Nou dames een fijne avond verder, als er nieuws is laat ik het weten, dikke knuffff allemaal.

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    we moeten morgen klussen ivm de samenlevingstest. dus toch nog in het weekend..... daarna hopelijk snel een eisprong, ben benieuwd hoe groot mijn folikels maandag zijn (dan de 1e meting)

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Justme misschien wel goed hoor zo vroeg al klussen, succes! Ik ben benieuwd wat er uit die samenlevingstest komt. Hopelijk is alles goed. Goed om eens te horen wat dat inhoudt trouwens en fijn voor je dat ze dat onderzoeken. zo kun je dat ook weer uitsluiten.

Moedervan2boys: ik woon in Istanbul, nu al ruim 3 jaar. Mijn man is Turks en hij woont hier al zijn hele leven. We hebben elkaar via internet leren kennen nu al bijna 7 jaar geleden. En omdat ik als freelancer werk was het voor mij makkelijker om hierheen te gaan. Ik blijf het moeilijk vinden hier te wennen, dus ik hoop toch dat we misschien over een paar jaar naar NL zullen gaan. Maar ja, zoals iedereen weet zit daar een hele procedure aan vast. We zullen zien. Maar zeker met een kindje straks zou ik veel liever in NL zijn!
    Dat is ook wat, dat je gewoon ongesteld werd drie maanden lang terwijl je zwanger was en er zo pas zo laat achterkwam! Was je wel meteen die spannende eerste tijd door, dat dan weer wel! Hopelijk kom je er nu wat eerder achter.

Sillysa: ja het lijkt me wel heel leuk hoor 2 kleine vogeltjes erbij, maar de timing had niet slechter gekund! Ze hadden al wat eitjes gelegd, waar we ook niet echt op waren voorbereid, dus snel een broedhokje gekocht, maar op de eerste eitjes hadden ze dus niet goed gebroed en die zijn niet uitgekomen. Dus ik dacht, oké, dan ga ik die weggooien en is het voorbij voor deze keer en kunnen we ze mooi zo overhuizen zonder eitjes. Keek ik eergisteren in het broedhok, lagen er 2 nieuwe eitjes bij! Misschien passen ze wel met broedhok en al in het kleine kooitje. Dat lijkt me de beste oplossing.
    Nou, laat hem nu maar komen hè, je kleinzoon! Het lijkt me echt heel spannend, kan me goed voorstellen dat je met de telefoon in je hand rondloopt! Succes met afwachten en we horen het wel!

Ik moet nog maar even aan het werk en dan straks hopelijk naar het nieuwe huis! Dus tot later! Fijne zondag allemaal!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Heee Syl, wat duurt dat toch lang!!!
    Kan me voorstellen dat je praktisch met de telefoon bij je oor rondloopt. Maar ja, ik wil je niet erg ontmoedigen maar het kan natuurlijk wel tot twee weken na de uitgerekende datum duren. Nou goed laten we hopen dat dat niet het geval is.

Jeetje, wat lastig van je vogeltjes.
    Kun je ze niet tot op het laatst in je oude huis laten, totdat de jonkies er al zijn. Ik heb geen idee hoe lang jouw vogeltjes er over gaan doen, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, he? Jullie gaan toch al best wel snel verhuizen toch?

Ik was vannacht erg laat thuis.
    Lekker met een vriendin iets gedronken in de stad.
    Maar toen ik eenmaal in mijn bed lag (zonder drank hoor), toen heb ik zo realistisch gedroomd dat ik zwanger was van een jongetje. Ik was bij de fert. verpleegkundige en zag op de echo een mooi kindje en toen zei ze kijk, hier kun je niet omheen dit is echt een jongetje.
    Dit soort dingen doen me soms beseffen hoe zeer ik intens verlang naar een kindje.
    En waarom ik door al die ellende en het gedoe heen ga.
    En het vervelende is, dat ik zelfs door de operatie natuurlijk nog niet weet of ik ooit wel zwanger ga worden.
    Nou maar weer even mijn hoofd op andere dingen zetten, rapporten (ook leuk, not!!! ).

14. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Dat van die test had ik wel verwacht hoor maar dacht je weet maar nooit. Dat ik gewoon bloedingen heb gehad das idd erg vreemd maar niet echt verklaarbaar. Ik voel altijd mijn periode en heb het ook altijd behoorlijk heftig. krampen, deprie zwaar gevoel in mijn benen en moe maar of ik het toen ook zo erg had weet ik eigenlijk niet meer. Tis wel altijd een heel groot vraag teken geweest. Heb daarna nog wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die dit hen hele zwangerschap door hebben en sommige daardoor helemaal niet door hebben dat ze zwanger zijn. En als je er goed over nadenkt zou het helemaal niet moeten kunnen aangezien je geen eitjes meer aanmaakt als je zwanger bent.

Zoals je hier leest is het mij ook een raadsel!!!

Hoop dat het deze keer niet zo is.. heb nog steeds het drukkende gevoel in mijn buik onderin en voelt nu wel als ongipijn een beetje. Ben het altijd op zondag maar dat zou nu een week te vroeg zijn. Want mijn ei was wel vroeg maar mijn cyclus is altijd, op een avond verschil misschien gelijk.

We wachten af en zal verslag uitbrengen na het weekend. Tot die tijd maar even niet hier want daar door ben ik er nog meer mee bezig als normaal.

Succes voor allen die ook testen moeten in deze dagen...

Fijne zondag Sillysa

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: Xon haalt me de woorden uit de mond. Ik zat er ook aan te denken om ze nog even in je oude huis te laten. Ik denk dat, als je ze verhuist, ze met kooi en nest en al in een keer verhuisd moeten worden. Ik denk dat ze anders het nest gaan verlaten en de eieren onberoerd laten. Overigens is het wel zo dat als ze eenmaal op dreef zijn met eitjes leggen, ze de smaak zo te pakken hebben dat ze snel genoeg weer nieuwe eitjes hebben als deze overstuur mochten gaan. En ik denk dat als ze je toch wilt verhuizen, je het beter kunt doen als ze nog eitjes hebben. Ik denk dat het spannender zou zijn als ze al jonkies hebben en ze dan verwaarlozen. Maar het blijft lastig met beestjes, wat wijsheid is en wat niet. Hoe lang broeden ze eigenlijk? (wat zijn het voor een soort vogeltjes?).
    @Mamavan2boys: jammer dat de test negatief is, maar misschien toch nog te vroeg. Als je ei of innesteling iets later is geweest, dan is het misschien toch ook pas wat later zichtbaar met een positieve test. Sommige vrouwen moeten zelfs een paar dagen na hun NOD wachten tot ze een positieve test hebben. Dus succes de komende dagen!
    @Xon: hoop voor je dat het een voorspellende droom was.;) Daar moet toch haast een kern van waarheid in zitten, de manier hoe echt je het beleefd hebt in je droom. Hoe voel je je nu. Weer vage zw./ongi-klachtjes? Het schiet al weer aardig op richting je NOD.
    @Justme: klusse vandaag! Wel raar om in opdracht van de gyn te moeten klussen. Hoop dat de zaadjes en je slijm prima samenleven. Hoor je dat ook gelijk morgen?
    @Syl: een dag overtijd nu, begrijp ik. Nou, je weet in ieder geval wel dat je zeker binnen de 14 dagen zeker OMA gaat worden. Ik leef nog steeds enorm met je mee. Voel de spanning bijna door het beeldscherm heen.:p

Hier alles zijn gangetje. Heb weer enorme schoonmaak-woede. Heb ik altijd als ik met vakantie ga. Belachelijk, natuurlijk, voor 'maar' een midweek-vakantie. Maar dat is mijn tick. Ik heb er zo'n hekel aan om in een smerig en rommelig huis terug te komen, dat ik alles op orde wil hebben.
    Nu nog strijken. We hebben al lijstjes gemaakt wat we allemaal mee moeten/willen nemen. Valt toch altijd weer tegen met zo'n kleine, ook al is het maar kort.

Had gisteren wat wit slijm aan het wc-papier en ben toen toch maar alvast begonnen met een ovu-test. Er was een heel licht streepje te zien, maar dus nog niet positief. Op zich weet ik dat wel, natuurlijk. Maar ja, je moet wat.

