Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Secondlife: Ik weet net als de anderen niet meer te zeggen dan heel veel sterkte en dikke knuffel. Niet opgeven. Maar weet dat het moeilijk is want ik ken jullie niet en voel toch al zo met jullie mee. Dat kan alleen maar een indicatie zijn voor hoe het voor jou (en Dominique bijvoorbeeld) zelf moet voelen. Bah...

Heel veel power gewenst.

Liefs,

Maureen

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

Annemiek heb je alles bijgelezen?! Sjongejonge wat een werk hè haha? Wat lief dat je dan ook nog op 'iedereen' reageert.

Sayen nog een eerste ronder! Leuk.

Moet wel zeggen dames dat ik vanochtend opstond met een heel nuchter gevoel van 'het is toch niet zo'. Sorry ik wil niet negatief doen hoor. Maar moest ineens denken aan zo'n 8 á 9 jaar geleden dat ik het ook steeds probeerder met een vriend. Dacht toen zowaar dat ik onvruchtbaar was. Inmiddels weet ik dat dit niet zo is gelukkig. En 't kan ook soms zo zijn dat je niet matcht met je partner. Wil niemand iets aanpraten hoor maar heb ik vaker gehoord en zelf meegemaakt dat het bij een ander ineens wel snel goed kan gaan.

Weet zelfs niet meer of je bij ZI wel genoeg druk achter het spuitje kan zetten in vergelijking met de druk/kracht die erachter zit als 'n man via de natuurlijke weg klaarkomt. Maar heb gisteravond nog verder op het forum gelezen en bij een topic over ZI stonden toch echt de succesverhalen. Dus 't kan echt wel. Maar weet niet wat ik heb... Nu ook na het bericht van Secondlife denk ik dat ik maar beter nuchter kan blijven. En weet niet meer wie het zei maar iemand had het over nog even wachten met testen. Nou dat had ik dus voor mezelf ook besloten. Mijn nod is 3 februari. Verwacht nu al gewoon ongesteld te worden maar is het niet zo dan wacht ik mooi nog tot de 6e ofzo met testen. Die klap is gewoon te groot dan. Heb 't in 't verleden ook zo ervaren (paar jaar geleden nog; toen niet via ZI).

Weet weer niet wie het zei maar iemand zei dat wij vrouwen het sterkere geslacht zijn. Daar sluit ik me maar bij aan.

Succes dames. En laat je niet uit 't veld slaan. We komen ooit echt in 't rood te staan op dat lijstje. En blijven daar staan tot we bevallen zijn van een prachtig kind (of tweeling?), gezond en wel. En er zijn vrouwen die nog later bevallen van een gezond kind. Mijn oma was ook nog 42 en tegenwoordig is onze levensverwachting hoger en schuift 't allemaal op. Ik bedoel maar: 40 is the new 30 dusseh...;)

(hihi ik probeer mezelf en jullie vrolijk te krijgen/houden...)

Liefs,

Maureen

3. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    nou ik zal je vertellen, ik lees en reageer ook wel eens mee op een ander forum 35+, daar was er een 46 en bevallen nov 2010 dusz.....bedoel maar................

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb vandaag een vroege test gedaan en die was negatief.

5. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    secondlife wat ontzettend kut!!! Heeel veeeel sterkte, en een dikke knuffel.

Ik verbaas me erover hoeveel vrouwen er een miskraam krijgen. Oke , wij zijn een groep die meer risico lopen,maar ook jonge vrouwen krijgen vaak miskramen, ongelooflijk.
    Je zou haast niet meer zwanger durven worden op deze manier.
    Ik zou ook weer doodsbang zijn dat het weer mis gaat als ik weer zwanger zou zijn.
    Moet zeggen dat ik , als ik niet ongi wordt het aankomende weekend, ook pas na het weekend ga testen en niet al za of zondag.
    Ben er gewoon te bang voor eerlijk gezegd. Wil dolgraag een streep, maar dit keer wel een hele donkere i.p.v. een lichte. Daardoor bleef ik testen en was ik al bang dat het niet goed zou zijn, hij werd maar een klein beetje donkerder en toen weer lichter.
    Dubbel hè?
    bar

6. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ooh he bah, ja ik was eigenlijk van plan om ook al vandaag stiekem te gaan testen.
    Op mijn banner staat wel dat het nog 5 dagen duurt, maar eigenlijk is woensdag dag 28.
    Mijn cyclus is normaal gesproken 28 dagen, maar omdat deze keer mijn eisprong zo laat was heb ik mijn banner later ingesteld.
    Meestal komt mijn mentruatie namelijk toch gewoon op dag 28.
    Ik dacht vanochtend nog toen ik naar mijn werk fietste als er vandaag niets is haal ik op de terugweg testen en dan doe ik die vandaag al lekker.
    Maar ja het is dan wel bijna menstruatietijd, het is vandaag pas 9 dagen na mijn ovulatie!
    Heb die testdrang nog niet eerder gehad aangezien het altijd ver vooruit al 'over en uit' was doordat ik al wat bloed verloor.
    Als het dan nog een omowit streepje is, dan zegt het eigenlijk nog niets, want dan kan het óf niet gelukt zijn of het kan nog te vroeg zijn!
    Pfffff. wat zouden jullie doen?

7. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    #907 Iris 2, Jan 24, 2011
    Last edited: Jan 24, 2011
    @Xon: Ik zou nog even wachten met testen.beter meteen een klalgoeie dan een negatieve die je nog steeds in twijfel laat zou ik zeggen.

Wat vinden jullie hiervan : Ik ga niet snel naar de dokter dus als ik ga, ga ik met een goeie reden. Ik stap vandaag bij de dokter binnen en daar zit de assistente. Ik vertel dat ik al ruim twee weken griep heb, hoofdpijn en knalgeel snot (sorry voor de details)met andere woorden ik heb het gevoel dat m'n oog uit 'n hoofd rolt van de pijn en ik denk dat ik voorhoofdholteontsteking heb. Eerst wilde ze me terug laten komen voor een afspraak maar uiteindelijk kreeg ik een recept. Ik zei dat we bezig zijn met zwanger worden en toen gaf ze iets anders. M'n moeder had het voor me opgehaald (wat zijn ze toch onbetaalbaar!). En die drukt zo'n pil uit het stripje en ik slik het door. STOM Te goed van vertrouwen. Lees ik die bijsluiter, staat er dat een BEPERKT aantal zwangerschappen blootgesteld is aan dit middel (ik snap zowieso niet wie hiervoor proefkonijn zijn )dat daar geen bijwerkingen bij waren,en dat het als voorzorgsmaatregel alleen geslikt mag worden als de arts de voordelen op vind wegen tegen de nadelen..:( Ik heb even m'n vinger in m'n keel gestoken en de apotheek gebeld. Krijg ik muts nr.2, die eerst per ongeluk de verbinding verbreekt en vervolgens nogmaals de bijsluiter voor gaat lezen. O, en verder de geniale tip, dat zal voor jullie ook een openbaring zijn denk ik:Als je zeker wilt weten of je zwanger bent, moet je even testen!;)
    Ik heb opgehangen.
    Heb ik trouwens een paar maanden geleden ook bij die doktersassistente gedaan.
    Toen ik huilend opbelde dat ik een miskraam had.
    En ze alleen maar drie keer zei: Nou, wat vervelend!
    JA! DAT IS WEL HET UNDERSTATEMENT VAN HET JAAR TRUT!
    Zijn er nog mensen waar je wel wat aan hebt hier in het dorp??
    (De verloskundige was trouwens wel een rots in de branding moet ik zeggen)
    Wat zouden jullie doen? Toch proberen te vertrouwen en de voorhoofholteonsteking te lijf gaan, of afwachten..

8. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maar Iris, mogen bij jullie 'in het dorp' assistenten recepten uitschrijven???????
    Zij is toch geen arts? Een huisarts moet je toch eerst zelf even gezien/iets gevraagd hebben?
    Onvoorstelbaar zeg!

Wat betreft die apothekers assistenten, wat een dozen!
    Kijk ik was voordat ik juf was ook apothekersassistente, maar dit is dus waarom ik van beroep ben veranderd.
    Ik wil ze niet allemaal over een kam scheren en ik ken ook een aantal hele leuke, meelevende en goede, maar toch lijkt het beroep wel wat mutsige, niet nadenkende exemplaren te herbergen (en daar wilde ik niet bij horen).

Kijk ik zou gewoon als ik jou was een arts willen zien/spreken.
    En als dat niet lukt, zou ik (ook even nog uit naam van een ex- apo-ass) niet teveel zooi slikken voor de griep.
    Voor griep bestaat namelijk geen echt medicijn, je kunt eigenlijk alleen de symptomen verminderen of wegnemen.
    Griep moet je eigenlijk gewoon uitzieken.
    Kijk omdat je zwanger bent/wilt worden, zou ik daarom zo wie zo een arts willen spreken, maar als je verder geen 40 graden (of meer) koorts hebt dagenlang, dan zit er eigenlijk weinig anders op dan met een vers geperst glaasje sap gewoon de griep uit te zitten. Helaas :(

Ik weet dat je gelijk hebt van die test, maar ik weet niet of ik het vol hou, hihi.
    Misschien zometeen heel hard langs het kruidvat fietsen!

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sorry ik ben een beetje hysterisch aan het mailen.
    Maar ik ben geloof ik echt loenatik aan het worden!!
    Sta ik in de keuken een soepje te maken, voel ik 'iets lopen'.
    Ik snel naar de wc en denk 'ok, over en uit'.
    Eigenlijk een beetje hetzelfde als zaterdag in de stad.
    Maar NIETS!
    Echt, I'm going nuts!!!

10. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Xon: Als je zo in spanning zit zou ik gewoon testen. Natuurlijk heb je kans dat je dan nog in twijfel blijft zitten, maar dat zit je nu ook...
    Ik hoop heel hard voor je dat het een positieve test wordt!

11. Mama van zoon

Jan 20, 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    En vanmiddag ongesteld geworden. Nog een dag te vroeg ook! Vanmorgen stiekem gestest en die was negatief, snap nu waar om! Op naar de volgende ronde. Mijn cyclus is nu onregelmatiger dan 7 jaar geleden. Zal wel door de leeftijd komen. Heb net ovulatietestjes besteld, die maar eens gebruiken. Succes iedereen.

12. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    @Xon: Heel herkenbaar..vanalles voelen en als je dan kijkt is er niets..:DSpannend!
    Bedankt nog voor het advies. Daarnet zei iemand tegen me dat voorhoofdholteontsteking nooit weg gaat zonder medicijnen. Is dat zo? Wat die assistente betreft, ja die schrijft rustig een receptje hoor, ze overlegt denk ik wel nog even met de dokter, maar ik heb wel vaker zo iets gehad.
    @Mama van zoon: Had ik de laatste keer precies hetzelfde..negatief testen en 's avonds ongesteld. Balen he?

13. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @secondlife! Ah nee, wat erg voor je. Klinkt erg dom, ik weet ook geen woorden, maar denk aan je!
    @Xon: ik zou wachten met testen, maar dat is nu gemakkelijker getypt dan gedaan!
    Sorry, even tussendoor, dus reageer niet op iedereen... Ik straks schoonmaakavond op school, dus zoweer weg!

14. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik ben thuis en ben LANGS het kruidvat gereden en dus geen testen gekocht.
    Dus in ieder geval nog even een dagje uitstel.

Iris, kijk ik ben geen ha, maar voorhoofdsholte ontsteking kan wel vanzelf overgaan, en je kunt er zelf wel wat aan doen.
    Stomen (evt. met dampo)
    Van die neusspray met van dat fysiologische zout oplossing (ikzelf gebruik overigens redelijk vaak gewone neusdruppels voor een dichte neus maar weet dat ze niet heel goed zijn!).
    En wat ik nu ga zeggen klinkt heel smerig, dus aan te raden is om dat te doen als er niemand bij is, maar je kunt beter je snot (jajajja sorry voor iedereen die dit misschien tijdens het eten leest) ophalen, dan uitsnuiten.
    Er wordt wel anti biotica gegeven maar daar gaat het soms dan wel sneller mee over, de kans is dan ook groter dat je vaker (chronisch) een vhhontsteking krijgt.

