Ik denk dat ik 5 januari zou kunnen testen, maar ook ik ben nog even terughoudend. Heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen, maar vorige maand ineens 29 dgn. Omdat ik dus een dag later was, dacht ik zwanger te zijn. Niet dus! Vandaar dat ik me maar laat verrassen volgende week! Hopelijk verrast met een roze streepje ipv iets roods!
Hi meiden, heel leuk en leerzaam dit topic. Ik heb zelf nog veel vragen over de ovutesten, maar dat komt nog wel. Voor de statistieken: Ik ben nu 37 jaar, en we zitten in ronde 7 voor ons 2e kindje. Ons zoontje is geboren toen ik 35 was (34 toen ik zwanger werd). Daar hebben we ongeveer 1 jaar over gedaan, maar wel heel informeel en ongecoördineerd, want toen latten we nog. Pas toen ik wat meer ging 'timen', was het snel raak. Nu timen we het continue, vanaf 1 week na de laatste dag M, zo om de dag vrijen, tot we niet meer kunnen (tsja we zijn niet zo jong meer ). Tot nu toe 2 van de 6 rondes allerlei zwangerschapskwaaltjes ervaren, maar helaas heeft het niet doorgezet, waarvan 1 x trouwens een heeeeel lichtroze streepje/positest. Ik vraag mij nu af of het zinvol is om inderdaad ons te laten checken bij de dokter, en of ovutesten zin hebben? Tips zijn welkom!
Hallo Meiden, hier is er nog eentje boven de 35 Ik ben 36 en mijn vriend is 38 en we zijn momenteel 37 weken zwanger van ons eerste kindje. We krijgen een dochter. Vanaf het begin van de zwangerschap wisten we al dat ik een keizersnee zou krijgen ivm mijn medische achtergrond en nu hebben we vorige week gehoord dat het 4 januari gaat gebeuren, spannend dus..... Nog een weekje en dan kunnen we ons meisje in de armen sluiten, we kunnen allebei bijna niet wachten
Sterkte met je bevalling! Spannend hoor! Ik voldoe waarschijnlijk wel aan de statestieken, want ik heb net een 'miskraam' gehad na 5,5 week zwanger te zijn. Helaas. Baal het meest omdat ik ook zo blij was dat het snel was gelukt, binnen 3 maanden. Dan zou ik net 40 zijn als de baby kwam. Bij onze eerste duurde het een jaar, waarin we wel wat rommelig klusten, dus het had sneller gekund. Nu maar hopen dat we weer snel zwanger zijn. Voel die leeftijd toch wel als een bom boven mijn hoofd tikken. Probeer nu maar tegen mezelf te zeggen dat een paar maanden meer echt niet uitmaakt. bar
Wat fijn te lezen dat er nog zoveel 35+ dames zijn. Ik had de vorige 2 cyclussen mijn ei waarschijnlijk pas rond dag 20, want ik werd op dag 35 ongesteld. De cyclussen daarvoor waren constant rond 30 dagen. Nu deze maand heb ik volgens mij al rond dag 16 mijn ei gehad en zit ik nu ongeveer op 8 dpo, dus ook 4 januari NOD. Deze maand ben ik gestart met Etos zwanger worden pillen, misschien hebben die toch echt invloed op je cyclus. Iemand ervaring mee? Gaan jullie eerder testen wegens oud en nieuw? Ik zit daar erg over te twijfelen, dan 11 dpo.....hmmmm Ik denk trouwens niet dat het raak gaat zijn, want doordat mij ei nu weer heel vroeg was en wij precies dat weekend weg waren, hebben we niet echt goed geklust...Gisteren ook al droog witte afscheiding gespot en volgens mij betekend dat een afstervend ei... 2011 wordt ons jaar, toch meiden. liefs femme
@ Bar: Sterkte meid. Hopelijk is het weer snel raak voor jullie @ Greeneyes: Succes alvast voor 4 januari. Spannend hoor, nog maar een weekje. @ Guapetona: Ik heb heel wat ovutesten gebruikt. Gebruik nu een persona computer. DUs ik hoor het wel. Ik weet niet of ik je kan helpen, maar kan het zeker proberen.
Ik zal mijzelf ook een klein stukje meer introduceren. Hier 39 en sinds 2 jaar aan de klus voor nummer 2. Helaas vorig jaar een MA gehad bij 14 weken zwangerschap. Nadien een x aantal keer IUI gehad en nu sinds een week aan de pil om te starten met ICSI. Nooit gedacht dat we zover zouden gaan, maar we stellen steeds onze grenzen bij. Dus we hebben nu even geen grenzen meer gemaakt. Spannend greeneyes en succes. Heel veel sterkte barenbeestenboel. Misschien handig om een lijstje te maken wie wanneer zijn NOD heeft. Ik hoop voor iedereen een roze begin van 2011
volgens mijn huisarts zegt afscheiding niets over wel/niet zwanger zijn. heeft meer te maken met de bacterie verhouding in je vagina. hier nog heerlijk op de wachtbank, heb heerlijke taart gemaakt, wie komt er bij me zitten?