Zit qua werk met een dilemma. Een van de managers gaat weg, waar ik 'onder' gewerkt heb. Echter, die manager zat in een of andere dip die ruim een jaar geduurd heeft, met als gevolg dat ik het grootste gedeelte van haar werk heb gedaan. Zo is, denk ik, ook lang verborgen gebleven dat ze niet veel uitgevoerd heeft. Ik vond dat prima, want juist dat regel-werk van haar vond ik erg leuk om te doen, dus voor mij was het juist erg prettig dat zij niets uitvoerde, waardoor ik meer naar mezelf kon toetrekken. Nu heeft ze dus net, vlak voor mijn vakantie, ontslag genomen. Ze heeft donderdag ontslag genomen en ik heb het vrijdag pas gehoord. Over lekkere timing gesproken.:x Ik wil dit werk eigenlijk met een andere collega gaan overnemen. Alleen de leiding van ons is niet zo gecharmeerd van die andere collega. Ook hebben al meer mensen aangegeven dat ik dat werk best alleen kan doen (met wat begeleiding). Maar op de een of andere manier wil de leiding daar niet echt aan. Waarom is mij nog niet echt duidelijk (misschien omdat ze weten dat ik nog een tweede kindje willen en dan over niet al te lange tijd dan weer met een probleem zitten). Dat maakt het ook lastiger wat ik doen moet. Aan de ene kant wil ik dus een mail sturen waarin ik aangeef dat ik wel belangstelling heb dat werk (onder supervisie van een andere manager) uit te voeren. Het is nu ook nog eens net voor mijn vakantie en ben als de dood dat de leiding dan snel even dit probleem wil oplossen (met andere collega's) als ik er niet ben. En ik alles kwijt ben.
    Dus eigenlijk onder het mom van, dan heb ik het maar vast gezegd/aangegeven en kunnen ze er niet omheen en moeten ze er iets mee. Aan de andere kant voelt het voor mij ook raar om mezelf in de aanbieding te gooien:) (dat is niet mijn aard). En dan ook nog eens met het risico dat ze mij gaan passeren (en dat zou ook een klap in het gezicht zijn en dan zou ik me niet gewaardeerd voelen).
    Lastig, hoor! Had een mail gemaakt en aan twee collega's laten lezen. Alleen hebben ze allebei een ander advies hoe ik het nog beter kan formuleren. Dus nu weet ik het helemaal even niet meer.:( Nou ja, ik zie nog wel wat ik doe. Ik werk er al ruim 20 jaar en vroeger was de leiding en de collega's wat makkelijker te doorgronden, maar degenen die er tegenwoordig zitten, krijg ik weinig hoogte van.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zoooo, rapporten eindelijk klaar! Nu nog genoeg werk om te doen hoor, maar de rapporten kunnen in ieder geval met de kids mee.

Sneeuwmees, (ik vraag me eigenlijk sinds een paar dagen af hoe jij aan deze naam komt?) ik zou zeggen 'go for it girl'.
    Als jij de afgelopen tijd dat werk al voor 90% hebt gedaan, dan moet het toch lukken?
    Je zegt dat het niet zo in je aard ligt om je aan te bieden, maar meestal worden dingen niet vanzelf in je schoot geworpen, en gaan anderen die wel dat initiatief nemen er met de buit vandoor.
    Laat gewoon zien dat je het kan, je hebt het tenslotte al een hele tijd gedaan. En om het feit dat je een tweede wil, tja dat zullen ze misschien wel in hun achterhoofd hebben, maar dat zullen ze waarschijnlijk nooit hardop tegen je zeggen. Dus als je het niet wordt kun je ze best vragen waarom dan niet. Neem lekker het initiatief, dan laat je zien dat je graag wil (en dat zien leidinggevenden graag).

Wat betreft mijn kwaaltjes, eigenlijk nog weinig, behalve erg pijnlijke borsten. Maar die heb ik eigenlijk elke maand.
    Heb gister een pakje maandverband gekocht, normaal gebruik ik tampons maar voor na de operatie mag dat niet. Vind het allemaal wel eng eigenlijk dat ik over een week geopereerd word. Het komt zo wel akelig dichtbij.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sneeuwmees, als jij denkt dat jij het werk prima kan doen, ook als je 2 kindjes hebt, dan die mail versturen!

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

Hier even snel ingelogd (afgelopen nacht eigenlijk al en vergeten uit te loggen) om te kijken of we een oma in ons midden hebben :p.

Verder even niets te melden hier. Voel me de laatste tijd best down. Maar dat heb ik soms. Dus niet eens opmerkelijk ofzo.

