@Lafemme: vanmorgen weer een ovu-test gedaan en die was nog niet positief.:x Was even stressen, want ik had de test net in de keuken liggen en toen kwam mijn vader binnen, net toen ik over een minuut kon gaan kijken. Ik dus die test een beetje aan de kant geschoven en met een smoesje na een minuut per ongeluk expres iets in de keuken gaan pakken. Snel gekeken, twee streepjes, maar de een is lichter dan ander. Had ook niet veel meer tijd en rust om hem rustig te gaan bekijken. Ik baal enorm, want ik had er wel echt op gerekend, zeker na die buikpijn van gisteren. Mijn man en ik hadden gisteren juist besloten dat we dan beter vandaag konden gaan klussen, omdat ik er helemaal op gerekend had vandaag een positieve test te hebben. Niet dus. Klustechnisch was het dus misschien handiger geweest als we toch gisteren geklust hadden. Dus zo denk en pieker ik maar wat af op deze zondag. Zwanger worden is soms net hogere wiskunde met al dat gereken. Ik test zelf altijd maar een keer per dag in de ochtend (niet direct met de eerste urine, want dat schijnt bij deze test weer niet goed te zijn). Ik denk dat ik Almika's tip toch maar ga proberen en dat is er vanavond nog maar een testje tegenaan gooien. Dat ei moet toch echt gaan springen, dat kan haast niet anders. Maar toen ik vanmorgen nog een negatieve test had, was ik even bang dat ik misschien mijn ei wel gemist had. Dus word vervolgd! @Xon: moest enorm lachen om jouw mailwisseling met San40. Wat een verhalen, jullie maken toch wat mee. En ja, zoals de meesten van ons hier al gezegd hebben, er loopt altijd (de ene keer meer als de andere keer) terug. Ik heb me ook wel eens afgevraagd dat de natuur dat toch wel wat beter had mogen bedenken. Waarom 'zo'n lading' waar zoveel weer van terugloopt als je maar een zaadje nodig hebt. Geeft altijd een hoop geklieder. En geloof me vreemde man of je eigen man. Een echte fan ben ik ook niet van dat geplak. @babylezzel: welkom bij de club! Spannend dat jullie nu weer voor een kindje gaan. Hopelijk mag het snel raak zijn! @La Femme: gefeliciteerd alvast met je kleine meid. Ja, een jaar lijkt niets te zijn, als je ziet hoe snel zo'n eerste jaar voorbij vliegt. Wel bijzonder, hè, als je kleine meid 1 jaar gaat worden (vond ik toen in ieder geval wel heel speciaal). Maak er een mooie dag van!
zo... het hele weekend druk geweest en nu een momentje gevonden om hier te lezen, maar waaaah, wat hebben jullie weer veel geschreven! Hier is de menstruatie weer voorbij en morgen mijn laatste clomid tabletje en dan gaan we weer! @ Xon, jij hebt dus weer een goed weekend gehad en nu hopen dat er een babyeitje blijft plakken! @dominique, wat herkenbaar... ik weet dat ik de vorige keer pas na de 20 weken echo echt durfde te genieten en toen ook pas ging kijken naar een babykamer etc. Later voelde je de beeb en werd het makkelijker. Maar net als de anderen zeggen... probeer je niet gek te maken! Anders gewoon eerder een echo vragen.. Hoeveel weken ben je nu? @ de anderen... als er zoveel geschreven wordt, vind ik het lastig om te onthouden wat er allemaal is geschreven en als je dan een pagina terug gaat, dan is je tekst weer weg.. Dus sorry als ik niet op je gereageerd heb! @ alle nieuwen.... pas op het is verslavend! Maar wel heel gezellig. Hier nog aan het nagenieten.. Gister naar soldaat van oranje geweest! Super mooi!
