@babylezzel ik doe niet aan zi de rest wel.... en ik ga nu mijn bed ik heb knallende koppijn...gezellig samen met mijn bengel ziek...pfff tot morgen
gewoon om de dag klussen, dat schijnt het beste te zijn. de zwemmers doen het nog wel ff in je bm hoor! toen ik net van de pil af was, gingen mijn emo's ook alle kanten op :x hormonen is raar goedje hoor!
Zo meiden wat hebben jullie veel geschreven. Vind het nog moeilijk om erin te komen en te reageren op iedereen, maar dat komt vast en zeker wel. Had sinds gisteravond ei achtige pijn en dacht vanmorgen rond half twaalf maar een ovu testje te doen (doe ik normaal rond 17 uur) en hij was super positief! om 17 uur nog eentje gedaan en die was al niet meer positief. Als ik dus maar 1x per dag had getest had ik gewoon mijn ei gemist, is toch raar? Heb nu trouwens al 24 uur ei pijn beetje vreemd, meestal voel ik het maar heel kort. Mijn cyclus zal na de miskraam inderdaad wel van slag zijn zoals wel een beetje gebruikelijk is naar wat ik hoor. @ Almika: als je zondag pas je eisprong hebt heeft het denk ik nu nog niet veel nut. Al moet ik zeggen dat wij het eigenlijk als het even kan om de dag doen. De ovu testen gebruik ik vooral om het te weten zodat ik ook weet wanneer ik niet ongesteld moet worden.
@Sayan: welkom hier! @Secondlife: wat een teleurstelling. Het is zo onduidelijk zo. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. @Xon: dat bloeden gedurende de gehele luteale fase heb ik ook vaak. De gynaecoloog noemt het iets van dysfunctioneel bloeden - een vervelende term voor iets volkomen onschuldigs. Mijn gyn zegt dat het geen zwangerschap in de weg staat. Sterker nog, ik had het ook bij de zwangerschap van mijn zoontje. Dus ... ik ben geen arts, maar ik vermoed dat het helemaal niets uitmaakt. O ja, die rare termen. Ik heb maanden gedacht dat brusje Brabants was! Ik had wel door dat het een broertje of zusje betekende, maar niet hoe . Ondertussen zit ik helemaal onder de stress. Ik kan NIET ontspannen. Vannacht heb ik maar 3 uur geslapen. Gek word ik ervan. En ik kan alleenmaar afwachten - wat ik dus maar doe.
goedemorgen meiden, even snel hoor..is ziekenboeg hier rise and shine dacht ik vanmorgen.nou niet dus.. MAN ziek.....heel mijn maand in duigen...hoop ook maar dat kort duurt en ik nog van mijn ei gebruik mag maken dus ik ben hem al vol aan het stoppen mte vitc en echinacea.....shit shit shit....
goedemorgen, Hier eindelijk ongesteld geworden... weten we in ieder geval waar we aan toe zijn en dat de cyclus weer op gang is! frisse moed en het komt toch zoals het komt!!!! kan ik in ieder geval op onze wintersportvakantie in feb nog een borrel drinken!
Hé meiskes, Zit op mijn werk, dus ff kort. Hier nog steeds geen rode monsters. Ik zweef inderdaad tussen hoop en vrees. Die onzekerheid is om gek van te worden. Sinds ik gestopt ben met de pil, nog niet zo'n lange cyclus gehad. Als het goed is krijg ik vandaag de testjes weer binnen dus als er morgenvroeg nog niks is, ga ik even weer testen. Ik zit inmiddels op dag 34! Het stomme is dat ik me ook helemaal niet zwanger voel. Geen pijnlijke borsten, wel af en toe wat misselijke vlagen maar verder niks. Frustrerend dit!!!! :x Lees vanavond wel even helemaal bij hoor meiden! Fijne dag allemaal. Kus
@secondlife...spannend...laat je ons snel weten @xon nog bloeding gehad @niala wel jammer maar geen onzekerheid meer op naar ronde 2 @laurie...waar w8 je op......... klussen!!!!!!!!!!! ik ga weer verder met werken
Hé Almika, Kan mijn hoofd er niet echt bij houden op mijn werk vandaag. Gek hè. Ik voel nu ook steeds weer krampjes enzo. Maar toch anders dan ongipijn. Ik word GEK!!!! Tuurlijk laat ik het weten als er nieuws is. Werk ze! Liefs, S.
Dames, even héél snel! Geen tijd om ergens verder op in te gaan i.v.m. inpsectiebezoek moeten we ook opdraven tussen de middag (dus helaas geen pauze ) Maarrrrrrrrr vooralsnog is het bloeden gestopt. Durf het bijna niet eens te typen Had gisteravond in bed ook nog flinke steken, aangezien ik twee (bijna) rijpe eitjes had, zou het zomaar kunnen dat dat misschien wel nummer twee was! Helaas toch dat mijn donor er al zaterdagmiddag was en er zondag geen nieuwe 'verse' lading is bijgekomen! Nu maar hopen dat de tomtom niet zo goed ingesteld was en ze pas later hun bestemming hebben bereikt! hihi Later vandaag meerrrrr!!!
