Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, meiden, heel veel dank voor jullie steun. Heb de mail net verstuurd (zweet, zweet):). Binnen een paar minuten reageerde mijn directeur al (ik heb een directeur en een soort van adjunct-directeur). En die vond het goed dat ik het kenbaar gemaakt had en dat ze het zeker mee zouden nemen. Dat vond ik (ondanks dat het nog niets zegt) wel een aardige opsteker. Het is dus afwachten, maar voel me nu wel opgelucht dat ik het uitgesproken heb.
    @Maureen: wat vervelend dat je je zo down voelt. Je hebt natuurlijk nogal onstuimige maanden meegemaakt op kinderwens-gebied. Het op zoek gaan en wisselen van donors. Soms even een paar maanden niet verder daardoor gekund, terwijl het klokje wel verder tikt. Logisch dat je even een terugval krijgt. En ook ik heb ook wel eens dat klote gevoel. Ik word notabene volgende maand al 40. Vroeger had ik altijd gedacht dan al helemaal gesettled te zijn en een kinderschare te hebben. En dan raak je al wat minder snel zwanger, dan ben je zwanger, krijg je een miskraam en ben je weer terug bij af. Word daar af en toe ook enorm down van.
    Maar meid, ook voor jou gaat het echt helemaal goedkomen, hoor! :p
    @Justme: veel succes morgen bij de gyn. Laat je nog even weten hoe de test afgelopen is?
    @Xon: ben benieuwd wat het gaat worden. Hoop dat je dat pak maandverband niet nodig gaat hebben. Wie weet is dat wel een teken, eerst dromen over een zwangerschap en dan ook nog eens maandverband gekocht hebben. Je weet het misschien nog dat toen ik een enorme voorraad maandverband had gekocht (omdat ze in de bonus waren), ik twee dagen later een positieve zwangerschapstest in handen had. Ik had afgelopen nacht overigens gedroomd over een miskraam. Was een bloederige bedoeling. Dus doe mij dan ook maar een droom over een kindje.
    En mijn naam. Ja, het is eigenlijk een grapje. Ons zoontje heet Mees (zal jullie niet verwonderen) en de moeder van mijn man (die een paar jaar geleden is overleden) had vroeger toen mijn man nog jong was, wel eens zitten steggelen bij een kwis-spelletje dat ze dan als vogel een sneeuwmees had verzonnen. Toen ik dus een naam moest verzinnen voor ZP, vertelde mijn man van dat verhaal en stelde toen deze naam voor (en ik vond het leuk omdat daar de naam van mijn zoontje in voorkomt).
    @Syl: nog steeds geen oma! Ik schrik iedere keer als ik je naam zie en houd mijn adem in, zo van.... en, zou het... Niet dus!:(

Nou, het is al weer laat. Mijn zoontje lijkt maar niet vroeg naar bed te komen de laatste tijd. Moet eigenlijk nog gaan strijken. Had ik vanmiddag al moeten doen, maar op de een of andere manier ben ik veel de hort op geweest en vond ik het lekkerder om in het zonnetje te zitten dan om te gaan strijken. :) Ja, daarvoor word ik nu bestraft.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees: goed van je dat je die mail hebt verstuurd! En fijn dat je meteen iets terughoorde zeg! Nu ga je denk ik toch met een iets geruster gevoel op vakantie of niet? Gaan jullie vandaag weg? En strijken stel ik ook altijd zo lang mogelijk uit ;)
    Ik vind dat trouwens een heel leuke naam, Mees!

Xon: ik hoop heeeeel erg dat het een voorspellende droom was! Zulke levensechte dromen zeggen misschien wel wat hoor. Voor ik wist dat ik zwanger was heb ik ook zo echt gedroomd van mijn moeder die me in mijn droom een heel dikke knuffel gaf. Ik voelde het gewoon nog toen ik wakker werd. Dat zei natuurlijk niks over een zwangerschap maar ik had al zo lang niet over mijn moeder gedroomd en al helemaal niet zo levensecht, dus dat vond ik wel heel apart. Ik duim voor je hoor!

