Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Secondlife neem de tijd en kom even bij en dan zie je vrijdag of volgende week wel weer..

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat ontzettend klote! Kan me voorstellen dat je even lekker wil janken. Kun je niet onder de vergadering uit, als je zegt dat enorme hoofdpijn hebt. Dat heb je toch ook, dus dat is niet gelogen. Als je vandaag zo'n lange dag hebt met vergadering, dan hebben ze toch niet veel aan je, omdat je gedachten er toch niet bij zijn. Zou me dus gewoon afmelden en lekker een potje gaan zitten janken, meid. Heb ik ook altijd als je er een maand naartoe geleefd en gewerkt hebt en je dan ineens die teleurstelling. Daar moet je gewoon even aan toegeven en even je traantjes laten vloeien.
    @Secondlife: wat fijn dat je collega's zo lief voor je zijn. Dat moet je goed doen. En de eerste dag weer aan het werk, zal de drempel best even hoog zijn, maar het geeft toch niet als je dan ook even een traantje zou laten. Helemaal niet gek, hoor. Ik vraag me ook wel eens af, hoeveel water een mens wel niet in zijn lijf heeft. Het moet toch een keer op zijn, bedenk ik me dan na een flinke jank-bui.
    @San40: ik zou je donor ook nog even lief aankijken. Wij klussen om de dag tot ik een positieve ovu-test heb en dan 3 dagen achter elkaar. Had ik ergens hier op het forum gelezen, helaas heeft het bij ons nog niet geresulteerd in een zwangerschap. En als je donor niet kan, dan zou de dag erop misschien nog net kunnen. Bij een ovu-test springt het eitje dacht ik binnen 24-48 uur (als ik me niet vergis), dus als hij vandaag niet kan, dan zou ik hem vragen of hij morgen niet een beetje bijtijds op de dag kan komen. Lastig, hè, dat gereken van wanneer wijsheid is om te insemineren/klussen.

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee die vergadering is een MR (medezeggenschap) vergadering.
    En die is vanavond, er zitten maar drie leerkrachten (voor de rest ouders) in en het gaat om nogal belangrijke beslissingen.
    Dus ik kan er gewoon niet onderuit.

Ik blijf ook nog op school, dus een stil hoekje om te huilen zonder dat er andere leerkrachten kunnen binnenlopen zit er niet in!
    Maar even ophouden tot ik vanavond rond 23.00 u. eindelijk thuis ben!

4. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte Xon! *geeft knuffel*

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey ik breek even voor je in hoor! verdomme nog steeds niet...
    Succes!!!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: dan is het idd balen dat je nog een lange zit voor de boeg hebt. Misschien dan nog een geluk bij een ongeluk dat je dan misschien afleiding hebt en er even niet aan hoeft te denken. Is het inmiddels al 'echt' doorgekomen? Misschien dat er toch nog hoop is als het hierbij blijft. Ik denk aan je!

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee, het is nu weer weg!
    Maar dat is dus het vervelende.
    Daarom duurt het soms wel meer dan een week, het komt en gaat weer weg.
    En is het weg, dan krijg je stiekem toch weer beetje hoop, en dan komt het weer terug en dan baal je weer opnieuw! En zo gaat het een paar dagen achter elkaar, totdat uiteindelijk op een ochtend je temp zakt en je gigantisch ongesteld wordt!
    Zo frustrerend!

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja iedereen is weer anders hè. En je kent je eigen lichaam. Maar zou je niet voor de zekerheid toch even testen dan vanavond? Of heb je nu dus geen testje in huis? Het is wel goed om geen valse hoop te hebben en zoals gezegd: je kent je eigen lichaam. Maar toch...

Wens je hoe dan ook veel sterkte. Vind 't heel naar voor je. Wat zijn wij vrouwen toch ook sterk hè. En oja ik hoop dat 't lukt om de vergadering uit te zitten en dat het niet al te langdradig en vervelend is.