wanneer ga je weer testen?...ik heb nu al moeite om hoofd erbij te houden.... dus ik word gek als ik over tijd zou zijn
xon hopen dat de zwemmers toch nog een botsing met je ei hebben! Wij hebben het klussen nu achter de rug en nou begint het wachten weer. Heb daar elke maand zo'n moeite mee. Elke keer als er over wil denken en piekeren, zou het raak zijn etc. zeg ik tegen mezelf STOP!! Je kan het toch niet veranderen, het komt zoals het komt, komt tijd komt raad, laat los.... Het helpt een beetje.. Nou mede wachters, sterkte met wachten! bar
Hey kwebbeltantes Hier nog steeds geen eipijn.....volgens mij dus ook nog geen eisprong gehad, ook nog geen vruchtbaarslijm gespot. Wordt waarschijnlijk een lange cyclus. We klussen om de dag, dus we gaan maar gezellig door 8) Wel jammer want ik vind een cyclus van 29 dagen een stuk fijner dan van 34 dagen. Duurt het allemaal helemaal zo lang... Gisteren was bijzonder. Ik heb heerlijk teruggedacht aan mijn bevalling vorig jaar en genoten van mijn kleine meid. @ Pimmetje: oh balen zeg dat het toch te laat was. En wat een reactie van de verpleging. Ik vind dat niet zo netjes. Knuffels voor jou. @ Secondlife: Wat een onzekerheid. Ik heb ook een keer gehad dat ik op dag 34 nog niet ongesteld was. Ook getest en de dag erna natuurlijk ongesteld. Ik hoop dat het bij jou anders eindigt en dat je snel wat zekerheid hebt. Ik duim natuurlijk voor een goed eind. @ Barbeestenboel: Ik zeg dat deze maand ook. Nu dus zonder fratsen op een ei aan het wachten en zo ga ik wachten op mijn NOD, net als jij zeggend: het komt zoals het komt.....(hopelijk hekpt het een beetje ) @ Niala: Op naar een nieuwe ronde. En een borrel drinken is ook wel weer fijn...Wanneer ga je op wintersport? @ Laurie: Je ei gaat dus springen. Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen klussen @ Almika: Ja super emotioneel zo'n dag. Alweer 1.....dat jaar is voorbij gevlogen. Wij doen het om de dag. Mijn cyclus is niet elke keer hetzelfde, dus we gaan gewoon vanaf dag 8 aan de klus. Zo'n omo wit staafje kan soms heel snel toch een kleurtje geven> Gisteren kon je zeker wel een keer overslaan, want zo snel zal die niet kleuren....Oh nee een zieke man...heel goed, lekker veel vitamines in hem gooien. Hopelijk knapt ie snel op. @ Xon: Fijn dat het bloeden is gestopt. Ik heb nog nooit een bloeding gehad na een eisprong. Wat zitten we toch verschillend in elkaar. Volgens mij moeten die zaadjes hun weg nog wel kunnen vinden hoor. Ik ga voor je duimen. Ik had een stukje slagroomtaart voor haar gekocht. Zaterdag vieren het we pas. Maar ze heeft heerlijk gesmuld van de taart en de grond ook @ Dominique: Hopelijk heb je wat op je werk kunnen regelen. @ San40: spannende tijd. Ik denk dat om de dag het beste is. Is dat een beetje te regelen met de donor? @ Justme: Goed geklust, nu hopen om een mooie test over 14 dagen. @ Baylezzel: bedankt, het was weer een bijzondere dag als je kleine meid 1 wordt. En hoe was de uitslag? Ik hoop dat jullie goed nieuws hebben. @ Guapetona: Nog even volhouden meid. Hopelijk zijn het de goede kwaaltjes.
Zooo, pff kids allemaal de school uit, even forum checken (daarna overigens weer snel toetsen nakijken, haha) HET (ik durf het niet eens meer bij de naam te noemen, hihi) is nog steeds weg Heb wel al de hele dag een beetje krampjes alsof mijn ei nog moet gaan springen. Secondlife, ik duim ook heel hard voor jou hoor. Frustrerend dat je zo aan het wachten bent en je test nog steeds negatief is! Je kunt het streepje er vast wel op kijken!!! Heb je maar één merk geprobeerd? Misschien moet je morgen gewoon een zw-test van een ander merk kopen, wie weet??? Ooh dat wachten elke keer!!! Wachten op je ei, en dan weer wachten of je wel of niet ongesteld gaat worden. Je zou zeggen dat 'wachten' niets voorsteld, maar wat kost dat toch een energie!!!! Ik zat gisteravond even op verschillende andere forumonderwerpen te kijken, maar merk toch dat wij wel een erg leuk groepje zo bij elkaar hebben!!! Op de een of andere manier merk je toch dat wij hier ietsjepietsje (maar dan ook echt een ietsjepietsje) ouder zijn (althans ik denk dat dat het is wat bij ons anders is, meer levenservaring misschien???) Ik ben in ieder geval heel blij met jullie en jullie positieve, helpende en steunende berichtjes! Eigenlijk is het raar dat we totaal géén idee hebben, hoe we eruit zien, waar we wonen en wat voor leven we verder leven. Bizar toch eigenlijk, dat we al deze dingen zo makkelijk en goed met elkaar kunnen delen!!!!
ja.... hallo! Zo kan ik het niet meer bij benen. Wat wordt er veel geschreven. Nou ja, ik ben morgen weer een dagje vrij, dus dan volg ik jullie weer op de voet. En... wat een onderwijsmensen hier! Hier zit er nog één! @Xon... wat spannend voor je! Ik ga voor je duimen. @dominique... en... hoe is het met je? @ de rest! Sorry, ik vind het bijna teveel om te reageren. Wie zitten er inmiddels weer op het wachtbankje? Hier op naar de eisprong. Vandaag de ovulatietesten weer ontvangen per post. Ik zit vandaag op dag 8 en begin over 3 dagen weer te testen.. Dus.... manlief mag binnenkort weer aan het werk! groetjes/