Sillysa: nog niet dus! Hopelijk komt ie inderdaad wel voor je op vakantie gaat en het liefst niet 1 dag vantevoren natuurlijk!

Maureen: kan me je gevoel goed voorstellen hoor! Mij greep dat gevoel ook wel eens aan voor ik zwanger was en ik ben pas bijna 35! Hoop dat er snel positief nieuws komt, ook voor jou!

Nou wij zijn gisteren bij de makelaar geweest en nu gaan de mensen toch pas morgen uit het huis! Helemaal voor niks dus gisteren in de hitte (35 graden!) heen en weer geweest. Het is te hopen dat het dan ook echt zo is, want daar maken we nu dus de plannen voor. Woensdag verhuizen we dan echt als het goed is. En morgen een beetje schoonmaken nog hopelijk daar (hopelijk valt het mee!)
    Zal blij zijn als we er eenmaal inzitten zeg!

Onze vogeltjes zijn valkparkietjes (van die schattige vogeltjes met een kuifje en rode wangetjes!) en ze broeden ongeveer 3 weken. Deze eitjes zijn afgelopen week gelegd dus die moeten nog wel twee weken ongeveer. Ik denk ook dat het beter is ze met eitjes te verhuizen dan met pasgeboren vogeltjes. Dat had ik helemaal een stressgedoe gevonden! We hadden nog een oude kooi staan van een vorige vogel en die ga ik maar eens grondig schoonmaken. Die is kleiner dan waar ze zelf inzitten maar groter dan het andere kooitje waar ik ze eigenlijk in wilde doen, dus het broedhok kan er ook bij in. We zullen zien hoe het gaat! Ik probeer ze er morgenavond in te krijgen en zet ze dan op een rustige plek neer waar ze het minst last hebben van de verhuizers en de hele toestand. Bedankt voor het meedenken in ieder geval allemaal!

Moedervan2boys: heb je nog een keer getest??

Nou, hier weer aan het werk. Er wacht een kookprogramma! Tot later allemaal, fijne dag!

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje, ik zou bijna zeggen jeetje wat gaat het opeens allemaal snel dat verhuizen. Je kunt dus gewoon verhuizen wanneer de andere mensen hebben bedacht weg te gaan. Niet per hele maand of iets dergelijks?
    Nou spannende week voor je dus.
    Hoop dat alles goed komt met de vogeltjes.
    Jij hebt trouwens een leuk beroep zeg.
    Zijn dat dan engelse programma's die je dan nederlandse ondertiteling geeft?
    Heb je zeker engels gestudeerd?

Ik moet vandaag naar de kliniek voor het twee uur durende intakegesprek.
    eerst een uur met een verpleegkundige en daarna een uur met een psycholoog. Ben best wel bang dat ik door al dat medische gedoe er niet doorheen ga komen.
    Dat ze zeggen dat daardoor de kans op een zwangerschap bij hun te klein is. Aan de andere kant laat ik daarmee natuurlijk ook wel zien dat ik doorzettingsvermogen heb en er echt voor ga.
    Ik hoop dat ik dat goed duidelijk kan maken en niet al te zenuwachtig ben (ik heb dan de neiging om teveel te gaan praten en uiteindelijk toch niet te zeggen wat ik wilde zeggen).
    Overigens krijg je de uitslag pas later (2 weken).
    Pfff, ik ben ook met zoveel tegelijk bezig.
    Precies over een week word ik geopereerd en hoe dichterbij het komt..... brrrrrrrrr.

