Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè sneeuwmees wat rottig zeg dat er zo met je wordt omgesprongen!!! Ongelooflijk. Ik begrijp volkomen dfat dat verkeerd is gevallen. Ze hadden inderdaad op zijn minst een mailtje kunnen sturen om je te bedanlen voor je aanbod en uit te leggen waarom ze er niet op ingaan. Kan me ook goed voorstellen dat je motivatie even tot nul is gedaald. Hopelijk komt het wel weer terug want anders wordt werken wel heel lastig. Goed van je dat je een mail hebt gestuurd!!! Ben heel benieuwd hoe ze daarop reageren!

Xon: goed om te horen dat je de nacht goed bent doorgekomen en nu inderdaad lekker rustig aan doen hè! Bedankt ook voor je lieve woorden.

Net nadat ik alle pillen had ingenomen voelde ik wat meer buikpijn en krampen maar nu nog wat later lijkt het minder te worden. Ik durf niet goed op te staan omdat ik bang ben dat die pillen niet blijven zitten. Of zouden die al opgelost zijn? Moet nodig plassen namelijk! Ben nu weer bang dat er misschien wel helemaal niks gaat gebeuren! Wat ben ik ook een pessimist zeg soms! Sorry!
    Nou ik ga maar proberen nog even rustig te liggen en dan zo maar even naar het toilet.

Tot later weer!

2. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

Jun 28, 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Hallo Jeetje... tis net of zit ik naar een film te kijken! Alles wat ik lees zie ik helemaal voor me en voel helemaal met je mee.!(zelfs het plas verhaal maar dat bracht even een lach op mijn gezicht) Ik hoop echt dat het snel achter de rug is voor je want al die spanning die er bij komt kijken gun je niemand.

Goed dat je toch eerst bent gaan slapen want nu heb je iig eerst alles aan al je onzekerheden kunnen doen zoals advies inwinnen bij de arts en mattie Mees ;) (mattie is hier een maatje voor het geval dat dat elders in het land niet zo gezegt word)

Xon, fijn dat je goed hersteld bent van je operatie. Is toch altijd wel een heftig iets en helemaal als je daarna alleen thuis beland. Ik ben persoonlijk niet zo moedig als het om dit soort dingen gaat.

Mees, Wat een vreselijk gebeuren daar bij je op je werk. Ik weet niet of ik gewoon thuis rustig had kunnen blijven zitten. Heb een behoorlijk temperament en ik had denk ik al bij de baas in het kantoor gestaan met misschien alle gevolgen van dien. Erg knap dat je die mail hebt gestuurd met een lichtelijk sarcastisch ondertoontje maar toch netjes.

Laten we hopen voor je dat je hier door ook duidelijkheid gaat krijgen hoe ze je eigenlijk zien en/of waarderen. Wat voor werk doe je eigenlijk?

sterkte jeetje en xon en alles wat je niet kapot maakt maakt je sterker....

3. Moedervan2boys

Jun 28, 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    owja mees, die test hè, die heb ik dus gehaald en gelijk even één geprobeerd! nu staat er dat 2 streepjes waarvan dus 1 licht niks betekend maar als ik de berichten die ik eerder hier heb gelezen zou dat moeten betekenen dat het wel al begonnen is. Had namelijk een half zo licht streepje in het -T- vakje!? Wel erg leuk om een keer 2 streepjes te zien...lol

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Dank je wel moedervan2boys. Ik lig eigenlijk nog steeds af te wachten. Er gebeurt erg weinig. Heb wel iets meer pijn maar verder nog niets. Hoe lang kan dat duren? Ik zit weer te denken dat misschien een curretage toch beter was geweest. Ik vind het afwachten echt vreselijk en niet wetend wat er gaat gebeuren.
    Als er morgen niet veel is gebeurd weet ik niet of ik die andere pillen nog neem. Misschien ga ik dan alsnog maar voor curretage.

Xon, hoe is het met jou? Lekker op de bank aan het bijkomen?

5. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    moedervan2boys, ja gelukkig gaat het best lekker alweer en ik ben het wel gewend om veel dingen alleen te doen/regelen. Anders was ik waarschijnlijk ook niet zo ver gekomen als dat ik nu ben, en ik heb wel twee lieve ouders achter mij staan die me willen/kunnen helpen wanneer ik maar wil (ook al doe ik gewoon het meeste lekker zelf :) ).

Jeetje, geduld/wachten is lastig he?
    (inmiddels al geplast ;) ?)
    Hoop dat het toch nog op gang gaat komen.
    Medicijnene hebben meestal wel even de tijd nodig om in te werken, er moet heel wat in werking worden gezet natuurlijk.
    Een beslissing is nooit een foute, je doet altijd wat jou op dat momentt goed lijkt. Als blijkt dat je alsnog een curretage nodig hebt, kan dat altijd nog, in de eerste instantie is dit een fijnere (in hoeverre dat in deze situatie uberhaupt kan) manier. Voor een c urretage moet je naar het ziekenhuis en krijg je toch een ruggenrpik/narcose, en als het met pillen zou kunnen zou dat toch ook mijn eerste keus zjn hoor.Niet twijfelen, je doet het goed.

Ik was veel te enthousiast alweer wat dingen gaan doen.
    Ik kan dat toch zo slecht, niets doen.
    Maar werd toch door mezelf teruggefloten, werd beetje misselijk, wat meer pijn en hoofdpijn was er toch al de hele tijd. Dus nu maar gecrasht op de bank.

6. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja moedervan2boys, ik gebruik ook altijd die testen tot grote tevredenheid.
    Ik hoor ook vaak negatieve ervaringen maar bij mij werken ze prima.
    Als je nu al een licht streepje hebt zit je eisprong er al wel aan te komen, maar kan best nog wel even duren. Deze test reageert vlot op een klein beetje hormonen.
    Bij mij is het zo dat zo gauw ze even sterk zijn de streepjes, dat het dan nog een goede dag duurt voordat mijn ei springt. De dag erna knalt het T streepje echt van het schermpje af, en dat is dan de dag dat mijn ei springt. Je moet er even je eigen ritme in ontdekken denk ik, maar ze zijn in ieder geval een stuk goedkoper dan de cblue versie (die bij mij overigens helemaal niet werken).

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Meiden, weer even een teken van leven van mij. Was even weggeweest met mijn man en zoontje en kon niet wachten weer even bij te lezen.

@Xon: Goed dat je de nacht goed doorgekomen bent. En ja, teveel doen. Ik herken het helemaal. Is in ieder geval een teken dat je je wel goed genoeg voelde. Alleen jammer dat je lichaam je altijd gelijk weer terugfluit, maar goed ook, want volgens mij ben jij anders helemaal niet te houden. Fijn dat je ouders standby staan voor het geval dat. Een hele geruststelling dat ze maar een telefoontje van je vandaan zijn.
    Is het vloeien nu ook minder aan het worden?
    Hoe lang mag je weinig tot niets doen?

Ja, van mijn werk vind ik het niet leuk. Ook niet dat alles precies tijdens de vakantie gebeurd. En ik ben ook nog zo stom dat ik dagelijks altijd even mijn werkmail open, dus nu tijdens mijn vakantie me op zit te fokken. Bij die werkverdeling was geen enkele haast bij, om dat even snel tijdens ieder's vakantie te moeten regelen. Dat geeft dan ook een viezere bijsmaak bij mij, dan misschien nodig is (misschien ben ik ook wel te achterdochtig). Krijg dan echt het idee, zo van even snel schakelen, dan is er ook geen weerstand en kan ik (als baas) gewoon mijn eigen plan trekken.
    Nou ja, we zullen zien als ik er volgende week weer ben. Durf aan de ene kant ook niet mijn werkmail meer te bekijken, bang voor de reactie van mijn bazen. Dus om mijn vakantie niet nog meer te verpesten, maar even niet kijken nog.

