NOD-WACHTBANKJE: 12-07 Maureen 39 - ronde 5 (d.w.z. via ZI) - 1e kind 24-07 Sneeuwmees 39 - ronde 2 na mk - 2e kind ..-07 Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind ..-.. JoMi 36 - ronde 18 - 2e kind ..-.. Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind (deze maand verwijdering poliepen en curretage, verplicht afwachten wanneer alles weer op gang komt) 07-08 Sillysa 37 - ronde 11- 3e kind 10-08 Secondlife 36-ronde 12- 2e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!) 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind 13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing! 01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!) Zo weer ff verplaatst.
mees, ik ben ook een vreselijke doom denker en denken voor anderen kan ik ook heeeel goed. Zo zie je maar weer...hahaha, had je dus toch verkeerd ingeschat en voila je word dus ook nog gewaardeerd Denk dat het wel goed is dat ze zien dat je assertief genoeg bent om het voor jezelf op te nemen en dus ook je mannetje kunt staan bij meer verantwoordelijkheden. Dus helemaal goed toch!!! Tja dat eten is altijd lastig hè! Als hij een paar dagen wat minder heeft gegeten komt hier altijd de spinazie op tafel met vissticks of boompjes(broccoli) dat vind hij heerlijk en eet dan alles op en heb ik weer het gevoel dat er iets gezonds in is gegaan. Patat doet het ook goed maar ja das niet gezond maar hij eet er wel altijd zoveel van dat hij goed slaapt en vaak iets langer dus dat doen we dan in het weekend... al die truckjes zijn wel nodig bij die kleintjes. nou ik ga afsluiten voor vandaag, its bedtime... mannetje ligt al weer te slapen op de bank dus nie erg gezellig en dan kan je maar beter zelf ook je bed op zoeken. Jeetje, al ff geen update meer hoop dat alles goed gaat.
zo ik heb weer wat meer rust om hier wat actiever te zijn vanaf nu weer...sorry voor verwaarlozing meisjes. Hoop dat alles goed is met iedereen hier
Nog even een update voor ik ga slapen. Begin van de avond kwam er ineens een hoop los, ook behoorlijk grote stolsels, die plopten er zo uit zeg maar. Een heel raar gevoel. Maar het deed weinig pijn moet ik zeggen. Ik denk dat het vruchtje zelf er nog niet uit is. Hoe ziet dat er eigenlijk uit? Is dat wit? Ik heb tot nu toe alleen nog maar felrode stolsels gezien. Sorry voor de onsmakelijkheden! Het is me vandaag op zich meegevallen, zeker wat de pijn betreft, dus hopelijk morgen ook. Ik denk dat ik 's morgens wel weer een pil moet nemen want alles zal er toch nog niet uit zijn. We moeten alleen morgenvroeg eigenlijk naar de vreemdelingenpolitie om de adreswijziging door te geven. Wat een timing! Ik moet daar echt mee naartoe want ze willen me zien natuurlijk en het moet eigenlijk binnen 48 uur nadat je bent verhuisd. We zijn dus al te laat. Maar ik zei al tegen mijn man als het niet gaat, dan ga ik gewoon echt niet. Jullie zijn vandaag echt zo'n grote steun geweest zeg! Dank je wel daarvoor! En sneeuwmees helemaal!! Moedervan2boys, wat grappig dat je man zelfs naar me vraagt. Ik kan me de discussie trouwens wel voorstellen. Na deze gebeurtenis zal ik bij een volgende zwangerschap niet meteen tegen iedereen meer vertellen dat ik zwanger ben, maar wel tegen mijn familie en beste vriendin. Wil je man het dan echt drie maanden aan helemaal niemand vertellen? Xon: ik was ook nog benieuwd hoe het met jou was. Iedereen welterusten en een dikke knuffel van mij!
JeetjeB....ik heb nu pas beetje bijgelezen...wat erg dat je zwangerschap niet goed is gegaan..heb zelf vorig jaar hetzelfde meegemaakt, ook gestopt bij 6 weken met groeien dus weet heel goed hoe je je voelt...leef erg met je mee! sterkte!
