Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    ik voelde mij wel anders als anders dus denk dat ik wel geveold heb dat ik zw as maar niks geen kwaaltjes in begin die kwamen echt later

innestelen duurt ongveer 5-7 dgn dus je kan volgens mij nog weinig voelen

2. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @pimmetje....gatver de gatver.....zo jong ben altijd beetje van slag met dit soort verhalen zeker nu ik zelf moeder ben krijg je er een gevoel bij een heel akelig gevoel

@sneeuwmees...fijne vk praktijk zeg..ook ik fantaseer al wat ik nu zal doen en bij wie kraamzorg ...errruuug leuk;) hoor deze fantasie...ik had geen klik met één van de meiden bij vk praktijk dat is ook best lastig......gelukkig vakantie tijd en in zh had ik gewoon de gyn aldaar....

@ricmar respect petje af hoor meid:).....dat je zo lang al bezig bent...wat al zoal gedaan en donor nu zie ik..hoe wat .....

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi Dames,

Even voor de aanvulling, ik ben 8 jan. 1 dag"ongi" geweest daarna niets meer, dus ik weet niet waar ik op zit te wachten, ik kan zwanger zijn en zo niet dan gewoon volgens de banner wachten op ovu en natuurlijk de ongesteld van februari.
    Dus vandaar dat ik me afvraag is het te vroeg om een zw test te doen?? Of moet ik gewoon wachten of ik in febr. ongi word of niet en dan pas testen?? Ik word gek van het wachten echt waar hahaha. Normaal heb ik nu al zere borsten omdat ik bijna mijn eisprong heb, maar dat heb ik nu dus ook niet. Pppfff die onzekerheid is om gek van te worden!!!
    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is zo.

Lieve groetjes sillysa

4. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik snap 'm :)

He bah, ja wachten is echt niet leuk, laat staan dat je niet weet waarop je wacht, hahaha.
    Sterkte!

5. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    @Pimmetje: zo heftig, het overlijden van een kind. Toen ik nog op een middelbare school werkte is er een leerling overleden op weg naar huis - een heel mooi, lief, pittig Iraans meisje. Dat was bijna 10 jaar geleden en ik denk nog regelmatig aan haar. Was dit een leerling die je kende, ook al had je hem of haar niet in de klas?
    En dan die maand overslaan: leuk, hoor! Heel fijn om dat zo tegen je te zeggen. Zo jammer. Ik hoop voor je dat de maand voorbij vliegt.

@Lafemma: wachten op je ei. Hopen dat 'ie snel komt. Misschien alvast een beetje vooruit klussen?

@sneeuwmees: wat een domper dat je man misschien zijn baan kwijt raakt. Wanneer horen jullie de uitslag?

@Xon: voor 114 hoef je je zeker niet te schamen :). Mijn moeder, man en ik hebben hem samen gedaan en we hebben een gezamelijke intelligentie van 119. Ik scoor ook de ene keer iets hoger dan de andere.

@Sayan: succes met het resultaat van je uitstrijkje!

@Sillysa: moeilijk te zeggen, hoor. Hcg verdubbelt om de 2 dagen, dus als je zwanger bent moet je toch wel snel een streepje zien. Misschien ovulatietesten? Of zit ik er nu helemaal naast?

@Almika: ach gossie, ziek kindje en een zieke man. Het is momenteel vast ontzettend gezellig thuis. Sterkte ermee. Fijn om te horen dat de kleine wel actief is. Dan weet je iig zeker dat het niets ernstigs is en dat het een kwestie van tijd is voor hij weer beter is.

Ondertussen begin ik er zo langzamerhand van overtuigd te raken dat het mis is bij mij. Ik heb ontzettende last van mijn darmen en het lijkt wel of de symptomen zijn weggevallen. Dat gebeurde elke keer als ik een mk kreeg. Symptomen weg en buikgriepachtige verschijnselen met lichte koorts.
    Ik heb een ander ziekenhuis gebeld in de stad, heb mijn situatie voorgelegd en simpelweg om hulp gevraagd. Gelukkig krijg ik nu morgen een echo om te kijken of er iets levends zit. Dan kan ik verder - zwanger of niet.
    Ik ben OP van de zenuwen - zit al dagen tegen een paniekaanval aan.
    Willen jullie voor mij duimen?

6. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ooohhhh lieve Dominique,
    Wat verschrikkelijk om zo gespannen te zijn!!!
    Wat slim van jou om naar een ander ziekenhuis te bellen ( en uiteindelijk niet je aandacht verzetten met een verjaardagsfeestje en een opblaasvier :), want daar kun je anders toch niet van genieten ).
    Ik zal héééééééél hard voor je duimen.
    Waren ze in dat ziekenhuis wel aardig en betrokken?
    Ohhh wat zal jij blij zijn als het morgen is, wat het antwoord ook is (maar we gaan natuurlijk wel van het positieve uit) dan ben je in ieder geval van die onzekerheid af en kun je hopelijk écht van je zwangerschap genieten!
    Duim, duim, duim, duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

7. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Ik duim ook heel hard voor je!
    Fijn dat je morgen bij het andere ziekenhuis terecht kan. Hopelijk valt het mee en krijg je een positief antwoord.

8. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    #708 almika, Jan 20, 2011
    Last edited: Jan 20, 2011
    @dominique....ECHT goed van je om iets anders te proberen..het is niks als je zo gespannen bent en al helmaal niet als je er paniekaanvallen van krijgt...ik denk eerder dat, wat je voelt, door je angst komt .....gelukkig kun je snel terecht..onthoud aub wat gezegd is hier....weet niet of je een bad hebt ga lekker in bad met een ontspannend iets..ga vroeg naar bed dan kun je morgen eindelijk voor een echo..... good good luck

@xon...ik weet niet of een kuurtje kwaad kan voor de zwemmers maar goed zijn medicijnen niet, koorts ook al niet, maar dat heeft hij er niet bij....ovutest nog steeds omowit duszz....blijkbaar weet mijn ei dat ze later moet komen:D

@sylis...doe gewoon een test..als innesteling is geweest rond je nod..dan ben je nu gewoon overtijd en zou test posi moeten zijn

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

nee ik bedoel een zaaddonor, helaas is mannetje onvruchtbaar:)

10. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    zooooo, wat is er weer veel geschreven! @ Dominique: goede actie van je om het andere ziekenhuis te bellen en oooh, wat spannend. Ik ga de hele avond en morgen voor je duimen.
    @Pimmetje, wat verdrietig voor jullie op school. Hier vandaag een jonge moeder met twee kids die tumoren in het hoofd had. Helaas overleden vandaag! Verschrikkelijk!
    @de nieuwen.... dat tempo... ik kan het ook niet altijd bijhouden.
    Dus sorry, dat ik niet op iedereen reageer.

duim duim duim duim
    ( oja en ondertussen hcg vangen.... dat valt niet mee!)

11. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hallo dames,
    Ik ben 3 dagen bezig geweest om alle 71 pagina's door te lezen.

Ik ben Annemiek, word volgende week zaterdag 36. Afgelopen september getrouwd met mijn lieve mannetje (ook 36). In mei 2008 ben ik gestopt met de pil. Ondertussen 4 keer zwanger geweest. De eerste 2 keer een mk een week na de posi test en vorig jaar januari een leeg vruchtzakje bij de echo van 7 weken en een paar dagen dus een curretage. Afgelopen december weer zwanger... eerste echo met 6 weken 5 dagen, een prachtig kloppend hartje. Vorige week 2de echo met 9 weken... grootte vruchtje was 9 weken 2 dagen, maar het hartje was gestopt met kloppen... afgelopen maandag dus weer een curretage. Nu dus weer bezig met ontzwangeren. En ik weet dus niet hoe mijn cyclus gaat lopen.
    December 2009 cyclus analyse gehad en zaadtest voor man, alles prima in orde. Afgelopen jaar chromosomen onderzoek gehad ook allemaal prima. Nu 1 febr. naar de gyn voor verdere onderzoeken. Weet alleen nog niet wat dat precies gaat inhouden. Zwanger worden is kennelijk niet zo'n probleem, zwanger blijven kennelijk wel.
    Sinds eind oktober loop ik ook bij een acupuntuurist.
    Dat is een beetje in een vogelvlucht ons verhaal.