@Jeetje: kan me voorstellen dat je van dat wachten wat moedeloos wordt, maar omdat je die twee pillen oraal hebt ingenomen, moeten die eerst via de bloedbaan opgenomen worden alvorens ze hun werk kunnen doen. Het effect zal hetzelfde zijn, alleen wat langer duren. Op zich is wat kramperig gevoel een 'goed' teken, alhoewel dat lullig klinkt, maar dat betekent toch dat je baarmoeder aan het werk begint te gaan.
    Ik had al bloedverlies, dus bij mij ging de baarmoeder al open staan. Bij jou zit alles nog potdicht, dus zal het, denk ik, een langere aanloop nodig hebben om op gang te komen.
    Heb je nu ook al een idee hoe je het de tweede dag moet doen als je het moet herhalen?
    Inderdaad nog even geduld hebben en als je het echt niet meer trekt dan zou curretage een oplossing voor je kunnen zijn.

@Moedervan2boys: klinkt al positief dat er al iets te zien is. Dan moet de eisprong er toch aan zitten te komen in een van de komende dagen. Zo'n knal ovu-test geeft mij altijd wel een enorme oppepper dat alles in mijn lijf toch goed werkt. Je hebt toch net dat bloedverlies gehad, hoeveel dagen zit je nu na dat bloedverlies, want dan heb je wel een snelle eisprong na je menstruatie.

8. Moedervan2boys

Jun 28, 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    xon, lief dat je er nog even aan dacht mij te berichten over die ovu test. Heb zelf ook heel lang alles alleen moeten doen met de oudste en dan kun je je soms wel verdomde eenzaam voelen ook al heb je lief hebbende ouders om je heen en dan is het toch fijn lijkt me dat je hier al die dames ook nog hebt. De bekroning op mijn werk met hem heb ik laatst gehad... tijdens kamp heeft hij een prijs gewonnen. Meest beschaaft tegen de meiden!!!! Ja ja... ik heb een knappe vrouw vriendelijke jongen geschapen....

Mees: Ja idd.... het was even gestopt maar heb tot zondag gebloed(6 dagen) wat voor mij ook al erg vreemd is, je begrijpt mijn verbazing toen ik het streepje zag! Vandaar mijn vraag!?!? Mijn lichaam is echt goed van het padje af. Begrijp helemaal niks meer van mezelf en ik vertrouw mijn gevoel nu ook helemaal niet meer. Vandaar dat ik die ovu testen ook wil gaan gebruiken. Mijn ei heb ik altijd perfect gevoeld maar nu maar even extra hulp erbij... Vanaf het moment dat je het streepje dus ziet is het dus echt nog maar een paar dagen tot je ei? Je hebt natuurlijk maar 5 van die testen dus ik had gedacht over 2 dagen weer 1 te proberen en goed mijn afscheiding in de gaten houden. Vanavond manlief er weer een vitamine pil in drukken en dan morgen maar officieel weer beginnen te klussen. Waren we al aan het doen natuurlijk aangezien de stelling 'Wat in een goed vat zit niet verzuurt' hier natuurijk niet opgaat....

nou de kleine man is wakker en ik zal eens voor goed eten gaan zorgen hier....

Jeetje... niet te veel druk maken dat doen wij hier geloof ik allemaal ook wel al voor je. Het gaat vast goed komen allemaal.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Xon, wel rustig aan doen hoor! Maar ik kan ook niet zo goed niks doen eigenlijk. Zit nu dus ook al lang weer in de woonkamer. Helemaal toen ik merkte dat er weinig gebeurde. En het is hier echt zooo heet, en in de woonkamer hebben we een ventilator staan.

Net had ik wel het gevoel dat er iets loskwam, maar (sorry voor de onsmakelijke details) toen ik net op de wc keek op het maandverband zag ik weinig. Toch heb ik inderdaad het gevoel dat het wat meer begint te werken nu. Dat kramperige gevoel is wel een goed teken inderdaad.
    Als er morgen nog weinig is gebeurd moest ik hetzelfde doen als vandaag, twee oraal, twee vaginaal. Maar misschien doe ik dan wel allemaal vaginaal.

Mees: als ik jou was zou ik ook maar even je werkmail niet meer openen hoor! Probeer nog even van je vakantie te genieten. Maar ik zou ook wel nieuwsgierig zijn of je een reactie hebt gehad op je mail.

