Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    en de aanvulling van mij

25-01, Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    1-2 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    05-02, almika (36, ronde2, 2e kid)

13-01, Niala (37, ronde 1, 3e kid)
    09-02, Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)

2. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik ben best wel bang voor een gehandicapt kindje, mijn vriendin heeft toevallig een kindje met down gekregen. Down is eigenlijk niet mijn grootste angst, maar een andere handicap wel.
    Maar ik probeer het los te laten, ik heb er toch geen invloed op. Hoop wel dat ik niet nog een keer een miskraam krijg, dat vind ik nu ook wel eng.
    Ik zet mijn nod er ook even bij, we zitten nu net in de klusperiode:D
    bar

01-02, Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)

29-01, barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Even kort...lees vanmiddag als mijn meisje slaapt wel even helemaal bij. Heb net even snel een testje gedaan. Helaas...negatief. :(:(:(
    Ook wel naïef natuurlijk. Het is nog te vroeg denk ik. Maar ja, kon het ff niet laten. Heb ook niet echt het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Voel helemaal niks namelijk. Geen pijnlijke borsten ofzo.
    Dus zal wel ongi worden de komende dagen vrees ik. :(

x

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik heb vandaag dus helaas nog niet mijn eisprong, dat zal waarschijnlijk rond zaterdag pas zijn.
    Helaas blijft mijn menstruatie wel altijd rond dag 28 komen (waardoor innesteling misschien wel wat lastig wordt en waardoor het misschien niet lukt).
    Maar ik zet ook mijn NOD op het lijstje!
    Barbeestenboel, wij lopen aardig gelijk zo te zien!

01-02, Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)

29-01, barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,
    @Guapetona, ja je wordt gewoon ongestled hoor als je gesterriliceert bent, mijn ervaring was dat ik wel meer last had van PMSkwaaltjes, dat is nu een stuk minder. Maarja als je echt niet meer zwanger wilt worden is het echt wel aan te raden hoor, je hebt na de operatie wel een paar dagen flinke buikpijn maar dat is te overzien.
    S6 met het krijgen van een kindje ten eerste natuurlijk!!

Lieve groet sillysa

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    #486 Dominique71, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    @Xon, ik ben ook echt een juffie :).

@Secondlife: wat jammer nou! Hier een virtuele knuffel en veel klusplezier dan maar bij de volgende ronde. ;)

@klusvrouwen: kom op! Klussen klussen klussen! Je kan het! Je kan het! En goed op je rug blijven liggen met je benen omhoog! :D (iets wat wij overigens niet hebben gedaan en toch zwanger, maar goed)

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    @dominique: ok, dan mag het ;)

@secondlife: you never know!, zo lang de duivels nog niet zijn gearriveerd kan het nog alle kanten op!

Bij mij wordt het niet klussen, klussen (ook al zou ik dat wel weer eens graag willen hihihi), maar insemineer, insemineer, maar hopelijk is het resultaat hetzelfde :)

Vanavond voor de verandering weer eens avondje thuis, dus degenen die mij een pbtje hebben gestuurd voor de pendel, vanavond zal ik het voor jullie doen.

Zometeen naar ziekenhuis voor de 'eggjes'!!!

8. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zo even bijgelezen, moet inderdaad bekennen dat ook ik het maar moeilijk bij kan houden allemaal hier hoor. Maar ik doe mijn best.

@Dominique, ja ik baalde ook wel vanmorgen hoor. Achteraf ook stom om nu al te testen...maar ja. Er is nog kans toch? Hoe voel jij je?

@Xon, inderdaad...geen rode monsters betekend dat alles nog open ligt toch (of liever, alles nog dicht zit :D) Ik vind het wel weer spannend hoor. Zit nu op de bank en voel de hele tijd van alles in mijn onderbuik. Heb ook veel last van gas zullen we maar zeggen...;). Jammer dat je nog geen eitje hebt meid. Maar het kan nog steeds toch? Ik had deze periode mijn ei pas rond dag 20. Succes!

