Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ juffen

ben ik wel benieuwd wie in welk onderwijs werkt met wat voor leeftijd.... wie weet kan het nog helpen als ik ergens tegen aan loop met die bengel van ons;)

@xon idd raar dat je heel je hebben en houwen hierop het forum gooit alsof je elkaar al jaren kent...maar daar is forum voor...ik ben ook blij dat ik veel tips advies mee krijg zo op deze manier...ik denk altijd na...teveel eigenlijk en dan komen er tig vragen ...lang leve dit forum..en ons "oude wijven clubbie";):D want is wel gezellie zo hoor.:)

man en keine man zijn nog niet erg opgeknapt hier....blij dat ovutest omowit was, laat ei maa later komen dit keer

wie tempt hier ook...mijn temp schommelt zo erg...niks van te maken gelukkig test ik ook want anders had ik geen idee wat ikz ou moetn volgen en ff ook niet denk ik

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

waar heb je eigenlijk mee getest..wellicht idd handig om ander merk te proberen zoals xon al zei.

3. babylezzel

8 jun 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,dames,

uitslag van mijn ventje was goed,zijn zwemmertjes doen het prima:)

vrijdag ga ik naar de ha en dan word ik doorgestuurd naar de gyno om te kijken of er bij mij wat mis,heb natuurlijk al best grote kids,dus er kan met de jaren het een ander dichtgeslibt zijn,ofzo. ben wel zenuwachtig

nu afwachten of het deze maand raak is,heb nu al pijnlijke (.)(.),
    maar dat heb ik tegenwoordig na men ei en duurt totdat ik mijn ongi krijg,dus ik ben bang dat het weeral niets is

babylezzel

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goed zo..fijn nieuws!? en hoe lang duurt het dan voordat ze van jouw iets weten

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het wachtbankje zit weer aardig vol als ik dit zo lees! komen spannende tijden aan dus! hard duimen ;)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: vervelend die onzekerheid. Ik heb wel eens gehoord dat die van het kruidvat (2 voor 5) behoorlijk gevoelig zijn. Misschien een tip?
    @La Femme: ja, bijzonder zo'n eerste verjaardag. Ook wij liepen de hele dag...weet je nog een jaar geleden, zo laat en zo laat, toen deden we dit en dat. Ja, en ook hier zat de slagroom overal, behalve in zijn mondje. Ach, hoort erbij, toch?:D
    @Xon: klinkt bemoedigend dat HET gestopt is. We blijven duimen dat HET ook wegblijft.
    @Almika: balen dat je man ziek is, net nu het moment supreme eraan zit te komen. Hopelijk voelt hij zich snel beter en is jouw ovu-test snel gevuld met streepjes.
    @Babylezzel: goed nieuws dat de zaadjes van je man goed zwemmen! Dat is al weer een hele geruststelling. Wat zou een gyn. bij jou kunnen zien/onderzoeken om te zien of er iets mis is met jouw vruchtbaarheid (krijg je een echo of zo?). Is jouw cyclus wel regelmatig? Dat lijkt me ook al belangrijk om te weten en vooral ook handig!

Ons clubje is idd erg gezellig. Mijn man weet inmiddels al wel dat 's avonds de laptop 'bezet' is omdat ik weer alles bij moet lezen.
    Ook kan ik het niet laten op mijn werk af en toe te kijken.:):) Ja, het is verslavend onze topic.

Ik had vanmorgen nog wel een streepje op mijn ovu-test. Ik denk dat ik mijn mannetje vanavond nog maar eens lief aan ga kijken. Het is per slot van rekening voor het goede doel.;) Al merk ik wel dat het soms wel erg vermoeiend is met een dreumes van 15 maanden waar je de hele dag achteraan kan vangen. Toen we elkaar net kenden, konden we niet van elkaar afblijven, maar nu zou ik het niet erg vinden als morgen de ovu-test weer omo-wit blijft en ik aan mag schuiven op de wachtbank. ;)

7. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik probeer 't nu een beetje bij te houden, dan kan ik ook reageren!
    @sneeuwmees, zo gaat het hier ook al. Ik zit 's avonds tijden achter de laptop! Alleen gister naar school geweest voor een vergadering. Dus jij hebt je klusperiode gehad. Nu wachten! Wie weet wordt dit 'm!
    @babylezzel: gelukkig is het onderzoek goed uitgevallen. Het is toch altijd spannend! Mijn man vond het zelfs de tweede keer nog weer spannend. Hij vindt het ook zo vreselijk om met het potje richting ziekenhuis te gaan. En de stap naar het ziekenhuis is gezet door jullie. Het komt vast goed. Fijn dat je naar het ziekenhuis doorverwezen bent.
    @almika: ik werk in het basisonderwijs.
    groep 3. Erg leuk. Jij nog 4 dagen tot eisprong? Succes!

Nou, ga nog even gezellig doen met mannetje!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: fijn dat ik een mede-verslaafde heb. Mijn man zegt ook wel eens wat of zit hele verhalen te vertellen, maar dan zit ik zo in het forum al die verhalen van jullie te lezen dat ik duidelijk niet hoor wat hij allemaal zegt.:) En ik maar boos worden op hem, als hij mij niet hoort als hij naar een programma op tv.
    Heb net even naar de calculator bovenaan deze pagina en het is toch nog wel zinvol vandaag het er nog even van te nemen. Dus ik denk dat de laptop vanavond maar wat eerder uit gaat. Sorry dames! Morgen ben ik er weer en kom ik bij jullie op het wachtbankje zitten.

9. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik vind het leuk om hier rond te lezen en het werkt inderdaad verslavend.....ik krijg het alleen niet bijgwerkt wbt reageren als ik het lees denk ik oja zo en zo en als ik dan wil reageren moet ik steds terug scrollen:x......dus dat gaat niet altijd even goed!!

@sneeuwmees klus ze !
    @Ailmika mijn temp schommelt nu ook heel erg ik heb de lijsten van 4 jaar gelden er eens bij gepakt (ik had ze bewaard) en die schomelde ook heel erg maar je zag wel duidelijk waar de eisprong was geweest ik had een cyclus tussen 25 / 29 dagen
    @xon.......ik hoop dat je nog even op het bankje mag zitten en HET weg blijft!!!:)

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @sneeuwmees klussuh!!?!;)

@impie..altijd handig onze bengel is 7 groep4

nu maar hopen dat man snel opkanpt net naar bed gestuurd hij moet snel beter..:p

tot morgen

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hihi kom net terug van 'uit eten' maar weer anderhalve bladzijde met verhalen, ohoh wat verslavend, maar het is idd lastig om alles van iedereen te onthouden.
    En soms scroll ik dan weer terug maar als je naar de andere blz gaaat is alles weer kwijt, dus dan laat ik het maar zo!.

Al dat geklus van jullie, jullie nemen vast helemaal uitgeput op dat wachtbankje plaats hahahaha (ben gewoon een beetje jaloers hoor!).
    Babylezzel, fijn dat alles ok is bij je man.
    Dat kan toch maar mooi zijn uitgesloten.

Secondlife: ik heb ook goede verhalen over die van het kruidvat gehoord. Ik zelf gebruik de ovutesten van het kruidvat.
    Dat zijn namelijk de enigen die het bij mij doen.
    Die van matcare en ook die van clearblue geven géén positieve test bij een ovulatie.
    Maar die van het kruidvat wel, die zijn denk ik dus extra gevoelig en misschien daarom die zwangerschapstesten ook wel ( hoop het binnenkort zelf ook eens uit te mogen proberen hoe goed die testen werken ;) )

Almika ik geef les in groep 4 op de basisschool, inmiddels twee jaar, daarvoor 9 jaar groep 3 en daarvoor nog 2 jaar kleuters.
    Hoe vind jouw mannetje het in groep 4?
    Maar inderdaad veel in het onderwijs zeg!

Vandaag is het zoontje van mijn ex jarig.
    Pff, heb ik het best wel een beetje lastig mee, ik denk de hele tijd, vorig jaar op deze dag.....
    En nu stuur ik die lieverd alleen maar een kaartje!
    Zo bizar, maar ja, live goes on!!!
    Hoop ooit de verjaardag mijn eigen kindje te vieren.

(sorry voor iedereen waar ik deze keer even niet op gereageerd heb)

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    dat is altijd lastig je neemt niet alleen afscheid van hem maar ook van de kleine man:(...heb je helemaal geen contact meer met hem.... enige wat je kan doen om aan kleine man te laten zien dat je aan hem denkt is idd kaartje... en 2011 wordt goe djaar en j ehebt zo goed getimed dit keer....dus next jaar vier je jouw feestje....duim duim duim
    kijk ook weer zo handig een juf in groep 4.....

dat die kv testen het doen bij jouw niks anders als negatiefs over ovutest van kv in tegen stelling tot zwtest...ik heb van zwnagernekids besteld .tip secondlife en nu doe ik van testjezelf.nu

ik ga stopppen en law and order kijken

doei

13. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Ik moet jullie even iets laten zien. :$
    Dit is een midstream van Matcare, heb ik ook gebruikt bij mijn dochtertje.

Ik moet even bijkomen hoor...later meer.

Kus

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    :$:p:) ik zie echt streep hoor............. van harte op zijn plaats hier

en doe voor de gein nu eens kruidvat halen 2 voor 5 kijken wat die zegt...

15. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Almika! Ik kan het nog niet helemaal bevatten. ik heb geen Kruidvat testjes in huis. Ga morgen sowieso nog even een zelfde testje doen. Maar het is een streepje!!!

Liefs,
    S.

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kid)
    13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid)
    25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind

zwanger
    dominique 71
    adora
    Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)

ik heb maar even weer hier geplakt

morgen zal die nog beter te zien zijn knaltest wordt dan

17. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een beetje hyper hoor, maar vind het ook eng en spannend. Eigenlijk veel spannender dan bij de eerste. Gek hè.
    Wanneer moet ik de VK bellen? Hihi, ben het even allemaal kwijt.

Wat lief dat je zo entousiast bent Almika!

Liefs,
    S.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    dat kan wel over weekje of zo..met 10 weken krijg je 1e echo...maar kun je niet w8 bel dan vandaag hahaha:D

tuurlijk enthousiast daar doen we toch allemlaa voor......voor jzelf en voor de anderen hoop je ook op snel zwanger

geniet ervan en houd je hoofd erbij vandaag

19. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    #659 impie, 19 jan 2011
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
    Hé! het voordeel van een vrije dag is dat je nu direct kunt kijken en dus Second life kunt feliciteren!!!!!
    GEWELDIG! Dat is echt een streep! En dat staat goed op het lijstje tussen de zwangeren!

@Xon: wel heel goed van je dat je hem toch nog een kaartje stuurt. Was/ is hij erg gehecht aan je? Maar blijft dubbel... afscheid van twee mannen dus!

Hier aan het werk voor school,maar ga stiekem steeds even kijken.

20. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Secondlife: Whoehaa! Wow! Het is echt een streep! ZWANGER ZWANGER ZWANGER!

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina