hier nog steeds bruin verlies, maar wel minder en ook niet meer donkerrood, het kan dus nog alle kanten op! ik heb nijntje meegekregen van de fokker die al ruim 30 jaar fokt, hij vond dat het prima kon zo! wij zijn heel blij en nijn zo te zien ook!
goedemoggel @justme...knuffelze met zo'n kleintje...ennu ben je altijd zo eigewijs..hihi @secondlife...ik denk idd zoals velen al gezegd dat je er snel weer in bent.denk dat wellicht de angst is die speelt om erover te vertellen en de vele vragen die misschien komen...spreek af dat je zelf begint als je er aan toe bent...of zo. @xon...en hoe voel jij je vandaag @annemiek...gelukkig maar...dat toch mee viel..geeft secondlife wat meer positiviteit dat bij jouw toch wel gezellie was... waar is nod lijst want ben even kwijt wie als 1e moet testen....
ja!! maar heb ook al hele tijd konijnen(dit is nijn 4)..... nijn eet goed, is erg nieuwsgierig maar af en toe schiet ie ff naar zijn beschutte plekje die we gister even in zijn hok gemaakt hebben om daar dan vrij snel weer uit te komen.
25-01 Guapetona (37, ronde 7, 2e kind) 29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind) 31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind) 31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind) 01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kidn) 03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind) 04-02 sillysa (37, 5e ronde, 4e kind) 05-02 Almika (36, ronde2, 2e kind) 09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind) 11-02 Ricmar94 (38, ronde erg veel, 1 kind KID) 12-02 San40(40,1e ronde, 2e kind) 14-02 Sayen (35, ronde 1, 1ste kind) 18-02 Mama van zoon (36 ronde 3, 2e kind) 20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kind) Annemiek1975 (bijna 36, ronde 31, 1ste kind) afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01 zwanger adora mijnimeel dominique 71
"gevind" en zo te zien moeten bar, guapetona,pimmetje, sneeuwmees ook al iets voelen weten getest hebben justme..hoop dat niet doorzet en gewoon stopt.
Almika, ik voel me belabberd, maar nu om een andere reden! Ik ben onverwacht gister met een vriendin nog naar de film 'the tourist' met Johnny Depp (hmmmmmmm) gegaan, en daarna nog even de kroeg ingedoken en een flinke borrel naar binnen gewerkt. Ik weet wel dat het niet goed is voor mijn eitjes, maar morgen begin ik met de Clomid en mogelijk dus nog andere hormonen, en in het gunstigste geval raak ik het komende jaar geen druppel meer aan! Dus rolde ik vannacht om 3 uur draaierig mijn bed in en voel ik me nu zoals je denkt dat ik me voel, hahahaha. Justme ik wens je wel veel knuffelplezier met nijntje hoor Heeft hij al een naam? @ Xon: "de reddende dierenvriend". Heel goed werk. Voel je je wat beter? Gaat het met de rapporten? Ik vroeg me af. Vandaag te horen gekregen dat mijn nichtje maar een iq heeft van 60. Dat is toch echt heel laag. Ze is bekend met heftige dyslexie. Had een school dat niet veel eerder moeten ontdekken? Ze is namelijk nu getest omdat ze in groep 8 zit en dus naar vervolgonderwijs gaat. En kan dit afwijken door bijv.desinteresse? Ik weet niet of je het weet, maar ik schrok er van. La Femme, een IQ van 60 is bijzonder laag en staat voor zeer zwak begaafd. Nu moet ik zeggen dat een iqtest pas op volwassen leeftijd echt betrouwbaar is en bij kinderen het een benadering is. Ik weet natuurlijk niet wat de situatie is, en wat school al in de eerdere jaren heeft gedaan. Bij erkende zware dyslexie zou een toets bijvoorbeeld moeten worden voorgelezen of er zou meer tijd voor gegeven moeten worden. Is er eerder nooit iets gedaan of gezegd? Als leerkracht moet je toch wel door hebben als een kind niet mee kan komen. Dyslexie kan niet eerder getest worden dan wanneer de kinderen 7/8 zijn, maar zelfs bij de kleuters merken wij vaak al dat er bij een kind iets niet helemaal goed gaat. Heeft jouw nichtje een doublure gehad? En heeft ze vaak extra ondersteuning gehad op school? Nu werk ik wel op een school waar veel kinderen zitten met leerachterstand dus zijn wij er meestal wel vroeg bij, maar elke school zou toch binnen een bepaalde tijd iets moeten waarnemen en ondernemen. Als mijn hoofd een beetje gaat meewerken, kan ik vanmiddag fijn weer aan de rapporten!
