Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    BBCode voor forums:die moet je in de handtekening zetten, dan moet het volgens mij goed gaan, succes!

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gelukt, dank je wel!

3. Maureen

Maureen Niet meer actief

Idem!

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @waxientje: welkom hier!

@maureen: welkom terug! Maakt niet uit als je niet op iedereen reageert, hoor. Je bent gewoon welkom. Ik vind het zelf altijd zo jammer als ik ergens genegeerd wordt omdat ik niet elke dag een uur meeklets. Dat kan gewoon niet altijd, toch? Kom maar gewoon als je zin hebt, hoor.

Wat spannend dat je al geinsemineerd hebt (of bent)! Het is snel gegaan, zeg. Wel erg fijn dat je zo'n goede klik hebt met de donor. Je krijgt er tenslotte een kind van, dus je moet het kunnen accepteren. :)

Hier, heb je wat virtuele hcg'tjes! Strooi strooi ...

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: ook van harte welkom bij de club!
    @Maureen: idd welkom terug. Spannend voor je dat je al een donor gevonden hebt. En er zijn vaker vrouwen zwanger geraakt ondanks dat het niet misschien de meest vruchtbare dag was. Dus ik help je mee hopen en duimen dat het in een keer raak zal zijn.
    @Dominique: hoe voel je je vandaag? Nog wat kunnen slapen vannacht? Heb veel aan je gedacht (en ik duim nog steeds). En je hebt gelijk, iedereen is welkom en je moet je gewoon vrij voelen te reageren en te lezen wanneer je tijd hebt. Ik moet zeggen dat we zo'n actief clubje hebben, dat ook ik soms het spoor bijster ben. Maar het is net als bij GTST, als je een paar afleveringen gemist hebt en eventjes meeleest, dan ben je toch al weer snel globaal op de hoogte.

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Ik ga zo uitloggen maar durf niet meer lang weg te blijven hier haha. Bedankt voor jullie gelukwensen. Dit is mijn eerste ronde en toch al zó aan het hopen...

@Waxientje: ook nieuw hier dus? dan ben ik niet alleen. Welkom.

@ Dominique: wat lief van je, bedankt, ik voel me welkom. En het is zeker ineens snel gegaan vanaf ik het hier heb gemeld 5 januari. Maar ik wacht al zo lang en wil zo graag dat toen die klik er overduidelijk was, het ook weer geen zin had om deze maand over te slaan. Tja...

@ Sneeuwmees; ook bedankt. En GTST hahah moest echt ff lachen.

Tot vanavond dames. Dan lees ik misschien nog een paar pagina's terug. En ik zal wat regelmatiger lezen en reageren; zo bouw je wel een 'band' op met elkaar.

Liefs,

Maureen

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    DOMINQUE?????????
    Ik zit stiekem gewoon even onder de les te kijken, want ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan?
    Heb heel erg hard aan je gedacht vandaag!
    Maar nu zie ik je wel een berichtje posten maar niets over je echo!!!
    Wel dat je wat HCGtjes rondlsingert.... betekent dat.......??????? :) :)
    Liefs, Xon

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi Allemaal,

Wat zijn jullie toch weer druk op de vroege ochtend hahaha. Het is haast niet te doen alles bij te houden, maar doe mijn best.

Nieuwe dames van harte welkom en s6 natuurlijk!!

@Dominique hoe is het gegaan?? Is alles inorde??

@ Xon hoe is het nu met jou?? Nog steeds rood af??

Zelf hier vanmorgen toch maar even de gyn. gebeld ivm met heftige buikkrampen, die zegt over een week nogmaals testen en als ik in febr. niet ongi. word moet ik langskomen voor een binnenwaardse echo om te kijken of er niet iets anders aan de hand is. Verder alles nog hetzelfde hier.

