Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijstje even aangepast:

NOD
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kid)
    25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    03-02 Maureen (39, ronde 1, 1e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind
    20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kid)

zwanger
    dominique 71
    adora
    Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    mijnimeel

2. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat hoop ik ook, idd Dominique, sterkte deze week!

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Guapetona, hihihhi je ziet er zo idd erg zwanger uit óf alsof je te lang op een all-inclusive vakantie bent geweest :)
    Wel grappig ook om, ook al is het maar een onherkenbaar klein stukje, een foto van een 'echt' iemand te zien! Ik bedoel iemand achter de berichtjes,haha.
    Ik zou als ik jou was maar een wijde trui uit de kast vissen!
    (heb je nog een testje in huis?)

Sneeuwmees ja die fiets hihi, je kunt hem maar alvast hebben toch? En hij ziet er gewoon leuk uit ook.
    Het zou zonde zijn als ik nu een 'onhandige' fiets zou uitkiezen en binnenkort zwanger zou zijn, zo een fiets moet toch een flink aantal jaren mee.
    Zo ben ik nu ook nog op zoek naar een handige auto, maar dat vind ik gewoon nog wat lastig. Heb er gewoon geen verstand van. Op dit moment vind ik een Hyundai i 10 wel wat, maar nog geen actie ondernomen.
    Ga vandaag voor het eerst sinds mijn rijbewijs écht helemaal alleen rijden met een greenwheels auto (vorige week ook al een keer gerden maar toen nog even voor het idee iemand naast me gevraagd).

Ja ik vond het achteraf ook wel een hysterische reactie van mij om een pashokje in te duiken en het te checken (hoop niet dat ze er camera's hebben hangen hihi), maar ach het heeft me nog een jurk en een blij gevoel opgeleverd toen het niet zo bleek te zijn!

Op dit moment nog steeds geen kleur :), maar na elke plasbeurt kijk ik angstvallig naar het papiertje en haal dan opgelucht adem als het nog spierwit is!
    Verder wel wat pijnlijke borsten, maar dit is wel eens een stuk erger geweest en toen werd ik gewoon ongesteld!
    Verder werd ik net met een heel licht misselijk gevoel wakker, zo een keelgevoel van laat het eten maar even zitten.
    Maar dat is misschien ook een beetje spanning omdat ik zometeen in mijn eentje ga autorijden hahahahaha.
    Afijn, we wachten nog even verderrrrrr........

Niala, jij slaapt soms ook nog ;) ???? hihi

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @niala....in bed gepiest of zo.....04:46 :$
    @xon whahhha:Dmoest wel lachen om je actie'kleedkamer'..... en idd een slimme meid is op haar toekomst voorbereid...wij gaan de boel opknappen boven maar ook daar hou ik al rekening mee dat er dus een babykamer moet komen........ten eerse doe je het niet moet je binnenkort misschien weer verven behangen ten 2e is allemaal al duur genoeg
    @guapetona...tjonge....lijkt idd wel 3mnd zw...ben je wel regelmatig naar wc geweest dat kan ook aardig opgeblazen buik geven...weet er alles van, heb pds. maar ik zou gewoon testen...nu ben je aan het gissen en dan neemt je lichaam een loopje met je waardoor je nog meer zw kwaaltjes ontdek die er eigenlijk niet zijn of wel misschien in dit geval nmaar daar kom je achter door een test......doe een test dan weet je het. en dat w8 is idd killing....bij elk prikje steekje denk je....zou het...meiden we ,moeten ons niet gek laten maken...

ik heb manlief gister uit z'n 'bad mood' gekregen en de klustijd is ingeluid:)...zo maar eens ovutest doen....is laat dit keer, 'het ei' tenminste dat hoop ik....tot posi maar gewoon blijven klussuh...

@domique....meid hoe is het nu, hoe voel je je...laat idd nog wat horen...hier mag je gerust gillen, hulen, klagen emo zijn....

5. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

hahaha! nee ik heb 3 uur tijdsverschil met jullie..... het is bij mij 3 uur later en hier was het dus al half acht, oudste was al naar school en man al naar het werk...!! ik even achter de pc voordat ik weer naar boven ging vandaar!

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    meiden, ik vrees dat het toch rode duiveltjes worden, niet alleen door de negatest vanmorgen, maar ineens voel ik alles zakken mijn buik is aan het krampen, mijn benen zwaar, rugpijn....

ik heb zin om met een warme kruik in bed te kruipen, maar ik heb mijn zoontje beloofd dat we gaan wandelen (hij fietsen) en voetballen.

Maar eerlijk gezegd ga ik liever een potje janken in een hoekje!
    Later....

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lijstje even aangepast:

NOD
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kid)
    25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kid)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kid)
    03-02 Maureen (39, ronde 1, 1e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kid)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind
    11-02 Ricmar94 (38 ronde erg veel 1 kind KID)
    20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kid)

zwanger
    dominique 71
    adora
    Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    mijnimeel

mezelf er tussen gezet hoop dat het goed is gegaan

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dikke knuffel

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    Guapetona, dikke knuf meid en er lekker op uit gaan! dat verzet je gedachten enorm!

hier lekker van de zondag genieten. straks lekker stukje wandelen, heerlijk! gister wijntje gehad, die tikje er wel in zeg..... werd er ook beetje duizelig van, heel vreemd. ik drink bijna niet, daar zal het wel van komen.

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

Môgge dames,

Het was inderdaad wat stil maar wist niet of dit normaal was voor 't weekend. Moet wel zeggen dat ondanks dat ik jullie nog niet 'ken' het berichtje van dominique mij ook raakte. Hoop zo dat 't alsnog goed blijkt te zijn. Maar vind t ook zo lief om te zien hoe jullie/we op haar reageren. Dat bewijst maar weer hoe we met elkaar meeleven. En dat doet zij zelf ook want dat heb ik zelfs al gemerkt als nieuwe. Sterkte Dominique en inderdaad reageer je hier maar af op ons als je dat zou willen.

Ik zie jullie praten over of je al voelt of 't wel of niet raak is deze maand. Zelf is mijn nod dus 3 februari. En heb geen pijnlijke borsten, ben niet misselijk. Voel wel van alles in mn buik, waaronder de steken in mn onderbuik (links vooral). Dus als ik dat bij jullie lees denk ik 'yes'. Maar ik moet mezelf niet gek maken. Heb namelijk al vanaf kinds af eh moeilijke darmen zeg maar. Dus ik voel altijd wel wat in mijn buik, vaak zonder er aandacht aan te geven. Nu moet ik mezelf daar steeds aan herinneren. Hoewel die steken toch wel apart zijn want die heb ik niet vaak en ik zit nog zo'n 11 à 12 dagen van mijn nod af en zo vroeg heb ik meestal geen tekenen van ongesteld worden. Dus tja... Maar ok dan herinner ik me er weer aan dat ik waarschijnlijk andere maanden dit ook heb gevoeld en het toen gewoon niet kon verbinden aan wel of niet zwanger zijn en dat het me daarom niet is bijgebleven. Wat is dat wachten killing!

Wat ik wel altijd heb: voor ik ongesteld word, 1 of 2 dagen ervoor slaap ik heel diep en ben ik heel moe. Normaal slaap ik juist heel licht. Nu had ik afgelopen donderdag een tentamen maar de hele dag kon ik mijn ogen nauwelijks open houden. Was zó ontzettend moe en had zo'n slaap. Nu ga je alles relateren aan 'zou 't?' hihi. Want dat zou de dag van mijn eisprong zijn en was nog veel te ver weg van mijn nod dus wist niet wat de reden was dat ik zo moe was. Had gewoon goed geslapen de nacht ervoor, in ieder geval niet minder dan normaal. Ook afgelopen dagen eigenlijk snel en vroeg moe. Dan ga ik toch hopen want is dat niet één van de tekenen. Erg hè? Hoop zo dat we elkaar goed nieuws te vertellen hebben binnenkort. En wat lief hoe we elkaar hier steunen en opvangen. Echt warm

Fijne zondag dames. Heb 't maar even van me afgeschreven. Om jullie te laten weten dat ik ook meeleef en 't zelfde voel als jullie. Ik zit te wachten op die borsten hahaha. Word nou gevoelig!!