Ga even kijken wat ik kan koken dalijk. Iets makkelijkeks maar!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: ik denk echt dat het nu nog een kwestie van tijd is voordat er iets gaat gebeuren. Merk je dat de krampen wat pijnlijker worden?
    Hoe is het nu met je werk? Hoef je nu even een paar dagen niet te werken?
    Hier was het gisteren en vandaag ook even weer behoorlijk warm, maar sinds vanmiddag is de lucht weer dichtgetrokken en nu waait het zelfs behoorlijk. De dagen erna wordt het weer aanzienlijk minder.
    @Moedervan2boys: ja, als je lichaam van de wap is, is het inderdaad handig om even ovu-testen te gebruiken. Ik zal zelf ook eens boodschappen gaan doen en een voedzame maaltijd op tafel zien te krijgen. Vorige week hebben we het ons makkelijk gemaakt, maar ja, het kan niet iedere dag feest zijn.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou het is begonnen hoor.De krampen zijn inderdaad wat heviger maar nog goed te doen. Er komt inmiddels behoorlijk wat bloed uit. Ik ben blij dat er nu toch wat gebeurd in ieder geval, maar toch nog steeds een beetje bang.
    Gelukkig heb ik toevallig vrijdag pas weer een deadline maar als ik morgen denk dat ik het niet ga redden ga ik gewoon vragen om meer tijd en anders of de opdracht naar iemand anders kan. Ik wil hier nu echt wel even de tijd voor nemen. Volgende week en de week erna wel druk, hoop maar dat ik het ga redden.
    Ik heb net een simpele salade gemaakt en mijn man bakt zo aardappeltjes en vlees.
    Wat is het bij jullie geworden?

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @jeetje, fijn dat je nu een betere behandeling hebt gehad. sterkte meid! hopelijk is het een beetje snel achter de rug.

@xon, fijn dat je alles goed hebt doorstaan.

@sneeuwmees, das behoorlijk niet netjes zeg maar.... kan me goed voorstellen dat je enorm baalt! ben ook benieuwd hoe ze je mail gaan opnemen...

hier weer fijn thuis na drukke dag. bloed laten prikken op progesteron. ben benieuwd wat de waarde is.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: fijn dat het nu toch op gang gaat komen, hoe dubbel het klinkt. Hoop dat het tot nu toe allemaal een beetje mee blijft vallen en dat je er redelijk ongeschonden doorheen komt. Fijn dat je even je handen vrij van het werk hebt, want kan me voorstellen dat dat nu even het laatste is waar je aan wilt denken.
    Bij mijn staan inmiddels de aardappels en de gehaktballen op het vuur. Burgerlijker kan niet!
    @Justme: ben benieuwd wat de waarde zal worden. Wanneer hoor je het?

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Xon: Fijn dat het achter de rug is. Ik herken jouw verhaal wel een beetje. Ik zou, dat hadden ze bij de sis echo gezien, een vleesboompje van 8 mm hebben. Toch verstandig om weg te halen. Bij de hysteroscopie bleek er niks te zitten, waarschijnlijk gewoon verdikt baarmoederslijmvlies. ik viel nog het meest over het verslag. "Niets op sis-echo gezien, maar patient wil toch een hysteroscopie", 'Zo ie het..!!!!', daar ga ik toch niet zelf om vragen als er niks aan de hand zou zijn. Ook ik had behoorlijk heftige menstruaties....dus mijn vertrouwen in de sis-echo is echt minimaal.

Mees: wat een rotstreek op je werk, o voel je je echt niet serieus genomen. Hij had op zijn minst kunnen uitleggen waarom hij tot deze keuze was gekomen...

Jeetje: Fijn dat je zo goed behandeld bent. En fijn dat mees je hier zo goed heeft geholpen. Het is op gang gekomen lees ik. Bij mijn miskraam met 7,3 weken had ik krampen die lijken op weeen alleen dan een stuk minder erg, ik kon er gewoon mee slapen. Ik heb wel steeds door een vergiet geplast (en weggegooid nu) omdat ik bang was dat het in de wc zou verdwijnen. Ik kon een mooie vruchtzak zien, echt lijkend op een echte placenta met vliezen. We hebben het begraven. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik moets ook terug om te kijken of alles 'weg' was. Dat was 'gelukkig' het geval. Ik hoop voor je dat het een beetje meevalt.

