hallo forum dinnetjes heb wat kiekjes in mijn fotoalbum voor dinnetjes weet niet of ik jullie allemaal als dinnetjes heb dus als je wilt weten wie achter het getik zit......ik ben wel benieuwd naar jullie eigenlijk..duszz wie heeft er kiekjes in staan ga weer snel verder werkuh...
Hi dames, Hoop dat vandaag een goede/betere dag is voor ons allemaal. @Xon: ik hoop dat het toch een beetje gaat met je. Sterkte nogmaals. @ Dominique: hoop dat jij ook duidelijkheid krijgt en dat het (naar omstandigheden) goed gaat met je. @ Secondlife: hoop ook dat het naar omstandigheden goed gaat met jou. @Almika: ja misschien heb je wel gelijk over die ovutesten. Ik zal erover nadenken voor volgende maand dan. Zwangerenkids hebben jullie dus goeie ervaringen mee? En ik heb geen foto's in mn album. Heb ik eigenlijk bijna nooit hoor. Maar ben stiekem natuurlijk ook wel benieuwd naar wie er achter zit. Vergeef me echter dat ik zelf geen foto's plaats (heb ik op geen enkel forum gedaan. Wie weet...als iedereen het wél doet dan is 't raar van me) Laters, Maureen
He meiden, Ik heb me idd van het lijstje afgehaald. Het is nog niet doorgezet, maar zoals ik gisteren al zei, bruin en rood, dat is niet goed, en dat duurt gewoon een aantal dagen. Vandaag al best wel veel bruin verlies, dus het zit er écht écht niet in! Ik baal echt vreselijk, het vervelende is dat het elke keer harder aankomt. Had deze keer met mijn twee mooie eitjes, zo een goede hoop. En waar ik nu gewoon erg van baal, is dat ik vanaf deze ronde (nr. 7) ik aan de Clomid moet. Ik ben een beetje bang wat die hormonen met mijn emotionele stabiliteit gaan doen. Als ik ongesteld ben, ben ik echt een emotioneel naar wrak, boos/chagerijnig/ huilen en me zo ellendig voelen. Ik ben zo bang dat ik dat door de Clomid twee weken lang me zo ga voelen!! Iemand ervaring? Ik ga nu bellen voor mijn progesteron waarde in mijn bloed na mijn eisprong! Ben benieuwd of daar nog iets uit komt. Laat het jullie weten.
@Xon: ik gebruik ook clomid 50. Ik heb er weinig last van. Hooguit wat meer zweten (althans, dat is mijn gevoel). Mijn man valt het niet op. Qua humeur merk ik er ook niets van, maar misschien is mijn dosis te licht daarvoor. @Almika, wie heb jij laten pendelen? Ik heb op 't forum gevraagd, maar niemand reageert. (of nou ja, één reageert).
Hoi dames, Vandaag niet veel te melden hier, ben aan de wacht, net lekker naar de zumba geweest. Heerlijk even alles van je af dansen, even nergens aan denken. Xon, denk aan je, heel veel sterkte meid. En laat de moed niet zakken!! Heel veel liefs aan iedereen sillysa
ik heb gehad wilma26 gimena anais kaartleggen biancamv2 caruli en onze xon maar die moest ik niet meenemen zei ze, maar othoud het zeker wel
Het was niet goed!!!! Mijn progesteronwaarde is té laag! Hij moet 20 zijn en was maar net aan 12! De verpleegkundige had overleg met gyn gehad, en ze dachten dat ze te laat hadden geprikt en dat het alweer gedaald was. Maar aangezien ik bloedverlies had van zondag op maandag en de maandag erna precies al 's ochends vroeg geprikt is, kan het niet te laat zijn geweest. Toen ik dat zei hoord ik haar idd wel even denken. Ook toen ik zei dat ik sinds gisteren alweer bloedverlies had, zei ze idd dat het eitje dan geen tijd heeft om te kunnen nestelen. Maar goed waarschijnlijk is er dus uberhaupt geen eitje geweest aangezien het niet is gesprongen. Voordat ik nu op dag 5 moet beginnen met clomid moet ik eerst maandag voor een uitgangecho!!! Dat is dan nog middenin mijn mesntruatie!!! Bah! Maar het blijkt dat ze dat wel vaker doen, ik zei nog ow wat vervelend voor jullie. Toen zei ze nee hoor, wij hebben alles in huis van handdoeken, tot washandjes tot weggooizakjes voor tampons en maandverband. Iemand van jullie ook wel eens een te laag progesteron gehalte gehad? Ik neem aan dat je daarvoor niet alleen clomid krijgt , maar ook nog andere hormonen om het eitje te laten springen. Pffffffffff. En dan ben ik ook nog zo emo als een konijn. Is vanochtend mijn band lek sta ik ernaast te huilen, muts die ik ben.
He Xon wat zal jij je even ellendig voelen..Het is niet meer dan logisch dat je dan niet zo veel kan hebben (zoals die band). Op zo'n moment kan iedereen denk ik wel even een boksbal gebruiken..Heel veel sterkte (He gat, wat schrijven we dat de laatste tijd vaak, maar het is echt oprecht).
