Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon...ik zou niet kunnen w8 als ander svoelt al snormaal en 3 dag voor nod doen en dan 1 dag overtijd als 1e nega is

@mamavzoon...hmmm jammer..nieuwe ronde nieuwe kansen

@annemiek...dus lekker uitgewaaid...ook een beetje utgehuidl en van je af kunenn praten gillen etc...dat lcuht altijd op....nu een pleje lrijgen en cyclus weer op gang helpen misschien kun je ook iest proebre om te regulieren er is zat....

@secondlife+dominique..denk aan jullie en *geeft nogmaals knuf*

@ricmar....wat hebbie al geprobeerd, advertentie plaasten heeft niet iemand een idee hier.....is er niet een forum hier voor zi'ers...vraag daar

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Het doet me echt zo veel goeds om jullie lieve berichtjes hier te lezen. Jullie zijn denk ik enigen die echt begrijpen hoe dit voelt.
    Heb veel gehuild vandaag en heb nog steeds weëachtige buikpijn en vloei nog steeds (als een flinke menstruatie) Heb nog niet echt een vruchtzakje gezien ofzo. Blijf morgen nog lekker thuis. Kan het nog niet opbrengen om naar mijn werk te gaan. Moet even bijkomen.
    We gaan er straks weer helemaal voor maar dit doet nu gewoon even behoorlijk pijn. Je raakt zo snel gewend aan het zwanger zijn.
    Ik moet wel zeggen dat ik er de hele tijd geen goed gevoel over had en dat gevoel klopte dus achteraf. Mijn man en ik hebben vanochtend samen even een flink potje zitten janken op de trap. Gelukkig was ons dochtertje bij opa en oma vandaag zodat we dit rustig kunnen verwerken. Het zal nog wel even duren en denk niet dat je zoiets ooit vergeet. Als ik deze zomer een vlindertje zie fladderen zal ik vast nog wel even denken, daar gaat ons vlindertje.

Ik kan nu even niet op iedereen reageren, maar dat begrijpen jullie vast wel.

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs,
    S.

@Xon, spannend meid! Ik zou ook nog even wachten testen als je dat nog volhoudt. Ik denk aan je hoor!

3. Pluisje2

Pluisje2 Lid

17 dec 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik me ook even aanmelden bij de 35 plussers.
    Eigelijk hoor ik al bij de 40 plussers.
    Ik ben 43 jaar, (binnenkort 44):(
    Toen ik net 40 was werden we verblijd met een zoon. Nu zijn we al haast 3 jaar bezig voor een brusje maar helaas nog niks.
    Een jaar geleden ben ik met de borstvoeding gestopt omdat ik dacht dat dat het probleem was. Al die tijd dat ik borstvoeding heb gegeven ben ik niet 1 keer overtijd geweest.
    Afgelopen september zwanger, helaas na 4 weken en 5 dagen ging het al mis. Oktober was ik weer zwanger. Er gingen weken voorbij en we hadden er het volste vertrouwen in.
    Vlak voor de kerst naar gyn voor echo, ik was 10 weken, helaas was het een levenloos vruchtje van 7 weken. Dus direct na de kerst gecurriteerd. En wat doen we nu. De klok die tikt maar door, ik heb regelmatig grenzen gesteld van tot die leeftijd gaan we door met proberen, maar die grenzen worden iedere keer verlegt.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik denk dat ik alle sites waar je een bericht op kan plaatsen wel al heb geprobeerd

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh lieve S. wat naar nou toch!!!
    Natuurlijk snappen wij dat je niet op iedereen kan reageren!
    Huil en rust even lekker uit!
    (zal ik je van het lijstej afhalen? misschien vind je dat voor jezelf te pijnlijk om te doen? eerlijk zeggen, ik wil je natuurlijk niet nog meer pijn doen!)

Dominique ik hoop dat je even iets korts van je wil laten horen!
    Jij bent vast ook nog heel verdrietig.
    Sterkte meis!

Ik heb vanavond toch wel een zwaar gevoel in mijn buik en ook lage rugpijn.
    Morgenochtend eerst nog maar even temperatuur afwachten, en dan beslissen of ik ga testen of niet.