Sneeuwmees, grappig dat verhaal over je naam.
    Ik had overigens er helemaal niet aan gedacht hoor dat je zoontje zo zou heten, dus ik was eigenlijk wel verrast.
    Ik vind die naam ook erg leuk, het afgelopen jaar ben ik namen die ik leuk vind op gaan schrijven en daar was mees er ook een van.
    Voor een meisje wist ik het op een gegeven moment zeker.
    Een jongensnaam vind ik lastiger, ook al heb ik er nu wel een die ik iets leuker vind dan de andere.
    Je hebt geen idee dat als je in het onderwijs werkt hoeveel namen er voorbij komen.
    Bij elke naam heb je dus al een associatie, soms positief soms negatief, maar daarom wil ik zo graag een naam die ik niet eerder in de klas heb gehad zodat het een associatief-loze (is dat een woord ;) )neutrale naam is.
    Goed van je dat je je mail hebt verstuurd.
    Je hebt actie ondernomen, je goede kant laten zien. En meer kun je niet doen toch? wie weet.

Syl.... just another day.... wie weet!!

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sneeuwmees: Goed dat je voor jezelf op komt, ik hoop dat ze je aanbod serieus nemen.

Maureen: wat rot dat je je zo voelt, ik wil me niet met je vergelijken, maar ik had het zelfs...38 en het gevoel dat er geen 4e meer zou komen..bleehh echt een rotgevoel. Laat staan hoe dat voor jou moet zijn...

Syll: Jou dochter laat je lekker in spanning!

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    En oh ja Maureen.
    Ik snap je heel goed hoor.
    Dat leeftijdsgedoe ook, bah.
    Ik ben nog wel iets jonger (wordt 38), maar die tijd, die tijd.
    Zo oneerlijk dat mannen gewoon totdat ze bejaard zijn kinderen kunnen krijgen (of je moet een italiaanse dokter zo gek krijgen dan kun je als vrouw nog op je 63 een kind krijgen!!!).
    Dat ik na die operatie weer 2 a 3 maanden verder ben voor ik een poging mag doen is ook gewoon killing, maar ja.
    Ik weet wel dat je zelf je twijfels hebt over of je door de selectie heen komt bij die kliniek en dat je nu een donor hebt, maar zij behandelen tot 42 jaar, dus why not?
    Ik laat je natuurlijk weten hoe het vandaag is gegaan.
    knuf

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou, mijn man heeft net eindelijk gebeld naar het ziekenhuis en.... nu blijk je dus helemaal geen afspraak te kunnen maken! Je moet gewoon maar langskomen en zien wanneer je dan aan de beurt bent. Jeeeeezus mina zeg, ik word er even niet goed van! Ik vraag me af of zo'n vrouw dan wel de tijd voor je neemt als de hele wachtkamer vol zit met mensen die steeds ongeduldiger worden. En als mijn man straks een baan heeft is het ook niet bepaald handig als hij dan iedere maand een halve dag of zo vrij moet hebben omdat we niet weten wanneer we een keer aan de beurt zijn.
    Wat zouden jullie doen? Toch maar voor een ander ziekenhuis gaan?

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon: succes vandaag!! Ik zou ook zenuwachtig zijn. Maar het komt vast goed!
    Ja, je kunt dus blijkbaar gewoon in zo'n huis wanneer iemand eruit gaat. Ons contract gaat nu in op 15 juli omdat ze er later uit gaan dan gepland en die man ons wat meer tijd wilde geven. Maar we mogen er dus wel al in deze woensdag. Ik wist ook niet hoe dat precies werkt. Wel fijn op zich.
    Ik heb eerst een jaar Engels gestudeerd en toen Amerikanistiek (over taal, cultuur, politiek, geschiedenis enz van Amerika dus) maar ja wat ik daar nou mee moest? Dus toen heb ik daarna nog de vertaalopleiding gedaan in deeltijd. Ik ondertitel dus inderdaad van Engels naar Nederlands. Het is wel leuk, maar die deadlines.......

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Mees, goed zo meid!! Mooi dat je iig hebt laten weten dat je interesse hebt en dat ze direct hebben gereageerd, ik hoop voor je dat het goed uitpakt!!

