Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Xon: jemig! Het moet soms je hart wel breken. Wat lijkt het me moeilijk.
    Werken met tieners. Brrrrr. Vooral moeilijk omdat ze zo moeilijk van zich laten houden, terwijl je ziet dat het ook nog een beetje kindertjes zijn.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wat een kippenhok, toch weer....hihihi... Heerlijk, vandaar dat ik me ook maar weer even in het 'hok' stort.

@Dominique: zoals de anderen al zeggen, heel goed dat je gebeld hebt. En zo zie je maar dat zo'n reactie ook kan, dat die mensen wel begrijpen dat je ongerust bent en gewoon een echo wil hebben. Ik ga natuurlijk heel, heel, heel hard voor je duimen. Met alle dames uit het kippenhok die allemaal duimen, moet het toch echt goed gaan morgen! Hoe laat moet je er eigenlijk zijn?
    @Annemiek: van harte welkom meid! Leuk dat je mee komt kletsen. Verschrikkelijk alleen met wat je net allemaal hebt meegemaakt. Dat moet toch even een plekje krijgen de komende tijd. Is niet niks. Zoals je al gemerkt hebt, zijn wij een heel gemeleerd gezelschap en peppen we mekaar op met allerlei dingen die ons bezighouden. Kunnen hele leuke, maar ook vervelende, of verdrietige dingen zijn. Dus stort gerust je hart uit als je daar behoefte aan hebt. Er zijn heel veel oortjes die je graag aanhoren.
    @San40: succes met je ZI. Worden weer spannende dagen weer voor je! En daarna mag je snel aanschuiven op ons wachtbankje.
    @Xon: ik weet zelf niet goed wat je allemaal voelt als je zwanger bent. Ik voelde, toen ik zwanger bleek te zijn van mijn zoontje, helemaal niets bijzonders. Alleen een enorme ongi-gevoel. Heb de afgelopen maanden wel vaker rare kwaaltjes gehad, dat ik ervan overtuigd was dat ik wel eens zwanger kon zijn. Niet dus. Je lichaam doet nu eenmaal rare dingen en houdt er van ons voor de gek te houden.
    @Secondlife: welterusten. Hoe gaat het nu met je tweede zwangerschap. Ik weet nog toen ik voor het eerst zwanger was, dat ik 's avonds om 20.00 of 20.30 uur al in slaap viel op de bank. Vindt het daarom best spannend wat het met me zal doen als ik weer zwanger mocht raken. Ik heb nu een kind van 15 maanden rondlopen en kan dus niet zo makkelijk meer aan vermoeidheid toegeven.
    @waarschijnlijk heb ik nu nog niet iedereen geantwoord. Maar... ik heb wel alles gelezen, dus ik ben op de hoogte van wat jullie bezighoud.

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik kan ook niet eens even tv kijken en kan weer een uur bijlezen8)

@juffen, idd.....ik krijg niet eens 3 kids onder controle maar jullie klappen een keer in de handen(zal niet meer op hbo en vmbo gebeuren) en ze staan netjes in de rij..... onze bengel zit op montesorri en dat is zelf bepalen wat je wil doen dus ook zo nu en doen iets leuks doen maar wat een discipline en orde heeft de juf in deklas:$ kan ik wat van leren...ik zeg ook dat ik blij ben met haar ben tijdens een gesprek en dan gaat ze helemaal glunderen...dus juffen ik ben blij met jullie.

@sneeuwmees...hoe is het thuis nu en de werksituatie...kan hij niet op de man afvragen of hij wegmoet dan kan er al vast wat ondernomen worden

@ dominique...good luck morgen en hou deze stemming vast
    @secondlife..relax meid en laat je lekker verwennen

voor alle ei wachtende en nod wachtende
    fijne avond en trusten

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Was ook niet verkeerd opgevat hoor hahaha.
    Ik heb van mijn 9e tot mijn 11de en op mijn 23e in Reading in Engeland gewoond van mijn 9e tot mijn 11de ivm het werk van mijn vader. Ben daar gewoon naar een Engelse school geweest dus erg snel engels geleerd. En op mijn 23ste ben ik naar dezelfde plaats terug geweest voor een half jaar stage.

op mijn 25 heb ik een half jaar in America voor Disney op een cruise gewerkt.