Lieve groetjes sillysa

9. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik ben ook stik benieuwd hoe het met Dominque gaat!
    Hier wat ongi achtige buikpijntjes, vanmorgen misselijk.
    Maarja dat het ik ook als ik wel ongi word...
    En met de 1e zwangerschap tot NOD allemaal buikpijnen, bij de 2e juist helemaal niks.
    Ik ben iemand met veel hoofdpijn en migraine en met de laatste zwangerschap had ik zo'n 9 dagen geen hoofdpijn of migraine gehad (vanaf mijn innesteling,die ging gepaard met een flinke migraine aanval)en daardoor had ik hoop dat ik zwanger zou zijn. En dat klopte!
    Hoop nu dus ook dat ik lang (ben nooit langer dan 5 dagen hoofdpijn vrij) geen hoofdpijn heb!
    bar

10. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    dominque......hoe was de echo ik ben zo benieuwd, ik heb veel aan je gedacht
    XON NOG STEEDS GEEN ROOD...............ik hoop het zo voor je!!
    nieuwe dames welkom, ook ik ben niet zo van het vele reageren maar ik volg het op de voet en probeer zo af en toe wat te reageren.....maar niet reaegen betekent niet dat ik niet meeleef,denk ben alleen niet zon schrijver....
    nog even reageren op de apothhekvraag, ja ik ben gewoon naar de bali gelopen en gevvaagd mag ik 1 medicijnpotje en 2 spuitjes van 5 ml, o nee een groter potje en heeft u ook een zakje.....:)ik hoefde er niet eens voor te betalen.....maar ik voel me wel altijd een beetje genant als ik daar dan sta maar gelukkig stond de overnuurman er niet (die stond er wel de vorige keer toen ik foliumzuur ging halen).
    vandaag voor de eerste keer weer ZI voelde wel weer onweniog maar onze donder is gewelldig de rust zelf, en toen ik zei dat ik het wel onwennig vond zei hij niet erg we doen het voor een mooi doel!!
    Ik had vanmorgen getest maar geen ei....maar toch ZI (hij was in
    de buurt en als het ei dan morgen komt dan zit er al wat) nu test ik zondag weer en als er dan wel een ei komt komt hij zondag en anders maandag ochtend......spannende tiijden.......
    wat ik niet snap is ik had 1 lichte en een donkere streep bij de ovutest van clearblue had als je de stik eruit haalt maar deze gaf een leeg rontje dus dat betekent geen ei...maar bij een andere topick lees ik streeds iets over 2 streepjes moet ik nu naar de st
    reepjes kijken of het rondje??

mijn zoontje roept we gaan een eens even naar buiten frisse wind door de haren dat brengt weer wat rust in mijn lijf.
    voor iedereen lieve groetjes goeie eitjes en een vette roze wolk.....;)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Barbeestenboel: hoop ook voor jou dat geen hoofdpijn weer een goed teken is. Goh, zo vaak hoofdpijn. Zou er gek van worden. Is er een oorzaak voor gezocht?
    @San40: spannend weer een ZI gehad. En fijn dat je donor toch redelijk vaak kan komen, zeker als ook het ei zich gaat aandienen. Ik heb zelf geen ervaring met clearblue testen. Ik heb ze altijd van het kruidvat. En daar staat dan op de verpakking hoe de streepjes eruit moeten zien. Een wit rondje is daar negatief. En als het teststreepje lichter is dan de controle-streep is de test ook negatief (dus geen ei). Hoop dat de frisse wind je hormonen weer een beetje heeft gekalmeerd. Het is ook allemaal zo spannend als je er 'middenin' zit om weer een kindje te gaan. Dat ik helemaal kan voorstellen dat je af en toe even moet uitwaaien.
    @Syllisa: lastig dat die cyclus zo van slag is. Was daar nu een reden voor (mk?) dat die de kluts kwijt is. Je zal het vast, vele pagina's een keer gezegd hebben, maar heb het nu even niet paraat. Hopelijk weet de gyn in februari meer.

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    35. IN maart word ik 36. Oude doos die ik ben ;)

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @domique....we willen zo graag weten hoe de echo was...ik zie je strooien met hcg*vangVANgVAng* maar zeker nog voor de echo je had vast wat gezegd.....