Liefs,

Maureen

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee, hihi, dat kruidvat mocht ik gister niet in van jullie!!!
    Haha. Dus heb geen testen.
    Ik zie wel wat ik morgen doe.
    Vergadering begint over 10 minuten die ga ik braaf uitzitten en dan lekker even thuis uithuilen.
    Thanks iedereen voor de lieve woorden.

10. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo.... na alle berichten te hebben gelezen! (5 pagina's, dames doe eens rustig!) heb ik besloten om ontslag te nemen.
    Dan heb ik tijd om op iedereen te reageren..
    @ Secondlife: wat knap hoe je hier al weer reageert. Je komt over als een sterke vrouw.
    @Xon: shit.... wat balen dat je nu 't gevoel hebt dat het over is. Succes vanavond en ik denk aan je.
    Hier zojuist even een ovulatietest. Het streepje wordt donkerder, maar heb morgen vast nog geen eisprong. (zoals de vorige keer). Nou ja, we blijven klussen en ik verwacht 'm eigenlijk pas donderdag of vrijdag.
    Ik ga nog even alles teruglezen, om te kijken of ik niet iemand vergeet.

11. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    8)zo ik zit op de wachtbank!!! de donor kan niet meer......
    mijn temp was gisteren gezakt ei gesprongen??? vandaag weer wat omhoog... maar vandaag pas een smile in mijn test als morgen mijn temp hoog blijjft zat ik en als hij omlaag schiet ben ik ook nog optijd....
    en anders........helaas.
    nu 18 dagen wachten heb ik nezelf opgelegd....
    wie wil er een stukje taart op de wacht bank....om het wachten wat sneller te laten gaan:)

*Xon dikke knuffffff*
    en voor de rest houw moed komt goed
    welkom voor de nieuwelingen en leuk wat 40 plussers.....
    fijne avond allemaal!!!

wi

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @san40: nog even en ik kom bij je zitten! Chocolade taart?

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    doe maar stukje taart, groot stuk eigenlijk dan want zit al met ERG GROTE TEGENZIN op w8bank.

heb gisteravond laat sprong gevoeld en vanochtend zeurde het ook nog, dus ik dacht kom laat ik manlief eens sexy aankijken dat werkte dus niet, dus ben hem besprongen dat werkte ook niet want mijn vent kan dus niet presteren als het MOET...jezuss(sorry)........:x@#@%&*(@*)

by the way....ben pissed en gelukkgi is hij er niet...heb een rose oladiejee...wat niet echt goed is maar ben echt pissed zo kun je toch geen beebjes maken......

genoeg over mij...ga ff terug lezen

doei

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    #974 almika, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    @secondlife @Almika, wat kun jij het ook lekker zeggen hè. Geweldig. Je tovert een lach op mijn gezicht.

ben ook zo grappig..kuch kuch;)

maar vind prettig om te lezendat je toch kan glimlachen en dat jij in ieder geval iets verder kan,een plekje moet nog echt krijgen...maar wij zijn er hier voor je

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @impie je kan beter je vent bespringen als terug lezen.....je speelt gevaarlijk niet te doen8);)

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon...toch weer weg....huil uit lucht lekke rop mrogen langs kruidvat w8 nod nog niks TESTEN..*geeft knuf*

@san zie je maakt weinig uit wel man geen man...ze doen het toch niet als het MOET..pfffffffff :xdus wij gaan aan de taart..wat hebbie in de aanbieding

17. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Almika ik zit te schaterlachen op de bank...
    Ik heb gemaakt chocoladetaart met slagroom, cheescake en pecanpie zegt het maar met een kop warme thee....
    En secondlife wat wil jik ga ik speciaaal voor je maken......lekker als troost.....
    Xon je zit nog op de bank roep maar....

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

ehhhh...wat smaakt beste bij rose:(

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ennu kun je dat eten pecanpie:(:p

20. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijsje lukt me niet om te knippen en plakken en mezelf toe te voegen moet ik alles opnieuw tiepen??

Deel Deze Pagina