Zooo, pauze!!!! Ik word echt gek!!!! Kan mijn hoofd er ook slecht bij houden vandaag! Vanochtend wel drie keer naar de wc geweest!! Bloed weg... Ga ik net naar de wc, tadaaaaaaa bloed weer terug! Ga toch weg, ik WIL het NIET!!! Toch om gek van te worden! Dit lijkt me ook weer typisch zo een maand dat het ook niet meer weggaat voordat ik weer ongesteld ben geweest. Maar goed laten we niet te snel op de zaken vooruit lopen . Secondlife, balen dat je nog niet ongesteld bent geworden en tóch geen positieve test heb. Ook dát is natuurlijk om gek van te worden!!! La Femme, van harte met je dochter! Geniet ervan. Heb je een mooie taart voor haar??? He nou Pimmetje, dat is echt %$#*&!$. Bloed is niet leuk, maar helemaal geen poging is ook niet leuk. Is er vandaag naast een 'jarig jobje' nog iemand anders met wel leuk nieuws???????????? Niala???? (overigens van Vanesz ook al lang niets meer gehoord!!!) Oh by the way San, ik had eerst ook geen idee wat NOD is. Ik vind het nog steeds een heel raar woord (niet ongesteldheid dag!!!). Er zijn nog meer woorden waarvan ik een beetje de kriebels krijg, zoals ongi of brusje (van de week kwam ik er opeens achter dat dat een samenstelling van broertje/ zusje is hihi, wel zelf achter gekomen, maar heeft even geduurd!). Maar goed ik gebruik dan weer het woord 'eggje' dat vinden anderen misschien weer vreselijk. Getver, heb helemaal geen zin meer om te werken. Zou willen dat ik gewoon zeker wist waar ik aan toe was. Maar ja daar draait de hele wereld om natuurlijk!
Ook ik heb even pauze en kan mijn hele pauze al weer alles bijlezen. Heerlijk! @Almika: had vanmorgen thuis snel een ovu-test gedaan, maar blijkbaar te weinig urine, dus hij bleef omo-wit. Daarom maar een stick mee naar het werk genomen en me straks even 3 min. teruggetrokken op de wc op het werk. Nu dus eindelijk wel 2 streepjes zoals het hoort. Zat de stick wel weer helemaal te bestuderen en dan ga je toch weer twijfelen of dat streepje toch echt wel even donker is, of toch weer iets lichter. Hoe dan ook. Ik laat het hier maar even bij, de eisprong zal er komen of snel in aantocht zijn, dus we klussen hoe dan ook de komende dagen er maar even op los. Niet geschoten is altijd mis! En zo niet, dan hebben we toch schik gehad! Heb de test na gebruik maar in de verbandemmer gegooid. Ik ga ervanuit dat ze die niet helemaal napluizen bij de rentokil (en ach, ze zullen wel eens vreemdere dingen in die emmers tegenkomen). @Pimmetje: balen dat je te laat was. Lullig die reactie van die kliniek. Kan me voorstellen dat het voor hun routine is, maar voor de vrouwen die daar komen en afhankelijk daarvan zijn, is het toch een emotioneel iets. Kan me voorstellen dat je daar de pest over in hebt. @Xon: kan me voorstellen dat je ervan schrikt van dat bloed. Maar als het je eisprong is, dan is er nog steeds hoop. Zaadjes kunnen een paar dagen blijven leven, dus als er nu een eitje springt, dan is er nog steeds een goede kans dat dat zaadje jouw eitje toch op gaat pikken! En er zijn meer mensen die met bloedverlies en al toch uiteindelijke een positieve test in handen hadden. We blijven de kaarsen op volle kracht branden en onze duimen blijven overuren draaien tot je NOD-dag.
Even een kort vraagje.... Ik wil zo vaak mogelijk insimineren rond mijn Eisprong is dat handig of werkt het zo dat het zaad qwa strekte dan achetruit gaaf?? En ik dus beter Niet om de dag??
@San40: misschien een blonde vraag, maar jij doet toch inseminatie? Ik neem aan dat jouw donor een keer doneert en jijzelf insemineert met een 'zaadlozing' van hem (sorry, misschien wat oneerbiedig gezegd, maar ik bedoel het niet zo). Dan maakt het volgens mij niet uit als je het iedere dag bij jezelf inbrengt. Ze zeggen wel dat om de dag het beste is bij gemeenschap, omdat anders de kwaliteit van het zaad verminderd. Maar er zijn voldoende vrouwen die met dagelijks klussen gewoon zwanger zijn geworden.