Secondlife: ik ben het met sneeuwmees eens, je zit eigenlijk nu in de 5e ronde, maar ach dan ben ik nu ook pas (weer) een jaar bezig (geweest). Het voelt niet zo, maar het is wel zo. Ik zou de einddatum ook nog een stuk vooruit schuiven; wat heb je te verliezen...?

Hier is de rust inmiddels wat weder gekeerd. Buikje is weer terug en ook borsten weer gevoeliger. Ook weer misselijk geweest en moe. Dus al met al genoeg rede om nog een week (nou ja 8 dagen) te wachten. Vandaag een dagje Wanroijse Bergen gedaan; dochterlief is daar logeren bij een vriendinnetje en ik heb er met mijn moeder, broer en de andere meiden een leuke dag van gemaakt. Goede afleiding. Nu is iedereen logeren. Morgen en overmorgen werken. Nog 3 weken en dan vakantie.

Liefs

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: hoe is het nu met je? Hoop nog even wat van je te horen voordat je de nacht ingaat?
    @Xon: en hoe gaat het met jou, meid? Al weer een beetje op de been. Ik vroeg me trouwens af hoe ze die poliepen verwijderd hebben, gaat dat met een kijkoperatie of zo? Word je nog een beetje vertroeteld door je moeder? Laat het maar lekker even over je heen komen.
    @Jes: fijn dat de kwaaltjes weer terug zijn. Je zou bijna blij zijn om misselijk te zijn, of niet? Maar veel afleiding zoeken en dan zijn die 8 dagen zo weer voorbij. En dan ben je ook weer een week verder in je zwangerschap!

16. Moedervan2boys

Jun 28, 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    hey Jeetje, je wou weten wat we gegeten hebben. Nou ik heb maar wraps gemaakt met heel veel verse groente er door. Zo krijg ik hier altijd een vitamine stoot bij de kids naar binnen. al zag de jongste deze keer de wraps meer zitten dan de rest dus toen ook nog maar even mango,kiwi en banaan door het toetje.... Ik heb iig heerlijk gegeten. Fijn voor je dat je nu een beetje resultaat begint te voelen... zelfs mijn man leeft nu met je mee. Hebben zelfs al een dikke discussie gehad hier want ik kan denk ik mijn mond niet houden als ik zwanger zou zijn en mijn man vind dus dat je echt tot 3 maanden moet wachten. was ook een discussie punt de vorige keer maar toen was ik al 3 maanden heen.

Door dat ilk jouw verhaal vertelde laaide die discussie weer helemaal op. Het is nu een breekpunt zal ik maar zeggen. Maar goed, hij vraagt nu wel steeds naar je.

Xon, Dan sta je ook raar te kijken als dat door een arts zo word opgeschreven!?!? En hij had tegen jou gezegt dat het wel nodig was... heel vreemd.

ncis komt er zo op en ik hoop zo dat het niet weer een herhaling is want ben helemaal gek van die serie dus ff plasje doen zo en dan maar op de bank.

17. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Even een korte reactie van mij:

@Jeetje: O wat vind ik het toch erg allemaal om te lezen. Die hele weg die je af moet gaan. Sjongejonge dat is niet niets. Maar ik lees dus in je laatste berichten dat het nu op gang gekomen is? Ik wens je heel veel sterkte om dit ook geestelijk te verwerken. Laat je vertroetelen door je man. En rust uit. Niet te snel aan deadlines denken denk ik dan. Heel veel knuffels en sterkte gewenst.

@Xon: Wat goed dat je het allemaal doorstaan hebt en het nu achter de rug hebt. Ik vind je maar een sterke meid hoor. Zo! En wel vreemd dat het klonk alsof die hele operatie niet had gehoeven. Maarja wat je zegt, nu is alles schoon en wie weet gaat het nu sneller. Volgens mij gewoon bij de eerstvolgende inseminatie raak hoor;) Rust lekker uit (probeer het) en fijne avond gewenst en knuffels.

@Sneeuwmees: Wat 'n goeie mail met de juiste ondertoon voor de situatie;) Maar nu heb je nog vakantie dus probeer je werkmail nog niet te openen joh. Hoewel ik me kan voorstellen dat je wilt weten wat voor antwoord je erop gehad hebt. Dat lees je wel vlak voor je weer begint te werken. In ieder geval echt goed van je dat je zo voor jezelf opkomt. Het is ook niet netjes van ze zo hoe jij het vertelt.