Maureen, tja leeftijd.....dat vind ik zelf ook best moeilijk hoor, ik word ook bijna 38 maarja mijn man is pas 33 dus ja. En wie behalve moedernatuur dan bepaalt wat een goede leeftijd is voor een kindje?? En wat Xon ook al zei in een kliniek helpen ze je tot je 42e dus dat kan dan toch nog zat?? de operatie die ik moest ondergaan deden ze ook tot 42 jaar en dan moet je daarna nog eens zwanger worden, dus het kan nog best denk ik zo....

Jeetje, wat een gedoe daar met die ziekenhuizen zeg!! je zou er moedeloos van worden, ik weet niet wat ik zou doen in jou geval hoor, als je een ander ziekenhuis kunt betalen is het mooi maar als je dat niet kunt zou je voor deze optie moeten gaan denk ik en dan zo vroeg mogelijk ofzo zodat je snel aan de beurt bent?? Ik weet het ook niet echt meid, s6 en ook met verhuizen....

Xon, s6 vandaag meid met je intakegesprek en idd maar niet al teveel vertellen als dat lukt natuurlijk, hopelijk is het helemaal niet meer nodig!! veel sterkte......

Nou ja hier same old, same old, nog nix hahaha, tis gewoon een luie baby hahaha, heeft ie niet van een vreemde dat weet ik wel hahaha, zijn mams is ook niet de vlotste hahaha, dus afwachten maar, ik heb al gezegd dat ze maar moest gaan springen ofzo of de trap op en af lopen, ach ja we zien het wel.........

Allemaal een dikke knufffff en tot laterrrrrrrr

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sillysa: ja om moedeloos van te worden toch? Er is wel een ander ziekenhuis waar we naartoe kunnen maar dat is iets verder weg, wat duurder en de bevalling zelf is dan weer in een dependance van dat ziekenhuis dus dit leek me beter, maar ja LEEK! Ach ja, we gaan er denk ik gewoon donderdagmorgen heel vroeg naartoe en dan zien we wel hoe het gaat. Een vriendin van mijn schoonzusje is er afgelopen weekend bevallen en mijn schoonzusje is er geweest en zei dat het er goed uitziet, mooie kamers en zo. Ik zal haar eens vragen of ze die vriendin kan vragen hoe het ging als ze voor controle kwam.

Ja, moedig je dochter maar aan hoor! Hup geen geluier, aan de slag :D Och arme, nou ik hoop dat alles goed en snel zal gaan met de bevalling en dat je je kleinzoon nog lekker lang kunt knuffelen voor je op vakantie gaat!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, wat een gedoe zeg met dat zh. hopelijk vinden jullie een zh waar ze wel afspraken maken...

@sneeuwmees, goed dat je de mail gestuurd hebt!!

@xon, hopelijk is alles goed gegaan bij de kliniek

bij mij is alles prima gegaan bij de kliniek! heb heel veel zwemmende zaadjes gezien, test was dus goed! mooie follikels gezien, bijna groot genoeg om te knappen. kreeg het advies om mijn lief vanavond nog maar eens lief aan te kijken, dat zullen we dan maar eens doen ;) eind van de week weer heen om te kijken of ei gesprongen is.

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pffff, ff egoberichtje hoor!
    Ben net terug van intake, dat viel nog niet mee zeg.
    Sorry Maureen, ik kan er helaas niets anders van maken, dan dat het een pittig gesprek was met de psychologe oftewel counseler zoals ze dat zo mooi noemen.
    Ik had echt het gevoel door de mangel te worden gehaald.
    Veel dure woorden, veel geschetste situaties, van hoe zou je daar dan mee om gaan? Ik gaf dus vaak niet het goede antwoord, of een niet compleet antwoord, en dan vertelde zij natuurlijk wel hoe het zou moeten.
    Dus veel beaamd, geknikt en bevestigend beantwoord.
    Verteld dat ik het een prettig gesprek met een heldere uiteenzetting van bepaalde dingen had gevonden.
    Ik heb zelf zo mijn vraagtekens of ik er door ben.
    En als ik er dan doorheen ben zal het waarschijnlijk zo zijn dat ik IUI krijg vanwege het feit dat ik zelf al zo vaak ZI heb gedaan.
    Dat ik al een donor had, en al allle medische dingen had gedaan vond de verpleegkundige geen probleem, maar de counseler zei dat ik dan wel moest gaan kiezen wat ik wilde als ik door de 'keuring' heen was. Pfff.
    En nu heb ik koppijn!
    Dat zal mede door het inspannen komen, maar hoogstwaarschijnlijk ook omdat mijn menstruatie er aan zit te komen :( !!!
    Maar goed, net even thais besteld om even te relaxen en niet te hoeven koken.