@Almika: leuk dat we gelijk op gaan. Voor jou ook de tweede begreep ik. Toch weer spannend, merk ik. Misschien nog wel spannender dan bij de eerste, omdat ik toen onverwacht zo snel zwanger was, dat ik er amper over na kon denken. Nu al weer ronde 3. Pfff.... Hopelijk ook de laatste ronde.
@sneeuwmees, klopt ik breng het zelf in maar ik vroeg me af of de kwaliteit van het zaad niet achteruit gaat als ik om de dag IZ doe. Of ik dan niet beter wat minder kan insiminieren, en als het achteruit gaat dan is dit ook bij de gewonde klussers maar ik vroeg het me gewoon af....omdat de doner niett naast de deur woont en ik optimaal zaad wil vandaar de vraag...... maar ik begrijp dat om de dag niiks af doiet aan de kwaliteit van het zaad.
San, bij mij zeiden ze de afgelopen week in het ziekenhuis nog dat om de dag wel het beste is! Het zaad moet de tijd krijgen om weer op volle sterkte te komen(anders bestaat het alleen uit vocht (wat er dan toch alleen maar weer uitkomt hahahahahahahaha). Wat wel zou kunnen is als je bijvoorbeeld de eerste dag op de ochtend doet en de dag erna laat in de avond. Dan zit er genoeg tijd tussen (ik geloof minstens 36 uur, en dan liefst nog langer!). @sneeuwmees: zaad kun je thuis niet zelf bewaren, dus je moet meteen het hele gebeuren inbrengen. Dus dan is het advies natuurlijk gewoon hetzelfde, nl om de dag, want het is dan gewoon weer een nieuwe (ont)lading Jij zeker lekker aan de klus Ik helaas nog steeds bloed Dat is vast echt niet goed! (dat rijmt!)
@Xon: ik ben een absolute leek, dus vergeef me als ik helemaal verkeerd meedenk. Maar ik dacht dat het bij de man belangrijk was bij een zaadlozing om dat om de dag te 'lozen', zeg maar, zodat de kwaliteit goed is. Maar ik bedoelde bij San dat die donor maar een keer klaarkomt en je dus met een portie (van die ene lozing) jezelf insemineert. Daarom dacht ik dat het niets uitmaakte om dat evt. om de dag te doen, omdat in een zo'n portie dan toch voldoende zaadjes moeten zitten (en idd omdat ik ook dacht dat je dat niet kon bewaren). Goh, wat een onderwerp zo net voor het eten. Eerst gisterenmorgen uitlekkend zaad en nu weer zaadlozingen. Eet smakelijk dames! Maar goed, als je een donor hebt die vaker kan doneren, dan zou om de dag idd het beste zijn. Maar goed, als hij bijv. alleen maar 2 dagen achter elkaar kan, dan zou ik daar zeker voor gaan. Nood breekt wet...hihihi... We zitten idd midden in de klusperiode. We willen deze keer het ei niet laten ontsnappen...hihihi...
Ik kon niet op het forum komen vandaag! Ik kon alleen meelezen en verder niets! Dat was frustrerend! Maar 'kbend'rweer! @Xon: Wat kun je ruzie hebben met je eigen lichaam he? Het ene moment weet je voor jezelf zeker dat het goed komt, het andere twijfel je weer. Ik hoop voor je dat het helemaal goed komt. @ Sneeuwmees:M'n zus had op een gegeven moment ook zo iets van "nu moet het lukken! Nu ben ik het zat".Zij hebben het toen elke dag gedaan en toen was ze zwanger.Hopelijk werkt deze ei actie bij jou nu ook..Duimen..
Hai meiden bedankt voor het meedenken het wordt nu dan om de dag. Vanaf vrijdag..... En dan 3 keer... Ik moest erg lachen sneeuwmees om de smakelijke details Xon houwmoed!!!! Fijne avond allemaal....