Liefs,

Maureen

P.S. Ik ben de enige in dat rijtje die met ronde 1 bezig is dus ik moet misschien ff dimmen hihi.

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    zal ik je even gek maken, ook niets voelen kan een teken zijn ;) kortom het kan altijd vriezen of dooien!

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Gossie... Power meid!

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    *geeft knuf* guapetona

@niala waar woon ji dan met dat tijdsverschil

ga f douchen

tot later

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ligt iedereen ng op bed of zo...tis zo rustig

aangzien mijn ovutest alweer nega zegt, wil ik van jullie meiden toch eens weten wanneer jullei ei spring(uit gaan van gemiddeld)

zit op dag 16....gelukkig blijft temp ook laag anders zou ik denken dat ik gemist had

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    almika test je 1 of 2 keer per dag?
    soms is de lf piek zo kort dat je hem zou kunnen missen

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik heb echt barstende KOPPIJN!!!!!!!!
    Géén goed teken!
    Dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden, grrrrrr!
    Borsten zijn ook nauwelijks gevoelig meer en misselijkheid weggetrokken.
    Was vast beetje spanning voor de eerste keer alleen autorijden!!! (wat overigens wel supergoed ging, had voor het eerst mijn moeder opgehaald voor een ritje, ze vond het super leuk en ik kreeg een 10, (is weer eens iets anders dan zelf cijfers geven!hahahahaha)).

Maar goed Guapetona ik ben een beetje bang dat die vervelende rode irritante rotduivels dus ook bij mij op het punt van lansgkomen staan! IK WIL ZE NIET!!!!
    Maar goed laten we elkaar nog even moed inpraten, het kan nog!!! Stil in een hoekje huilen kan altijd nog en dan spreken we even af en dan gaan we samen zitten huilen, goed?
    Knuf van mij.

Niala ik ben dan ook wel erg benieuwd waar je woont en waar je als kind op zondag naar school moet.

En Maureen het maakt niets uit of je pas in je eerste ronde zit, ten eerste doe je het alleen, dus dat is al gewoon stoer (al zeg ik het zelf hihi), en is het altijd toch een teleurstelling als het niet lukt, en die moet je dan ook nog eens in je eentje verwerken (I know!, ook al heb ik nog van die lieve ouders en vrienden die meeleven!).

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Almika aan mij heb je niets, mijn ovulatietesten zijn soms positief op dag 11 en soms op dag 18!!
    Vandaar komende ronde aan de Clomid!

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

2 keer ochtend en rond 1830

19. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Niala, ik ben ook erg benieuwd waar je woont... drie uur tijdsverschil... MMM Oost Europa?
    @Xon, wel hoop blijven houden... je lichaam kan je erg voor de gek houden!
    @ Maureen, ook al zit je nog maar in ronde 1.. als de knop om is en je zwanger wilt worden is elke ronde weer spannend en moet het eigenlijk gewoon gebeuren. Hier ronde heel veel, eigenlijk geen idee hoeveel, maar ook gewoon wachten.
    @Guapetona, het is zuur, de eerste dag... na de menstruatie weer nieuwe ronde... Zet 'm op.. Vandaag chocolade en snoeperij!
    Hier vandaag even geen muziekprogramma's op tv, maar een lekker spannend boek en dit forum!
    (en klussen!) Vanavond maar weer een ovulatietestje doen. Als het net zo is als vorige maand, dan a.s. woensdag de eisprong!

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon geen bloed geeft moed>>!?!??!

Deel Deze Pagina