@Jeetje: wat ben ik blij dat de pijn tot nu toe meegevallen is. En hoe het vruchtje eruit ziet. Sommige vrouwen zien het vrij goed en is het echt herkenbaar als een vruchtje (met staartje e.d.). Ik heb het zelf ook niet echt goed kunnen zien. De eerste prop die ik verloor zou qua grootte het vruchtje geweest kunnen zijn. Daarna ben ik ook allerlei stolsels verloren die vaak een beetje leverkleurig waren. Ja, dat vond ik ook een hele ervaring om dat zo uit je te voelen glijden. Ik denk dat, ondanks dat misschien nog niet alles eruit is, je het ergste nu wel achter de rug hebt gehad. En of je morgen naar die afspraak kan, moet je maar even aanzien. Op zich als je alleen nog maar vloeit, kun je natuurlijk weer van huis weg. Maar besef wel dat je misschien nog wat licht in je hoofd kan zijn en je wat slapjes kunt voelen. Nou, meid, ben echt blij te lezen dat het, naar omstandigheden, redelijk goed met je gaat. Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht en morgen misschien nog even doorbijten en dan heb je het achter de rug, meid! Wanneer moet je voor nacontrole komen? Nou, ga maar lekker naar bed en slaap lekker,meid!
Xon, fijn dat je redelijk goed doorstaan hebt! Hopen dat het toch helpt, ookal leek het mee te vallen. Jeetje, heel veel sterkte gewenst. Lijkt mij heel moeilijk op zo'n moment zo ver van je familie te zijn. Maar wij denken allemaal aan jou hoor! Sylissa: fijne vakantie, wie weet neem je toch iets leuks mee terug, je weet maar nooit! Heeft je dochter genoeg andere mensen om haar te helpen als jij weg bent? Lijkt mij best moeilijk voor jou ook om haar op zo'n moment achter te laten, hoe zelfstandig zij ook is... Salcia, welkom terug! Ik was ook een tijdje afwezig, maar nu weer wat actiever. een zwangerschap gaat nou eenmaal met ups en downs qua energie. Maureen, al nieuws? Sneeuwmees, gelukkig viel dat laatste bericht van je baas mee! Blijf voor je zelf opkomen, je zei dat je dat eigenlijk nooit zo deed, maar je hebt nu A gezegd, dus durf ook B te zeggen, en ervoor knokken! Je kan het, en dat weet je! Nou ik ben vandaag bij de VK geweest, mijn bloeddruk is nog steeds 140/65, dus inderdaad 20 punten lager dan toen ik daar voor het eerst kwam. Verder zei ze dat mijn suiker hoog was, en morgen ga ik dus naar het ziekenhuis voor onderzoek op zwangerschapsdiabetes. Ze zei dat deze combinatie wellicht de reden is dat ik mij zo belabberd voel. Ze heeft het mooi in perspectief gezet, ze zei je kan je hele leven nog productief zijn voor de maatschappij, maar nu zit je in een unieke periode in je leven, waarin je even aan jezelf moet denken. Dat helpt wel, met het schuldgevoel wat ik heb naar mijn werk, partner en kind. In ieder geval heeft zij mij ook geadviseerd deze week nog maar even rust te houden, en ahum vóór 23uur naar bed te gaan! Ik ga dus aftaaien, meiden. Bedankt voor jullie steun! Dikke knuffel voor iedereen die er een nodig heeft!!!
@Salcia: welkom terug weer hier! Zo te zien ben je over de helft. Weer een mijlpaal erbij. Heb je de 20 weken echo al gehad? Alles helemaal goed met de kleine meid?
Jeetje, fijn dat het ondanks alles toch goed met je gaat en de pijn iig meevalt, nog s6 verder meid, ik hoop dat je een beetje kunt slapen straks, knufffff... Guapetona, ze is bij een goede vriendin van mij dus ze is niet alleen hoor, het komt wel goed met haar en de kleine muis.... Wat rot dat jij je zo belabbert voelt, hoop dat het gauw weer goed gaat met je, veel sterkte.......... Nou ik ga maar eens naar mijn bedje, tot morgen allemaal, trusteeeeeee
Sneeuwmees, ja vorige week 20 wk echo gehad, alles goed, dus echte genieten is begonnen. Voel meisje ook goed bewegen nu, heerlijk. En nu bezig met kaartjes, kamertje etc...en naam zijn we ook al uit gelukkig, en nu niet meer gaan twijfelen aan naam alleen, haha. Met jou ook alles goed?
Hallo dames, sorry voor het verwaarlozen. Ik heb steeds wel meegelezen, maar deze weken zijn altijd zo druk in school. En 's avonds ben ik om half 9 gewoon munt! Maar nog 5 dagen werken en dan vakantie! @Jeetje, wat fijn dat je in ieder geval niet zo veel pijn hebt! Maar denk wel aan jezelf! @xon: heerlijk, je hebt het gehad en het klinkt gek, maar na zo'n schoonmaakpoging is het misschien het juiste moment voor een baby! Dat gevoel had ik tenminste na de hsg. @Sillys, hoe is het met het kleine mannetje en je dochter? Wat zul je kwaad zijn op zo'n kerel. Wel zijn ... erinsteken, maar niet de verantwoordelijkheid nemen! @sneeuwmees, ik ben benieuwd hoe het uitpakt op je werk! Maar iemand zei ooit tegen mij. Je moet altijd een beslissing nemen: je kunt alleen maar spijt krijgen van de beslissingen die je niet genomen hebt! Laat jezelf maar zien daar! (maar dat heb je ook al gedaan!) @Salcia, wat fjin dat de 20 weken echo goed was. Toch altijd weer spannend! Hier lijkt de misselijkheid wat te verdwijnen! Wel 4 kilo kwijt, maar dat is in mijn geval niet zo erg. De controles vorige week bij de vk waren gelukkig goed! greetz!!!