San, jij inmiddels nog een inseminatie gedaan???

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    welkom pluisje en ik dnek dat een aantla hier wel mee kunnen praten ove rgrenzen verleggen....hoop dat cyclus weer snel op ganag komt en dit jaar een goe djaar zal worden.

in die tussentijd klets gezellig mee...heel divers heir van lle makrten thuis en super leerzaam ook nog..

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

ik hoop echt dat je volgende maand wel kan zeggen yes het isgelukt...succes

8. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon, zou je dat voor me willen doen? Lief, dank je. Ik ga naar bed. Wat een dag. Zit gewoon alweer te janken. Hoop dat het morgen weer wat beter met me gaat.

Jullie zijn kanjers! Zet 'em op meiden. Ook wij gaan er straks weer voor hoor, maar nu even niet...:(
    Eerst maar hopen dat alles er op de natuurlijke wijze uit gaat.

Slaap lekker meiden.

x

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kind)
    25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kind)

27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)
    29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kidn)
    03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kind)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)
    11-02 Ricmar94 (38, ronde erg veel, 1 kind KID)
    14-02 Sayen (35, ronde 1, 1ste kind)
    18-02 Mama van zoon (36 ronde 3, 2e kind)
    20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kind)

Annemiek1975 (bijna 36, ronde 31, 1ste kind) afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01

zwanger
    dominique 71
    adora
    mijnimeel

Hier helaas dus weer een nieuwe update van het lijstje.
    Sillysa zou jij even willen bedenken wat jij met je datum wil?
    Het staat nu zo raar bovenaan de lijst.
    Nou dames nu maar hopen dat het rode lijstje snel weer wat langer wordt.
    Guapetona, hoe is het? Definities ongesteld geworden?
    Laat ajb even iets van je horen!

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi meiden,

@ secondlife, wat onwijs Ka Uu Teeeee..... Ik leef met je mee.... een beetje letterlijk zelfs. Heel veel sterkte met het verdriet, fijn dat je het met je man kan delen.

Mijn man en ik hebben vanavond ook een potje zitten janken samen aan de keukentafel, hij had er dit keer ook zo'n goede hoop op!

Lieve, Impie, annemiek, Xon, Sneeuwmees, Almika en wie er allemaal nog meer gereageerd heeft op mijn berichtjes, BEDANKT!

De rode duivels zetten nog niet echt door, maar ze laten zich afentoe in een druppeltje zien, en alle "zwangerschapssymptomen" die ik ervaarde zijn weggevallen. Alleen maar ongi-gevoel nu, en weer zin in chocola en koffie. Eerlijk gezegd weet ik nu niet zo goed wat ik als eerste dag van mijn nieuwe cyclus moet nemen, maar ik denk dat ik voor gister ga, beter te vroeg dan te laat niet waar? Ik ga zo mijn banner aanpassen...

@ Xon jij ook sterkte met de laatste dagen voor je NOD!
    PS zou je mij ook van het lijstje willen halen?

Sorry, dat ik nog even niet in staat ben om op al het geschrevene hier te reageren....

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    13-01 sillysa (37 ronde 5 4e kind)
    27-01 Xon ( 37, ronde 6, 1e kind)

29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)
    31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kidn)
    03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kind)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)
    11-02 Ricmar94 (38, ronde erg veel, 1 kind KID)
    14-02 Sayen (35, ronde 1, 1ste kind)
    18-02 Mama van zoon (36 ronde 3, 2e kind)
    20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kind)

Annemiek1975 (bijna 36, ronde 31, 1ste kind) afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01

zwanger
    dominique 71
    adora
    mijnimeel

Guapetona, ik heb je eraf gehaald, toch klinkt het mij nog niet geheel overtuigend dat het voor jou helemaal over en uit is!
    Een druppeltje is maar een druppeltje!
    En de eerste dag van je cyclus is de eerste heftige dag van je menstruatie (dus wanneer het echt doorzet).
    Dus druppeltjeswerk telt niet :)!
    Nou ja, meis in ieder geval sterkte als het wel echt doorzet.

