Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

NOD
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kid)
    13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid)

25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    03-02 Maureen (39, ronde 1, 1e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind

zwanger
    dominique 71
    adora
    Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    mijnimeel

Ff mij bij het lijstje gevoegd. Deed ik hiervoor verkeerd door het alleen te noemen.

Fijn weekend gewenst aan jullie allemaal.

Liefs

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    NOD
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kid)
    13-01 Niala (37, ronde 1, 3e kid)

25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    03-02 Maureen (39, ronde 1, 1e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind

zwanger
    dominique 71
    adora
    Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    mijnimeel

mezelf even toegevoegd!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme en Maureen: bedankt dat het lijstje nu weer compleet is. Wordt voor sommigen een spannend weekje volgende week....;)
    Jullie ook allemaal een fijn weekend!

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @Dominique: wat vreselijk verschrikkelijk moeilijk voor je! Ik hoop dat je een paar lieve mensen om je heen hebt die er geen beeldscherm tussen hebben staan en je kunnen knuffelen, troosten en hierdoor helpen. Ik begrijp dat de moed je in de schoenen is gezakt. Heel veel sterkte!

@ Xon, als ik je goed begrijp verwacht je je menstruatie? moeilijk hé, je weet het altijd pas zeker als het er is... En balen ook, want je had zelfs twee eitjes.

@ Annemiek, ik heb inderdaad spijt dat ik vanochtend toch getest heb... hartstikke negatief. Ik heb het mijn man niet eens verteld, want ik heb het gevoel dat ik hem ook zo teleurstel. Ik denk dat ik nu tot ma of dinsdag (beide zouden mijn nod kunnen zijn) wacht, voor ik weer een test waag.

Alles wat ik voelde vandaag zag ik nu dus in het licht van een naderende Nod/vmk. Ookal kan ik het niet bewijzen, als ik niet bevrucht ben weet ik het gewoon, zoals vorige maand nog, ik was totaal anders, en voelde niks van wat ik nu allemaal meemaak. Inmiddels ben ik weer wat rustiger, en de buik zwelt weer op, de borsten nog steeds gevoelig en vannacht weer wakker gelegen, hoofdpijn wat minder maar nog steeds in/boven mijn rechteroog, heel irri...

Mijn angst wordt ook gevoed door wat wit/rozevloei, gister begonnen, vandaag meer. Hierover lees ik zoveel verschillende verhalen. De een zegt, dat is indicatie voor menstruatie, de ander heeft het juist als ze zwanger blijken te zijn. Ik kan er niks mee, het is een soort koffiedik kijken!

Over koffiedik kijken gesproken:
    @Almika: ik geloof in dat er meer is tussen hemel en aarde, maar koffiedik kijken? Lijkt mij kwakzalverij, of zij doet iets anders, maar noemt het koffiedik kijken... De kans dat zij het geslacht van je vriendin's baby goed had, is namelijk 50% volgens mij, dussssss, vind ik niet indrukwekkend, dat ze goed gegokt heeft. En de kans is ook groot dat zij al van je vriendin's zwangerschapswens wist. Al was het maar omdat je alleen om een reden naar zo iemand toegaat. Mij zou het niet lokken. Wat kost het?

Nou iedereen succes weer even, op de wachtbank, met de prille zwangerschapstesten nog in de hand, en met klussen.

Accu van laptop is leeg, ga afsluiten! wel trusten! (of goedemorgen als je dit leest ;)

5. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    @Almika, wanneer ga je koffiedik kijken?? Ben benieuwd.
    En wat een verschrikkelijk verhaal... daar word ik echt verdrietig van!
    Komende week spannend voor een aantal mensen. Hier wordt het de klusweek. Ben benieuwd. Ovulatietesten nog steeds een heel vaag streepje. Als 't net zo gaat als de vorige keer dan is woensdag de eisprong.. We zullen zien!

Groetjes en een fijn weekend.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guapetona: lastig die onzekerheid. Maar goed, je hebt nog een kans dat je idd te vroeg getest heb. En wie weet heb je begin volgende week alsnog een enorme knaltest. Ik hoop het voor je. Dus nog niet wanhopen, maar blijven hopen.
    @Impie: meid, zet hem op deze week, zodat je ook snel bij ons op de wachtbank kan aansluiten en wie weet volgende maand aan het rode namenlijstje toegevoegd kan worden. Toch altijd weer spannend, zo'n klusweek, niet? Het idee dat je er weer helemaal voor kan gaan. Ik vind dat altijd wel spannend.

Hier nog een ruime week voor ik kan testen. Ben enorm emotioneel en houdt ook vocht vast. Meestal betekent dat toch echt een aankomende ongi. Dus ik vrees weer het ergste deze keer. Maar goed, ik moet nog ruim een week wachten tot ik meer weet. Tot die tijd maar blijven duimen en hopen.

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemiddag allemaal,

moet nog bellen voor koffiedik en @ guapetona....mijn vriendin heeft goed contact maar zo persoonlijk ook niet, mijn vriendin verteld dat ze op kraamvisite was geweest en ze zegt er achter aan ik zie bij jouw 3 kids dus zo is het gegaan,ze had geen kw want ze heeft al 2 grote kids...maar dit doet niet alleen koffiedik ze is meer...dan dat
    i let u know, voor jouw enorm spannend alleen wel de lastigste dagen om te w8 zenuwslopend8)

ik heb nog geen posi ovutest en man in niet al te beste bui zal wel door anti biotica komen, tenminste hou ik het maar op ...dus of ik kan starten met mijn klusweek:(:) @impie hoop voor je dat jouw man wel in good mood is;)

verders allemaal fijne zaterdag 'klusze' 'wachtsze'

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Guapetona en sneeuwmees, wat duurt wachten toch langggggggggggg!!!!!!!
    Hebben jullie er ook last van?
    Hier nog géén kleur te zien ;), gelukkig natuurlijk, maar toch elke keer als ik naar de wc ga denk ik 'zou het?'.
    En het is dan weer een opluchting als er 'niets' te zien is!

Guapetona jij hebt in ieder geval wel behoorlijk wat zw-tekenen, die rose/witte vloed dat heb ik ook wel eens gehad en ik hoopte dan ook het positieve maar dat was het nooit. Maar veel vrouwen herkennen dit juist weer als zw-teken!!!
    Ik heb eigenlijk helemaal nog geen tekenen van zw.
    Bij vlagen soms gevoelige borsten (toen ik naar bed ging en vanochtend opstond maar nu is het weer helemaal weg!), wel de hele tijd een héél licht ongemakkelijk buikgevoel, alsof mijn menstruatie er aan zit te komen.
    Maar ik zou nu voor mijn gevoel toch wel wat meer moeten voelen :(.

Dominique, hoe voel jij je?????
    Probeer moed te houden he???
    Wij zijn er hier voor je hoor, als je het van je af wilt praten, DOEN!!!!

Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar dat koffiedik kijken hmmmmm, daar ben ik niet zo van.
    Sinds het er hier over gaat moet ik de hele tijd aan Harry Potter denken, daar had je op Zweinstein zo een juf met een enorme bril op, schele/grote ogen en een woeste bos haar. Die ook ging koffiedikkijken, hahahaha (sorry).

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Dominique

Wat een vreselijk rotnieuws. Ik kan je helaas geen dikke knuffel geven door het beeldscherm heen. Ik begrijp heel goed dat je het nu even niet meer ziet zitten. Ik hoop dat je het hier een beetje van je af kunt schrijven. We zijn er voor je hoor meid.
    Ik weet verder eigenlijk even niet zo goed wat ik moet zeggen. Ben er gewoon stil van.

Lieve knuffel,
    S.

10. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé andere troela's,

Hier is alles wel goed. Ik maak me wel veel meer druk dan met mijn dochtertje. Ik denk bij elke steekje of prikje of krampje...oh nee toch hè. Een BBZ? Een miskraam? Vreselijk gevoel! Ik probeer heel erg te genieten maar vind dat wel moeilijk hoor nu. En ik moet nog bijna 4 weken wachten op een echo! Verder ben ik moe, af en toe misselijk, komt ineens in een vlaag op zetten en gisteren had ik koppijn. Mijn buik borrelt ook behoorlijk. De darmen moet plaats maken voor iets leukers. Ben ook behoorlijk emo.

Gisteren hield ik het niet meer op mijn werk. Moest met een bedrijf bellen over iets waar ik heel boos over was en toen begon ik bijna te janken! Kon nog net de hoorn erop gooien. Toen moest ik alsnog huilen. Was zo boos en zat zo vol van mijn zwangerschap. Heb mijn baas gebeld en nog een collega en heb het hen verteld. Dat luchtte wel op. Maar mijn baas was zo blij dat ie het meteen aan een andere collega ging vertellen. Daar was ik heel boos om! Ik dacht, dat doe je toch niet. Hij heeft ook meteen zijn excuses aangeboden. Maar ik baalde er wel van. Er zijn nu 4 collega's die het weten. Het is niet anders. Ïk zou dit weekend weg met mijn werk maar had daar nu helemaal geen zin in. Maakte me er vreselijk druk om en liep daarom denk ik over van emoties. Hè die hormonen ook. Maar goed, ik ben nu lekker thuis. Heb gezegd dat ik me niet fit voel en dat ik niet mee ga. Zo wat een verhaal...snappen jullie het nog?

