Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé lieve meiden,

Allereerst het fantastische nieuws! Een kloppend hartje bij Dominique! Wat een super super goed nieuws is dat zeg! Wat geweldig voor je meid. Ik ben heel erg blij voor je. En nu gewoon lekker gaan genieten ok?

Dikke zoen,
    S.

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    #1102 Dominique71, 28 jan 2011
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
    Dank dank dank voor jullie hele, hele lieve felicitaties! En wat een leuk kaartje :D.

Ik strooi heel veel hcg'tje rond *strooi strooi*. We maken er een gezellig hcg feestje van! :D

Hey, trouwens, had ik al verteld dat ik vorige week 40 ben geworden en mijn zoontje 4? Jullie snappen wel dat ik nu echt naar de felicitaties zit vissen, he?

Als deze zwangerschap goed loopt zal de baby het vierde lid van het gezin zijn, dus ik denk dat ik een naam moet verzinnen met 4 erin. Kwatro? Mmm, klinkt niet heel leuk. Nog even over nadenken. Ideeen?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: wat GEWELDIG!!!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: wat GEWELDIG!! Zit hier op mijn werk en schiet helemaal vol van jouw goede nieuws. Labiele dweil die ik ben. Ook dat kan helaas twee dingen betekenen. Of zwanger of een ongi wat er aan zit te komen. Weet ik nog niets.
    Meid, vanaf nu lekker genieten! Onze duimen zijn blauwgedraaid, maar gelukkig niet voor niets. Wat ben ik blij voor jullie!!

5. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @sneeuwmees: bij deze ook een virtuele duimmassage voor de verstuiking die je waarschijnlijk hebt opgelopen. :p

6. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé lieve meiden,

Zo ik ga even weer verder...vond het niet om leuk mijn eigen verdriet in hetzelfde berichtje te zetten als mijn blijdschap voor Dominique. Want ik ben echt wel heel blij voor haar hoor.
    Wat opluchting voor haar zeg. Fantastisch!

Hier gaat het wel. Merk wel dat het toch best wel diep zit hoor.
    Iedereen heeft wel mooi theorieën over, het is beter zo en je was gelukkig nog maar 5 weken enzo. Maar ik was verdomme wel ZWANGER hoor! *brok in de keel* Gisteren had ik een mindere dag. Voelde me echt depri en wist even niet waar ik het zoeken moest.
    Gelukkig schijnt vandaag lekker de zon en gaan we straks nog even heerlijk wandelen met ons meisje. Even vitamine Z op snuiven.
    Kreeg vandaag nog een heel lief kaartje van een collega van mij die het wist. Schoot meteen weer vol.
    Ik heb komende woensdag een echo om te kijken of er nog iets zit. Zie er wel tegen op hoor. Ergens heel ver weg hoop je dat er nog iets zit (misschien een helft van een tweeling ofzo, mijn schoonmama is een van een tweeling namelijk), maar ik moet mezelf ook niet gek maken met hoop natuurlijk. Dat weet ik ook wel. Het is gewoon lastig. Ik vond het zo fijn om weer zwanger te zijn. *snik*
    Dus Dominique, ga er van genieten lieve meid! Doe het! Of ik kom je door elkaar schudden hoor!

@Xon, wat ben jij dapper zeg! Echt een supersterke vrouw. Balen van je rode duivels hoor. Gatver! Maar ik vind het zo knap wat je doet. Jij MOET gewoon moeder worden, dat kan niet anders. Ik ga heel hard voor je duimen hoor. Heel kanp dat je aan je collega's hebt verteld, ook al was het wel onder dwang dan. Misschien lucht het wel enorm op. Je hoeft het nu niet meer te verbergen en dat scheelt een hoop stress. Wie weet wat dat met je lichaam doet...positief dan hè.

@Iris, wat een verhaal zeg! Heb je uiteindlijk nog wel in een fris bedje geslapen?

@Ricmar, wat super! Een donor en meteen al een inseminatie. Geweldig hoor! Succes op het wachtbankje.

