Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik zal vast een handje helpen om die 5000 te gaan halen...hihihi...
    @Syl: inderdaad geen prettig vooruitzicht met dit weer, maar vaak heeft dat dan juist ook weer wat. Wij hebben vroeger ook wel eens met de regenlaarzen (omdat het hele gras buiten de caravan blank stond) buiten op een stoel gezeten als er net even een straaltje zon doorkwam. En... wie weet waar het goed voor is. Het is wel goed weer om te klussen als je toch niet erop uit kunt...hihi..
    En wees inderdaad de verstandigste maar wat je 'schoon'zoon betreft. Die relatie klapt toch wel, vroeg of laat. En dan zal je dochter er dan ook zelf helemaal klaar mee zijn. Ik zei vroeger ook altijd tegen mijn ouders. Laat me maar. Als ik op mijn bek wil gaan, wil ik dat zelf doen en niet van tevoren al tegengehouden worden, waardoor ik de twijfel blijf houden of die relatie misschien toch best kans van slagen had gehad. Voordeel was altijd wel dat ik altijd helemaal klaar met die kerels was en voor de rest van mijn leven van ze genezen was. Dus laat ze maar en mocht het misgaan, dan staat moeders natuurlijk klaar om haar liefdevol op te vangen, toch?
    Hij weet nu ook heus wel dat jij er als een havik bovenop zit en hem in de smiezen houdt.
    @Niala: jemig, al ruim 13 weken weer, waar blijft de tijd toch bij jullie. Toen ik zwanger was, leek die teller maar niet vooruit te branden richting de 12 wkn. Lekker dat je binnenkort je familie weer kunt zien (en met een mooi beginnend buikje kan pronken).
    Is alles nu geregeld voor de verhuizing?
    Neem alsjeblieft wat mooier weer in je koffertje voor ons. Want het is echt bar en boos nu hier.
    @Jeetje: fijn dat de mk erg meegevallen is. Of alles eruit is, is lastig te bepalen. Ik ga ervanuit dat als het vloeien en de krampen minder wordt, dat het zo is. En op zich zegt het niets of je veel of weinig vloeit, het geeft geen garanties. Ik heb zoveel bloed en stolsels verloren, dat ik zelfs een te laag hb-waarde had. Toen ik voor nacontrole ging, bleek er nog veel rommel in mijn baarmoeder te zitten. Ik viel zowat van de behandeltafel van verbazing en teleurstelling. Ik was zoooveeel bloed en stolsels verloren dat ik me niet kon voorstellen dat er uberhaupt nog een flubbertje zat.
    Dus je zou even kunnen bellen en ik begreep dat je morgen toch voor nacontrole al moest. Dus ik denk dat je die ene dag ook best even af mag wachten.
    En wat de ramadan betreft, het is niet alleen dat je het lichamelijk moet kunnen volhouden, maar het is vooral ook een soort van geestelijke drive die je nodig hebt. Het is niet niks wat je meegemaakt hebt en de komende weken zul je ook geestelijk echt nog wel eens een flinke terugslag kunnen verwachten.
    Ik heb het zelfs nu nog wel eens en dan is het bij mij al in april gebeurd. Dus neem daar ook de tijd voor en geef ook maar toe aan de emoties. Het hoort er allemaal bij.
    Misschien is het voor jou wel prettig om even verandering van omgeving te hebben en je familie te zien. Ik kan me voorstellen dat het voor je zus en je vader ook moeilijk is te weten dat hun dochter/zus een heel eind verderop een zware tijd doormaakt. Dan is het voor hun ook fijn je weer even gezien en geknuffeld te hebben.

Baal enorm van dit weer, ja, wie niet? Gelukkig hebben we het grootste gedeelte van onze vakantie goed weer gehad, dus ik mag niet klagen. Alleen dit is echt van dat weer dat je gewoon niets kan doen. Zal dus een lang dagje worden. Ook voor mijn zoontje die echt iedere dag even naar buiten wil (en moet).
    Ach, wat ben ik toch weer typisch Nederlands om te klagen over het weer. Maar ja, ik ben er voor mijn gemoedstoestand erg gevoelig voor.
    Hier nog een ruim een week tot mijn NOD. Pfff....er lijkt maar geen einde aan deze wachttijd te komen. Heb inmiddels ook 4 pendels voor augustus. Dat geeft de burger weer moed!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ach...Xon... was je me net voor. Ja, ik zit ook altijd van die lange verhalen te zwalken, dus grote kans dat ik nr. 5001 ging worden...hihihhi...
    Hoe is het met jou, meid? Al antwoord gehad van de verloskundige hier?

3. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Grrrrrr, had ik al een heel verhaal opgeschreven ging mijn computer opeens opnieuw opstarten en.... alles weg!

Hihi sneeuwmees, ja ik dacht even eerst een kort berichtje nr. 5000 op blz. 500.
    Gefeliciteerd dames, ik denk dat we wel mogen stellen dat we enorme kletskousen zijn, maar dat als we het toch mooi zo met elkaar uithouden en elkaar steunen.
    Ik zeg..... taart!(zou toch best leuk zijn als we nog eens echt samen een taartje konden eten!?)

Jeetje, ik zou nog maar even wachten met die ramadan. Je lichaam moet toch wel weer even herstellen.
    Vond je het niet moeilijk om moslim te worden?
    Zijn jouw man en zijn familie erg traditioneel?
    Toevallig was ik even aan het rondsnuffelen gister en kwam ik jouw foto tegen, maar je draagt geen hoofddoek buitenshuis?
    Sorry beetje veel vragen, hahaha.
    Ik ken ook veel verschillende turkse ouders van idd de zeer traditionele stevige met lange jurken en behoofddoekte vrouwen tot hele moderne mooi opgemaakte, modebewuste vrouwen.
    Ik vind dat verschil altijd zo grappig.

Syl, als ik dat zo lees van jouw dochter, dan krijg ik toch de kriebels.
    Eigenlijk is ze gewoon nog veel te jong om zo volwassen te moeten zijn om een baby op te voeden. Dat ze gewoon naar hem toe gaat, terwijl hij haar zo heeft laten zitten.
    En ik wist niet wat ik las toen je gister schreef dat hij haar de dag na de bevalling op de grond heeft laten slapen en zelf met zijn luie reet (sorry) in bed lag, aaaaarrrrggghhhhhh!
    Die 'flapdrol'(sorry ik blijf hem gewoon lekker zo noemen) verdient het eigenlijk gewoon niet om vader te zijn. Ik hoop dat je dochter daar snel zelf achter komt, en dan inziet dat dat kleine mensje haar veel harder nodig heeft.
    En dan die reactie van die ouders!!! Onvoorstelbaar, al net zo betrouwbaar als hun zoon.
    Het is maar goed dat de kleine zo een fijne oma heeft ;) !!!

Heb nog geen antwoord gehad van de verloskundige.
    Wel raar want berichtjes na mij, al wel.
    Maar goed heb toch besloten morgen naar fer. verpleegkundige te bellen.
    Vandaag met mij wel iets beter, maar nog steeds niet helemaal ok. Maar gaat wel de goede kant weer op.
    Morgen toch even naar mijn werk. Er gaan twee kinderen al een weekje eerder op vakantie, en die zeiden vorige week met een heel sip gezicht 'maar dan zien we je helemaal niet meer...'
    Tja dat kan ik niet weerstaan natuurlijk dus die ga ik in ieder geval nog even gedag zeggen.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zit nog steeds te dubben, wel of niet die pil nog innemen. Gisteren deed het namelijk niet veel meer. Of zou ik hem alsnog vaginaal kunnen doen en dat het dan wat meer effect heeft misschien? Of afwachten wat er morgen op die echo te zien is en dan verder gaan?