Heb nu even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry. Ga straks op verjaardag. Misschien heb ik vanavond nog even tijd. Dus niet teveel kletsen meiden!

@Xon, Guapatona, Sneeuwmees, wachten wachten wachten... Spannend hoor! Ik duim weer voor jullie hoor!

Hier nog even een fotootje van mijn testjes. Ga denk ik morgen nog even eentje doen. Heb nog 1 over...:D

Een leuke dag allemaal!

Liefs,
    S.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: wat een mooie aanblik van zulke testen. In gun het je enorm, maar benijd je wel. Ik had toendertijd van mijn test ook een foto gemaakt en dat had ik (zeker in de begintijd) ook echt nodig om mezelf te overtuigen dat ik toch echt zwanger was. Heerlijk, meid, geniet ervan.
    En ja, kan me voorstellen dat je je wat ongemakkelijk voelt nu wat meer collega's het weten. Die eerste paar weken wil je toch een beetje voor jezelf houden, lijkt me. Toen ik zwanger was wist een collega het. Ik vond dat wel prettig, want op mijn werk moeten wij vaak met dozen en kratten sjouwen. En ik deed daar altijd vrolijk aan mee. Maar ja, als je net zwanger bent, wil je toch liever voorzichtig zijn en niet te zwaar sjouwen. Dus ik zat daar ook een beetje mee in mijn maag, hoe ik daar met enig goed excuus onderuit kon komen, zonder dat ze wat zouden merken. Achteraf was het dus handig dat die collega het wist. En zij sprong dan gelijk overeind dat ze wel even een collega meehielp met sjouwen, omdat ik zogenaamd nog even iets af moest maken of net even last van mijn rug had. Ik heb het achteraf met 10 weken aan mijn baas en directe collega's verteld. Ik was van plan het langer voor me te houden, tot de echo was geweest, maar tijdens een vergadering ging het net over onze financiële situatie en of er evt. nog extra mensen aan genomen moesten worden of niet. Ik voelde me toen zo ongemakkelijk, omdat ik wist dat mijn zw.verlof ook voor de afdeling best lastig zou zijn, en misschien mijn zwangerschap wel van invloed zou kunnen zijn op de beslissing om wel of geen personeel aan te nemen. Ik zou het vervelend vinden als mijn baas later had gezegd, had ik dat maar eerder geweten. Dus na afloop van de vergadering ben ik naar hem toe gegaan. Ik weet nog dat ik compleet in tranen uitbarste. Ik vond het zo'n stap om aan mijn baas te zeggen dat ik zwanger was (bang voor de reactie dat dat niet handig was voor het werk e.d.). Maar hij was reuze blij voor me en gunde het me van harte, over het werk heeft hij met geen woord gerept.

@Xon; goed nieuws dat er nog steeds niets te zien is. Hopelijk blijft dat zo. Toen ik zwanger bleek te zijn, had ik ook alleen maar steeds het gevoel dat ik ongi moest worden. Toen ik een dag overtijd was, toch maar een test gedaan (ik was altijd heel regelmatig). En toen bleek ik ondanks dat ongi-gevoel, toch echt zwanger te zijn. Dus..... wie weet!

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mooie testen S. hoop dat ik ze binnenkort hier ook kan laten zien, vooralsnog wachten we rustig (nou jaaaaa rustig ;) ) af!
    Dacht dat ik vandaag wat voelde lopen (sorryyyy), ik liep in de stad, en ben met een jurk die ik van het rek af heb gepakt de kleedkamer ingedoken om te kijken(ze moesten eens weten!). Maar was toch niets! gek he, dat je opeens dingen voelt die er niet zijn!
    De jurk overigens wel gekocht, hahahahaha! Hij was nog in de aanbieding ook.

Overigens ook nog een fiets gekocht(althans besteld), hahaha een moederfiets!
    Ik moest gewoon een nieuwe fiets dus toch maar een beetje met de blik vooruit. Deze fiets kan overigens ook prima als gewone fiets, alleen is hij wel extra stevig voor een kinderzitje achterop en heeft wat meer ruimte bij het stuur, heeft een lage instap en zo een dubbele standaard.
    Afijn, de fiets en ik zijn er klaarrrrrrrr voor :)