@Sneeuwmees, haha, labiele dweil. Ik hoop dat het van de HCGtjes komt meid. ;):D Succes met nog even wachten meid.

@Alice, welkom, wat een heftig verhaal zeg. Veel sterkte bij de kaakchirurg. Ik zal aan je denken.

@Sillysa, hmm...hoop dat het toch ook de HCGtjes zijn meid. Succes met wachten...

@Impie, dat wordt een gezellige vrijdagavond! Have fun! :D

@Almika, wat balen zeg dat het niet meer leuk is op je werk. Gelukkig staat het weekend weer voor de deur. Kun je even bijkomen. Fijn weekend!

@Justme, ah nee toch hè. Geen ongi hoor meid. Ik ga voor je duimen. Sterkte met de brace.

@Bar, spannend voor je zeg! Ga je het volhouden tot maandag denk je? *duim duim duim duim duim duim*

@iedereen die ik vergeten ben, sorry...fijn weekend alvast!

Kus,
    S.

7. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dominique, wat heerlijk om je weer zo vrolijk te zien kletsen. En je banner is ook er ook weer. Super hoor meis! Je bent een topper!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Secondlife ik kom je even een DIKKE KNUFFEL geven

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, het is fijn om hier even je hart te kunnen luchten. Ik merk dat een hoop mensen toch denkt, kom op, gauw vergeten en weer opnieuw beginnen. Maar ik heb even weer mogen ruiken aan een zwangerschap en toen was het er niet meer. Dat is zo hard. Da's toch net als een kind een snoepje geven en net als hij hem in z'n mond doet weer afpakken. Niet leuk. :x:(

Maar spannend voor je zeg! Zit je zo maar ineens op het wachtbankje. Geweldig hoor.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja kan het zelf ook nog amper geloven, en zo lief donor heeft steeds gevraagd om update ivm eventuele 2 de inseminatie maar ik voel aan lijf dat ei is geweest, zie het alleen nog niet op tempcurve, maar hopelijk morgen

toeval of niet curve lijkt erg op die van jan 2009 en toen waren de maan standen net zo...

11. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Dominique!!!Wat super!!!
    Ik hoop dat je ervan kan genieten meid!
    Goh wat een wonder weer....

Sneeuwmees wat duurt dat wachten toch lang hè?!
    Ik hoop dat ik het vol kan houden tot maandag. Ben zo bang voor de teleurstelling van een witte test als ik het al morgen doe terwijl er een ongi zit aan te komen. Als ik maandag niet ongi ben is de kans groter dat ik zwanger ben, dus op een positive test. Maar ik word gek van de onzekerheid. Wanneer ga jij testen?
    bar

12. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Secondlife: dikke knuffel. Het helpt niet om te horen dat het "zo heeft moeten zijn", dat weet ik. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het slijt. Het verdriet slijt gewoon. Over een tijdje zie je de zon weer schijnen en kan je je misschien weer een beetje verheugen op andere dingen, of op een volgende zwangerschap. Na een tijdje wordt het verdriet minder. Huil maar lekker uit en knuffel super-veel met je kleintje. Ga even lekker naast haar zitten als ze slaapt en krul je op naast je partner. Jullie zijn een mooi gezin en waarom zou er niet nog eentje bij komen? Je lichaam kan het. Het gaat gewoon gebeuren. Ik duim in ieder geval voor je en stuur je heel veel goede gedachten.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: kan me goed voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit. Net wat jij zegt, je bent toch even zwanger geweest en dan is het ineens weg. Val je van die roze wolk. Je moet alles gewoon in je eigen tempo bepalen en er weer voor gaan als jullie er geestelijk en lichamelijk weer helemaal klaar voor zijn.
    @Barbeestenboel: mijn NOD is dinsdag. Dus ik denk dat ik dan ga testen. Als er niets roods roet in het eten gooit. Mijn man moet maandagavond nachtdienst draaien en ik wel wel graag met zijn tweetjes testen. Komt ook omdat ik het testen altijd wel leuk vind, maar het aflezen van de test niet. Meestal laat ik mijn man voorop lopen of kijken..hihihi.. Dus dinsdag (als ik niet ongi ben) wil ik testen, maar nu komt er een verzekeringsagent langs om half 9 die avond. Voor die tijd testen wordt lastig. Ik ben altijd zo'n labiele dweil die van teleurstelling altijd wel even een traantje weg moet pinken. En als de test wel positief is, waarschijnlijk ook moet janken. Dus niet ideaal om met rode oogjes zo'n man te ontvangen. Maar ik weet niet wat ik ervan moet denken. Denk het zelf, als ik eerlijk naar mezelf ben, niet dat ik zwanger ben. Gisterenmorgen was ik aan het wandelen en bedacht me nog dat ik de laatste dagen helemaal geen last meer van mijn bekken had (wat ik meestal wel rond mijn eisprong en menstruatie heb). Mijn osteopaat zei nog dat hij verwachtte dat als ik zwanger zou zijn de klachten zouden afnemen, omdat dat waarschijnlijk de goede hormonen zouden zijn die ik nodig had om mijn bekken soepel te houden. Dus ik begon gisterenmorgen al weer voorzichtig te denken. Zou het dan toch....?? Prompt gisterenmiddag weer wat last van mijn bekken. Weet niet of het zo maar was of dat er toch een ongi aan zit te komen. Gek word ik ervan. Waarom verzinnen ze niet gewoon klachten dat als je dat en dat voelt je gewoon zwanger bent en als je dat niet voelt, wordt je gewoon ongi. Niet van die klachten waar je zowel zwanger als ongi mee kan zijn. Pfff.....

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

#1114 Maureen, 28 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2011
    @ Secondlife: Ik was even high van 't nieuws van Dominique natuurlijk. Maar kort na ik het gepost had dacht ik toch ook aan jou. Ben je niet vergeten hoor. Wens je nog steeds veel sterkte toe. Wat kan 't moeilijk zijn soms.

Trouwens even egotrippen: gisterochtend heb ik, toevallig dezelfde dag als Xon achteraf, aan mijn supervisor en supervisanten (heet dat zo?) ook verteld waar ik mee bezig ben.:$ Was het helemaal niet van plan maar mijn supervisor vertelde iets en zei dat ze op haar 39ste was bevallen van haar laatste kind. Toen maakten de andere 2 een opmerking over haar leeftijd. En toevallig hadden we 't voor we begonnen nog even over kinderen krijgen. Omdat 1 van de supervisanten hoogzwanger is. Ik kan 't niet meer verbergen hoe graag ik een kind wil en riep dat dus ook toen. Nouja lang verhaal kort: ik heb dus na een vraag van mijn supervisor over mijn kinderwens en leeftijd en of ik 'bezig' was, tóch maar verteld waar ik mee bezig ben.

Ik kreeg meteen vragen over waarom ik denk een goede moeder te zijn, hoe ik selecteer op donors, wat mijn eisen zijn t.o.v. donors. Wat ik het kind te bieden heb. Maar toch ook wel van de hoogzwangere als antwoord dat een vriendin van haar pas bevallen is van haar 2e kind van dezelfde donor en dus ook op deze manier. Ik dacht meteen dat ik misschien op dezelfde sites als haar vriendin kwam hihi.

