hahahahaha niala, ik las niet goed en las dus in het midden van het oosten en dacht toen nog in het midden van het oosten in nederland waar woont ze dan bij arnhem is dat het midden?? en nu lees ik het midden oosten ik dacht nog .... 17.30 staat mijn klok niet goed nou ja het is dus helemaal anders.....maar wel leuk ben benieuwd naar de verhalen. richmar kutkut (soory voor het vloeken) maar dat de doner niet verder gaat is echt balen......op internet bieden zich wel veel mannen zich aan je zou eens kunnen neuzen (als je dat al niet doet natuurlijk) vriendinnen van mij hebben zo ook prima donoren gevonden. Wijzelf hebben het via vrienden kunnnen regelen. nou suc6 meid ik hoop dat je snel iemand vind. Almika als je nu eens een vooetbal van je zoontje pakt een mooie pakje aantrekt en balletje hooghoud voor je vent.....verdorie dat ei komt maar 1 keer per maand dat hij voetballen maar opneemt!! .... maureen ik zit ook in de eerste ronde hoor.....en vertroef hier prima! xon.......spannend nog geen emmers bloed dus de ongi is er nog nioet maar je kent je eigen lijf het beste maar je weet maar nooit! houw moed..... ik zit weer op mijn werk tot morgenvroeg dus zal zo af en toe wel binnen waaien......is nl erg rustig in huis.....fijne zondag! en almika hoog houden die bal!! dan komt je vent vanzelf van die bank
Ik val misschien in herhaling, maar ik wil toch nog een keer zeggen dat dit forum toch wel super is (en het wordt steeds leuker en interessanter!)!! Niala als ik jouw verhaal hoor, vind ik dat zo bijzonder(waarschijnlijk is het voor jou helemaal niet meer anders). Ik heb nog een heleboel vragen, en ik ga je ze stellen maar als je geen zin meer hebt in al die vragen hoor ik het wel! Ga jij in het dagelijkse leven ook gesluierd over straat? En hoe kom je daar nu een nederlandse gyn tegen? Wist je dat er een nederlandse was? En is zij dan ook gesluierd? En mogen mannen mee met afspraken naar die gyn? Of behandelt zij alleen maar internationale mensen en gaan de lokale mensen naar een andere gyn? (ik zei al dat ik veel vragen had he ) Zijn jullie van plan om daar te blijven of gaan jullie komende jaren wel weer terug? Dat is idd erg jong om met 4 jaar te leren lezen, in nederland is dat met 6 jaar. Spelen ze daar dan ook nog wel? En wat grappig dat je daar in dat warme land dan boer zoekt vrouw zit te kijken. Ik heb net toevallig ook Flikken Maastricxht zitten kijken en dan zit jij dat daar te kijken, hahaha, erg grappig! Ik hoop dat je al die vragen niet erg vindt? Almika, wat erg toch om van voetbal te verliezen! Daar heb ik dan weer geen last van, hihi. Nou ja, vanavond zou ik een 2e poging doen als ik jou was! En San, nee er is nog niets! Maar toch..... En hield die hoofdpijn maar eens op, grrrrr.
@San40, wat doe jij voor werk als ik vragen mag? Dus je hebt een nachtdienst? @Niala, bijzonder jij in het verre land. Grappig dat we dan toch samen op een forum met dezelfde "zaken"bezig zijn als bloed, klussen e.d. @Xon, nog een paar dagen en dan is er weer duidelijkheid voor jou. Ik vind het wel weer tijd worden voor een zwangere! En als ik dat dan niet ben, waarom jij dan niet! Hier weer even uitblazen. We hebben net de the bucket woman weer uitgezwaaid.. (mijn schoonmoeder en we vernoemen haar naar Hyacint Bouquet.Omdat ze er in doen en laten en uiterlijk wel wat op lijkt). Dan lijkt het me soms wel lekker om ergens in het Midden Oosten te zitten! groetjes en op naar weer een dagje minder voor de eisprong. Net een testje gedaan en een licht streepje.... Vanavond maar weer even oefenen voor het "echte "werk!
almika, geen bloed geeft moed betekent dat zolang de ongi er niet is er nog hoop is op een zwangerschap
richmar, jeet das balen dat je donor niet verder wil. is het lastig om een betrouwbare, gezonde donor te vinden?
Ja dat zou wel fijn zijn Impie als ikhet zou zijn, maar ja, nog even wachtennnnn, en nog meer wachten!!!! Haha Bucketwoman, ik zie die vrouw nu zo voor me, ziet ze er echt zo uit? Vind je man dat zelf ook?
mijn man liep hier net nog te verzuchten dat een middagje bucketwoman erg vermoeiend is en je beter een dag kunt werken. (en de buurt noemt haar ook al hyacint, dus jaaaaa ze lijkt er erg op!) Ach ze is best lief, ook voor mijn zoontje, maar ooooh zo vermoeiend!
tja, das wel erg vervelend. misschien heb je wat aan de tips van de andere dames hier die een donor hebben. je weet het maar nooit! ik duim voor een mooie () maar vooral gezonde donor voor je!
ja wie weet weten de sites die ik nog niet had ontdekt, nu zijn er veel sites voor BAM maar ja daar hoor ik natuurlijk niet thuis
ach, leugentje om bestwil ..... nee, ik is een flauwe bui hoor..... maar de spermabank is geen optie? of heb ik nu iets over het hoofd gelezen....
justme ik zou niet weten waar die zit? alles gaat volgens mij via ziekenhuizen? ik wordt er verder niet wijzer van
ja, daar kon je wel eens gelijk in hebben. ik roep ook maar wat hoor.... maar via een ziekenhuis kan bij jullie niet? als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor, ik ben van nature best nieuwsgierig namelijk....
