Ze gaan toch niet zomaar ons topic sluiten????? Das nie liefffffff......we doen zo ons best hier hahaha. En ja een ontmoeting lijkt me best leuk!! Spannend ook...lijkt me heel leuk om de gezichten te zien van iedereen waar we zoveel steun aan hebben.....
Oh ja, moeder van 2 boys, dat van die ovutesten heb ik ook wel eens gehad. Dan is je urine te weinig geconcentreerd geweest. Ik doe het meestal elke dag om dezelfde tijd. Vanaf een uur of twee 's middags drink ik niets/weinig en dan doe ik meestal om 16.30 een test. Dat staat ook in de bijsluiter, dat je even een periode wat minder moet drinken. Let maar op dan is de test morgen of overmorgen, een knaltest!!
Sillysa...gadsie wat een eng verhaal van dat huis zeg. Zit trouwens nu wel Derek te kijken...vaak vind ik het wel mooi hoor, alleen hou er niet van als iemand iets beloofd wat zo belangrijk is voor ons en dat niet nakomt. Ja ze sluiten het volgens mij, maar weet niet of je bericht krijgt. Gewoon ff nieuwe openen, deel 2...maar begreep dat dat nu gedaan wordt. Wel ff linkje hier plaatsen dan