Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    Ha Ha..dat stukje over de zon viel mij ook meteen op! Ik dacht er meteen aan hoe lekker dat zou zijn, de zon op je hoofd!
    Iedereen bedankt voor de tips.Het gaat gelukkig al wat beter;ik kan nu weer uit m'n ogen kijken. Ben idd aan het stomen en neussprayen en dat werkt gelukkig. Heb me wel even ziek gemeld om uit te zieken. Vorige week heb ik puur op paracetamol gedraaid, maar dat werkt dus ook niet.
    M'n vriend was ook ziek en dat terwijl we heftig hadden moeten klussen!Maar ja, het is 1x gelukt dus als het raak is noemen we hem thermo:D..met andere woorden, het zal wel niets worden deze maand.

2. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Secondlife en guapetona: sterkte... Bekijk bijlage 124452

Welkom pluisje! Ik kan me voorstellen dat je de grens steeds verlegd als je zo graag nog een kindje wilt. Hopelijk wordt dit jullie jaar!

Aparte doktersassistentes hebben jullie :(
    Ik heb nog nooit hoeven vragen of ik de dokter mocht spreken, als ik een afspraak maar is dat altijd bij de dokter zelf, wordt ook niet moeilijk over gedaan. En assistentes die recepen uitschrijven ben ik ook nog niet tegen gekomen.

Sneeuwmees: Spannende dagen voor jou dus. Hopelijk binnenkort goed nieuws!

Niala: Zonnetje? Klinkt goed!
    Hier alleen maar regen vandaag :x

Xon: Ik blijf met je mee hopen!

la femme: Beterschap voor jou en je zoontje!

Iris: Fijn dat het weer wat beter met je gaat. En toch nog klussen als je allebei ziek bent, knap hoor. Wie weet wordt het echt een thermotje :D

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi xon had het allang veranderd maar het verkeerde lijstje is ergens gekopieerd en daarom klopte hij niet meer, heb m weer goed gezet.
    En hoop voor jou dat het wel raak is!! Bij mij helaas nog niet had gewoon een erg korte ongi. van 1 dag, dus weer aan de klus geweest en nu afwachten!!

Liefs sillysa

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Niala: ook ik benijd je. Toen ik jouw berichtje las over wandelen in het zonnetje, gutste de regen hier tegen het raam en was het behoorlijk donker. Maar kan me voorstellen dat als het iedere dag hetzelfde weer is, dat je wel eens verlangt naar boerenkool met worst en wat wisselvalliger weer.
    @Xon: help je hopen dat ook vandaag HET wegblijft. Ga je morgen testen? Ben wel erg nieuwsgierig, hoor!
    @LaFemme: balen dat je net ziek was net tijdens je ei. Ik had dat 2 maanden geleden ook. De dagen af zitten te tellen tot ik mijn ei had en toen ineens griepsverschijnselen krijgen. Balen. We hebben wel geklust (omdat ik het mezelf niet zou vergeven het niet te doen), maar vraag niet hoe. Zou wel een giller zijn als het bij jullie wel lukt. Leuke verhalen om later aan de kleine spruit te vertellen, hoe hij/zij verwekt is terwijl de ouders op apegapen lagen.
    @Annemiek: hopelijk komt je cyclus snel weer op gang. Dan kun je deze hele vervelende bladzijde snel weer omslaan.
    @Sayen: idd weer spannend dat wachten. Het kan zo alle kanten op gaan, maar ja, nu ga je natuurlijk nog hopen op een positieve test volgende week. Het zal wel niet, want meestal als ik veel dingetjes voel, heeft mijn lichaam me weer voor de gek gehouoden en wordt ik gewoon weer ongi. Maar goed, zo lang ik nog op de wachtbank zit, kan ik het niet helpen dat ik af en toe stilletjes toch hoop op een wonder...