S. ik snap best dat je het hebt verteld, de hormonen gieren natuurlijk door je lijf.
    Ik vind het idd ook wel heel raar dat je baas het tegen de ander heeft gezegd.
    Bij mij is het ook best lastig hoor.
    Omdat ik iedere keer naar het ZH moet voor die echo's en dan weer bloed moet laten prikken, dat is lastig buiten school om te regelen, ik moest haar daarom wel vertellen waar ik mee bezig was.
    Wij liggen elkaar niet zo heel goed, en vond het daarom wel jammer dat ik het háár moest vertellen.
    Ik heb haar wel gevraagd of ze het voor zich wilde houden, maar weet bijna zeker dat de adjunct het ook weet, aangezien die laatst ook een beetje rare opmerking maakte, en mijn directrice is niet zo sterk in het bewaren van geheimen, dus denk wel dat ze het ook weet.
    Een aantal andere collega's weten het ook, en soms vertel ik hun wel eens iets en soms vragen zei ook wel eens iets (als ik bv terug kom van het ZH, of als ze weten dat het weer dé week is van de inseminaties), dat vind ik ook niet erg, dus als het zover is, gaat het natuurlijk ook nooit lukken om het heel lang voor me te houden.

Sneeuwmees, fijn om te horen dat jij ook dacht dat je ongesteld zou worden en uiteindelijk zwanger was.
    Toch wel een foutje van de natuur door die symptomen allemaal zo op elkaar te laten lijken, vind je niet?

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Dominique wat erg om te horen!! Nou zoals je ziet leven we met je mee en duimen we voor je dat het toch goedkomt, dat er volgende week toch iets te zien is.
    Serkte meid.

Almika,wat een verhaal zeg, verschikkelijk, moest ervan huilen hier. JAKKIEBAH!!!!

Secondlife, geniet er lekker van!! Hartstikke mooi toch??

Hier wel weer rustig, voel me nog steeds niet goed veel misselijk en moe, buikkramp ook, idd. soort van menstr. kramp. Wacht het wel af.

Dames veel s6 en een goed weekend,
    lieve groetjes sillysa

14. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ Dominique, laat je binnenkort nog iets van je horen? Of wil je eerst de volgende echo afwachten? STERKTE met alles!!!

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Iedereen heeft weinig te vertellen vandaag!
    Sinds het berichtje van Dominique lijkt iedereen ook even stil.
    Hopelijk morgen weer wat meer en vrolijk nieuws.

Liefs,
    Xon

16. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    hi Xon,

ik heb nog wel wat te vertellen, mijn buik is inmiddels zo opgezwollen dat ik wel 3/4 maanden zwanger lijk! ik vrees dat mijn moeder morgen vragen gaat stellen.

opnieuw twijfel ik of ik morgen al weer zal testen... Ik zie er gewoon zwanger uit! zo deze x zal het een nog grotere domper zijn, als het niet gelukt blijkt te zijn...misschien moet ik een foto voor jullie maken, dan kunnen jullie mee beoordelen...

hoe voel jij je?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon en Guapetona: idd rustig aan het front. De zwangeren te moe om te reageren, de anderen druk aan het klussen en wij maar wachten op de wachtbank. Hoop dat ik volgende week maar druk genoeg mag zijn, dat die week voorbij vliegt. Dat wachten is ook niet aan mij besteed.
    Vandaag de hele tijd steekjes onderin mijn buik gehad. Moet mijn best doen niet te veel aan een mogelijke zwangerschap te denken en moet mezelf dus af en toe even toespreken om er niets achter te zoeken. Straks stond ik onder de douche en vond mijn onderbuik zo opgezet. Dus ja, mijn fantasie ging weer aardig op de loop met me. Lastig, hoor!
    @Xon: dat voelen lopen had ik ook. Net het idee alsof je ongesteld was geworden, maar dat gebeurde niet. Had het toen ik zwanger bleek te zijn, maar bijv. ook een maand geleden toen ik toch ongi werd. Het lichaam doet rare en gemene dingen met ons. Wat leuk dat je al een geschikte fiets hebt gekocht. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Zo heb ik jaren geleden stad en land afgezocht naar een vierdeurs model van de auto die ik wilde kopen. Waren bijna niet te krijgen, maar ook ik wilde al goed voorbereid zijn, voor het geval dat....

18. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    ik zelf sta paf...

Ik weet wel dat jullie mijn buikje niet kennen, normaal gesproken steekt hij niet meer uit dan mijn (.)(.) maar toch, en het lukt mij ook niet om hem in te houden...

oh help hoe moet ik dit verbergen???

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guapetona: dat word idd lastig. Toch nog maar even testen morgen??

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja dat wordt dan erg lastig, wijde truien??
    Maar heb je een temp lijst? of weet je zeker wanneer je ei is geweest door ovutesten?

spannend.....

Deel Deze Pagina