Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hallo dames,

Was ik weer, nou heb getest, negatief maar heb na die ene dag bloed en pijn verder niets meer gehad, de HA zegt dat ik nog moet wachten met testen te vroeg, heb al wel een formulier gekregen om eind van de maand een bloedtest te laten doen. Ik heb namelijk de ziekte van Hashimoto (trage schildklier en lichaam maakt antistoffen aan tegen zichzelf) en ik slik daarvoor natuurlijk schildklierhormonen, die zijn al opgehoogd voor het geval dat het toch raak is. Verder ben ik de hele dag misselijk, moe lusteloos tja noem het maar op.
    Ik hoop maar dat mijnlichaam me niet in de maling neemt:(. Je weet het niet he als je zo graag wilt, kan ook niet goed klussen doet zeer.

Verder alle dames die zwanger zijn hartelijk gefeli en dames die nog hard aan het klussen zijn nog veel s6 en ook plazier natuurlijk.

En Xon nog bedankt voor je pendel!! Ben benieuwd!

Lieve groetjes sillysa;)

2. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,
    Pfffff idd weer veel bijgeschreven! Hier vooralsnog niets nieuws, ben volgens mij 3 dagen over tijd maar dat weet ik niet zeker. 14 dec. spiraaltje verwijderd, 16 dec ongesteld geworden ( 10 dagen) dus ik zou nu ongeveer weer ongi moeten zijn, de 13e als je een cycles van 28 dagen aanhoudt.... maar nog niets, gisteren test gedaan maar die is ook nog negatief.... nog te vroeg? bij mijn 1e zwangerschap had ik ook eerst 2 negatieve testen en bij de 3e pas een streepje... iemand ervaring hiermee? wil vanmiddag nog ff nieuwe testen gaan halen.......

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

fijn dat je geen buikpijn meer hebt op naar een posi test dus goed klussen....

maar is je banner wel goed???

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

dat kan goed ja.....er zijn meiden die testen pas posi 6 dagen na nod dus er is hoop zolang rode duivels weg blijven

5. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Welkom Sillysa en Nialla!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Niala: ik weet niet welk spiraaltje je had. Bij een koperspiraaltje ben je gelijk weer vruchtbaar. Bij een Mirena zitten hormonen, dus misschien moet je lichaam idd nog even 'herstellen' hiervan en doet dus rare dingen met je cyclus e.d. Maar niets is onmogelijk, dus als er over een paar dagen nog niets is, toch maar een keer testen.;)

Mijn ovu-test was nog niet positief vanmorgen.:( Dacht van wel, maar bleek hem verkeerd om te hebben.:D Morgen dus nieuwe kansen en dan verwacht ik zeker twee dezelfde knalstreepjes.

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    spannend en klusze..ik start maandag met ovutest...

fijne zatdag meiden

8. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Tsjonge.. Ff een paar dagen afwezig en je kunt een paar uur bijlezen! Wat wordt hier gekletst!

Drukke week achter de boog, veel geklutst (jaja, behang is eraf!) en twee open avonden tot 24.00 uur. Vanmorgen moest ik echt even bijslapen!
    Net een ovi-testje gedaan en een enorme knaltest! Wat baal ik! Morgen is de kliniek dicht en dus moet ik tot maandag wachten :(. Ik heb slecht gepland deze maand.. En dan is het weer jammer dat je geen eigen donor hebt die je kunt oproepen.

Xon: fijn om te lezen dat je eitjes goed groeien! Hopelijk is het deze maand raak!

Dominique en Adora: Super dat de zwangerschap goed verloopt! We blijven voor jullie duimen!

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Dank je voor het duimen Pimmetje :):)

Welkom aan de nieuwe meiden, het is hier al een echt druk gezellig clubje aan het worden :D:D

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zoooo dames ben ik weer!
    Inmiddels mét lading, nu maar hopen dat ze een tomtom bij zich hebben met als bestemming 'ei' hihihi.
    Donor kon helaas écht alleen vandaag, heb hem nog heul heul lief aangekeken en gevraagd, maar zat er deze keer niet in!
    Op zich is het wel een goed moment hoor, als het goed is springt mijn eitje vandaag/morgen.
    Nu maar weer wachten...... :)

Iedereen bedankt voor het aanmoedigen van mijn 'eggjes' en de lieve berichtjes.
    Het is altijd wel weer een bijzonder moment zo die inseminatie maar je bent altijd toch alleen, en op de een of andere manier doordat iedereen hier zo meeleeft en interesse toont, voelt dat gewoon fijn! Thanks!

