Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ohh lieve Dominique wat ontzettend vervelend voor je, ik had zo gehoopt dat je wat zekerheid zou krijgen.
    Wat hebben ze precies in het ziekenhuis gezegd?
    Zou het kunnen dat het toch misschien nog ietsiepietsie te vroeg is, en dat het nog op gang kan komen?
    Waren zij zelf ook negatief, of hadden ze nog zo iets dat het misschien toch nog wel kon.
    Je zit nu natuurlijk zelf vreselijk in een dip dat is natuurlijk ook logisch, denk gewoon nog even niet aan wat je verder wel of niet zou willen.
    Ik denk aan je hoor!!!!

San wat leuk dat je nu weer begonnen bent!
    Spannend hoor.
    Het is natuurlijk ook onwennig!
    Dat is het, ook al doe je het al een jaar lang, en dat blijft het.

Bij mij is HET idd nog steeds weg!
    Maar blijf toch eigenlijk alleen maar van die ongesteldheidkwaaltjes voelen.
    Vooral beetje zeurdigere buikpijn en af en toen wat steken, beetje lage rugpijn.
    Gisteravond had ik wat pijnlijke borsten,maar dat was vandaag weer weg!
    Ik heb gewoon zo een vermoeden dat ik vandaag of morgen begin met ongesteld te worden (bij mij is dat altijd minstens een dag of 4/5/6 van tevoren, voordat ik écht ongesteld ben).
    Wat betreft die clearbluetest, bij mij doet die het ook niet, ik krijg nooooooiiiiit een happy face! Maar idd als ik dat stickje eruit haal zie ik wel dat er twee streepjes gekleurd zijn. Bij mij werken de kruidvattesten als enige (ook die van matcare doen het bij mij niet). Misschien zijn die van het kv gewoon wat gevoeliger.

Maureen leuk dat je nu ook inmiddels begonnen bent met je donor! Spannend hoor, ging het goed?
    Ik heb ook een fijne donor, en dat is toch wel echt heel fijn!!!!!

Secondlife, hoe zit het met de strepen op je test????
    Je zou nog een foto plaatsen.

Alle nieuwe welkom!
    En wie ik vergeten ben, sorry.
    Nu even eten.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dominique veel sterkte en ik blijf voor je duimen

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    tip van de dag, ovu testen van zwanger & kids, ik heb zelf de dipsticks. erg goed en goedkoop! 10 testen heb je thuis voor ongeveer 8 a 9 euro. ff kortings code zoeken op martkplaats.nl

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ze zijn idd erg goed
    had 2 cyclusssen geen id gevonden met sensitest een digitale van cb, maar afgelopen cyclus vond ik er dus wel 1.

5. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @dominique....meid ....geef nog niet te vroeg op bedenk wel dat erg vroeg is en w8 iig volgende week af...ik snap dat je niet meer ziet zitten maar wij zijn er dan ook om, zo ver het lukt, op te vangen...moed mag je verliezen geef hoop niet op....
    *geeft dikke knuffel*

6. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    daar kom je nu mee:);) heb ze gister betseld...had testjezelf.nu...maar zwangerenkids.nl idd goedkoper en hoor erg goede verhalen

7. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    Hey! Stelletje kletskousen..kijk ik een paar dagen niet, hebben jullie er een heel boekwerk bij geschreven..Ook nog wat nieuwe mensen zie ik..:) Ik heb het snel even door gelezen, maar ik ben in grote lijnen weer op de hoogte.

@Secondlife: Beetje later dan de rest, maar GEFELICITEERD!!:D
    @Dominique: Wat erg dat je zo'n vervelend bericht hebt gekregen. Laten we hopen dat er volgende week een hartje klopt..Ik wil je heel heel veel sterkte wensen..

Ik kijk over een paar dagen weer hoe het hier bij jullie is..ik heb het even te druk met oefenen..:D (eigenlijk heb ik gewoon de griep, maar dat andere klinkt beter)

8. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    whhahhaaaaaa:D

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dominique, wat een domper. Maar... ik las vorige week hier op het forum over iemand die 6 weken en 4 dagen was, en ook nog geen hartactie had. En de week erop dus gewoon wel. Daar deden ze bij de gyn ook niet zo dramatisch over, want met 6 weken is het nét wel of nét niet te zien. Je ziet geen verschil tussen een gestopt of een nog net niet begonne hartje, dat is de pest.