Dus tja, met mijn engels heb ik dus geen problemen. Ben ik ook wel erg blij mee, komt altijd van pas.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: ik had het ook toen ik vanmiddag even snel alles had bij gelezen. Had alleen geen tijd om te reageren en dacht dat doe ik vanavond wel. Maar toen moest ik eerst weer alles bijlezen en was ik alweer vergeten wat ik vanmiddag allemaal had willen reageren. Maar een goed teken dat we zo'n gezellig en druk clubje hebben. En idd toevallig dat er een hoop juffen bij zitten. Ik ben dat zelf niet, maar vond het wel grappig om te lezen.
    Voor mijn man is het nog even afwachten. Geen van allen kan nu nog veel zeggen, maar ze hebben op zich wel het beste met mijn man voor, dus daar ligt het niet aan. Wel schijnt er toch weer extra werk bij te komen en er wordt volgende week vergaderd hoe en wat. Misschien dat we dan al meer weten. Al zou evt meer werk, natuurlijk al een goed teken kunnen zijn. We moeten dus even afwachten. We hebben ons vaker blij gemaakt met een dode mus. Dus ik wacht nu maar liever tot we keiharde toezeggingen hebben dat hij kan blijven werken. Het is even niet anders. Al zou ik het liever anders zien, want merk dat ik er in mijn kop toch veel mee bezig ben. En dat hele proberen zwanger te worden, vreet al zoveel energie.
    Zijn jouw mannen weer opgeknapt?

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    dat is wel weer goed nieuws, ik hoop dat goed uitpakt. bij mij op het werk hebben ze ook aardig gereorganiseerd, hele afdeling eruit..helaas:(:x en om mensen te bepsaren hebben ze verzoek gedaan om minder te werken waar aantal op in zijn gegaan. weliswaars minder verdienen maar wel baan behouden en meer als ww met garantie om volledig bij toename werk...idee?!?!?!? voor als echt spaak loopt

ik ga morgen met kleine man naar ha heeft al sinds maandag koorts, eet drinkt wel goed, tierig zat dus dat zit wel oke, maar koorts duurt te lang. grote man gaat mogen weer werken, goed op weg maar nog last, komt goed uit kunnen we het weekend leuk inluiden.....klussuh.....hoewel ovutest nog steeds omowit is en ook nog weing voel..laat ei deze keer

ik ga nu slapen morgen weer aan de arbeid...megadruk en ook mega tegenzin:(....

trusten

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: hoop voor je dat het snel beter gaat met je zoontje. En natuurlijk met je man, zeker nu er een ei aan zit te komen. Zo te horen lijkt het allemaal precies op tijd goed te komen.
    Wat het werk van mijn man betreft, heeft hij al hard mee zitten denken hoe het evt. anders kan, zodat hij toch voldoende uren kan draaien. Volgens ons moet er wel wat te regelen zijn, maar mensen moeten dat ook (willen) zien. Hij is vrachtwagenchauffeur en er zijn collega's die hele lange diensten moeten draaien (en lange nachtdiensten) die daar moeite mee hebben. Vandaar dat hij zelf mee zat te denken dat hij ook een stukje van dat werk over wil nemen. Zo zijn die collega's ontlast en hij geholpen. Dat meedenken van hem wordt wel erg op prijs gesteld en zou allemaal meegenomen volgende week in het overleg. Mijn man werkt overigens maar 2 diensten per week rondom mijn werk heen (ik werk 3 dagen per week op kantoor en 1 dag thuis). Dat werkt voor ons ideaal. Vandaar dat wij ervan overtuigd zijn dat die twee diensten toch best ergens bij elkaar gesprokkeld moet kunnen worden.
    Ik ga ook zo maar eens mijn bedje opzoeken. Ik moet morgen weer werken en heb enorm veel te doen. Welterusten allemaal! En morgen weer fris in ons kippenhok!

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Tja justme66 ik denk het ook, heb de hoop ook al laten varen en ga gewoon deze dagen aan de klus wie weet.