Ik vertelde dat er een hele wereld is voor bam-ers zoals ik en ook voor anderen die via donor zwanger willen worden. Pfff voelde me wel even ehm ja...egoïstisch ofzo. Kan 't niet uitleggen. Er kwamen allerlei vragen op me af of ik er klaar voor was. Ben heel gevoelig en soms kom ik pas later op de juiste antwoorden hihi. Maar heb toen toch uitgelegd dat het naast alle 'rationele overwegingen' ook nog eens een oerdrang is. Die menig vrouw zo voelt. En dat er ook jonge meisjes/vrouwen zwanger raken die toch ook niet aan alles gedacht hebben en zich niet hoeven verantwoorden. En dat ik juist op mijn leeftijd toch echt kan zeggen (en ook juist via deze weg trouwens) dat het een zéér gewenst kindje is en ook een zeer bewuste keuze. Nouja aan het eind van het verhaal kreeg ik gelukkig toch ook van hen te horen dat ze het dapper vinden maar ook dat ze mij wel in de moederrol zien. Pff gelukkig hihi. Kon ik weer van het 'beklaagdenbankje' afstappen en plaats nemen op het ons o zo bekende wachtbankje hihi. Ik heb ze trouwens niet verteld dat ik op dit moment al geïnsemineerd had. Ze hoeven ook niet alles te weten natuurlijk. Maar ergens ben ik wel blij dat ik het gezegd heb want ik blijf positief denken en eh dan kan het zomaar zo zijn dat ik over 1 à 2 maanden met allerelei beginnende zwangerschapssymptomen daar zit hihi. Dan hoef ik dat niet uit te leggen. Dus moest aan dit alles natuurlijk wel denken toen Xon het hier gister typte. En wou dit ook al vertellen maar was even haar moment. Vroeg me wel af wat de reacties bij haar waren. En ineens voelde ik me ook zo eh niet anoniem meer omdat ik het verteld had. Heel raar. Eigenlijk een beetje wat ik heb met foto's op het internet plaatsen. Ben lang huiswerkbegeleidster geweest in het stadsdeel waar ik werk en woon en kom nog elke dag leerlingen en hun ouders tegen. Net nog in de supermarkt een moeder die me aanklampte. Werk ook nu nog met kinderen en weer vlak bij waar ik woon. Ik zou het toch niet leuk vinden als ouders dit van me weten. Mensen zitten toch met vragen zoals ik gister ook merkte. Niet dat ik iets ergs doe maar ben gewoon erg gesteld op discretie. Maar goed hier kan ik alles zeggen gelukkig. En vandaar dat ik dat nu ook "even" gedaan heb. Pfff lap tekst hè? Sorry sorry zat even in een egotripje;) hihi.

Ik ben heel blij met jullie allemaal op het forum; er hangt een goeie sfeer waarin iedereen alles mag vertellen. En we leven ook echt met elkaar mee. Ik ben hier nog maar net eigenlijk. Maar ik krijg dus echt tranen in mn ogen als ik berichtjes zoals die van Secondlife lees. En voel ook echt springerige vreugde als ik zo'n berichtje van Dominique lees. Rollercoaster. Maar zo ben ik altijd en dus ook dit is geen teken van mogelijk zwanger zijn. Nouja dames, misschien weer tot later op de dag, vanmiddag. Iedereen die sterkte nodig heeft wens ik dat. Iedereen die blij is, wens ik nog meer vreugde en iedereen die wacht wens ik goed nieuws.

Liefs,

Maureen

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen dapper!!! andere woorden heb ik er niet voor.
    Bij ons weten niet veel mensen het dat we bezig zijn ja ouders en hele goede vrienden.
    En zelfs ouders weten niet in welke fase we zitten, 1 goede vriendin net verteld dat ik op de bank zit ze leeft altijd zo lief mee, heeft zelf 2 kindjes via icsi en weet dus hoe spannend het kan zijn als het niet vanzelf gaat..
    oke meiden ik ben zo weg weet niet hoe laat ik er weer ben vanaaf dus niet te veel kletsen anders moet ik zo veel terug lezen.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lieve Dominique, wat FANTASTISCH meid!!!!
    Van harte, ga er nu eens even van genieten.
    Al die stress daar moet jij van bijkomen maar dat erwtje in je buik ook, dus denk nog even aan dat mailtje wat ik ooit geschreven heb, met alle mogelijke relaxtips, en ga jezelf nou eens verwennen.
    Als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik je een hele grote doos bonbons komen brengen.

