Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guapetona: bedankt voor het lijstje. Het is toch al weer een behoorlijke waslijst geworden. We gaan vol goede moed weer voor de volgende NOD-ronde.
    En onze ogen zijn nu vollop gericht op Niala en Secondlife! Hopelijk maken jullie onze week nog goed met roze nieuws!
    @Iris: leuk dat je nog meedoet met de club. Al kan ik me voorstellen dat het even lastig is als je cyclus compleet de weg kwijt is. Ben je al eens bij de gyn of huisarts geweest?
    @Vanesz: heb je inmiddels al getest??

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ all

rustig vandaag zeg!!

ik heb vraagje/opmerking en wie kan antw geven

praktisch gelijk na mijn ongi lijkt het alsof mijn sprong is...dit kan toch niet al hé...dan betekent dat ik ook binnen 14 dgn ongi moet worden en dat is het niet......tijdens ongi geen klachten wat is dit??

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ladies!

Nou nog steeds niks hier hoor. Ik wacht maar gewoon af...;)
    Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik weer een test doen. Mijn banner klopt dus niet op dit moment. Maar komt omdat mij ei later was van normaal. Dus met een LF van 11 dagen zou mijn cyclus ook 31 dagen zijn en niet 28. Hmmm...ingewikkeld allemaal hoor.
    Voel ook helemaal nog niks. Geen ongipijn ofzo.

@Almika, waarom denk je dat je ei dan al is? Volgens mij kan dat niet hoor.

@Guapetona, geeft niks hoor. Was al een tijdje op zoek naar een leuke en vond deze geweldig! En hij is niet van MIJ hoor...hihi. ;)

@Xon, wat een gevlieg meid. Hoop dat je ander ei snel rijpt en klaar is voor bevruchting. Zet 'em op eggie!

@Impie, nou wat een verhaal zeg. Maar inderdaad, zou wel de kosten even in de gaten houden. Om een onaangename verrassing voor te zijn. Succes met chlomiden meid!

@Sneeuwmees, we blijven gewoon maar rustig afwachten. Maar zo'n negatieve test is toch een domper. Dan zakt de hoop wel weg hoor.

Ik heb gisteren nog een mooie taart gemaakt. Wilde even een fotootje plaatsen maar weet niet hoe dat moet. HELP!

Liefs,
    S.

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @secondlife impie heeft mij dat eens al verteld

als je een bericht tikt zie je bovenin ergens, midden in roze vlak, een paperclip en daarmee zou het, het plaatsen moeten lukken. voel je je anders?

jammer dat wij alleen mogen kijken en niet eten:D

lang leve google heb al opgezocht...ik denk dat ik al weet, vanaf dag 6 gaan die eggs groeien dat zal ik wel voelen...ik weet precies wat ik voel als de sprong is net alsof ballonnetje knapt ...... dit is anders

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tadaaaah! Zelfgemaakt gisteren. En?

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ziet mooi uit......kan ik je inhuren zo rond 20 aug:D:D;)

7. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika, haha! :D Is nog maar de 1e keer dat ik het gedaan hebt. Was erg leuk trouwens.

Ga mijn meisje even uit haar bedje halen.

Doeg!

8. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is echt prachtig!

9. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    @Almika en Sneeuwmees: M'n cyclus was altijd super regelmatig maar na m'n miskraam in oktober klopt het niet echt meer. De eerste keer was het "gewoon", toen heel kort en nu weer heel lang. Het lijkt me niet nodig om ermee naar de dokter te gaan want ik denk dat het daardoor komt. Als het zo blijft kan dat altijd nog..
    @Secondlife: Wat een kunstwerkje! Ik heb een collega die doet zulke dingen ook regelmatig, hele barbie taarten enzo. Ik vind dat zo knap! Het ziet er heel professioneel uit.:D

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: wow, mooi gedaan! Zulke mooie taarten krijg ik bij de bakker niet eens! Misschien moet je er toch iets mee doen. :D
    Kan me voorstellen dat je niet te vroeg weer wil testen (en dus teleurgesteld wil raken). Je moet testen als jij daar klaar voor bent (en ook om dan evt. met een teleurstelling om te gaan).
    @Iris: als het idd nog maar zo kort is geleden die miskraam, zal de huisarts hier ook niets mee doen en je weer naar huis sturen om het nog maar even aan te zien. Het is in ieder geval een goed teken dat die voor je miskraam super regelmatig was. Dus helaas zul je even geduld moeten hebben (als is dat ook niet mijn sterkste kant).
    @Adora en Dominique: hoe is het met onze zwangeren?