Lieve groet sillysa

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemoggel.

ik wil even wat kwijt. ik ben een beetje bang...dat niet meer lukt.een goede vriendin van mij kent iemand die doet koffiedik kijken en ze is erg goed wordt zelfs naar buitenland gevlogen om sessies te doen. tot nu toe is alles uit gekomen, ze had ook voorspeld dat mijn vriendin nog een kindje(een miesje) zou krijgen...hard gelach toen, want ze heeft al 2(inmiddels 10,14) maar ja hoor!! in nov komt ze vertellen dat ze zwanger is, afgelopen week echo en ook klopt het dat meisje wordt...heeft gelukkig wel goeds gebracht deze zwschap want manlief gaf daarna ineens groen licht. maar goed ze zegt dat diekoffiedik dame had gezegd dat ik ook nog kindje krijg maar ik zelf heb haar nooit gezien en nu zegt ze dat ik moet komen......maar ik durf niet, ben gewoon bang dat wat ze ziet dat het niet lukt. ik kom zelf uit een zweverige spiriutele familie, tante reikemaster, houdt zich bezig met hekserij en legt tarot kaarten, nichtje ziet entiteiten, moeder hedervoelend, ikzelf reiki en voel helaas de kwalen van een ander dus gebruik voor mij zelf maar.....koffidik kijken durf ik dus niet. ben wel een nuchter persoon, eerst zien dan geloven en weet dat komt zoals het komt...de natuur...je hebt niet voor het zeggen. maar help!!!:)

zo dat lucht op:).....
    ik ga nu maar aankleden zo naar ha met zoontje , koorts vanochtend 37,1 dus loopt terug gelukkig

10. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika: zo wat een verhaal! En eigenlijk ook wel herkenbaar.
    Mijn eerste reactie.... zooo daar zou ik heen gaan. Ik ben wat dat betreft best nieuwsgierig.... Maar ow, als je iets hoort, wat je niet wilt horen (bijvoorbeeld: je krijgt geen kinderen meer), dan is dit wel heel confronterend.
    Stom... ik heb het zelfs soms een beetje met "pendelen". Stom he? Dan open ik zo'n berichtje met .... oo , ik hoop dat ik zwanger mag worden.
    Tja, het gaat er daarna volgens mij om: wat doe ik er mee!
    Ik geloof echt dat er meer is tussen "hemel en aarde".
    Ik ben benieuwd wat je gaat doen.
    Ik denk dat ik van deze gelegenheid gebruik zou maken, nieuwsgierig als ik ben!
    Succes met je beslissing!

11. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Goedemorgen Dames,

Ik ga dadelijk koffie drinken op het werk en dan door naar Winterswijk, mijn moeder heeft daar een huisje en ik ga daar samen met een vriendin heen, heerlijk zonder mannen. En morgen lekker naar de sauna, dus dit weekend zal mij ook goed doen. En dan volgende week weer aan het werk. Als het niet gaat kan ik altijd weer naar huis.

Ik kom zondag weer reageren, misschien heb ik tussendoor wel tijd om via de mobiel wat te lezen, maar ik kan daarmee niet reageren. Dus hopelijk hoef ik dan niet weer 70 pagina's te lezen hahaha.

Fijn weekend en tot zondag.

Ik kom zeker nog even lezen vandaag over de uitslag van de echo van Dominique.

Almika, ik vind dat soort dingen ook altijd erg spannend. Ik geloof nl ook dat er meer is tussen hemel en aarde.

Groetjes Annemiek

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    almika, je moet doen wat je gevoel je ingeeft. ik herken het wel, doe zelf ook reiki en pendel af en toe. helaas spreekt in mijn eigen pendels mijn wens te sterk :) afgelopen ronde pendelde ik dat ik toen zwanger was en was het niet...... gewoon goede energie naar jezelf brengen en flink klussen ;)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Annemiek: ik wens je een heel fijn en relaxed weekend toe. Huisje, sauna, vriendin klinkt goed!
    @Almika: ik vind dat soort dingen ook heel spannend. Aan de ene kant ben ik heeeel nieuwsgierig ernaar, aan de andere kant ben ik een grote schijterd iets te horen wat ik niet zou willen. voor mij waren de pendels ook al best spannend. En ondanks dat die vaak niet uitkomen, waren die voor mij toch voldoende om hoop te houden. Ik heb er nl. een paar voor februari en maart. Dus dat schiet al op!

14. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika, ik zou ook heel nieuwsgierig zijn en het toch wel willen weten denk ik... Annemiek, veel plezier dit weekend ! En Dominiek, succes vandaag!

15. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Annemiek.... heerlijk! Lekker genieten.

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    #756 Waxientje, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
    37 ... en een half ...