Xon: toen ik moslim werd woonde ik nog in NL en was ik er eigenlijk veel meer mee bezig dan nu. Voor ik moslim werd heb ik me eerst meer verdiept in het christelijk geloof ook, want van huis uit zijn we katholiek en ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan maar daar houdt het wel mee op. Nadat mijn moeder overleed (vandaag trouwens precies 11 jaar geleden) had ik echt een moeilijke tijd met heel veel vragen en had ik echt behoefte aan een houvast. Op een gegeven moment leerde ik mijn man dus kennen en begon ik meer te lezen over de islam en het sprak me aan. Maar mijn geloof is ondanks alles nog steeds niet zo rotsvast dat ik een hoofddoek draag of vijf keer per dag bid. De familie van mijn man en mijn man zelf zijn ook niet heel traditioneel. Zijn moeder draagt wel een hoofddoek maar dat is ze pas gaan doen nadat ze al getrouwd was en kinderen had. Ze bidt wel 5 keer per dag en dat deed mijn schoonvader ook. Mijn man niet en zijn broer en zus ook niet. Ze hebben hen daar dus vrij in gelaten, wat ik wel goed vindt, maar soms denk ik wel eens dat het mij meer zou stimuleren als mijn man wat meer bezig was met het geloof ook. Mijn schoonzusje is heel modern. Ze is 30, studeert nog (weer moet ik zeggen) draagt make-up en is nog niet getrouwd (best uitzonderlijk hier geloof ik).
    Ik ben voor mijn gevoel nog steeds een beetje zoekende maar vind de ramadan altijd wel een fijne maand op zich. Maar ja ik weet inderdaad niet of het verstandig is om mee te doen nu.

Fijn dat je je wat beter voelt vandaag. Kan me voorstellen dat je die kindjes nog even gedag wilt zeggen!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: wat raar dat je nog geen antwoord hebt gekregen. Ik dacht dat ze altijd zo snel waren. Ik had zelf ook een beetje zitten googlen, of ik zo een antwoord op je vraag kon vinden. Ik had ook ooit een keer een vraag over mijn antistoffen en kon die online aan een laboratorium stellen. Kreeg toen vrij snel en duidelijk antwoord. Had daarom een beetje zitten googlen of er geen online gynaecologen waren. Je kon via gezondheidsplein een vraag stellen, maar daarvoor kon het zijn dat je dan 7 euro moest betalen. Dus ik denk dat het handiger werkt als je toch die fert.verpleegkundige belt, zij is immers helemaal van je hele geschiedenis op de hoogte en dat praat makkelijker, denk ik. Zit die er alleen maar op vrijdag?
    Ja, en ik vind dat het ook wel eens tijd voor echte taart wordt. Het had me altijd leuk geleken deze zomer een keer met elkaar af te spreken. Had toen nog het optimistische idee dat we dan allemaal zwanger zouden zijn en met onze buiken konden pronken. Die buiken laten we nog maar even achterwege, maar voor de taart houd ik me aanbevolen. Dus wie weet als Niala en Jeetje in Nederland zijn, dat er iets te regelen valt, voor degenen die dat leuk lijken.

Zit nu met een vriendin af te spreken om dit najaar naar Derek Ogilvie te gaan. Ik blijf dat soort mensen fascinerend vinden en had al tegen mijn man gezegd dat ik graag een keer naar zo'n show wilde. Alleen is mijn man allergisch voor dit soort mensen en programma's en ik krijg hem niet mee. Toen ik laatst bij mijn vriendin was, zeiden we bijna tegelijkertijd dat het ons zo leuk leek een keer naar zo'n show van hem te gaan.
    Ik ben toen een beetje gaan googlen en toevallig komt hij in november in een theater hier heel dichtbij. Dus nu zitten we te mailen over hoe en wat. Ondanks dat ik nieuwsgierig ben, vind ik zo'n show toch ook wel weer heel spannend. We zullen zien!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mij lijkt het ook leuk hoor om elkaar in levenden lijve te ontmoeten en taart gaat er altijd wel in! Dus ik laat het weten als ik geboekt heb ;)

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees: ik vind dat soort shows ook fascinerend! Spannend als je daar naartoe gaat, wie weet kom je wel aan de beurt! Alleen die Derek Ogilvie krijg ik soms kromme tenen van, vind hem echt irritant af en toe, maar aan de andere kant boeit het me wel als je ziet wat hij soms weet en doet en vooral met kinderen.

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    goedemorgen Dames....
    JeetjeB, ik zou even de echo afwachten en geen pil meer innemen, is toch rotzooi en misschien is alles wel schoon al.