DAMES, het wordt echt tijd voor GOED nieuws!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: fijn dat we even wat van je gehoord hebben. Logisch dat jij en je man heel verdrietig zijn. Het is ook niet niks. Af en toe een potje janken, lucht weer eventjes op. Weet dat we allemaal aan je denken. En als je het weer aan kan of als jullie er weer helemaal klaar voor zijn, dan meld je je maar. In de tussentijd blijven we met zijn allen aan jullie denken.
    @Xon: knap van je dat je de KV voorbij gereden bent zonder wat te kopen. Ik had ze vorige maand in huis gehaald en wilde hoe dan ook even testen, ondanks dat ik eigenlijk het idee had dat ik ongi ging worden. Ik zei nog tegen mijn man, laat me nou even genieten van die paar minuten in spanning zitten. Dat mocht gelukkig. Volgende dag alsnog ongi.
    Als jij je er goed bij voelt om te testen (en het aankunt wat de uitslag ook zal zijn), dan moet je het doen. Als ik me een beetje emo en labiel voel, is dat voor mij bijv. niet verstandig om te gaan testen. Ben benieuwd meis!
    @Almika en Impie: nog druk in de klusfase? Almika heb je je man nu wel van het beeldscherm los kunnen rukken?
    @Pluisje: welkom. Je had het over grenzen verleggen. Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik had vroeger ook nooit geloofd dat ik als 39-jarige nog zou proberen zwanger te worden. Had zelfs een paar jaar geleden gezegd dat ik voor mijn 40ste zeker een kindje wilde hebben, want daarna hoorde het toch eigenlijk niet meer. Nou, hoe het ook mag lopen, maar mocht ik zwanger worden, dan ben ik de 40 ook al gepasseerd. Zo zie je maar, als je er midden in zit, ga je volgens mij makkelijker steeds verder. Dus als je je er zelf goed genoeg bij voelt, waarom niet?
    @Iris: wat een verhaal. Ook ik woon in een dorp en heb af en toe ook het idee dat onze assistentes een stel pitbuls zijn die de artsen moeten bewaken. Je moet soms zo op je strepen staan om alsjeblieft bij de dokter te mogen komen. Vaak gaan ook zij tips en adviezen geven. Als je daar geen genoegen mee neemt, moet je echt achter uit je strot lullen om een afspraak te kunnen maken. Heel irritant!
    Mijn buik voelt nog steeds wat rommelig aan. Mijn darmen doen raar. Normaal is mijn stoelgang nooit optimaal. De laatste dagen gaat het wat beter. Normaal gaat dat alleen beter als ik ongesteld ben of zwanger. Ja, dan kunnen jullie je wel voorstellen wat ik me weer in mijn kop zit te halen. Nog 8 dagen wachten, dan weet ik meer. Ik hoef niet naar het KV, want ik ben goed voorbereid. Ik heb 2 testen van het KV en nog eentje van de Etos in huis, dus ik heb denk ik niet zoveel zelfbeheersing als Xon..hihihi..

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guapetona: ik sluit me ook bij Xon aan dat als je af en toe en druppeltje verlies dat niet hoeft te betekenen dat het over en uit is. Had je al een test gedaan? Ik zou het echt nog even afwachten. Als ik wel eens lees dat vrouwen soms behoorlijk wat bloedverlies hebben en toch gewoon zwanger bleken te zijn. Dus de hoop nog niet opgeven, meis!

14. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Nou eerlijk gezegd, hoop ik dat niet, want ik zit mijn verdriet lekker weg te tikken met een glas rode wijn!!!

Nee ff serieus, ik heb 2 x getest, gister en vrijdag, allebei OMOwit.

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Almika, eerdere keren was mijn cyclus na 1 ronde weer normaal. Daar ga ik nu dus ook van uit, dus ik wacht gewoon af. Na een curettage schijnt het meestal ca 6 weken te duren voor je eerste ongi er weer is. En het advies is om die eerste ronde ook niet zwanger te raken aangezien de kans op een mk groter is omdat ze bij een curettage een laagje van het baarmoederslijm weghalen en dat heeft een cyclus de tijd nodig om weer te herstellen. Dus ik slik nu nog even niks om de cyclus op gang te krijgen, eerst eens kijken of mijn lichaam doet wat hij moet doen.