@Xon en Jeetje: en zijn jullie de nacht goed doorgekomen. @Salcia: fijn dat de echo goed was. En ik kan me inderdaad de geruststelling voorstellen als je uit de naam bent. Bij ons was dat toen een hele klus, omdat we allebei een compleet verschillende smaak van namen hadden. Omdat we al een zoontje hebben, kunnen we in de toekomst evt. de meisjesnaam nog gebruiken en onlangs kwamen we (gelukkig) ook op een jongensnaam die we allebei leuk vonden. De namen zijn we uit, nu nog even zwanger worden. Mijn cyclus was de vorige maand 33 dgn met een laat ei op dag 19. Deze keer had ik een positieve test op dag 13, dus mijn ei was nu weer keurig op mijn oude schema. Wat mijn NOD nu wordt weet ik niet. Als het 28 dagen zou zijn is het 20 juli als het weer 33 dgn is dan 24 juli, als ik me niet vergis. Hoe dan ook rond die periode zal het weer spannend worden deze maand. @Impie: jij gaat ook al als een speer naar die 12 weken grens toe. Vervelend dat je zo druk bent, maar je weet dat de vakantie in zicht is. En die 4 kilo is misschien veel, maar die schade haal je de komende maanden nog wel in, hoor! @Syl: fijn dat je dochter een goede vriendin in de buurt heeft. Misschien kan ze ook een keer een dagje naar de camping komen, of zou dat niet gaan lukken. Heb jij je kleine mannetje weer even gezien en is zij weer een dagje eruit. Geeft ze trouwens borstvoeding? Want ik kan me voorstellen dat dat wat lastiger voor haar in het begin is, om dan verder van huis weg te gaan.
Salcia, fijn dat alles goed is en je nu lekker kunt genieten van je zwangerschap, het schiet alweer aardig op he?? jee dat gaat altijd zo snel....knuffff genietze meis.... Impie, fijn dat ook bij jou alles goed gaat, mooi zo!! verder gaat het met dochter en kleinzoon erg goed en vriend lijkt een beetje bij te draaien, hij is nu iig wel bezig met de kleine, maar toch hou ik mijn hart vast....knufffffff Mees, ze kan niet naar de camping komen omdat ze in die 2 weken gaat verhuizen naar haar eigen huisje, dus ze is dan erg druk, haar vriend en zijn vader gaan het huis schilderen en zijn moeder gaat de boel schoonmaken, ik had het liever zelf gedaan maarja helaas zijn we er niet. En heb je er al een beetje een goed gevoel over deze maand?? Knufffff Jeetje, alles goed met je?? Heb je een beetje kunnen slapen meid?? Knufffff Xon, hoe is het met jou? Alweer wat opgeknapt?? Knuffffff
Hi dames, @Jeetje: Ben blij te lezen dat het met de pijn meevalt. Hoop dat het vandaag ook zo is. En dat je misschien zelfs mee kan naar de afspraak met je man samen. Maar dit gaat natuurlijk voor. Sterkte ook vandaag hè. @Xon: Hoe gaat het met jou? Goed geslapen? Goed wakker geworden? @Guapetona: Vervelend dat je er nog niet uit bent hoe het nou zit en hoe lang dat gaat duren. Hoop dat je snel weer kan genieten van je zwangerschap. En wat goed gezegd dat je nog altijd tijd zal hebben om de maatschappijn te eh dienen maar nu aan jezelf moet denken. Doen hoor. Dit is het belangrijkste nu. Beterschap gewenst. @Salcia: Met jou alles goed? Op de helft las ik net ergens. Heerlijk zeg. Geniet van je zwangerschap. @Sneeuwmees: Toch goed dat je voor jezelf opkomt zoals de anderen ook al gezegd hebben. Dat zullen ze vast meenemen als ze beslissen. Geniet nog van je vakantie. O en Sneeuwmees en Guapetona (toch?) ik moest vorige maand de 16e ongesteld worden. Dat werd in de nacht van 16 naar 17. Toen wist ik niet hoe ik moest rekenen. Als ik vanaf 16 juni reken had ik gisteren ongesteld moeten worden. Maar vanaf de 17e dus vandaag. En ben 't nog niet. Ben altijd erg regelmatig. Gisteren mezelf toch weer 'n test laten gebruiken (zonde van die testjes ) en die was helaas omowit. Dus nee deze maand weer niet raak. Had ik ook niet verwacht deze maand maar op 't laatst maak ik mezelf altijd tóch weer gek. Zoals ook gisteren waardoor ik weer 'n zwangerschapstest weg kon gooien. Ach ja. Volgende maand dan maar. @Iedereen: Ik lees mee en sorry als ik vergeten ben te reageren op iemand. Fijne dag gewenst. Liefs