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi Dames,

Nou weer heel wat gelezen hier, kan het helaas niet allemaal onthouden zodat ik iedereen persoonlijkkan aanspreken. maar ben wel op de hoogte.

Secondlife ik vind het echt heel erg om te lezen wat je nu door moet maken, leef enorm met je mee, moest zelfs een traantje wegpinken hier. Ik hoop dat je er straks weer met volle moed tegenaan kunt gaan en dit een plekje kunt geven. Dikke knuffel.

Xon pfff erg he dat wachten?? Ga je wachten of ga je toch al proberen te testen?? Zoals je ziet zijn ook wij erg benieuwd hahaha. Het word je gegunt meid!!

En verder pluis welkom hier in deze room, klets lekker mee en hoop dat alles gauw weer opgang komt.

Verder wie klust veel succes!! En wie wachtende is..... ik draai mijn duimen eraf hier.

Lieve groet aan iedereen, sillysa

6. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,
    wat is er toch weer veel gebeurd......
    la fermme beterschap in de ziekenboeg!
    xon houw vol nog even en je mag testen!!
    guatepona en secondlife heel veel sterkte!!!
    ik heb een kleine dillenma, nu heb ik gisteren ochtend ZI gedaan en net heb ik getest en mijn ei komt er aan.......
    moet ik nu nog een keer ZI dat zou betekenen vanavond maar omdat de donor nogal ver weg woont en hij gisteren al gedoneert heeft en ze zeggen om de dag......
    het zaad leeft zon 48 uur.....maar ja is dat genoeg.....
    man on man .....wat denken jullie??
    fijne dag allemaal8)

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    san ik zou er echt nog een keer voor gaan

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, ik hoef niet meer naar het kruidvat!!!
    Het zware hoofd is overgegaan in echte hoofdpijn en net zag ik bij het naar de wc gaan dat ik heel licht wat bruinverlies had.
    Elke maand als dat komt hoop ik dat het niets betekent, dat het innesteling is, of 'zoals vele dokters schijnen te zeggen' niets betekent, maar voor mij is het einde verhaal, I know!
    Balen, balen en nog eens héél hard balen!!!!!
    Het komt weer zo hard aan!
    Pff en dan heb ik ook nog eens tot vanavond laat vergadering, hoe ga ik dat vol houden.
    Guapetona nu wil ik ook wel (zonder al die kinderen hier) in een heel stil hoekje huilen!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon dikke knuffel en kruip even onder een hunnebed en kom terug als de zon weer schijnt, goh ik had het zo gehoopt.....

10. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Hallo dames, mag ik me hier even voorstellen?
    Ook ik ben een iets oudere meid met een zwangerschapswens.
    Ik ben 43 en heb al 2 grote kinderen uit een eerder huwelijk. In 2009 getrouwd met mijn grote liefde en we hopen dat we samen ook nog een kindje mogen krijgen. We zijn bezig vanaf mei 2010.
    In november heb ik een miskraam gehad met 8 weken. Dit was best moeilijk, maar nu gaan we er weer voor. Ben aan het temperaturen om goed te weten wanneer de eisprong is, gelukkig heb ik die nog iedere maand....
    Allemaal veel succes met zwanger worden!!
    Liefs Sasje.

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hè verdorie Xon. Vanavond na je vergadering (ook balen) weet je 't misschien zeker. Kan het nog? Had het zo gehoopt voor je joh. Power!

Pluisje en Sasje, welkom. Ook jullie heel veel geluk gewenst.