Heb de laatste pagina nog niet helemaal gelezen hoor. Doe ik straks wel. Las wel nog een paar berichtjes waaronder die van Xon. Ik hoop zo dat het een voorspellende droom was. Ik heb hoop voor je. En wat zal ik blij zijn als ik lees dat je zwanger bent. Trouwens voor iedere wachtende en klussende uit ons groepje hoor. Maar toch...

Fijne avond allemaal. Misschien tot later. En anders later deze week.

Liefs

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Ben ik weer even, nog niets te melden hier en ja ik weet dat het nog wel 2 weken kan duren en al helemaal met de eerste, mijn eerste kwam 3 weken te laat!! Maar ik ga over 2 weken op vakantie dus ze moet wel ff opschieten hoor hahaha!!
    Met mijzelf gaat het wel, weer hetzelfde liedje eigenlijk, ongigevoel in de buik, zere borsten en dan vooral de rechter die is ook ineens veel groter dan die andere, die ploft gewoon uit mijn BH, tis maar weer afwachten, kan er toch geen touw aan vastknopen.

Mees, als ik jou was zou ik de sprong wagen meid, niet geschoten is altijd mis!! Als jij vindt dat je geschikt bent voor die functie verstuur dan gewoon die mail, in je eigen woorden.....Ik wens je veel wijsheid en s6 meid!! Kom op!!!!

Xon, die dromen heb ik altijd als ik zwanger ben, dat zegt natuurlijk nix, maar ik hoop het zo voor je, dat je lekker 9 maanden mag wachten op die operatie!! Als het zo mocht zijn weet je het iig al wel van te voren en gelukkig niet erna......Ik duim heel hard voor je!!! Ik ga een kaarsje voor je branden en aan je denken!!! Een dikke knufffff

Maureen, we gunnen het jou ook hoor meid, hoop dat je je snel weer wat beter voelt, dikke knufffffff meid....

Jeetje, ik hoop dat je een goede oplossing voor je vogeltjes kunt vinden en ja hoelang broeden ze eigenlijk?? Dat vroeg ik me ook al af.

Justme, veel s6 morgen met de samenlevingstest, dat er maar goed nieuws uit mag komen, dikke knuffffffff

Iedereen verder een fijne avond en tot later maar weer, knuffffff allemaal.

Groetjes, bijna OMA in stress hahahaha.....

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Syl: Nog niet dus. O wat spannend. Maar zo te lezen kan het dus ook nog wel weken duren? Hopelijk niet; omdatje op vakantie gaat en omdat je dochter nu toch ook wel wil dat het gebeurt. Ik kom steeds even lezen hoor om 't goede nieuws niet te missen hihi. En met mij komt 't wel goed hoor. Ben alleen soms zo down omdat ik aan alles denk en ik begin januari al 40 word en waar ik nu sta in het leven en en en en...

@Justme: Ik was vergeten te reageren op jou. Gelukkig zit het dus wel goed. En van 'n samenlevingstest had ik ook nog nooit gehoord. Hoop dat het nu sneller lukt nu jullie in de gaten wordne gehouden en geholpen.

@Jeetje: Bijna verhuizen dus? Lekker gevoel zeker hè? Hoewel 't ook stressvol kan zijn misschien. Hoe je het met je vogels en eitjes moet doen weet ik ook niet. Is natuurlijk heel fragiel allemaal. Nu maak je je zorgen om ander eitjes dan die van jezelf :p

@Mees: Ik denk dat je het gewoon moet wagen hoor. Als je nu toch al veel van de werkzaamheden uitvoert dan weet je toch dat je het kan? En misschien zoals je zelf zegt het nu versturen voor je op vakantie gaat zodat ze er rekening mee moeten houden. Moeilijk hè jezelf verkopen? Vind ik ook altijd. Maar je weet in dit geval dat je het kan omdat je de werkzaamheden al uitvoert. Als je dat nou gewoon benoemt in je brief moet het toch goedkomen? Succes.

@Iedereen: sorry als ik je vergeten ben te benoemen. Heb wel mee gelezen afgelopen week. Maar ik denk aan jullie allemaal hoor. Preggies geniet van je zwangerschap. Oja! er waren weer echo's geweest hè? Voor Almika. Ricmar ook toch? En nog iemand...wie was 't nou ook al weer. Guapetona misschien? Goed dat het allemaal bevestigend goed nieuws is. Geniet van jullie zwangerschap alle preggies hier. En alle klussers zet hem op. En alle wachters ik hoop op goed nieuws.

Slaap lekker.

Liefs

Deel Deze Pagina