@san go eggie go eggie....duimen duimen. krijgen wel eelt hoor op de duimen '

@maureen+waxientje...welkome gezellig..hoe meer ziel hoe meer vreugd en info......

man eindelijk opgeknapt in ieder geval om te klussen dus die w8 ik vnaaf een sevn op in mij beste lingerieoutfit..:p eerst no maa rovutest doen maar heb al wat vrbaar slijm dus denk dat goed moment is...alsof mij ei wist dat mijn man ziek is.

ik ga straks afspraak maken met koffiedikkijk lady....ik hou jullie op de hoogte.

@xon hoest nu...weekje verder...voel je je al anders

@sneeuwmees...beetje kunne slapen door al dat werkstress.

@sylis...kan idd wel eens voorkomen een lange cyclus..welke testen gebruik je, hoe lang zou je nu overtijd zijn.

@maureen....ik befrijp dat je donor hebt en ook zi doet of heb ik niet goed opgevangen anders moet je even correct uitleggen aub.. al die meiden hier en zo divers in krijgen van kids......leerzaam en leuk

van de week op mijn werk:x:(:$ een collega, haar zoontje pas 1 geworden, waarop ik zeg wordt tijd voor een2e, zegt ze: ik zit in zelfde positie nu als jouw, mijn man wik ook niet meer, ik vertel dat er hoop is, duurt alleen 7 jaar en dan pas groen licht, zegt ze gewoon: ja maar dan ben ik 36 en veel te oud:x:( ook leuk om te horen...had gelijk de t%$#...erin

ik hou ook een forum bij op tempkaartjes...en wat op valt is dat er al aantal meiden zw zijn waarvan de pendels goed zijn....ik heb zo'n goed ehoop ineesn daardoor....dus laat die koffiedik lady maar vertellen

zo weer even genoeg gekletst moet even terug lezen hier en ben benieuwd of domique er al is

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    valt best mee hier...nod lijst gezien vul gelijk even aan

maureen en waxientje ook...wel zo leuk kunnen we beetje bij houden, ricmar..........hoop nieuwe erbij in ieder geval

13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kid)
    13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid)
    25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind

zwanger
    dominique 71
    adora
    Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    mijnimeel

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ik ben er weer, hoor. De afspraak was in de namiddag, vandaar dat ik nog postte vanmiddag.

Nou, er was geen hartactie te zien. Normaalgesproken is die er wel met 6 weken, tenzij de innesteling iets langer heeft geduurd of als ik verkeerd geteld heb. Ik heb niet verkeerd geteld en ik heb al vrij vroeg positief getest, dus ... volgende week gaan ze weer kijken, maar ik denk dat het einde oefening is.

Het was iig geen blighten ovum, maar het lijkt of het een paar dagen geleden is gestopt.

Volgende week vrijdag ochtend weer een echo. Ik vrees dat er geen hartje te zien zal zijn.

Ik voel me vrij vreselijk. Nogal depressief en ik vraag me af of ik het wil blijven proberen. Ik kan hier niet meer tegen.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: ach, meid, toch. Wat een onzekerheid. Maar zeker weten doe je het pas volgende week. Pfff.... weer een hele week stressen, dat is ook verschrikkelijk. Moet je nu volgende week hier weer terug bij dit ziekenhuis of moet je naar je eigen gyn. op de 28e. We blijven duimen en hoe dan ook aan je denken! Sterkte meid!

17. Maureen

Maureen Niet meer actief

O Dominique...ik voel met je mee. Las al de hele middag dat er mensen naar je vroegen. Natuurlijk voel je je vrij vreselijk... Maar het kan nog? Niet de moed opgeven. Heel veel power gewenst.

Liefs,

Maureen

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @dominique, jeetje meid, das schrikken zeg! en nog een week stress voor de boeg ook nog. heel veel sterkte meid!

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

O en bedankt nog voor het verwelkomen dames.

Nod betekent niet ongesteld dag? Mijn gegevens zijn:

03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind).

O en inderdaad ook met donor/ZI.

Liefs

20. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dominique; ik ben er een beetje stil van! Je blijft toch nog wel een beetje hoop houden?
    (maar ik begrijp wel dat dit slopend is!)
    Liefs en heel veel knuffels van mij.
    (en natuurlijk ook voor de rest, @mijnimeel... voor al de oude dozen dus!)

Deel Deze Pagina