Secondlife, dit heeft inderdaad tijd nodig, en die moet je ook nemen. En inderdaad, morgen lekker thuis blijven. Hou je vloeien even in de gaten, en als je het niet vertrouwd toch even een echo laten maken of het inderdaad is misgegaan en of alles weg is. Nogmaals een hele dikke knuf!!!

Pluisje2, welkom hier!

Guapetona, balen meis, kan me voorstellen dat je er flink van baald!

16. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maureen:40 is the new 30 dusseh...;)", hier sluit ik mij helemaal bij aan!
    @Almika: mijn tante is op haar 46e bevallen van een tweeling, ze dacht dat ze in de overgang was..... en haar oudste dochter was op dat moment ook zwanger van haar eerste! en een kennis van mij is ook op haar 46e bevallen van een gezonde dochter!
    @Waxientje: over een paar daagjes nog eens testen......
    @Barbeestenboel: succes met testen hoor over een paar dagen!
    @Xon: ik zou ook willen testen maar beter is toch om ff te wachten denk ik!
    @Iris2: te gek voor woorden! ik zou er gewoon op staan om de huisarts te zien!en als je echt klachten blijft houden, misschien iets doen met stomen ofzo?
    mamavanzoon: jij ook succes met volgende ronde...
    justme66: suc6 met je konijn!
    ricmar94: is je adv. voor de donor al online?
    secondlife: hou je haaks he? goed idee om ff thuis te blijven
    pluisje2: welkom, wat een verhaal weer , maar alles is nog mogelijk.....
    guatepona:jij ook sterkte!

wij klussen lekker verder! geen idee hoe mijn cyclus is, heb hem ook op 33 dagen staan maar kan ook eerder zijn, ik ga volgende week maar eens wat ovutesten doen om te kijken hoe of wat! ga zometeen lekker met mijn dochter naar het park! ff lekker van het zonnetje genieten!iedereen fijne dag vandaag!

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Niala vooral die laatste zinnen:

ga zometeen lekker met mijn dochter naar het park! ff lekker van het zonnetje genieten!iedereen fijne dag vandaag!

En dát terwijl het hier nog donker, koud is en het keihard regent!!!! Hahahaha
    Ik ben jaloers!!!!!

Vanochtend nog steeds niets, wel weer erg zwaar hoofd(tegen hoofdpijn aan)!
    Het lijkt ook wel of de symptomen aan het einde van de dag meer/erger zijn dan 's ochtends.
    's Avonds denk ik stiekem wel eens, zou het??????
    En 's ochtends heb ik nauwelijks meer pijn in mijn borsten en is dat keelgevoel ook weer weg, en denk ik 'neuh, het is niet zo!'.

Please wait...........

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    op de meeste site staat hij al online alleen op verlangen naar een kind staat hij nog niet mar ik heb hem natuurlijk wel al aan gemaakt.
    Echter de webmaster moet hem online zetten
    dus we wachten af

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Even snel een klein berichtje vanuit de ziekenboeg.
    Ik ben zondag ziek geworden en gisteren zijn we er achter gekomen dat mijn zoon van 4 een longontsteking heeft. Even geen puf nu om alles bij te lezen. Mijn ei heb ik deze maand niet gevoeld...ga er vanuit dat hij geweest is en uitgaande van mijn langste cyclus zou ik rond 5-02 mijn NOD hebben.

Lees net, via bovenstaande berichtjes dat het mis is gegaan bij secondlife...meid wat erg. Heel veel sterkte met het verlies. Dikke knuffels voor jou.

Hopelijk tot snel in een wat betere staat

Femme

20. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ben alweer terug , het was weer lekker! over 3 weken vliegen we naar de sneeuw! dus hoe gek het ook klinkt: ik mis de kou! en, jouw symptomen....... we houden onze fingers crossed he?:)

Deel Deze Pagina