Wat erg dat je nou een week moet nodig, want een echo maandag of dindag zou toch ook al uitsluitsel moeten bieden? Hebben ze ook hcg gemeten? Want dat moet ook nog wel wat kunnen zeggen...

Vreselijk voor je, deze stress. Alweer.

Lfs, Suus

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    De echoscopiste vond het vruchtje klein voor 6 weken. Ze vroeg meteen of ik ovulatietesten had gebruikt en wanneer de ovulatie was geweest. Dat gaf aan dat er al hartactie had moeten zijn.
    Toen wilde ze weten wanneer ik een positieve zwangerschapstest had gehad. Dat was 10 dpo. Het zou kunnen dat het innestelen wat langer heeft geduurd, maar dan had ik niet zo vroeg positief kunnen testen.

Er zou nu dus gewoon hartactie moeten zijn. Ik heb niet verkeerd geteld en ik heb heel vroeg positief getest. Het moet wel gestopt zijn met groeien.

Deze keer wil ik geen curretage. Dat heb ik nu 2x meegemaakt en het was werkelijk vreselijk. Al moet ik tot 14 weken wachten, ik ga niet meer op die operatietafel.

Sorry meiden. Ik ben één brok negativiteit. Heel erg bedankt voor jullie ontzettende lieve reacties. Ik vond het echt fijn om te lezen. Ik check eventjes uit en ik ga heel hard duimen dat ik maar snel een mk krijg.

11. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
  12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dominique, ik weet hoe het voelt, het is verschrikkelijk. Een hele dikke knuffel.

Suus

13. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Dominque wat vreselijk nieuws!! :( Ik had nog wel hele goede hoop!! Heel veel sterkte en een dikke knuf....

Ik ga het boekwerk "ff" bijlezen ;)

14. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Dominique wat een rotnieuws!
    kan me voorstellen dat je alle hoop hebt verloren en nu duimt dat het dan maar snel loskomt.
    Veel sterkte meis, het zal er verschrikkelijk inhakken emotioneel, bar

15. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Almika,zulke berichten kan ik dus echt niet lezen, verschrikkelijk!
    Word er gewoon misselijk van, zo erg!
    bar

16. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    idd....ben al in emo bui...komt vast door aankomend ei:D...

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    hormonen he, kun je fijn alles op schuiven ;)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Almika: idd nog zo'n vreselijk bericht. Heb er nog kippenvel van. Brrr... En dan maakt het bij niet uit of er wel of geen ei aan komt of ik ongi moet worden of niet. Sinds ik een kindje heb ben ik nu eenmaal een labiele dweil die gelijk overal om kan janken.
    @Dominique: aan alle reacties te zien, leven we allemaal erg met je mee. Het enige nadeel van een forum is dat we niet even dwars door het beeldscherm kunnen komen om even een arm om je heen te slaan. Die neiging had ik nl. wel toen ik jouw berichtje las. Hopelijk voel je het ook afstand dat we allemaal enorm met je meeleven.

19. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    idd dat ik heb ik dus ook, maar in emo bui 80x erger........

ik denk na, teveel...en zoek naar info heel veel info...over van alles en nog wat...en lees ik ook wel eens info wat ik niet wil weten en daarover denk ik ook na....en nuchter als ik ben, denk dan wel, het komt zoals het komt....en ga gelukkig niet zitten zenuwen...maar heb dan plan a t/m Z klaar.....maar nu weet ik het niet meer...ik ben gewoon bang dat niet meer gaat lukken....op veel heb je invloed behalve moeder natuur....dus zulke berichten maakt mij wankel...ach..morgen weer een dag denk ik er weer anders over

gewoon last van hormonen..waait wel weer over

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Almika: ja, ben er zelf ook schuldig aan. Zit ik bij de vlinder-afdeling te kijken. Weet dat ik er niet tegenkan, toch door blijven lezen en vervolgens weer in tranen aan de andere kant van het beeldscherm. Hoe is het met je ei? Nog een ovu-test gedaan vandaag? Je man is nu weer beter, dus kan jij niet achterblijven met je eitjes.;)

Share This Page