@Barbeestenboe & Guapetona, ik moet zeggen dat ik er niet echt over na denk, dat er een grotere kans is op een gehandicapt kindje. Er worden om mij heen zoveel gezonde kindjes geboren bij mensen van mijn leeftijd of ouder, dat ik daar niet zo bij stil sta. Ik maak me meer zorgen over of het uberhaupt nog wel gaat lukken zeg maar.

@Nala, klinkt pittig allemaal meid. Heel veel sterkte hoor.

@de nieuw meiden, hartelijk welkom! Veel succes allemaal.

@mij, vanmiddag de huisarts gebeld. Schildklier was prima. Hmmm...ben er wel blij mee. Dan hebben we daar tenminste geen last van met het zwanger willen worden. Verder zit ik op het wachtbankje. Na mijn negatieve test hoop ik dat ik snel ongi wordt of dat er toch nog een verrassing in zit misschien? :) Ik blijf hoop houden hoor, tot de rode monsters er zijn. Vanavond ga ik naar een taartworkshop. Leuk! Lekker creabea doen met lekkers. Mjammie!

Liefs,
    S.

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mijzelf ook nog maar even op de lijst gezet...

25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)

13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)

12-01 Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @secondlife...goed nieuws beter hoor dat dat iig geod zit...maar test negatief en niet ongi....:(;) wie weet

@xon eggies zien wel goed verder....en gewoon hopen dat toch raak is doe je best

11. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik vanmorgen even naar de apotheek geweest voor mijn nieuwe dosis clomid. Nou... volgens mij is er iets fout gegaan. Ik kreeg twee grote dozen mee, met in totaal 40 clomid tabletten en nog een herhalingsrecept voor even zoveel tabletten. (terwijl je er per cyclus maar 5 hoeft te nemen).
    Of die gyn denkt..... het duurt nog heel lang of ik mag er in gaan handelen! Ze had het wel over, mocht het niet werken een dubbele dosis, maar ik hoef helemaal niet voor een follikel meting, dus dat lijkt me gek. Dan krijg ik straks 10 kindjes!

@secondlife: spannend hoor.. maar maak jezelf niet gek! Dat had ik de afgelopen dagen ook steeds. En je blijft maar hopen.
    @Xon: ik ben benieuwd hoe het met je eitjes gaat! En natuurlijk vanavond nog even kijken voor je pendelbericht! Dan weet ik gelijk of die tabletjes allemaal nodig zijn! ((grapje).
    @alle nieuwe dames: leuk dat jullie erzijn en ik hoop snel positieve testen voorbij te zien komen.

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik moet even mijn ei kwijt (hahah leuke woordspeling in deze situatie).
    Ik kom net van het ziekenhuis.
    Wat een gedoe zeg!

Ik weet dat mijn baarmoeder een beetje gekanteld ligt en dat mede daardoor mijn eierstokken niet zo goed te vinden zijn, mijn blaas en darmen liggen daar behoorlijk in de weg.
    Was expres nog 10 minuten ervoor gaan plassen, zodat mijn blaas in ieder geval niet téveel in de weg zou zitten.
    Maar helaas... mijn eierstokken speelden vandaag weer flink verstoppertje.
    Dus na keihard geduw op mijn buik, enorm geroer/geduw met dat echo-stokje (heerlijk gevoel :( ), kreeg ik de vraag of ik toch nog even wilde gaan plassen!
    Ik al mijn kleren weer aan, de gang weer op en met een nu hopelijk volledig lege blaas weer terug!
    En hoppekee daar gingen we weer met het echostokje.
    Als het nu niet ging lukken dat zou ze de echoscopiste erbij gaan halen om te zien of die het voor elkaar zou krijgen!
    Maar gelukkig eindelijk was daar toch iets te zien.
    Eén 'eggje' had de moed opgegeven en is gestopt met groeien, maar de andere was wel meer gaan groeien maar was er nog lang niet :(
    Nu moet ik vrijdag voor echo nummer 3!!!
    Denk dat ik die ochtend maar helemaal niets drink!
    Pfff, natuurlijk heb ik het er dubbel en dwars voor over, maar je bent er wel druk mee!