Einde ego-bericht!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, dikke knuf meid!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Justme: fijn dat alles goed eruit zag en inderdaad, nog maar even klussen vandaag dan!

Xon: hè wat vervelend! Dikke knuf ook van mij!

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

#4774 Maureen, 4 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2011
    Hi dames,

@Xon: Jeetje zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dus niet anders verwacht had dan dat je door de mangel gehaald zou worden. Maar kan me voorstellen dat je er hoofdpijn van hebt gekregen en je onzeker voelt. Hoop dat dit de enige reden is waardoor je hoofdpijn hebt. Ik zou willen zeggen 'knock 'em out' en wees gewoon lekker zelf al zwanger :cool: Maarja dat is wat jij zelf ook wenst en ik wil geen valse hoop geven. Zei je nou dat je over 2 weken de uitslag krijgt? Denk dat het wel goed komt hoor. Je klinkt hier altijd evenwichtig en vooral gewoon duidelijk gebrand op je kinderwens verwezenlijken. Dat zullen zij ook hebben gemerkt. Spannend meid. Ik hoop dat je zeniet nodig zal hebben. Wat bedoelde je trouwens met dat ze opmerkte dat je wel een keuze moest maken als je erdoor heen bent? Dat je dan niet meer met je eigen donor verder kan? Ja hè? Nou zet 'm op meid. Ik leef met je mee.

@Justme: Gelukkig dus ook vandaag goede uitslag gehad. Dat zal je vast geruststellen dat 't allemaal goed zit. En wie weet ben je dan ook relaxter en gebeurt 't allemaal sneller. En je wordt in de gaten gehouden. Volgens mij is dat wel rustgevend (ondanks dat het wel 'n geregel is met heen en weer naar 't ziekenhuis enz. maar ik bedoel geestelijk). Ik hoop dat 't snel raak is voor jullie.

@Jeetje: Wat 'n gedoe zeg met afspraken maken daar. Of juist geen afspraak maken dus begrijp ik. Tja misschien inderdaad gewoon erg vroeg erheen en kijken hoe het er aan toe gaat daar en wat voor gevoel je erbij hebt.

@Jes: Wat lief dat ook jij aan me denkt. En al is het een totaal andere situatie, de wens blijft toch net zo sterk denk ik dan. We hebben hier in ons clubje ook genoeg dames die al 'n kind hebben maar onze wens voor (nog) een kind is wat ons bindt. En ben erg blij met jullie allemaal.

@Iedereen: Fijne avond hè. Misschien tot straks nog want ik moet natuurlijk wel in de gaten houden of we iemand al oma mogen noemen:p Goh Syll wat wordt er op je kleinkind gewacht hè? Zeker zo'n 19 onbekende vrouwen zitten hier al te wachten hahaha.

Trouwens ik moet het lijstje weer ff opzoeken maar ineens dacht ik in bed dat er bij mij ronde 6 staat. Maar volgens mij had iemand al eens mijn ronde aangepast toen er nog geen datum bij stond (Mees?) en heb ik er toen 1 bij geteld:p Of ik heb op 'n ander moment 'n fout gemaakt. Het was pas poging 5 via ZI door donorperikelen. Zal het zo aanpassen.