Hé meiden, Heb even geen puf om op iedereen te reageren, sorry. Maar moet het even kwijt, ik weet het even niet meer. Ik dacht dat ik al ongi zou zijn inmiddels. Gisteren steeds ongipijn en bij afvegen licht roze slijm en laten beetje bruinig. Dus dacht, da's voorbij. Maar vandaag bijna geen ongipijn en ook bijna geen afscheiding. Alleen een klein beetje bruinig bij afvegen. Kan het dat ik toch zwanger ben? Of moet mijn ongi gewoon doorbreken. Ik wordt gek van die onzekerheid. Als er vannacht niks gebeurd ga ik morgen toch maar weer een testje doen denk ik. Heb verder alleen niet zoveel klachten. Geen zere borsten, wel af en toe wat weeig op de maag en mijn darmpjes maken ook overuren. Zucht... @Xon Heb gisteren even een kaarsje voor je aangedaan in huis. Hihi! Ik hoop het zo voor je meid! Ga heeeeeeeeeeeeeel hard duimen! Er blijven er echt wel genoeg zitten hoor meis. @Dominique, ik kan het wel voorstellen hoor, die onzekerheid. Maar inderdaad, wat Xon zegt, stress is ook niet goed voor jou en je kindje. Dus probeer te ontspannen ook al is dat makkelijk gezegd. Die ongipijn is wel normaal hoor, je baarmoeder rekt gewoon op denk ik, dat kun je voelen. Had ik bij mijn dochtertje ook. Zet 'em op meid! @de nieuwe meiden, WELKOM! Lucht je hart, het helpt echt! @iedereen, een hele fijne avond allemaal. Ik ga zo lekker BZV kijken.
Bedankt meiden, voor jullie lieve reacties. Ik heb een beslissing genomen: ik ga iets regelen op mijn werk zodat er wat minder druk is. Door die stomme miskramen heb ik last gehad van depressieve gevoelens en daardoor loop ik al vanaf het begin van het schooljaar achter met mijn nakijkwerk. Deze stress heeft ook invloed op mijn werk. Zo langzamerhand hebben die studenten het wel een beetje met mij gehad. Ik denk dat het tijd is dat ik om een beetje hulp vraag, want de stress die ik hierdoor ervaar is ook niet goed. Jeetje, ik heb zo veel aan onze berichtjes hier. Ik word er helemaal blij van. Echt, bedankt. Jullie zijn keien.
@secondlife, dat wordt spannend dus!! ik duim voor je hoor! @dominique, gelijk heb je! goed op jezelf letten hoor!
Hey allemaal!! BZV was weer leuk!! Stom dat Maurice Sonja heeft weggestuurd! Ik vond ze zo leuk bij elkaar passen... Nou ja.. @ Sneeuwmees: gewoon doorklussen!! Het zaad blijft vijf dagen leven dus je hebt alle kans dat het raak is.. Ik blijf voor je duimen! @ Xon: Heerlijk die onzekerheid! Heb ik ook, hoor. En ik mag niet blijven liggen maar moet gelijk na de IUI opstaan. Zonde van het zaad, denk ik dan. Er zal toch heus wel een kampioentje tussen zitten?! @ Second life: dat klinkt goed!! Beetje bruin geeft niets als je ongi maar niet doorzet.... Spannend!! Ik zou er toch een testje tegenaan gooien. @ Dominque: wijze beslissing! Je gezondheid en de gezondheid van de baby is veeeel belangrijker dan het werk! Ik sta ook voor de klas en je voelt je erg verantwoordelijk voor de kinderen. Ik vrees dat veel mensen uit het onderwijs dat hebben. Ik voel me erg onprettig als ik een dag thuisblijf (terwijl de leerlingen daar geen bezwaar tegen hebben natuurlijk ) Denk goed aan jezelf en ik stuur je veel zen toe!! Vandaag heb ik een ovulatiebloeding gehad. Volgens mij krijg je die na je eisprong. Dat wil dus zeggen dat ik morgen te laat ben omdat het eitje maar 24 uur blijft leven... Wat baal ik!!! :x De kliniek is zaterdag wel open maar ik heb mn testje pas zaterdagmiddag gedaan. Te laat dus... Eigenlijk ben ik zo regelmatig dat ik dit wel had kunnen weten. Voortaan in het weekend gewoon een afspraak maken, ook al is de test nog niet knal..
@pimmetje: ik hoop dat je toch nog op tijd bent. Checken ze eerst met de echo? Het lijkt mij echt zo moeilijk om te timing goed te krijgen! Wat je zegt over onderwijzers klopt. Je geeft om ze, en je hebt zo veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid dat je denk dat jij de enige bent die het in orde kan brengen. @sneeuwmees: ja, gewoon klussen! Ik was de vorige keer per verassing zwanger, want we hadden het 3 dagen voor mijn ovulatie gedaan. Ik was er even een maandje even niet mee bezig ... mijn lichaam dus wel. @secondlife: jeetje! Wat vreemd. Wat spannend. Ik ben erg benieuwd. @Xon: dat zaad in je bh! Ha ha! Gatver! Ik zie het helemaal voor me. Nee, ik voel het helemaal voor me. Bleeegh.