Ik was 38 toen ik zwanger raakte van mijn zoon. Na 20 jaar pil. Ik werd maar niet ongesteld en dacht dat dat aan het ontpillen lag. Het is wel zo dat je eitjes opraken, dus als je haast hebt, moet je wellicht wel meer timen met ovutesten, temperaturen etc. en het wat vaker doen ofzo. Hier was het in 1x gepiept, zo kan het dus ook gaan! Succes voor iedereen die bezig is zwanger te raken!
Het is al aardig druk hier.... gezellig Greeneyes, ik wens je succes met de bevalling... een keizersnede is toch een zware ingreep, ik hoop dat je snel herstelt voordeel is dat je weet wanneer je je kindje in je armen hebt Ik ben zelf ook bevallen dmv een geplande keizersnede bij de 2e zwangerschap Spannend, voor de meiden die op de wachtbank zitten en de meiden die binnenkort kunnen testen Heeft iemand de innestelling gevoeld? ikzelf voelde deze wel de laatste keer op 7dpo... het voelde bij mij als een felle steek/kramp ongeveer 5 minuten lang.. waardoor ik me even niet meer kon bewegen op 9dpo had ik al een licht positieve zwangerschapstest in handen, helaas heeft die zwangerschap maar 8 weken geduurd... Hier een leuke site over veranderingen in de zwangerschap (ook over de afscheiding tijdens de zwangerschap): Veranderingen in de zwangerschap
Kun je een stukje voor mij bewaren, want ik kom snel naast je zitten ik vind het altijd een leuke en spannende tijd, de tijd na ei
femme - nod 4 januari justme - nod 4 januari Adora - nod 13 januari Ik lust ook wel een stukje taart Ik heb nooit een innesteling gevoeld, maar heb momenteel wel al 2 dagen zeurderige buik. Vanmorgen temp gedaald naar 36.9. Lijkt een beetje alsof de duivels er aankomen. Ja ik merk ook dat ik het elke maand een beetje spannender gaat vinden. Ik had me zo voorgenomen om me niet gek te laten maken. Ik duim voor jullie meiden...(en voor mezelf ) liefs Femme
Hoi hoi Ik was 35 toen ik zwanger werd ven de 1e en nu ben ik 37 en zwanger van de 2e ..... Allebei de keren was ik zwanger in ronde 4... Heel veel succes dames Liefs
Wist ik maar wanneer mijn nod dag was. Moet eerst maar weer eens zien dat mijn cyclus weer op gang komt. We hebben besloten om het gewoon even af te wachten voordat we ovu testen gaan gebruiken. Ik hoop dat het voor velen van jullie een positieve maand zal gaan worden Liefs Dyja
Je bent even een paar uurtjes niet online en jullie zijn gelijk een aantal pagina's verder.. @ Guapetona: Een ovu-test helpt natuurlijk prima, je weet precies wanneer je eisprong is en daardoor hoef je niet zo vaak te klussen.. Tenzij je dan niet erg vindt natuurlijk @ Greeneyes74: Wat spannend! Ik duim voor je dat de keizersnee meevalt en dan je snel je gezond kindje in de armen kan houden! @ Barbeestenboel: Wat vreselijk dat je een miskraam hebt gekregen! Heel veel sterkte!! @ Justme66: Taart.. mmmm.. Daar heb ik best zin in. Hier het vervolg van het wachtbankje: femme - nod 4 januari justme - nod 4 januari Adora - nod 13 januari Pimmetje - nod 4 januari Ik ben zo benieuwd wie van ons drieen goed nieuws krijgt!! Ik denk het niet maar het duurt nog zo lang voordat we het weten.....
Dyja, sterkte meid.. ik weet hoe je je voelt Ja, je cyclus kan nu ineens heel anders zijn.. ik had de eerste maand geen eisprong (weet ik door ovulatietesten en tempen), de cyclus erna was alles gelukkig weer gewoon. Volgens mijn gynaecoloog, krijg je geen eisprong als er nog teveel HCG aanwezig is in je lichaam en kan de 1e menstruatie erna ook heviger zijn dan normaal (bij mij was dit wel zo) dan wordt alles gezuiverd zegt hij. Maar, vaak hoor je dat je ook extra vruchtbaar kunt zijn.. ik hoop voor jou dit laatste Greeneyes, je hebt pb
femme - nod 4 januari justme - nod 4 januari Adora - nod 13 januari Pimmetje - nod 4 januari Iris - nod 5 januari Hm dat is allemaal redelijk gelijk..ik ga gillen van het lachen als het allemaal positief is.. @Dyja: Bij mij was het zo dat m'n eerste ongesteldheid na m'n mk weer helemaal op het goede moment kwam en net als anders, maar de tweede keer had ik ineens nauwelijks iets..ik dacht meteen dat ik misschien zwanger was maar mooi niet. Nu ben ik denk ik wel weer in balans maar ik weet precies hoe je je voelt het ligt nog vers in het geheugen. Heel veel sterkte..ik leef mee. Laten we duimen voor een positief 2011