Fijne (werk)dag dames,

Maureen

12. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Pff, ik baal als een stekker.
    Ben misselijk, voel mijn buik en heb last van mijn rug. Ik baal omdat ik zoals gewoonlijk hoop heb en waarschijnlijk neemt mijn lijf me weer in de maling. Ik kan het zo gek niet bedenken of ik heb de sympthomen wel gehad voor mijn ongi.
    Word zo moe van de onzekerheid.
    Heb zo'n bewondering voor mensen die al heel lang bezig zijn en/of in de MMM zitten.
    Voel me chagerijnig.
    Dit weekend heb ik het gelukkig druk, hopelijk leid het me af van testen. Zondag zou voor mij de beste dag zijn om te testen maar dan ga ik met 1 van mijn katten naar een show in Utrecht en moet al om 6 uur op en om uiterlijk 7 uur in de auto zitten, dus heb ik het dan te druk om te testen.
    Maarja, misschien komt mijn ongi al eerder en ben ik van mijn zenuwen af...
    bar

13. barbeestenboel

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Zit zo in mijn eigen emo bui dat ik vergeet om je sterkte te wensen Xon!
    Balen dat het misschien toch weer mislukt is...
    bar

14. barbeestenboel

20 mei 2007
    381
    0
    0
    O en alle nieuwkomers: Welkom!

(Mijn hersens doen het ook al niet, zeg net tegen mijn dochter dat we de hond naar de dierentuin gaan brengen. Pas toen ze mij herhaalde dacht ik, wat zeg ik nu? Ik bedoelde dierenarts...dat slecht geconcentreerd zijn is hetgene wat me hoop geeft op een zwangerschap, want dat heb ik dan mega erg)
    bar

15. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Xon: Wat jammer! Ik had zo voor je gehoopt dat het raak was...

Welkom Sasje!

Barbeestenboel: Hopelijk neemt je lijf je dit keer niet in de maling.

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

whuwhahhhahahaaa:D wie weet zegt het wat..nog even geduld dan mag je testen

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon....toch blijft het nog een soort van onzeker want echt er zijn zoveel die bloeding krijgen rond nod..... maar huilen mag best lucht zo wie zo op..*geeft knuf*

en weet niet meer wie het precies vroeg maar heb mijn niet meer vande tv weg gekregen, toen we einlijk in bed uitgeput lagen heb ik hem letterlijk besprongen...dat pakte goed uit want ochtend erop er zelfs nog voor wakker gemaakt...dusz al met la best goed geklust...gisteravond laat pas ei gevoeld dus heb nog hoop op vandaag een keer....gelukkgig beleef je ook wel plezier aan dat vele klussuh:D

@iris en al zoutoplossing gemaakt...werkt beter als de neusspray..zker met dat snot van je, is goed om dat dag of 3 te doen

ga snel verder werku

laterz

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    IK BAAL EN BEN DAARDOOR ZÓÓÓ CHAGERIJNIG, IK HEB KNALLENDE HOOFDPIJN en ik heb zo een zin om vreselijk hard te huilen!!!!

Ik weet wel Almika dat dat altijd gezegd wordt, ik heb het gisteravond zelf nog tegen Guapetona gezegd, een paar drupjes bloed zegt nog eigenlijk niets!
    Maar ik weet gewoon wanneer ik die spinnenpoten krijg (daar vind ik die bruine draadjes op lijken die voorafgaande aan mijn menstruatie zijn) het gewoon klaar is!
    Het kan dan nog wel 4 a 5 dagen duren voordat het doorzet.
    Met 9 a 10 dagen na mijn ovulatie heeft mijn 'bevruchte' eitje dan toch ook geen kans om zich in te nestelen.
    IK BEN BOOS EN TELEURGESTELD!

19. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Het gaat alweer iets beter gelukkig. Af en toe vliegt het me wel ineens aan dan bedenk ik me wat ik had. Zo KUT! Sorry hoor, heb er even geen ander woord voor. :( Nu hou ik me maar vast aan wat ik al wel heb. Een lieve man en een prachtig lief vrolijk dochtertje. We gaan er straks weer helemaal voor.

@Guapetona, wat balen meis. Je wordt er toch moedeloos van soms hè. :( Kan me voorstellen dat je even een potje hebt zitten janken. Soms moet dat ook gewoon even, al het negatieve eruit janken. Lucht soms enorm op. Sterkte meid. Maar inderdaad, de 1e dag van je menstruatie is de dag dat het echt doorbreekt. Dus echt meer dan 1 druppeltje bloed. Ik denk aan je.