O ja Xon: succes! Hoop dat je een vette streep krijgt over een paar weken! En dikke borsten ... misselijk ... opgezwollen ... winden laten ... veel plassen ... vergeetachtigheid ... En al het moois dat er uit voort zal komen.
, lijkt me een zeer aantrekkelijk idee! hihi nou ja, als je zaad in je bh hebt gehad dan kun je alles aan hahahahah. Maar goed dat je probeert iets te gaan regelen op je werk. En zoals Pimmetje al zegt wij 'in het onderwijs' voelen ons zo ontzettend verantwoordelijk, je denkt toch altijd 'rot voor die kids en waar zadel je je collega's mee op!', maar negeer het gevoel en regel lekker iets. En secondlife, ik hoop gewoon voor je dat dit niet doorzet. Doe morgen lekker een testje (en hou ons op de hoogte ). En net zoals Dominique ook zegt, ik heb hier ook zoveel aan! Je gooit 's ochtends je 'genante' vraag hier op het forum, en iedereen staat in de rij om te vertellen hoe 'de zaaduitloop' bij hun gaat, heerlijk! Wat fijn en wat verslavend. Ik kom net thuis van mijn eetclubje en dan kan ik het toch echt niet nalaten om even te checken wat er nu allemaal weer is bijgeschreven. En Pimmetje ik duim voor je dat je kippenhok je eitje(s) nog even bewaard heeft en ze morgen pas vrij laat. Nu snel slapen.... Werkse morgen dames!
Pffffff, wat zit een vrouwenlichaam toch ingewikkeld in elkaar! Nu werd ik vanochtend wakker.... BLOED!!!! Shit, shit en nog eens shit! Mijn hoofd ratelt als een gek! Het kan nog van mijn eisprong zijn(ZH gokte op zaterdag), maar dan was die inseminatie zaterdagmiddag wel een beetje vroeg. Vanochtend was mijn temperatuur wel van 36,9 naar 37,1 gegaan (maar bij mij stijgt mijn temperatuur meestal pas twee dagen na mijn eisprong!). Voor een innesteling is het nog veeeeeeeels te vroeg! Maar ik heb ook regelmatig zomaar bloedverlies dat begint vlak na mijn eisprong, en duurt totdat mijn menstruatie doorzet (maar dan weet ik eigenlijk al dat het over en uit is ). Grrrrr, om gek van te worden toch???????? Nu maar even kijken wat het verder gaat doen. Secondlife hoe is het jou tot nu toe verder vergaan? Ga je vandaag testen of is het niet meer nodig???? Ik duim nog even voor je verder. Zo nu snel aan het werk! Tussen de middag maar weer even checken
Wat balen! Hoe kan dat nou?? Is het niet van je eisprong, dan kan je ook een beetje bloed verliezen toch? sterkte, dat voelt toch rot. O0w af en toe word je echt niet goed van je lichaam, hebben jullie dat nou ook? bar
Ben nog niet helemaal wakker, je zegt zelf al dat het van je eisprong kan zijn Maar dat hoeft niet te laat te zijn voor je zaad, zaterdag middag naar maandag is nog geen 48 uur. bar
Ok solly weet ik veel dat die voor de NOD is hahaha, ik pas m wel even aan. 12-01 Secondlife (36 ronde 6, 2e kind) 13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid) 25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid) 27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind) 29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind) 31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind) 01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid) 04-02 Sillysa (37, ronde 5, 4e kid) 05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid) 09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind) zoooo das beter dan!! lieve groetjes allemaallll En s6666666666
@xon ballen grrr maar het zaad hoeft niet te vroeg te zijn geweest leeft toch wel twee dagen he......niet meteen stressen!! maar wel ontzettend balen en onzekerheid ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!!!!!!
Test was negatief . Was zo'n dipstick van Matcare. Heb snel nog een paar gewone tests besteld. Afscheiding is helemaal weg. Ik snap er niks meer van! Ben erg teleurgesteld op dit moment. Sorry hoor. Liefs, S.