@Jes: Gelukkig dus wel weer zwangerschapsverschijnselen. Al zegt het niet hebben ervan ook niet alles. Heb ik hier geleerd en gelezen. Maar toch kan ik me voorstellen dat het je gerust stelt als je wel misselijk bent en andere kwaaltjes hebt omdat je dan tenminste wat voelt. Nou ik hoop dat die 8 dagen snel voorbij gaan voor je en dat je extra gerustgesteld wordt dan en mag genieten van je zwangerschap.

@Iedereen: Fijne avond gewenst en ik spreek jullie morgen weer.

Liefs

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Heb net toch mijn werkmail geopend.:) Had idd een mail van mijn leidinggevende, dat hij en de directeur mijn voorstel nog niet verder hadden kunnen doordenken en dat hij met zijn vakantie in zicht even pragmatisch had gehandeld wat voor een activiteiten er op de korte termijn aankwamen en dat voor nu even op lossen. En dat hij hoopte dat ik daar ook een flink stuk van voor mijn rekening kon nemen. Na zijn vakantie in augustus was hij er van plan op terug te komen. Dus niet heel negatief (waar ik toch een beetje bang voor was na mijn sarcastisch getinte mail), maar het is nu dus even afwachten. Ze weten in ieder geval nu wat ze aan me hebben (hoop ik).

@Moedervan2boys: mmm... lekker wraps.:p Mijn zoontje is ook een moeilijke eter, maar die pannekoekjes van de wraps vindt hij ook altijd lekker, de rest blijft meestal liggen, tenzij het mexicaanse wraps zijn, want dan eet hij alle mais ertussen uit. Ja, ik moet creatief zijn om hem te laten eten.

@Maureen: hoe is het? Ongesteld geworden of nog niet. Als het niet zo is, dan is dat hoopvol, niet?:)

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    klinkt goed toch sneeuwmees?

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Jeetje, meid ben blij dat het nu toch op gang is gekomen, nu hopen dat het snel gebeurt is en je weer vooruit kunt denken. En idd denk maar even lekker niet aan werk en deadlines, je moet dit toch echt wel een plekje gaan geven en dat heeft even tijd nodig, veel sterkte meid, een dikke knufffffff....

Xon, fijn te horen dat alles goed gaat met je en dat het je is meegevallen, idd wel wat vreemd als je dan achteraf te horen krijgt dat het niet echt nodig was geweest, maarja nu alles lekker schoon en hopelijk gauw weer verder, s6 meid en doe ff lekker rustig aan!! Knufffffff....

Mees, wat lullig van je werk zeg!! Wel knap hoor dat je toch weer van je hebt laten horen en ik zou ook lekker wachten tot de vakantie voorbij is tot het openen van de mail. En uuhh lief van je hoe je Jeetje zo hebt geholpen, een extra knuffel voor jou!!!

Jes, fijn dat je weer wat voelt, dan voel je je toch weer een stukje beter, nog een weekje tot de echo??? S6 meid...

Moedervan2: Tja tis wat he?? Hahaha dat we al blij worden van een posi ovutest, maar de streepjes moeten wel even dik zijn hoor het is niet hetzelfde als met een ZW test en dan is het nog 24 tot 36 uur tot de eisprong. S6 deze maand!! Knufffff...

Verder hier niet veel te melden, geniet elke dag even van mijn kleinzoon, zaterdag gaan we op vakantie dus dan zie ik m 2 weken niet:(:(. En ja ik heb besloten idd deze maand ven niet te denken aan zwanger worden ik wil lekker genieten van mijn vakantie en gebeurt het dan gebeurt het maar ik ga er niet speciaal voor. We hebben officieel nog tot oktober en dan komen we in de mmm. De gyn heeft al gezegt dat ie dan wel wat inelkaar gaat knutselen hahaha, klinkt zo maf... ik denk dat het dan IVF gaat worden, we zien het wel....dus we hebben niet echt lang meer om het zelf nog te proberen. Nog maar 3 keer bedenk ik me dan nu, das niet veel.........

Allemaal een dikke knufff en tot later..........

Share This Page