Ok chillse dames.

Liefs

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

NOD-WACHTBANKJE:
    07-07 Xon (BAM) 37 - ronde 12 d.m.v. ZI - 1e kind
    10-07 Moedervan2boys 35 - ronde 1 - 3e kind
    11-07 Sillysa 37 - ronde 10 - 3e kind
    12-07 Maureen 39 - ronde 5 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    24-07 Sneeuwmees 39 - ronde 2 na mk - 2e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    ..-.. Secondlife 36-ronde 10- 2e kind
    ..-.. JoMi 36 - ronde 18 - 2e kind

ZWANGER:
    28-10-2011 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind

13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    03-02-2012 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind (ZWANGER!!! verrassing!
    15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    lief voelt zich niet lekker, dat wordt niet klussen vandaag...... maar de zaadjes van gister leven nog prima dus als we morgen klussen is dat ook vast prima.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen, ik had het ook wel pittig verwacht hoor.
    Maar weet je, nu ben ik niet op mijn mondje gevallen, ben ik enigzins pedagogisch onderlegd door mijn opleiding, werk ik met ouders die ik soms opvoedingsadviezen moet geven en weet ik hoe ik verantwoord met kinderen om moet gaan op de meest verschillende gebieden.
    En zelfs dan is het dus gewoon erg lastig om er doorheen te komen.
    Dan denk ik, stel dat je dat allemaal niet hebt, en je weet niet wat al die dure woorden betekenen... betekent dat dan dat ze je daarom al niet geschikt vinden? Moet je perse hoogopgeleid zijn om als alleenstaande bij hun alsjeblieft door de commissie heen te mogen?
    En ja ze bedoelde kiezen tussen mijn donor of via hun.
    Tja dat snap ik natuurlijk ook wel!
    Maar goed, Maureen laat je door mijn verhaal in ieder geval je er niet vanaf brengen, als je besluit te gaan wil ik mijn gesprek best met je doornemen, zodat je weet op welke slakken ze zout legt, zodat je van te voren goed weet wat je kunt zeggen.

Justme, fijn dat er genoeg zwemmers te vinden waren.
    Go for it girl!! Grijp dat ei!

Jeetje, je kookprogramma al af?
    Was het nog wat lekkers?

18. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    tje Xon, ik vroeg me af: is dat normaal dat je eerst door een keuring moet? Ik snap ook wel dat zij niet elke alleenstaande zomaar doorlaten gaan, maar het voelt soms wel wrang.
    Ik heb een vriendin die heeft een geadopteerd kindje en die heeft ook pittige gesprekken moeten voeren. Een andere vriendin gaat voor pleegzorg en het zelfde verhaal. Maar ik weet niet of jij dat ook zo voelt: er zijn soms mensen die zo zwanger zijn en eigenlijk niet capabel om op te voeden.Die hangen hun onderbroek naast elkaar aan de waslijn en raken zwanger (hi hi) Die hebben zo'n gesprek of cursus juist nodig. Gaat bij jou vast goed komen joh!
    Ik duim voor je!
    @jeetje, het gaat bij jou in eens in een stroomversnelling of niet dan!
    @ syllisa: mijn oma mijn oma, mijn oma: in heel europa is er niemand zoals zij...... ( oke, de tekst ietsjes aangepast!). Ik ben benieuwd!
    @Justme: go eggie go eggie! Fijn dat de test goed was. Vond jij het ook zo vreselijk. Mijn hubbie lukte het bijna niet: het voelde zo gek om verplicht te sexen voor de controle. Gelukkig al weer lang geleden!!
    @iedereen die ik weer eens vergeet.... ik denk en lees wel mee!

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nou, moet zeggen dat het sexen voor de test toch wel anders was dan normaal rond mijn ei. iets meer verplicht ofzo......

20. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hadden wij ook.... het moet want er moet wat inzitten morgen vroeg! VRESELIJK!

Deel Deze Pagina