@san het staat er bij en de taart was lekker..... meiden heb maar 2 gelaten, kreeg visite die een fles of twee lust maar ik ben gestopt bij 2 glazen...beter voor eggie.... bui ook weer over maar word beetje simpel van die mannen...dus chaggie word ik niet.zo wie zo niet met rose @xon ik heb ook liever een beeb als taart , maar ja zit op w8 bank kun je beter iets nuttigs doen
vervelend toch, het zijn al zo weinig dagen en dan maken ze maar zin......ik zeur toch ook niet als ik niet echt wil...komt dan meestal vanzelf wel maar toch....de ooievaar brengt ze echt niet hoor.... gaat hem hier niet worden dat bespringen..
Heb nog geen ovutesten gebruikt maar mijn cyclus is regelmatig dus heb gewoon de calculator gebruikt. (Lees toch verschillende dingen over die ovulatietesten). het is zo handig om het te doen en zeker voor jouw, xon gebruikt ze ook geloof ik. ik heb 3 dgn 2 testen gebruikt, testjezelf.nu en zwangerenkids.nl(op aanraden van een van de meiden hier) en met zwangerenkids.nl ei gevonden, zoals velen hier op forum die erg te spreken zijn over deze dipsticks. testjezelf gaf licht aan en geen posi dus was zonde geld. ik zou toch proebren meid want je hebt maar 1 dag...
net even getest en ei lijkt er nog niet klaar voor te zijn om te springen test was niet positief, maar zegt niks natuurlijk, want heb andere dagen niet meer getest. Ei lijkt er wel aan te komen en zo voelt het ook. we willen toch kijken of als we een klik hebben of we deze maand nog een poging gaan doen. immers donor gaat er voor rijden en dubbel rijden is zonde.
zou zo super zijn........en eigenlijk moet je ei nu dit keer wat later komen, dan zit wel goed.....wanneer heb je afgesproken....vind helemaal geweldig dat je zo snel donor hebt gevonden.....good luck en houd ons op de hoogte
Hoi hoi, Nog even voor het slapen gaan.... @Xon sterkte meid, ik hoop dat het toch alleen een beetje bruinverlies is geweest en dat je koppijn hebt van een drukke dag of een beetje gestresst bent. Duim voor je!!! Lieve groet sillysa
25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kind) 29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind) 31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind) 31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind) 01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kidn) 03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind) 04-02 sillysa (37, 5e ronde, 4e kind) 05-02 Almika (36, ronde2, 2e kind) 09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind) 11-02 Ricmar94 (38, ronde erg veel, 1 kind KID) 12-02 San40(40,1e ronde, 2e kind) 14-02 Sayen (35, ronde 1, 1ste kind) 18-02 Mama van zoon (36 ronde 3, 2e kind) 20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kind) Annemiek1975 (bijna 36, ronde 31, 1ste kind) afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01 echo dominique 71 zwanger adora mijnimeel
Ik ben een ondankbaar mens. Ik ben nog steeds humeurig alsof ik al ongesteld ben geworden, terwijl dat nog helemaal niet ben. Teleurgesteld van te voren, zo overdreven! En dat terwijl ik niet mag klagen, heb hier een heerlijk meisje lopen. Ik heb mijn wonder al gekregen! Waarom ik nou zo somber ben...nouja zullen wel hormonen zijn. Verdorie,waarom kan ik al die onzekerheid nou niet loslaten en 'gewoon' wachten tot ik over een paar dagen ongi wordt of niet? Wat zijn we toch een complexe wezens. Sorry voor mijn depri bui verhalen. Maarja moet het toch ergens kwijt en jullie begrijpen het wat meer dan mijn vriend. bar
@Ricmar:Wat gaaf!Succes! @Xon: Hoe gaat het deze ochtend? Ik zie dat je jezelf van het lijstje hebt gehaald,dat voorspeld niet veel goeds..veel sterkte vandaag want je hebt waarschijnlijk een baaldag nu.. @Almika: Hier 1x geklust i.v.m.griep zoals ik al eerder schreef, maar gister was mijn mannetje ook nergens voor te porren.Maar wel opmerkingen maken als"het moet er nu toch wel eens van komen",(wat een baby betreft)(ook naar zichzelf toe).Als ik dan zeg dat het volgende week geen zin meer heeft, dan werkt dat ook niet.Onbegrijpelijk. Maar ja, dan krijg ik opmerkingen als:"Dan hoest je ze toch weer eruit", en dan moet ik toch weer lachen..
@ iris..mannen..pffff:x @xon..je hebt jezelf er af gehaald dat betekent dat door gezet heeft...en smap dat je dna moed verliest maar hoo nooit opgeven hé @ bar...heerlijk hé even lekker klagen...gooi het er maar uit.....of nu wel of niet de hormonen zijn...je kan hierlekker tekeer gaan...hoop dat je snel door w8tijd heen loopt....*knuf*
@ricmar: klinkt hoopvol, dat contact met je donor. @allemaal die afhankelijk zijn van een donor. Het is voor mij soms al een "gedoe" en mijn man is hier gewoon. (ook al heeft hij niet altijd zin, omdat het moet.) Jullie moeten nog veel meer regelen. Respect voor jullie. @Xon, zet 'm op vandaag. Ik denk aan je! @ de worteltjestaart verslaafden, sorry, maar het klinkt echt niet aantrekkelijk! Doe mij maar chocolade. (tja, wat een boer niet kent!) Hier gister een licht positieve ovulatietest. Ik ben benieuwd of het streepje vanavond al donkerder is. We wachten af. Gister wel geklust... Maar blijven oefenen.
Tsja..hoe moet je het anders formuleren.. Als het je gelegen komt..als je je geestelijk voorbereid hebt..als het niet vervelend is..nou dan moet het gewoon NU! Maar ik snap Impie wel hoor, moeten klinkt zo (ik zei bijna "lullig"). Maar ja, het is wel zo, een paar dagen later heeft geen zin meer..
ik krijg net weer en pendel binnen.....ik moet zeggen dat ik echt bijzonder vind dat de pendelaars niks van elkaar weten eigenlijk, ook niet wie wie pendelt. ik heb gewoon 3x maart jongen....dusz....als zo is bek ik blij