@Almika:Heb even bij je foto's gegeluurd. Leuk!(Ik ben zelf nietzo'n held met de computer eerlijk gezegd)
@Xon: ik denk aan je! En nee, ik gebruik alleen clomid. Het eitje springt bij mij wel.Dat was niet het probleem. Ik menstrueerde onregelmatig. Bij mijn vorige zwangerschap wel clomid + pregnyl spuit. Dat omdat ik toen i.u.i. heb gehad. Ze proberen het nu nog "redelijk"normaal. Ik heb voor mijzelf wel gedacht: dit doe ik nog twee maanden en lukt het niet, dan i.u.i. Moet dan toch weer voor een controle naar gyn en ze wil dan ook een hsg foto om te kijken of mijn eileiders ook goed zijn. Was de vorige keer ook geen probleem, maar dat is standaard voor de i.u.i.
@xon...meid je mag best lekker naast e fiet shuilen als je emo en rotdag hebt........ meiden hebben ale.a. gezegd daar sluitik mij b ij aan en enige wat ik nu doe erbij * geeft dikke knuffel* maar je moet echt weer even uitleggen over progesteron verhaal en clomid wat wat doet en wannneer wat want nu. als je er zijn hebt hoor...kan me voorstellen dat j eneergeploft bent op debank met bak thee en super grote reep chocolade
hahaha lekker gluren...... maar ik wil ook wel bij jullei gluren dusz kom op ....plaats wat kiekjes meiden
Er zit een pizza in de over, mag dat ook i.p.v. chocoladereep? Clomid is normaal gesproken voor vrouwen waar zelfstandig geen eitjes rijpen, dat spul zorgt dus voor een rijp ei. Maar omdat mijn ovulatie zo wisselend is (dag 11 tot dag 18) kun je daar blijkbaar ook Clomid voor gebruiken om het te reguleren, er wordt als het ware gewoon een eitje klaar gerijpt. Dit samen met echo's, omdat er bijv ook overproductie kan zijn en er 20 kunnen rijpen (dan mag je dus niet seksen of insemineren)! De kans op een tweeling is hierbij overigens wel 10% en op een meerling 1%, dus dat houden ze ook bij met die echo's. Maar goed die clomid rijpt dus je eitjes, maar bij mij is er blijkbaar gewoon te weinig progesteron, waardoor zo een rijp eitje niet (of misschien wel te laat (geen idee)) springt. Geen idee of het soms wel lukt en soms niet, of dat het na verloop van tijd verschrompelt, geen idee! Nu willen ze in het ziekenhuis eigenlijk eerst nog een keer een maand kijken of het echt te laag is, of een per ongelukje. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten, dan is natuurlijk de uitslag 'ja mevrouw, we hebben het nog even bekeken, het is echt zo, uw eitjes springen niet vanwege te weinig progesteron' en is er weer een maand weg. Maar goed, ik moet me er misschien aan overgeven,zij lopen toch hun eigen plan. Is het nu wat duidelijker? Mijn band is overigens alweer geplakt, het was mijn achterband, reuze onhandig natuurlijk, dus heb hem lekker naar de fietsenmaker gebracht. Die was zo aardig om hem snel voor me te plakken. En daar was ik weer zo blij mee, hij wenste me nog een hele fijne avond, en toen stonden bijna weer de tranen in mijn ogen om een stomme fiets! Lang leve de hormonen!!!!
Oh ja Almika, wat betreft die foto's, ik vind het echt leuk om te zien wie er achter de namen zit, maar omdat ik voor de klas sta en er misschien ook wel moeders op deze site zitten vind ik het gewoon teveel risico om mijn foto er op te zetten. Ik hoop dat je dat begrijpt. Mijn priveleven blijft mijn priveleven en dat hoeft niet te belanden op het schoolplein
over dat pendelen, ik wacht ook al hele tijd op mijn verzoeken.....volgens mij willen ze gewoon niet voor mij pendelen verder baaldag, moe, emo, brace zit in de weg, gewoon bah! maar konijn is net uit zijn hokje gekomen
@justme: heb ik ook @almika: ik plaats ook geen foto's, zelfde reden als Xon. Hier weer een beetje verwarring! weer een ovulatietest. Streepje nog even donker, of eigenlijk nog niet donker genoeg. Mmm, snap niets van mijn cyclus. Wat heb ik toch een raar lichaam... Springt hier nou nog iets of niets! AAAAAAAH! Stelt natuurlijk niets voor bij andere problemen, maar moest het gewoon even kwijt!
ik snap het en mocht je je bedenken je kan altijd pb sturen, overigens heb ik mijn pics niet openbaar dus alleen dinnetjes kunnen ze zien weer wat geleerd, maar waaorm geven ze dan nu alvast niet samen met de clomid progesteron?
de een is wat sneller als de ander heb vandaag wilma terug gehad na 2,5 week caruli en anais zijn wel snel dusje kan die nog proberen benje ook al zo moe...me too....ga ook maar eens vroeg naar bed