He Pimmetje, wat balen nou!
    Net nu positieve testen en de kliniek dicht.
    Ga je maandag dan nog wel?
    Het is idd wel jammer dan dat je geen eigen donor hebt, maar ja zoals je hebt kunnen lezen ben je daar ook enorm afhankelijk van, en die kan dus helaas ook niet altijd wanneer het uitkomt (dus eigenlijk is het niet heel veel anders).

Hihi sneeuwmees, ik heb die test ook wel eens verkeerd om gehad. Ik helemaal blij, hmmmmm en toch weer niet :(, haha !!!

Niala, het zou natuurlijk heel leuk zijn als je echt overtijd bent, maar denk je niet dat je lichaam ook nog heel erg moet wennen dat je geen spiraaltje meer hebt.
    Maar waarschijnlijk hou je daar wel rekening mee.
    Maar ik duim voor je hoor, het zou mooi zijn, toch?

Het is wel grappig, ik dacht eerst dat ik overal net buiten viel, maar door mijn late eisprong, ben ik van de volgende ronde denk ik de eerste weer op het wachtbankje maar volgen jullie snel, klopt dat? Wacht ik ga even het lijstje van paar bladzijden terug kopieren.

Gelukt!
    12-01 Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid)

25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)

09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)

Guapetona is dus nog voor mij!
    Ben benieuwd voor wie het deze ronde raak zal zijn???

11. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Graag gedaan Adora! En de duimen blijven in beweging :D

Xon: Mijn duimen gaan ook voor jou draaien! Hopelijk is de timing goed en heb je deze maand succes! Ik ga inderdaad maandag naar de kliniek maar waarschijnlijk is mn eitje al gesprongen. Het liefst willen ze voor de eisprong de IUI doen, dat vergroot de kans op succes. Helaas kan dat nu niet dus hopelijk springt hij niet vandaag want dan rij ik er maandag voor niets heen... :( Afwachten maar dus!

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Xon, is idd een goed moment als je eitje vandaag of morgen springt ;) de zaadjes kunnen wel 3 tot 5 dagen
    in leven blijven :D:D Ik duim voor een mooi bevrucht eitje meis :)

13. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    @Xon: Spannend zeg! Ik kan niets anders zeggen dan dat ik ook voor je zal duimen.

M'n tante zegt altijd dat je dingen "moet visualiseren dan projecteer je dat in je toekomst".Dan kan ik hele dia avonden projecteren denk ik en met mij vele anderen...:D
    Verder niet veel te melden..druk met een ziek paard en zelf een hoofd vol snot.
    Kom morgen wel weer even kijken...(als ik jullie dan nog bij kan benen, jeetje wat kunnen jullie kwekken:D)

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    duim,duimduim,duimduim,duimduim,duimduim,duimduim,duimduim,duimduim,duimduim,duimduim,duim
    @xon

@justme lekker weekje gehad helemaal uitgerust

@iris2 ziek paard.wat is er aan hand?, ben blij dat bij mij weer beter gaat was gelukkig een simpele verkoudheid. hoop voor jou ook snel weer over

@pimmetje.. dat is wel een beetje jammer:( nu sprong kliniek dicht..maar vraagje..je probeert via iui en donor ...ook daar ben ik leek in..aub leg uit..als je dat wilt natuurlijk. je hebt je hele huis rigoreus aangepakt begrijp ik.