Secondlife: Wat balen!! Maar zolang er nog geen bloed te zien is, moet je moed houden, hoor!! Een vriendin van mij heeft drie keer negatief getest en ze was gewoon zwanger. Misschien maakt je lichaam nog niet genoeg HCG aan.. Xon: Ik had gisteren ook een bloeding en dat wil alleen zeggen dat je een eisprong gehad hebt . Je timing is dus perfect geweest!! Je moet voor je eisprong insemineren en dat heb jij keurig gedaan... Vanmorgen heb ik de kliniek gebeld en het is inderdaad te laat . Geen wachtbankje voor mij deze maand.... Bij de kliniek deden ze heel luchtig.. Ooo, nee dan ben je te laat, volgende maand maar weer.. Ik ben poep-chag!! Een maand is heeeeeel lang voor iemand die al jaren bezig is met een kinderwens en bijna 39 wordt.. Ik heb mezelf van het lijstje gehaald en ook de banner zal ik verwijderen. 12-01 Secondlife (36 ronde 6, 2e kind) 13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid) 25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid) 27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind) 29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind) 01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid) 04-02 Sillysa (37, ronde 5, 4e kid) 05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid) 09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)
jemig.....ik ben over paar uur terug denk ik.8) moet heel veel bij lezen stelletje thee tantes hier ik denk!? doe ik ff snel terwijl mijn keine bengel met 39 gr koorts op bed lig........niet dus...ik ga ff lezen doei
nou is veel gebeurd weer lees ik ik hoop dat ik niks door elkaar haal @xon...spannend hoor en je hebt zi gedaan tijdens of na sprong dus er is echt nog kans hoor meid. had je die ring of bakje niet langer in kunnen houden @san40 ik moest idd ook lachen om je verhaal dat je het had laten vallen overigens leuke verhalen van jullie xon en san over zi.....en om ook maar eens over dat prutpraajte te hebben bij mij loopt ook altijd terug is gewoon gatver..moet je weer inlegkruis in anders wordt zo vies in je string of short ..bleghh vies geplak.... san NOD= je dag dat je ongi moet worden maar niet wilt dat je ongi wordt,dat is nod dag, die is bij jouw dus 13 e begonnen je ongi en dan de volgende moet je bij lijstje zetten @iris bedankt voor het delen van je mk...is ook nog maar net ,wel goed dat natuur zelf heeft gedaan schoon maken,wel lastig dat de ongi dan onregelmatig is hoop dat je wat hebt aan de tips.. @secondlife....niet de hoop opgeven hoor zoalng de ongi niet doorzet...zijn zoveel meiden, ook hier op fourm, die pas posi testen na 6dn overtijd. en beete bloed kan geen kwaad zolnag idd maar niet doorzet @dominique....idd meid probeer echt afleiding te zoeken xon heeft aardig wat opgenoemd, te veel stress is idd niet goed...en echt bel je ha of vk die kunnen dit toch niet weigeren een vroege echo...ik zou net zo lang drammen tot ik krijg @ pimmetje...dat is ook makkelijk gezegd je bent te laat..kunnen ze dat niet eerst checken met echo...maar als je je sprong voelt dan komt ei binnen 24-48 uur...dus zou nog kunnen toch... leuk dat we hier een juffenclub hebben trouwens @sneeuwmees...erg hé al dat rekenen ik word ook gek van...ik ga vandaag weer ovutesten, zit vlak voor sprong maar word gek van dat gereken... @beestenboel...om gek te worden van je lichaam, maar zit ook tussen de oren vaak. hoe meer je denkt ik heb een symptoon dan krijg je het vanzelf wel...en helaas lijken ongikwaaltjes ook op zw zijn kwaaltjes @justme...hoe zijn je kilos en maten er af gegaan iets speciaal gevolgd...heb dr frank gedaan 7 kilo kwijt in 2,5 mnd maar is nu weer terug..ik heb moeite met vasthouden en dieet... @babylezzel...je weet toch wel dat als je stop met prikpil dit jaar tot 18 maanden kan duren...mijn vriendin is zomer 2009 gestopt met prikpil en was pas nov 2010 zwanger.... @lafemme van harte met je dreumes..was je ook zo emotioneel ...ik heb wel gejankt toen onze bengel 1 werd...inmiddels alweer 7 @niala...al getest!!!??? we willen het weten @nieuwe meiden welkom en klets gezellig mee...vraag gerust, schaam je niet, doen wij ook niet daar is forum voor. veul het nod lijstje aan @die ik vergeten ben..sorry... fijne dag