Maar ik vind het écht be-lach-e-lijk dat een d-assistente een recept uitschrijft!

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi,

Ja Iris ik vind 't heel irritant dat doktersassistenten als 'n soort waakhonden ervoor zorgen dat je niet bij de arts komt, lijkt wel. Misschien omdat het een dorp is dat je dokter het extra druk heeft ofzo? Dat er niet veel alternatieve huisartsposten zijn? Weet niet. Kan je verder ook geen tip geven anders dan gewoon ervoor te zorgen dat je een huisarts te spreken krijgt als je dat wil. Maar Xon heeft zo te lezen wel wat tips voor je hihi. Beterschap gewenst.

Xon ik snap je helemaal hoor. Nog liever "verspil" je 'n paar testen dan dat je zit te wachten. Zelf ga ik wel proberen het vol te houden maar denk zelf ook niet dat ik nu zwanger ben bij nader inzien. Bij jou klonk het anders wel heel hoopvol deze maand. Dus snap je wel. Jouw nod was toch 27 januari? Zo stond 't in 't lijstje geloof ik. Ik hoop het zó voor je! Je bent daarin een soort voorbeeld voor me trouwens. Maar eigenlijk zijn alle dames hier op het forum dat.

Eet smakelijk dames. Tot later vanavond hier op 't forum.

Liefs,

Maureen

16. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    Ik heb besloten om die kuur te laten voor wat hij is..als je die bijsluiter leest word je niet vrolijk..Je kunt er ook nog eens een schimmeltje van krijgen..zul je net zien dat ik dan in de prijzen val..nou nee..ik bedank..;)

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @secondlife, hele dikke knuf meid! woorden zijn moeilijk, maar o zo gemeend! heel veel sterkte.

@iris, tja ik zou inderdaad erg oppassen. je weet het nooit, maar ik zou het risico niet lopen. lekker stomen enzo en wat homeopatisch misschien?

@xon, ik als notoire nooit voor mijn nod tester zou zeggen, niet testen...... maar je moet lekker zelf weten meid!

hier alles relaxed. net acupunctuur laten doen, voelde weer erg goed! konijn eet een beetje maar vandaag nog niet uit zijn hok. zolang ik het idee heb dat het ok gaat is het goed, zodra het bergaf gaat is het afgelopen.

18. Mama van zoon

Jan 20, 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kind)
    25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kind)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kidn)
    03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kind)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)
    11-02 Ricmar94 (38, ronde erg veel, 1 kind KID)
    14-02 Sayen (35, ronde 1, 1ste kind)
    18-02 Mama van zoon (36 ronde 3, 2e kind)
    20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kind)

Annemiek1975 (bijna 36, ronde 31, 1ste kind) afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01

zwanger
    dominique 71
    adora
    Secondlife (36 ronde 6, 2e kind)
    mijnimeel

Ik heb mij ook even op het lijstje gezet.
    Ik heb even een vraagje: Vorige maand had mijn cyclus 28 dagen, deze maand 25 dagen. Toen ik 7 jaar geleden zwanger werd van mijn zoon was ik altijd exact om de 28 dagen ongesteld. Hebben jullie nu ook onregelmatige cyclussen? (nu we wat ouder zijn).

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn cyclussen worden steeds iets korter naar mate de jaren verstrijken, kan iemand mijn nod datum er af halen? Helaas gaat het deze maand weer niet lukken ben ik bang waar vind ik binnen 2 dagen een donor

20. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0

whuwahhhhaaa:D moest er wel om lachen

hmmmm je loo al 2 weken mee...vaak krijg je dan toch anti bitica en nu is er wel wat voor zwangere en zwanger wordende maar probeer eerst nog zelf.
    haal een spuit..maak zelf zoutoplossing(1afgestrkentheelepel op 250 ml gekookt lau water) en spuit dit 3 xper dag je neus in of snuif het op...en ja klinkt erg vies en bahhh en is dit wel goed....ja het is vies maar werkt zeker...dan preventief cinuforce tabletten van Avogel....ciunoforce spray en dan moet je verbeteren in dag 4/5 zo niet dan ha maar bellen dan is het te rigoreus

Share This Page