@sneeuwmees test je wel eens 2 x par dag, kan ook verschil maken wie weet kun je alsnog aan de klus

fijne avond allemaal

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    #555 almika, 15 jan 2011
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
    in lijstje missen we toch nog wel paar

SYLISSA, IRIS2, SAN40 , PIMMETJE dus meiden vul aub ff aan

16. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    @Almika: Ik zou wel in willen vullen maar m'n cyclus is zo onregelmatig dat ik niets zinnigs in kan vullen.:((na mk)
    Wat m'n paard betreft: Heeft al de hele week antibiotica prikken en medicijnen ivm benauwdheid en hoesten, maar het gaat de goede kant op..(eigenlijk heb ik al een beetje een kind;))..

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

hmmm das waar, heb ik gelezen maar niet link bij jou gelegd..sorry.. hoe lang is dat nu geleden?en hoe lang w8 je al op ongi, in hoeveelste week ging mis? voel je wel goed verder? jee wat een hoop vragen zeg... sorry wellicht kun je iets proberen om op gang te helpen/krijgen...ik weet dat Efamol pmp goed werkt is homeopathie Menstruatie cyclus regelmatig? Efamol PMP | Teunisbloemolie Plus

gr

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kid)

Zo het is gelukt hoor!! Ik sta erbij.
    En ja mijn banner klopt wel hoor,ik heb nog steeds niet posi getest dus ga er nog niet vanuit dat het al zover is, mijn NOD zou rond 4 febr. moeten zijn dusssssss das lang wachten tot ik kan testen.

En Xon duim voor je, hoop dat het gaat lukken!!!

groetjes damessssssssss

19. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    @ Iris: wat balen dat je paardje zo ziek is. Hopelijk is hij/zij weer snel beter! Blijf je wel gewoon rijden? Ik heb mn paardje verkocht zodra ik met IUI ben begonnen, ik wilde toch het risico niet lopen. Nu rij ik zo nu en dan op het paard van een vriendin.

@ Almika: Natuurlijk wil ik dit wel even uitleggen. Ik ben alleenstaand met een grote kinderwens. Ik ben al jaren op zoek naar een geschikte partner met tot op heden heeft deze zich niet aangediend. Dus heb ik besloten om het alleen te doen en me aangemeld bij een kliniek. Daar ben ik anderhalf jaar bezig. Eerst een streng toelatingsbeleid waarmee ik een jaar zoet ben geweest en sinds een paar maanden IUI. Maandag ga ik voor poging 5.

Deze ronde doe ik waarschijnlijk niet echt mee omdat ik te laat met mn IUI ben. Eisprong is morgen en ik kan maandag pas terecht. Ik heb mezelf toch even toegevoegd ;)

31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #560 Sneeuwmees, 15 jan 2011
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
    @Pimmetje: leuk dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat je baalt dat je een knaltest hebt en er nu even niets mee kan. Maar goed, als je zo'n test hebt, heb je toch een eisprong 24-48 uur na die test, dus dan zou het maandag toch nog kunnen, toch? Ik zat me straks te bedenken dat het raar is dat zo'n kliniek niet in het weekend (beperkt) open is. Een eisprong is nu eenmaal niet te plannen op alleen maar werkdagen van 9-17. Maar ik denk (weet wel zeker) dat je maandag nog zeker een goede kans maakt! :)
    @Xon: zo, jouw taak zit er weer op deze maand. Nu beentjes bij elkaar en plaatsnemen op de wachtbank! ;)
    @Almika: heb eigenlijk nooit 2 keer op een dag een ovu-test gedaan. Zat er vandaag wel de hele tijd over te twijfelen, maar denk dat ik daar alleen maar heel onrustig van word. Zat vandaag ook al de hele tijd te rekenen wanneer het nu wijsheid is om te klussen. Dus we hebben nu ons 'klusschema' ook even bijgesteld. Ik verwacht morgen nl. echt twee streepjes. Had vandaag behoorlijke buikpijn, dus volgens mij kan het niet anders dat de eisprong in aantocht is, en ik morgen een positieve ovu-test heb.;)
    @Iris: wat naar dat je paard ziek is. :( Kan me voorstellen dat daar nu even jouw energie naar toe gaat. En misschien ook wel fijn (natuurlijk niet dat je paard ziek is), maar dat je even wat afleiding hebt om niet te veel met je cyclus bezig te zijn. Hoop dat je paard snel weer beter zal worden.

31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)

Deel Deze Pagina