Heb al een dochter van bijna 2 en wil graag een 2e kindje. Had daar wel eerder mee willen 'beginnen' maar dat ging niet door omstandigheden. En nu krijg ik een beetje zo'n haast-gevoel. Bang dat het niet meer gaat lukken, manlief is 42. Ben zelf enig kind en heb dat niet als positief ervaren. Dochterlief wordt 9 feb 2 en ik zou het liefst nog een tweede kindje willen voor haar derde verjaardag. Maar ja, dat soort zaken zijn nou eenmaal niet te plannen. Vraag me ook af tot op welke leeftijd ik het ga blijven proberen. Bevallen op mijn veertigste lijkt me ook niet ideaal. Vooral aangezien mijn eerste bevalling ook niet zonder complicaties was. Gelukkig wel een hele sterke en gezonde dochter! We doen ons best en meer kunnen we niet.

Het aparte is dat ik mezelf altijd voor me zie in de toekomst met 2 dochters, dat beeld heb ik al heel lang bij me, al vanaf een jaar of 25 wel.;) De eerste is er dus ondertussen ... tot zover klopt het nog! ;)

17. Maureen

Maureen Niet meer actief

#757 Maureen, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2011
    Hi allemaal,

Ik heb sinds 12 januari niet meer ingelogd en sowieso zijn jullie niet bij te houden zonder elke dag te blijven lezen haha. Ik kan dus ook niet meer reageren op iedereen.

Toen ik hier begin van de maand kwam had ik even contact met Xon vandaar dat ik me nu op haar richt (niet omdat de anderen me niet interesseren)

@Xon: Ik zag een berichtje van jou en ben toen steeds maar pagina's terug gegaan om te lezen hoe het nou zat. Ik weet dat je met Clomid zou beginnen. En las ik nou dat het gelukt is en je meerdere (2) grote eitjes had? En daarna heb je dus geïnsemineerd en nu zit je te wachten tot je kan testen? Wat spannend!! Ik wens dat je wens uitkomt.

En tijdens het teruglezen en pagina's openen kwam ik nog een foto tegen van een zwangerschapstestje! Weet niet meer van wie, maar gefeliciteerd!!

Bij mij is het raar gelopen; heb niet alleen kennis gemaakt met een donor begin van deze maand, maar ook al geïnsemineerd zelfs (!). Omdat het zo goed voelde. Er was meteen een klik en heel realistisch allemaal... (we hadden al een tijd mailcontact gehad hoor)Vandaar dus de beslissing nú al te insemineren. Dat was dinsdag 18 januari 's avonds en woensdag 19 januari 's ochtends. Had niet eens een ovulatietest gebruikt nog. Maar heb een regelmatige cyclus(tot op de dag af of 1 dag verschil) van 25 dagen dus het zou zomaar kunnen. Ik probeer mezelf niet gek te maken maar wat is het lang tot wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden (niet zou moeten worden dus!). Dat is 3 februari. Ik ga ook mezelf niet zo gek maken met dat het meteen de 1e keer gelukt is. Dat zou wel héél mooi zijn. Maar ik kan het niet helpen te denken aan verhalen van mensen die een one night stand hebben gehad en direct zwanger waren (wat is het toch oneerlijk verdeeld). Ja ik ben erg, ik weet het hihi. Als tegenhanger probeer ik te bedenken dat mijn volgende vruchtbare dagen in het weekend van 11 februari vallen en dus heel gunstig om af te spreken met mijn donor. Dan is dat maar 'n kleine troost. Trouwens ik ga toch ook maar ovulatietesten gebruiken ondanks mijn regelmatige cyclus; gewoon om zekerder te zijn.

Zal ik nou ook zo'n banner nemen? Ik zie dat jullie er 1 hebben voor je cyclus en wanneer je kan testen enzo. Ik ga zo ff zoeken.

Iedereen heel veel geluk gewenst. En sterkte voor hen waar het niet goed gegaan is. Ik zal proberen dan maar elke dag in te loggen en een tijdje te lezen om enigszins bij te blijven.

Liefs,

Maureen

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    de banners kun je op deze site maken, bovenaan zie je 'banner' maar ook via andere sites kun je m maken, net wat je leuk vindt! enne, succes en welkom op het wachtbankje!

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

Dank je wel. Heb 't gevonden maar weet alleen niet hoe ik 'm dan moet plaatsen. Wat ik nu geprobeerd heb (link gekopieerd) laat alleen de link zien en niet zoals bij jullie. Hoe werkt dat? Ik probeer ff wat uit...

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    testje banner

Deel Deze Pagina