En S.(econdlife) ik zou er ook meteen eentje langs jou brengen(en die zou ik dan niet weer afpakken).
    Want natuurlijk ben jij ook heel blij voor Dominique ik weet dat jij het heel moeilijk hebt.
    Ik hoop echt voor je dat je cyclus weer een beetje snel op orde is en je er weer voor kan gaan.
    Ik snap soms niet hoe mensen kunnen reageren!
    Je bent verdorie toch zwanger geweest, je bent blij geweest en je hebt je zwanger gevoeld, en dan moet je je er maar zomaar bij neerleggen.
    Dat kan niet!
    Ik leef erg met je mee en duim voor een mooie lieve plakbeeb over een klein tijdje.

Poeh, Maureen, als ik dat zo lees is het mij toch wel ietsje makkelijker vergaan.
    Jij werd echt een beetje ondervraagd met best kritische vragen zo te horen.
    Bij mij was iedereen eigenlijk best enthousiast, vinden het moedig, zeggen dat ze weten dat ik het kan, en dat ze goed met baby's zijn hihi (met andere woorden dat ik wel 10 oppasmogelijkheden heb hahaha).
    Alleen een collega die ik het vanochtend nog vertelde (die was er gister niet) die reageerd eigenlijk amper, nou ja ook prima hoor.
    Ik merk altijd dat als ik het mensen vertel het altijd een hoop vragen oproept, zo van hoe doe je dat dan?
    Ze denken altijd dat het via het ziekenhuis gebeurt, en als ik dan vertel dat ik het zelf doe, zijn ze altijd erg nieuwsgierig.

Goed dames, ik ben nog druk aan het werk, reageer later nog wel op de anderen.
    Nu even zorgen dat ik over een goed uur ook aan mijn weekend kan gaan beginnen.

17. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maureen: wat dapper van je om het allemaal zo te vertellen. Heftiger als bij mij. Ik heb toen het team verteld dat we het medische circuit ingingen en ik dus vaak weg zou moeten i.v.m. ziekenhuisbezoeken. Ik durfde het niet zo te vertellen en heb het per mail gedaan. Wel positieve reacties gehad, maar vond het wel heftig.
    @dominique: wat fijn dat ik nu van die blijde berichtjes lees. Ik word er helemaal vrolijk van.
    Hier lekker weekend nu. Lekker genieten!

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    * heeft brok in keel en natte ogen*

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @secondlife *geeft knuf* blijf jij maar lekker in emo bui en lucht je hart komen heel wat emoties bij kijken, verdriet moet slijten en verlies /gemis moet plekje krijgen en dat doe je niet in 10 minuten. vandaag de dag storen heel veel mensen zich hier niet aan al helemaal geen rekening mee houden. negeer het en hoop echt dat je doet.
    breng veel tijd met je gezinnetje of familie vrindenen die je wel steunen....

en ik voel het 2011 wordt ons jaar

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ maureen, xon, pimmetje, san40 overigens ook de rest

mensen zijn bevooroordeeld. trouwen doe je als vrouw met een man en krijgen samen kids. dus laat staan als alleen bent en wilt kids of als je als vrouw+vrouw, man/man samen woont. dan krijg je als reactie rar bekken, scheve bedenkelijke hoofdjes.....ieder moet doen wat je hart je ingeeft. mensen hebben altijd wel een mening, kriteik en zeker als hierom gaat. beter een goede alleenstaande meoder, of zoals bij san 2 moeders, als de gezinnen waar xon tegen aan loopt.

ik vind jullie echt dapper moedig en petje af....jullie doen het toch maar even..is jouw leven en laat de anderen eerst maar eens naar hun eigen leven kijken laat elkaar. niet iedereen zit gelukkig zit zo in elkaar maar merk wel dat er nog veel erg ouderwets tegenaan kijken

zo dat wilde ik even kwijt....voor onze dappere hier op forum

Deel Deze Pagina