@Secondlife: Nog steeds niets?????

@Impie: hahaha dat is echt tegenovergesteld wat er bij mij in de apo gebeurde. Ik ging eergister mijn Clomid halen,mocht deze ronde niet gaan lukken dan ga ik volgende ronde beginnen.
    en ik had een receptje voor 3 maanden, maar ik kreeg maar voor één ronde mee (5 stuks).
    Want die assistente zei als je echt last van de bijwerkingen krijgt dan is het zonde om alle tabletten mee te geven.
    Nou ik weet nu bij wie ik moet zijn, hahahahaha.
    Ik zou als ik jou was toch nog even bellen met het ziekenhuis of je echt geen follikelmeting hoeft.
    Stel je voor, kun je zometeen heel het forum voorzien van een baby :)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat een gedoe, zeg. Kan me voorstellen dat het zo bijna een dag/weektaak wordt om zwanger te worden. :( Kun je het makkelijk met je werk regelen? Weten ze er bijv. van, of moet je alles tussen de bedrijven door plannen? Wel apart om te zien wat er allemaal gebeurd met die eitjes, lijkt me. Wij klussen maar raak, maar weten ondertussen helemaal niet wat al die eitjes van binnen uitspoken.
    @Secondlife: kan me de teleurstelling voorstellen, maar er is nog hoop, dus zo lang het nog niet rood kleurt, kan het nog alle kanten op.;)
    @Impie: kan me voorstellen dat je schrok toen je zo'n enorme voorraad kreeg. Heb het zelf ook wel eens gehad met een ander medicijn. Dacht een doosje op te halen, kreeg ik een heel tasje mee voor een paar maanden. Zei nog bij de apotheek dat ik dat weer het ene uiterste in het andere vond. En ook zonde omdat als de kwaal over zou zijn, al die medicijnen gewoon vernietigd worden. Hoezo, dure ziektenkosten hier in Nederland...?:x

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hahaha moest wel lachen:D:D maar heb je wel eens nagedacht dat dat vele clomid betaald moet worden...en je bent nu weer opnieuw begonnen met je eigen risico dus ik weet niet hoeveel dat kost maar wellicht dat je een hele hoge eerste nota hebt voor eigen risico

@anderen nog testnieuws:(

15. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    Als ik het NOD lijstje zie heb ik echt zin om wat in te vullen..voel me een beetje alsof ik niet mee doe..:(..maar ik zou niet meer weten wat ik in moet vullen. Er klopt geen hout meer van m'n cyclus. Het enige voordeel wat ik hierbij kan bedenken is dat er zo veel mogelijk geklust moet gaan worden:D.
    @Xon: Wat een energie moet daar in gaan zitten..Niet alleen omdat je daar elke keer heen moet, maar ook emotioneel gezien lijkt het me zwaar.
    @Impie: Hoe doe je dat? Werkt dat ook met andere dingen? Chocolade bestellen ofzo...haha.:D;)

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zo even helmaal bijgelzen maar wordt zoveel geklets dat ik vast door elkaar haal.

@xon hoe vaak moet je iegenlijk naar zh. en ga je dan alleen of heb je iemand mee ter ondersteuning. was dit 1malig 3 x in week of gaat elke maand zo. is hele onderneming petje af hoor!! die donor komt niet vandaag of wel wan took daar snap ik nie tveel van hoe je dat dan moet bewaren.

ben zwaar verkouden voel mij niet al te best...bah!!! gelukkig is niet in klusperiode.

@iris2 lijkt mij erg vervelend geen houvast , was dit altijd al.

17. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    #497 Dominique71, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    @Xon: ok, niet klussen dan. Inbrengen! Inbrengen!

@Secondlife: Ooooo! Ik had het even verkeerd gelezen, want ik dacht dat je al ongi was. Je zit pas op 10 dpo. Er kan nog vanalles gebeuren. Morgen nog een keer testen?

@impie: je kan natuurlijk ook zelf beslissen om voor de drieling te gaan ...

18. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dominique: ooei, laten we dat maar niet doen. Mijn vader is van een drieling en als ik mijn oma hoor!
    En drie tegelijk, na de geboorte van mijn zoontje was ik al zo labiel als een deurknop.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Voor degenen die mij een pbtje hebben gestuurd voor een pendel. Ik had belooft vanavond, maar het gaat me even niet lukken ik heb teveel werk mee naar huis dat voor morgen af moet. Ik ga morgen mijn best doen :)

@Almika:
    "hoe vaak moet je iegenlijk naar zh. en ga je dan alleen of heb je iemand mee ter ondersteuning. was dit 1malig 3 x in week of gaat elke maand zo. is hele onderneming petje af hoor!! die donor komt niet vandaag of wel wan took daar snap ik nie tveel van hoe je dat dan moet bewaren."

Ik ben deze maand begonnen met de echo's en je gaat door totdat je een groot follikel met ei hebt. Soms is dat dus na 1 keer en soms helaas na 3! Nee er gaat niemand mee, ik moet gewoon snel even tussendoor en daarna weer naar mijn werk.
    Als ik volgende maand Clomid ga slikken moet dat zeker ook, aangezien ze zeker willen weten dat je geen overproductie aan eitjes hebt (kans op tweeling 10% en meerling 1% met Clomid).

Ik spreek pas definitief af met mijn donor wanneer ik weet (door ovutesten/echo's) wanneer het de tijd is.
    En sperma kun je niet bewaren(althans niet langer dan een uur op lichaamstemperatuur) dus dat moet je meteen gebruiken. Ik insemineer dat met een injectiespuitje.

Nu snel weer aan het werk.

20. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Leuk ons nieuwe NOD-lijste! Ik heb hem even op chronologische volgorde gezet, leek mij wat overzichterlijker. Nou maar hopen dat er een aantal op roze gaan!

12-01 Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid)
    25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)

09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)

Secondlife & Niala succes!

Secondlife ik heb trouwens je banner gepikt, want die vind ik helemaal te gek, ik hoop niet dat je het erg vindt!

@iedereen die gereageerd heeft op mijn vraag, bedankt! Het stelt mij wel weer wat meer gerust. Ik heb inderdaad ook 2 vriendinnen die op hun 39e een perfect gezond kind ter wereld hebben gebracht. En geen voorbeelden bij wie het in deze zin is "misgegaan" door hogere leeftijd. Downsyndroom lijkt mij inderdaad ook niet zo erg, mits het mild is. Ik heb weleens in de verzorging gewerkt, en daar hele ernstige downsyndroomgevallen meegemaakt, en dat vond ik zo verschrikkelijk, ik dacht dat wil ik mijn kind niet aandoen. Helaas kan je het pas soms rond de 20e week weten.

Ik heb inderdaad ook wel eens de angst dat het helemaal niet meer lukt. Aan de andere kant heeft het bij mijn eerste ook ongeveer een jaar geduurd, dus ik weet dat wij niet de snelste zijn. Soms weleens moeilijk als andere vriendinnen allemaal binnen 2 maanden bevrucht zijn, maargoed. We hebben er tenminste 1, want ik heb ook vrienden bij wie het er helemaal niet wil lukken of die er 4 jaar voor hebben moeten klussen...

Iedereen weer sterkte & succes met insemineren, klussen, testen en de verkoudheden. Wij hebben gewoon doorgeklust trouwens tijdens mijn griepje, want ik zal toch niet mijn ei zomaar laten ontsnappen zeg!:D

Deel Deze Pagina