@Xon, balen van dat bloed zeg, hoop maar dat het je ei is zoals iemand anders vertelde. ik duim hard hoor! hier knal pos ovu test, gister geklust dus dat moet goed zijn. mannetje is er vandaag niet, dus nog een keer klussen zal niet gaan. lijf zegt me ook dat ei er is, zere rug, boobs zeer. nu dus op het wachtbankje!
hoi,dames, wat wordt er idd veel geschreven hier,gezellie @lafemme:morgen krijgen we de uitslag van mijn vriend zen zwemmertjes. en gefeliciteerd met je dochter @almika:heb de prikpil een jaar gehad en ben ermee gestopt in 2007 en daarna op de gewone pil gegaan en nu gestopt met alles in december 2009,ik had al wel gelezen dat de prikpil idd heel lang in je lichaam kan zitten en je vruchtbaarheid aantast,maar ik hoop toch echt dat alles nu onderhand wel uit mijn lichaam is ik ga nu ff verder lezen dan kan ik volgen met de andere dames babylezzel
meiden even adviesje nodig dit wordt onze klusweek maar ovutest gaf erg omowit aan vandaag. zondag zou ik volgens de calculator sprong moeten hebben en terugegerekend om de dag zou ik vanaaf moeten gaan klussen..maar ovutest zegt omowit..heeft toch geen nut kan toch beter dag op schuiven..vind klussen wel leeuk erg leuk zelfs maar heb echt zere kop..... dus aub advies
hmm..lastig van de prikpil naar gewone pil neem aan dat je met gewone pil begonnen ben bij de 1e ongi na prikpil dus idd nu ontpillen van gewone en die is dan korter.....hoe dan ook ontpillen kan lang duren in ieder geval...maar even uitslag afw8 dan weet je meer
Met een omowitte streep zou ik mijn krachten nog even sparen, almika Het is tenslotte pas maandag, en als je zondag pas je eisprong hebt, ben je nog wel erg vroeg!
Zo dames, Wat gebeurt er toch veel met iedereen! @Xon heel veel sterkte, het wachtbankje vind ik ook altijd een hel, en ik kan me voorstellen helemaal als je ook nog bloed verliest! Ik wens je veel sterkte. @Secondlife, ik ben benieuwd hoe het met jou verder gaat? Ik was vorige maand ook 3 dagen overtijd, met negatieve testen, desondanks ging ik er steeds meer in geloven, helaas uiteindelijk toch ongesteld geworden. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik weet dat de teleurstelling alleen maar groter wordt, als je dan toch ineens ongesteld wordt... En het meest frustrerende is idd dat elke moment dat je nog niet ongesteld bent, je blijft zweven tussen hoop en vrees... Veel sterkte! @ Dominique, goed dat je wat gas terug gaat nemen op je werk, je moet nu voor jezelf kiezen en voor je zwangerschap, niks is belangrijker dan dat! Goed voor jezelf zorgen is essentieel voor een zwangerschap. Ik ben zelf ook vandaag weer wat eerder naar huis gegaan van mijn werk. De afgelopen nacht heb ik van 2:30 tot 5:00 wakker gelegen, en gisternacht van 5:00 tot 7:00. Ik had dus maar 4,5 uur geslapen toen ik op moest staan... pffffffffff. Ook ik begin er weer een beetje in te geloven. Vanmiddag werd ik ook weer strontmisselijk, en ik had weer ineens zo'n vieze smaak in mijn mond. De frisse lucht op de fiets naar huis hielp maar nauwelijks. Thuis als een blok in slaap gevallen en ik heb al de hele week van die giga bizarre dromen. Iets wat ik ook in mijn 1e zwangerschap heb ervaren. Morgen Heidag, dus dat wordt pittig, alle collega's dicht op elkaar, ipv lekker achter mijn eigen bureau, waar ik iets kan eten wanneer ik wil. Ohhhhhhhhhhhhh wachten om te kunnen testen/weten is zo moeilijk!!!
heb geprobeerd bij te lezen en ik hoop dat ik niemand verwar,maar heb begrepen dat als ik het goed voor heb,Xon en Almika en San en Pimmetje,dat jullie zelf insemineren,had ook al leuke verhalen gelezen over gemorst sperma enzo..(.is voor mij een beetje onwennig zo een forum,maar vind het ook wel een beetje spannend.) Dominique(sorry voor de foute spelling)jouw verhaal heb ik ook beetje proberen te volgen en hoop dat je heel snel kan genieten van je zwangerschap. de andere dames wens ik veel klusplezier,ik ga proberen wat op de hoogte te blijven en degene die hun ongi hebben,veel sterkte wat ik wel wou vragen aan jullie is of dat jullie ook zo veel last hebben van je hormonen?ik ben de laatste tijd echt een b****,op sommige dagen. van de ene moment naar de andere,verander ik van humeur en dat wordt steeds erger.toen ik de pil nam had ik daar geen last van,strange ga nog een beetje verder lezen, doeiiii