Mees, mijn zus en ik zijn naar Derek geweest 4 jaar geleden, jaar nadat mijn moeder was overleden. Op een gegeven moment kwam hij bij mijn zus en toen was het pauze en zou hij erna terug komen maar niet gedaan. na de show hebben wij hem nog gesproken en zou hij contact met ons opnemen voor prive consult maar na herhaaldelijke mailtjes nooit gedaan. Voor mij dus niet meer zo'n show want kost veel geld ook. Maar fasinerend is het zeker!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: waarom bel je niet even wat wijsheid is over die pillen? Volgens mij mag je zo'n hele kuur nog een keer herhalen (dus 2 x 4 pillen) als er morgen nog wat te zien zou zijn. Dus kwaad kan het niet, maar misschien is alles wel weg en zou het zonde zijn om alsnog die pillen in te nemen. Je zou het evt. kunnen doen om te zien of er nog een reactie op komt in de vorm van bloedverlies. Als dat niet zo is, mag je (denk ik) aannemen dat toch alles weg is.
    Goh, wat zit ik weer te baselen. Daar kun je nog niets mee....
    Wat typisch dat je al in Nederland in de islam geïnteresseerd raakte. Ik kan me voorstellen dat het voor je vader toch even slikken geweest moet zijn dat je moslim wilde worden, of niet?
    Istanbul is volgens mij inderdaad een mengelmoes van heel traditionele moslims tot heeel moderne mensen.
    Mijn Marokkaanse vriendin zegt wel eens dat ze soms de indruk heeft dat de Marokkanen in hun eigen land meer met hun tijd mee gaan dan de Marokkanen die hier naar toe gekomen zijn. ze zei als ze in Marokko is, ze daar meisjes ziet lopen met korte rokjes en truitjes, terwijl dat hier vaak not done is. De oudere generatie blijft soms zo krampachtig vasthouden aan de ouderwetste gebruiken, denkwijzes en tradities.
    Ik ben wel eens verliefd geworden op een Marokkaanse jongen. Hij ook op mij, maar hij heeft het afgekapt omdat hij problemen met zijn ouders zou krijgen. Een niet-moslim werd niet geaccepteerd. Zelfs niet als je je tot de islam zou bekeren, want volgens zijn moeder was dat nep, want een meisje zou dan geen moslim-bloed hebben. Dus zo krampachtig kunnen mensen met geloof omgaan en dat zijn mensen waarvan de kinderen dan hier geboren en opgegroeid zijn. Gelukkig is het bij jouw schoonfamilie niet zo streng en traditioneel.
    Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven voor de sterfdag van je moeder. Zijn toch vaak dagen waarop je je misschien even wat meer klote voelt (en je hebt al genoeg voor je kiezen gehad de laatste dagen).
    Ik vroeg me trouwens af of je man al iets van de ene baan had gehoord?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: oh, dat is niet zo netjes van die Derek. Ik kan me voorstellen dat je er daardoor helemaal klaar mee was. Aan de ene kant zou ik het fijn vinden als hij iets voor me zou kunnen betekenen, aan de andere kant zou ik dat juist niet willen zo in een overvolle zaal. Er kunnen ook opnames gemaakt worden en daar houd ik niet zo van. Maar dat is part of the deals als je daar naar toe gaat. Dus in dat opzicht hoop ik maar dat ik niet opgemerkt wordt. Zou inderdaad wel een keer een privé-consult willen hebben. Wist niet dat dat kon.
    Het klinkt misschien raar, maar in mijn huis gebeuren rare dingen. Ik woon in het huis wat eerst van mijn opa en oma is geweest. Ze zijn hier niet overleden, maar toch heb ik het idee dat er soms nog iets is hier. Mijn man is een keer 3 dagen zijn tandeborstel kwijt geweest. We hebben alles afgezocht tot het 3 dagen later weer op de vensterbank in de douche stond, de plek waar het altijd gestaan heeft (en waar we ook echt gekeken hebben).
    Ook hebben wij de maxicosi op een hoge kast in de slaapkamer staan. Ineens hoorden wij beneden een enorme bonk. Wij toen naar boven en toen lag die maxi cosi op de grond. Terwijl je echt wel wat kracht moest zetten om die maxi cosi erop te zetten.
    Heel vreemd en ook wat spooky. Maar dat soort onverklaarbare dingen gebeuren het laatste jaar wel vaker. Daar zou ik graag een keer iemand voor langs willen hebben, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen regelen.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mees, dat is wel raar inderdaad...misschien ff googlen, zijn volgens mij genoeg mensen die je huis kunnen komen inspecteren. Lijkt me wel een beetje spooky, vooral van die tandenborstel, wist niet dat geesten ook konden tillen en verplaatsen, haha

Wij wilden vooral contact met mijn moeder..ze is plotseling aan een hartstilstand overleden in het buitenland dus geen afscheid kunnen nemen of nog iets kunnen vragen.
    Bij priveconsult maken ze volgens mij ook opnames trouwens, maar dat kon ons niet zo veel schelen.