Hier is het rustig aan het front. We gaan onze klusperiode weer tegemoet, dus dat is altijd wel spannend omdat je er voor je gevoel dan weer 'echt' mee bezig bent. Ik heb weer wat meer last van bekkenpijn, dat heb ik altijd als ik ongi ben en rondom mijn eisprong. Ik denk dus dat er wat eitjes zich aan het opwarmen zijn.;)

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Secondlife: Wat een mooie taart!
    Bijna zonde om hem op te gaan eten, en dan nog het meest omdat wij hem niet kunnen proeven hahaha.

Almika, je kunt idd nooit meteen na je menstruatie al je eisprong hebben. Je eitjes hebben echt de tijd nodig om te groeien.
    Die van mij inmiddels alweer bijna 16 dagen!!
    Had gister even een tegenvaller, mijn donor kan dit weekend alleen maar op zaterdag :(
    Had zóóó gehoopt op twee keer insemineren!
    En op zich is zaterdag denk ik wel redelijk getimed, maar toch heb je het gevoel dat met een dubbele 'lading' er gewoon dubbele kansen zijn.
    Vooral omdat ik deze week dan drie keer vreselijk mijn best gedaan heb om op mijn fietsie (door de plensende regen) mijn 'follikel/eggje' te laten meten.
    Dan ben ik best wel eens jaloers op jullie met je mannen hoor! (sorry :( )
    Maar goed, één keer is beter dan géén keer, en er is natuurlijk maar één eigenwijze zaadcel nodig.

Sneeuwmees: veel plezier met klussen he? hihi

Vaneszzzzzz????? Hoe is tie? We horen niets meer van je?
    Betekent dat goed of slecht nieuws?

En Adora en Dominique hangen jullie de hele dag al boven de pot? Of valt het mee?

Ik zal zo even mijn pendel raadplegen en degenen die een pbtje hebben gestuurd terugmailen.

Morgen dus 3e keer follikelmeting (was gisteravond helemaal beroerd van al dat geroer en gepoer met dat rot echo stokje).
    Misschien kunnen jullie even meehelpen om mijn 'eggje' aan te moedigen........, zodat 'eggje' klaar is voor aanstaande zaterdag.
    Hup eggje..., hup eggje... (misschien helpt het hihi)

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon: bedankt voor je pendel! Ben benieuwd!
    en...... daar komt ie dan.....
    go eggie, go eggie, go eggie! GROW!
    @Secondlife:wauw, wat een mooie taart. Bestel jij glazuur altijd via internet? Ik heb een collega die er ook zo druk mee is. Ik moet het ook maar eens proberen... Al schijnt het heel veel tijd te kosten!
    @ aanstaande klussers..... Zet 'm op deze periode.
    @de zwangere dames... hoe is het met jullie?
    Hier gaat alles verder z'n gangetje.
    de rode duivels weer bijna voorbij.
    En zin in het weekend. Zaterdag naar de musical "soldaat van oranje".

groetjes.

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @secondlife: wow! Wat een prachtige taart! Ik wou dat ik dat kon. Beter gezegd, ik wou dat ik het geduld had om dat voor elkaar te krijgen. Ik zou dat marsepein er gewoon met kreukels omheen wikkelen, er dan een paar bloemen op smijten en er dan helemaal klaar mee zijn. Ik koop dus taarten. Werk je ook in opdracht? Leuke jongenstaart over 2 weekjes? ;)

Hier gaat het overigens goed. Zojuist voor de gein nog een testje gedaan die ik nog over had en de teststreep is zowaar donkerder dan het controlestreepje. Ik wil 'em in mijn album plaatsen maar heb even ruzie met mijn telefoon dus dat komt later. Verder ben ik nogal moe en ben ik een bh-maat gegroeid. Echte tetters, hoor, van 75A naar 75B, ahum. Triest, maar ik voel me heel aantrekkelijk met die mooie meiden. Jammer dat ze zo'n pijn doen. Mijn man vond het luikje in de voedingsbh waar ik mee was gaan slapen wel interessant, maar ik moet er even niet aan denken dat er iemand aan komt momenteel.
    Misselijk ben ik niet. Honger heb ik wel. En heel veel plassen en een rare opgezette buik. O ja, en ik ben ontzettend melig. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Ik moet gewoon overal om lachen. I'm the life of the party en ik hoef er niet eens voor te drinken.
    Ondertussen ben ik ook vrolijk omdat ik nog geen miskraam heb gehad. Bij mijn miskramen was het vanaf het begin vreemd en rommelde het met vage testjes en bloedverlies, maar nu gaat het duidelijk beter. Ik tel de dagen tot de echo en begin langzaam een beetje te genieten van het feit dat ik zwanger ben. Als de echo met 7 weken goed is koop ik een zwangerschapsdagboek en begin met schrijven. Ik weet al welke ik wil ...
    En ik heb al nagedacht over welke opvang ik wil. En waar ik wil bevallen ... zucht. Maar eerst wachten wachten wachten.

14. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dominique: wat mooi om te lezen hoe blij je bent.
    Het spettert van mijn beeldscherm af!
    Lekker genieten... En lachen!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: dank je wel voor de pendel. We gaan ons best doen hem uit te laten komen. Jammer dat je donor maar een dag kan, maar goed, er hoeft maar een actief zwemmertje tussen te zitten.;) Ik zal extra aan jou en de eitjes denken. Met zoveel duimen die draaien voor je op dit forum, moet het toch echt gaan lukken!:D Dus eitjes, go for it!
    @Dominique: klinkt erg positief allemaal! Ook dat je er langzaam aan een beetje in begint te geloven en begint te genieten. Ik kijk iedere keer ook met spanning naar je banner om te zien hoe ver je nu bent. Voor je het weet heb je straks de echo en kan het echte genieten voor jou pas beginnen (ik denk voor iedere zwangere die voor het eerst bewijs ziet dat er echt wat zit/groeit). Is je man al een beetje aan het idee gewend?
    @Impie: fijn dat het einde van je ongi in zicht is. Ook jij weer veel succes deze ronde!:)
    Heb vandaag weer nieuwe ovu-testen gekocht. Ook altijd weer spannend, want dat betekent dat ze weer 'nodig' zijn. Mijn man heeft nog geen rooster van zijn werk, dus hopelijk kunnen de eitjes deze keer niet ontsnappen!

16. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @sneeuwmees: spannend! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik vind het altijd leuk als ik een smiley op de digitale ovutest krijg. Ha leuk, klussen voor een kleine, denk ik dan!
    Mijn man begint er ook een beetje in te geloven. Hij vraagt nu hoe ik me voel, maar hij kijkt ook uit naar de echo. Dit kan ik helemaal begrijpen. Wat zegt hem dat nou, zo'n vroege zwangerschap? Hij heeft ook een killing drukke baan, dus hij is sowieso regelmatige een beetje afwezig.

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @all even snel een berichtje voor ik moet gaan werken

@xon en er is niks anders te regelen met donor...maar je hebt maar 1 nodig van hem dus ik ga voor alle eggies duimen..go eggi..go eggie

@dominique word er zelf emo van dat je je zo heerlijk voelt...geloof ook dat ik wat angstig de eerste weken in zou gaan na een mk...maar feit dat je test al donkerder is betekent veel..GENIET met hoofdletters dus maar gewoon, zo'n dagboek heb ikbijgehouden 1e jaar van onze zoon echt leuk om terug te lezen dan...

@ impie+seneeuwmees we gaan deze rond ons bes doen mijn klusperiode komt er ook aan ga beginnen met ovutest maandag en dan hoop ik dat raak is..u 2 go for it

@rest van de meiden ..waar zijn jullie?

18. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Pff, Heb normaal gesproken een dag of 2/3 pijn in mijn buik als mijn ei rijpt. Op de dag dat mijn buik het meest pijn doet had ik ook altijd een positieve ovutest. Nu gebruik ik die niet meer maar bij mijn eerst zwangerschap wel. Dan weet ik dus dat mijn ei na 24 tot 48 uur springt ookal is mijn buikpijn de volgende dag weg.
    De ervaring heeft geleerd dat dit dus bij mij 48uur is.
    Kunnen jullie het nog volgen?
    Nu heb ik dus vanaf maandag al buikpijn, dus wij flink klussen.Dat doen we op de dagen met buikpijn en 2 dagen erna.
    Maar mijn buikpijn wordt maar erger en erger, volgens mij rijpt er een struisvogel ei!
    Gister ook maar een pauzeklusdag genomen want het ging echt niet.
    Wanneer is dat ei klaar met groeien?!
    Had ik nu maar ovu testen!
    Wordt dus nog een paar dagen klussen...
    Nouja het is voor het goede doel.

xon het is inderdaad niet makkelijk voor jou, als ik al zie hoe ik loop te klooien om zwanger te worden (met een man voor handen) en jij hebt maar 1 kans per keer.
    Ik hoop zo dat het snel lukt bij je!

bar

19. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Merk dus echt dat deze maand geen gewone maand is (1e na mk). Heb normaal nooit zo'n buikpijn.
    bar

20. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xon go girl 1 ei is ook een ei wel jammer maar 1 keer maar het kan maar raak zijn spannend hoor!
    @dokinique gefeliciteert meid geniet ervan lijkt me ook moeilijk naar een mk maar ik hoop dat alles goed gaat dus laatvdetaart maar komen!!

Ik ben zelf gisteren ongi geworden de 13e en mag voor de eerste keer weer gaan insimineren met een cyclus van 27 dagen welke dag denken julliemmaak ik de meeste kans???? Ik denk zelf zondag 23e of zit ik dan te vroeg?? Al met al vind ik het wel spannend. Ik heb met de doner overlegt en die kan ...... Dus nu wachten .
    Meiden klusze geniet en wacht af..... En daarnaast een heel fijn weekeinde

Deel Deze Pagina