@Dominique, zoals je dus kunt lezen, je ongerustheid kan ik me alles bij voorstellen. Soms denk ik dat het dan een soort voorgevoel is en een andere keer denk ik dat het voort komt uit mijn eerdere ervaringen. Somige dames zien aan het eind van de 5 weken al een kloppend hartje, hoop het voor je.

@All BAM-mers. echt respect!!! En erg interessant om te volgen.

Groetjes Annemiek

12. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @annemiek en welkom...klets lekker mee en dat je nog alle paginas hebt gelezen...poeh he.....dus je bent gelijk op dehoogte wie wat heeft en wat niet;)

ook weer een aardig verhaal van jouw.....petje af hoor voor jullie meiden....in de mmm, met mk en onze zi'ers.... wat een doorzetting ook...respect!!

hoop dat senl weer op gang is je cyclus en in die tussentijd kun je hier lekker mee ketsen

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    @Annemiek: welkom hier. Ik denk dat ik ook weet hoe jij je voelt. Hiervoor heb ik 3 miskramen gehad, waarvan 1 leeg vruchtzakje gevolgd door een curretage. Zwanger worden is voor mij ook geen probleem. Mijn gynaecoloog heeft er wel een theorie over en ik heb een artikel over het onderwerp. Ik kan het je toesturen als je wil?

Je valt wel meteen met je neus in de boter hier ... ;)

Het is een gezellig clubje hier. Er wordt in ieder geval goed gestooid met hcg'tjes dus ik hoop dat ze ook bij jou aankomen.

14. San40

San40 Lid

Jan 8, 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedenavpond dames,
    Welkom annemiek alles gelezen ......dat is knap....en zeer veel respect voor alles wat je meegemaakt hebt. veel lees en schrijf plezier
    Zowieso heel veel recspect voor alle vrouwen die er zo veel voor moeten doen en laten echt petje af!;)

ik zit onderussen op het eiafwachtbankje........af te wachten morgen weer voor de eerste keer ZI aangezien de doner niet om de hoek woont en alla minuut beschikbaar is en de vorige keer mijn ei veel vroeger kwam......nu dus om de dag zodat we iets te vroeg zijn en iets te laat.....
    vandaag naar de aphteek voor spuitjes en potjes was wel wat onwennig alsof er op mijn voorhoofd staat...ik ga ZI doen!!!! en wil een spuitje en potje..:p
    meiden fijne avond..ik ga wie is de mkijken en levenslied nieuwe serie...

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    @San: hi hi, wat doe je dan? Loop je naar de counter en zeg je: "Dag mevrouw, mag ik een spuitje en een potje"? Hoe vraag je zoiets nou eigenlijk?

16. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @dominique:)...kijk is leuk om te zien...beetje ontspannen gelukkig...dat je zo'n vraag stelt..goed zo! waar we wel antwoord op willen natuurlijk

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    san40 gebruik je ovulatietesten?
    ik heb ze wel van zwanger en kids en die bevallen goed,

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    @Ricmar: ook welkom hier. Ik was je eerder vergeten, geloof ik. Het gaat soms inderdaad een beetje snel ...

@Annemiek: wat is een BAM eigenlijk? Ik ken nog wel de Bewust Ongehuwde Moeders uit de jaren 70 (jaaa, dat weet ik nog. Zooooo oud ben ik), maar de BAM heb ik even gemist.

@Almika: er is echt iets van mij afgevallen nu ik weet dat ik morgen een echo krijg. En als het mis is, zijn jullie er morgen ook nog. En mijn man en lieve zoontje ook. En ik weet dat ik op iedereen kan rekenen. Ik kan weer een heeeel klein beetje ontspannen.

19. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
  20. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    #720 almika, Jan 20, 2011
    Last edited: Jan 20, 2011
    @domique...BAM van NU is hetzelfde als BAM van toen:(;):) geloof ik..bewust alleenstaande moeder

Share This Page