Moet er trouwens niet een nieuw topic worden geopend voor ze m sluiten?

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees, dank je voor je knuffel, je bent echt een lieverd! Heb het al vaker gezegd maar wilde het nog een keer zeggen. Het blijft altijd wel lastig inderdaad en al helemaal op de sterfdag en in een rottijd als dit.
    Turken in NL zijn net als Marokkanen ook veel traditoneler dan hier heb ik het idee. Hier zie je wel van die vrouwen in wijde gewaden met hoofddoeken maar ook veel vrouwen die er echt veel moderner bij lopen inderdaad. Mijn schoonfamilie vond het denk ik wel een vereiste dat ik moslim werd, al hebben ze me dat nooit zo gezegd hoor! Maar ik denk als ik geen moslim was geworden het wel een stuk moeilijker was geworden allemaal. Misschien dat ze het wel hadden geaccepteerd hoor maar het kan zijn dat de band dan minder goed was geworden. Dat denk ik. Als ik daar wel eens over begin tegen mijn man dan zegt hij dat hij toch zijn eigen keuze zou hebben gemaakt hoe dan ook. Is geen antwoord op de vraag of ze me hadden geaccepteerd maar wel een lief antwoord natuurlijk!
    Nou ik heb die pil toch maar ingenomen, even kijken of het nog wat doet en zo niet dan neem ik er vanavond geen meer in. Morgen inderdaad toch op controle en dan zien we wel weer verder.

En nu moet ik toch maar eens aan het werk vrees ik. Zit het al de hele ochtend uit te stellen en dat terwijl ik weet dat het 's middags zo heet is en het dan nog lastiger is om te werken. Dus, was niet verstandig. Maar het moet nu vandaag af omdat we morgen naar het ziekenhuis moeten en daarna mijn verblijfsvergunning weer ophalen met het nieuwe adres.

Dus lieve meiden, tot later!

O, ja, waarom staat er een soms een plusje achter iemand zijn naam? Ik zie die nu bij sneeuwmees erachter staan als je onder aan de pagina kijkt wie er actief is bij dit onderwerp. Vroeg ik me gewoon af.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    JeetjeB, waar hebben jullie nu een huisje gevonden, wel in Aziatische deel of dichter bij de stad?

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh wat griezelig sneeuwmees! las net je berichtje over je huis. Dat zijn wel rare dingen inderdaad. Misschien kun je inderdaad een ander medium of zo iemand vinden in de buurt die eens langs kan komen. Dan komt het ook in ieder geval niet op tv! Want dat lijkt me dan inderdaad ook weer niet zo, in een bomvolle zaal met zoveel kijkers thuis ook nog!

O, ja, je vroeg ook nog naar die baan. Die waar hij die test voor had gedaan? Dat is niks geworden jammer genoeg. Maar hij heeft pas ergens anders gesolliciteerd en dat zou heel fijn zijn als het wat werd want het is dichter bij huis, maar hij heeft nog niks gehoord. Hij heeft maandag wel een mail gestuurd om te informeren en toen zeiden ze dat ze deze week iets zouden laten horen, maar nog niks. Dus nog maar afwachten.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Salcia: ja wel weer in het Aziatisch deel, nog steeds dicht bij waar we eerst woonden maar toch wat meer in een soort centrum. Er zijn hier meer winkels dichtbij, meer busverbindiingen, de trein en als je een kwartiertje loopt, ben je bij de kust waar je lekker kunt wandelen. En ik wilde toch ook weer niet zo ver van de schoonfamilie vandaag gaan wonen. Maar mijn man is toch overstag gegaan om zijn geboorteplek te verlaten dus dat is al heel wat! We hebben het goed naar ons zin in het nieuwe huis. Het is echt een verschil van dag en nacht met het vorige huis! Ik voel me in ieder geval nu al meer thuiis dan ik me daar ooit heb gevoeld al die drie jaar dus dat zegt wat hè/

Nou, nu ben ik echt weg..... (maar kom straks wel weer even spieken)

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Werkze Jeetje!
    En fijn dat je je nu meer thuis voelt en dat er wat meer leven om je heen is qua winkels etc. En de kust is altijd heerlijk om ff te wandelen of uit te waaien in de winter.

17. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

Jun 28, 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Jeetje mineetje zeg wat hebben jullie allemaal lange verhalen getikt.... ben bijna 20 min aan het lezen geweest.

Zou niet weten hoe ik dat nog allemaal terug moet gaan halen in een feedback. Iig Jeetje, Fijn dat het al weer zo goed gaat dat je het aan kan in huis wat te gaan doen. Heb je al bericht terug gehad van je vriendin?

Salcia, wat een ullo die Ogelvie dat je dus van hem een opening krijgt om iets te gaan horen en daar kom je natuurlijk ook voor en dat hij dan vervolgens zo met mensen omgaat. Vind m ineens nie meer zo leuk!!!

Mees, Dat met een geest hebben wij hier ook gehad toen onze Thymo(das de jongste) net een paar maanden was. Dan hoorden wij hem krijzen en lachen tegen iets en ondanks dat hij ingebakerd was trok iets altijd zijn deken heel netjes naar beneden. Super creepy vond ik dat. Ineens is dat opgehouden en blij toe want ik trek dat dus echt niet.

Sillysa, je hebt helemaal gelijk mbt tot die vent van je dochter. Jij hebt het straks gedaan als je je gaat verzetten en ik denk net als anderen hier dat ze het licht nog wel gaat zien. Veel plezier op de camping en je weet het maar nooit hier, die weermannen zitten er wel vaker naast en er kan maar zo ineens weer een dikke hittegolf aan komen. Zal niet de eerste keer zijn. En wij gaan ook volgende week weg dus it better be sunny!!!

Hier 2 gelijke strepen op de ovu test en gister geklust en verder me aan alles gehouden. De koffie is lastig, drink echt heel veel normaal, nu neem ik 1 bakkie om wakker te worden en daarna steeds een paar slokkies. Heb ik toch het idee koffie gehad te hebben maar haast niks binnen gehad...men moet creatief zijn toch?

verder weinig spannends te melden.... nog een week tot vakantie en ben zwaar aan het aftellen. Vind het altijd heerlijk om dan weer wat onthaaster te leven en de oudste wat meer thuis te hebben.

Dat van dat taartje eten is helemaal geen slecht idee.... maar dan wel met allemaal een klein hummetje in onze armen om die taart mee op te snoepen;)

ben ook wel benieuwd met wie ik nou eigenlijk te doen heb hier... in mijn hoofd hebben jullie allemaal een gezicht en vraag mij zeer zeker af of het in de buurt van de werkelijkheid zit....lol

Ik kruip ff snel op de bank met een dekentje...

18. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

Jun 28, 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    nog ff hoor... ik moest nog even plassen en kon het niet laten om te kijken of de ovutest nu nog zon goede uitslag zou geven. En wat denk je.... haast geen streep! Hoe kan dat nou??? Vanmorgen dus 2 gelijke en nu haast niets.

Kunnen de ervarings deskundige hier mij een goede verklaring voor geven want nu voelt het of ik ook al die testen niet kan vertrouwen.

x

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Moedervan2boys: ik dacht dat het te maken heeft met de concentratie van je urine. Dus misschien was die nu niet zo geconcentreerd?

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik had net trouwens een sms gestuurd naar mijn vriendin en nu gelijk reactie terug. Ze zegt dat ze me gemaild heeft en dat ze erg meeleeft. Maar ik heb die mail dus niet gehad. Vreemd, maar toch fijn om nu iets van haar te horen! Ik dacht ook niet dat ze niet zou meeleven maar vond het zo vreemd dat ik niets hoorde.
    Ik heb nog steeds niets uitgevoerd hier, alleen gekookt net. Een ware Turkse maaltijd op tafel gezet. Zelf eet ik net zo lief brood tussen de middag maar manlief heeft het liefst twee keer warm op een dag. Maar ik doe vaak ook wel makkelijk hoor.
    Nou meiden, ik ben nu echt weg en aan het werk even. Moet minstens twe uur werken van mezelf. Tot later dus weer!

Share This Page