Daar ben ik eventjes. We zijn toch naar de afspraak gegaan vanmorgen, ik voelde me goed genoeg. Vannacht ook goed geslapen (al maakte de kat me wel weer wakker om 5 uur, grrrr) en weinig bloed verloren. Ook niet veel pijn gehad. Toen we terugkwamen van de afspraak heb ik weer een pil ingenomen en het lijkt wel of die sneller begint te werken. Heb nu wat meer krampen maar nog niet veel bloedverlies. Ik maak me een beetje zorgen dat niet alles eruit komt, maar ik zie het vrijdag wel, dan moet ik terug voor controle. Nu vandaag verder nog maar even rustig aan doen, ik merkte wel dat ik weinig energie heb toen we vanmorgen een stukje moesten lopen. Xon: hoe is het met jou vandaag?? Salcia: jij hebt dus vorig jaar hetzelfde meegemaakt? Maar nu gelukkig een goede zwangerschap! Fijn dat alles goed is met jullie meisje. En ook fijn dat je uit de naam bent inderdaad! Zoo moeilijk lijkt me dat. Maureen: balen dat je test omowit was! Maar als je nog niet ongesteld bent dan... wie weet! Ik ga maar eventjes liggen denk ik. Was een druk ochtendje zo. Tot later lieve meiden! Fijne dag allemaal en een dikke knuffel.
Goedemorgen... heb een beetje terugslagje denk ik. Ging er vannacht uit omdat de kat aan het kotsen was (sorry), en voordat ik het al had gezien was ik al een beetje misselijk en beetje duizelig (nadat ik het had opgeruimd werd het natuurlijk niet beter, haha). Net mezelf uit bed gehezen en gaan douchen en nu zit ik doodmoe op de bank. Had plannen om even een beginnetje te maken met het opruimen van een kast, ik zit tenslotte toch thuis, maar kan er nu nog even echt niet aan denken. Weet iemand hier trouwens hoe je een vraag aan de verloskundige kan stellen? Ik zou eigenlijk wel willen weten of ik misschien volgende week toch nog een poging zou kunnen doen. En aangezien ik pas 11 augutus een nagesprek heb met de gyn, kan zij mij misschien alvast een antwoord geven. Heb al een beetje gezocht maar kan niet vinden waar ik dat moet doen. Jeetje hoe is het met jou? Nou ik ga nog maar beetje bankhangen.
We hebben elkaar precies gekruist jeetje. Nou fijn dat je vanochtend toch nog naar je afspraak kon. En wie weet komt het zo toch nog wel weer verder op gang. Misschien is alles er al wel uit? Of denk je van niet?
Impie, fijn dat alles bij jou ook goed gaat, op naar de 12 weken, is ook weer een mijlpaal. bij mij waren de kwaaltjes als misselijk etc bij 15 weken echt helemaal over. Mees...spannende maand weer, we duimen!! JeetjeB, ja ik heb vorig jaar juli een mk gehad. Heb er voor gekozen toen om te wachten, duurde 2 weken en toen kreeg ik weeen en kwam alles eruit, tenminste dacht ik, alleen bleef ik heel erg bloeden dus naar ziekenhuis en gecurreteerd. Had maand erna alweer normale cyclus, hoop dat dat bij jou ook zo gaat, sterkte! Xon, moet even terugzoeken hoe het met jou gaat, maar begrijp dat je thuis zit nu?
Hè, Xon, vervelend zo'n terugslagje. Gisteren merkte je misschien nog iets van alle verdovingen en zo. Rustig aan maar hoor, dan knap je het snelst op. Ik heb het er vandaag ook moeilijker mee dan gisteren. Merk dat ik nu echt meer pijn begin te krijgen en ook emotioneel vind ik het vandaag zwaarder. Kan om het minste of geringste huilen. Misschien zijn dat ook nog de hormonen. Ik hoop maar dat er vandaag nog een hoop uit komt, want naar mijn idee is er nog lang niet genoeg uit gekomen. Hopelijk overkomt me niet hetzelfde als jou, Salcia. Maar als het zo is, dan is het zo. Ik ga ook maar wat bankhangen denk ik. Tot later!