@Sneeuwmees, bedankt voor je steun. Het is heel geek maar ook zo fijn om hier een achterban te hebben. Ook al zijn jullie allemaal vreemden eigenlijk. Toch deel je iets heel intiems. Heel bijzonder vind ik dat. Succes met wachten en ik ga voor je duimen.

@Annemiek, dank je. Helaas ben jij een ervaringsdeskundige. Ik vloei nog wel vandaag maar als bij een gewone menstruatie. Verder nog wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Als het goed is belt de VK vandaag nog en krijg ik volgende week nog een echo om te kijken of alles goed is.

@Niala, succes met klussen! Ovutesten zijn inderdaad erg handig. En oh wat heerlijk zeg dat warme weer. Ik ben ook jaloers!

@La Femme, beterschap daar! En dank je voor je lieve berichtje. Is zo lief allemaal.

@Iris, wat ben je ook een grapjas hè. Hoop dat je snel weer fit bent meid. En ik ga voor je duimen dat die ene keer genoeg was.

@Sillysa, dank je wel voor je berichtje. Ik schiet ieder keer weer vol als ik ze lees. Wat zijn jullie toch lief.

@Pluis, welkom! Sorry, heb je verhaal nog niet gelezen maar rol er vanzelf wel in.

@San40, je zou vanavond nog een keer kunnen ZI-en. Wij klussen ook niet om de dag hoor. Gewoon elke avond als mijn ei eraan komt en ook nog een keer als mijn ovutestjes weer negatief zijn. Het leeft inderdaad 48 uur. Hoop dat je donor kan. Succes!

@Lieve Xon, aaah nee hè, wat een K**nieuws! Ik had het zo gehoopt voor je meid. Maar een beetje bruinverlies hoeft nog niks te betekenen. Ik had dat ook maar was toch zwanger, ook al ging het dan wel mis. Maar net als ik, ken jij je lichaam het beste en voel jij het het beste. Dikke knuffel meis. Ik denk aan je. We gaan er straks weer voor hoor.

@Sasje, welkom en succes!

@Bar, sterkte met wachten meid. Ja wat kan je lichaam je in de maling nemen zeg. Maar geef de moed niet op hoor. Je weet maar nooit. Ik ga voor je duimen.

@Almika, wat kun jij het ook lekker zeggen hè. Geweldig. Je tovert een lach op mijn gezicht.

@Dominique, hoe is het met jou? Ik maak me een beetje zorgen. Hoop dat het beter met je gaat. Ik denk aan je meid.

Bellen er net 2 collega's van mij op (mijn baas en mijn direkte collega) zit ik hier weer te janken. Mijn tranen zijn nog steeds niet op. Zo lief van ze dat ze even bellen. Maar ik schiet er meteen weer helemaal vol van. Mijn baas is echt een schat hoor, hij leeft echt met me mee. Geen idee hoe ik dat straks moet doen als ik weer aan het werk ga. Zie ik zo tegen op. Wil ook niet dat iedereen het weet maar het lijkt me zo moeilijk om iedereen weer onder ogen te komen. Heeft iemand nog tips hoe ik dat moet aanpakken?
    Ik blijf voorlopig nog even lekker thuis. Ben morgen en overmorgen gelukkig lekker vrij. Ik zie het vrijdag wel weer.

Nou ik ga even een bakkie thee zetten denk ik. Zo hé, wat een verhaal heb ik weer geschreven.

Liefs,
    S.

20. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och lieve Xon toch, ik kan het me zo goed voorstellen meid. Wat een shitzooi! :x:( Kun je niet onder die vergadering uit vanavond?
    Een hele dikke knuffel van hier meid. Sterk zijn en vanavond uithuilen dan maar.

x

Deel Deze Pagina