Ricmar, de meeste donoren die doneren op bv de Bammam sites doneren ook aan onvruchtbare of lesbische stellen! Dat maakt voor hun niets uit. Je hebt ook www.verlangennaareenkind.nl Een vriendin van mij die ook als alleenstaande moeder wil worden heeft gewoon in de zaterdag editie van de volkskrant een advertentie gezet en heeft nu een hele leuke donor! En er is idd geen losse spermabank meer! Je hebt wel speciale klinieken zoals het Geertgen en KID Amsterdam. En sommige ziekenhuizen hebben soms zelf ook zaadopslag! Misschien heb je er iets aan.
En oh ja, die wachttijden... Bij mij werd er ook gezegd anderhalf jaar wachttijd, dus ik heb me toch maar ingeschreven. Iemand die ik ken heeft zich een maand voor mij ingeschreven en die is inmiddels al benaderd, en dat was niet langer dan een half jaar! Dus misschien proberen ze ook wel de mensen die er niet echt serieus mee bezig zijn en die zich gewoon bij twijfel toch maar inschrijven, een beetje mee af te schrikken. Het is het proberen waard toch? En in Ierland waar een vriendin van mij woont is een kennis van haar in december bevallen, en die is 49! Onvoorstelbaar, maar dan voel ik me nog piep!
Goedeavond allemaal, Mag ik ook meekletsen? Ik ben 36 jaar en bezig voor ons 2e kindje. We hebben heb een zoontje van 6 jaar oud. Heel lang gedacht dat ik geen kindje er meer bij wilde.(een hele nare zwangerschap en nare bevalling) Toen ging het ineens kriebelen. Ik ben nu aan de tweede ronde. Van de eerste was ik direct in de eerste ronde zwanger, maar ja dat was 7 jaar geleden, dus was ik een stuk jonger. Ik ben benieuwd. Iedereen heel veel sterkte en geluk toe gewenst.
xon verlangen naar een kind ken ik idd en daar heb ik een oproep geplaatst alleen staat hij nog niet online. hopelijk geeft het wat reacties umcg heeft hier dus echt wachtlijst van 3 jaar en dat is dan voor het noorden ja ook geen wonder dat je dat een lag wachtlijst hebt als je maar 1 zh hebt waar ze dit toepassen met zaad uit de bank. Je hebt barrahus ook bij leeuwarden maar je moet eigen donor meenemen, ja nou dan kunnen we het ook zelf toch??
@san...nou ik heb geprobeerd maar in voetbapakkie en bal hooghouden(in handen hih) liep ook nergens op uit.......dus ik ben nu ff snel aan t checken en sleur hem zo mee naar boven @ricmar...probeer gewoon alles, bel zh en vraag eens aan ha, googlen in vriendenkring vragen, adv plaatsen......al moet je er voor naar limburg.... @niala....oke emiraten, dubai??!?!gok ik...hmmm middle in the desert...hoe lang zitten juliie daar en ja ik heb dus ook vragen maar dezelfde als xon...dus ik zie wel of je wilt antwoorden..jullie spreken thuis toch gewoon nederlands neem ik aan.. @justme geen bloed geeft moed voor en na nod uiteraard....en 4 voor nod gewoon testen is dat nega dan maar testen na overtijd...en dan nog zijn er zat meiden die pas posi testen op 6 dgn overtijd, tussen door een bloeding zoals xon of secondlife hoeft in principe niks te betekenen.het is afw8... ik ga snel mijn kluspakkie an doen...doei @ rest fijne avond, wachtze, klusze
Hi allen, Ricmar ik zie dat je de site 'verlangennaareenkind' al kent. Daar heb ik ook een donor gevonden en ik heb die site weer via een andere donor (1 van 'n homostel). Ben even vergeten waar ik hem dan vandaan had. Ook heb ik gehoord van zappybaby. De laatste is volgens mij een Belgische site maar daar komen ook Nederlanders. Oja ik weet weer waar ik dat homostel tegen gekomen ben: bammam.nl. Dat was ruim 1 1/2 jaar geleden. Hoop dat je geluk hebt. En ik zou zeker een oproep plaatsen als ik jou was, met daarin al je wensen. San40 nog een 1e ronder dus? Ben ik niet alleen hihi. Inderdaad is deze site gewoon heerlijk. En leuk dat we elkaar hier tegen komen. Hoop dat de week voorbij vliegt voor iedereen die op 't wachtbankje zit. Succes dames en fijne avond verder. Liefs, Maureen