Bah, sta ik weer helemaal onderaan het lijstje! Geen idee hoe mijn cyclus gaat lopen als ik dus die Clomid ga slikken, deze datum is dus gebaseerd op mijn normale cyclus. Ik heb Guapetona maar van het lijstje afgehaald, als ze zwanger is dan hadden we het inmiddels denk ik wel gehoord, toch? Barbeestenboel, hoe is het met jou? Nog steeds niets? En heb je al getest???????? Pimmetje voor jou bijna weer het begin van een nieuwe cyclus, nu goed je ovutesten in de gaten houden he! Justme jij ook bijna!!!! En sneeuwmees/maureen/sillysa/Almika, zo duurt het nog eeuwen en nu is het alweer bijna zover. Komop dames het rode lijstje moet langer worden! 29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind) 31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind) 31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind) 01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kidn) 03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind) 04-02 sillysa (37, 5e ronde, 4e kind) 05-02 Almika (36, ronde2, 2e kind) 09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind) 11-02 Ricmar94 (38, ronde erg veel, 1 kind KID) 12-02 San40(40,1e ronde, 2e kind) 14-02 Sayen (35, ronde 1, 1ste kind) 18-02 Mama van zoon (36 ronde 3, 2e kind) 20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kind) 24-02 Xon (37, ronde 7, 1e kind) Annemiek1975 (bijna 36, ronde 31, 1ste kind) afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01 zwanger adora mijnimeel dominique 71
We zijn verbannen naar de 'zwanger worden clubs'! Denk dat we teveel kletsten voor een forum Hoop dat iedereen het kan vinden, hihi.
hmmm snap verschil niet zo goed tussen topic op zwanger worden of zwanger worden clubs ik een poging wagen om te hardlopen, ben ontzettend moe en weeig...hoop maar dat iets goeds betekent mijn bengel gaat mee dus ben benieuwd hoe ver ik kom @xon...meid ik gooi in mijn ongiperiode ook altijd een liter of tig naar binnen omdat erna weer serieues gezond moet zijn hihi als je in huis hebt vit c +magnesium pilletje met veel water, uiteraard werkt ibu/pcmol ook maar met deze 2 heb je gelijk energie doeg tot vanaaf
Ha, weer helemaal bijgelezen... @Xon: en.... moet ik wat zachter praten tegen je? Of zit je nu al weer in je rapporten te werken. Ik gister naar de NOT geweest. Erg druk! Was er ook weer helemaal klaar mee. Maar wel weer leuk om even te snuffelen. @lafemme: volgens mij is het ook zo als er zo'n laag iq is dat je niet dyslectisch kunt zijn. Dan heeft het slechte lees- spellingniveau met je intelligentie te maken. Dyslectie hoort bij een gemiddeld IQ. En dyslectie kan wel wat eerder getest worden vanaf ongeveer groep 5. Maar inderdaad zoals Xon zegt, bij de echte dyslecten merk je het al in de kleutergroepen, maar zeker in groep 3 of 4. Wij behandelen de kinderen die moeilijk lezen als risicolezers en ze worden pas getest in groep 7 of 8. (zodat ze de cito gesproken kunnen maken). Ik vind het wel een bijzonder verhaal trouwens dat je een kind met een IQ van 60 niet eerder getest hebt... Mijn NOD klopt volgens mij ook niet meer, ik test steeds maar een streepje op mijn ovu testen, maar nog geen knalstreep. Ik snap er helemaal niets meer van. Toch maar weer contact op nemen met mijn gyn na deze ronde, misschien een tabletje clomid meer nemen. Vorige cyclus ging het zo mooi.
Hoi Meiden, Zo ff een daggie nie geweest moet gelijk 10 pagina's lezen ofzo hahahaha. Kletskouzen!! @Xon Doe me best hier hoor maar wachten op NOD lijkt wel een jaar te duren pppffff, bij alles wat je voelt of niet voelt ga je al denken. Maarja nog ff wachten dus. @Dominique gefelicieerd meid!!! geniet er lekker van!! Toppieeeee!! @Just me knuffelze met je nijnie, hahaha!! Lief hoor. Verder nog welkom Alexandra, jonkie hahahaha. En iedereen net als ik op de wachtbank heel veel s6... en natuurlijk ook de klussers en degenen in die in de volgende ronde zitten. En wie gaat testen...we hopen op veel plusjes, streepjes of wat dan ook maar, als het maar positief is!!! Hier verder nog nie veel nieuws, voel me wel anders dan anders maarja dat zullen mijn hersens wel met me doen ofzo, verder is mijn dochter van 17 (poeh jaja) nu al 18 weken zwanger. Dus straks nog tegelijk oma en mama hier ppffff. Tja was niet echt blij met het nieuws. Toen ze zei mam ik moet je wat vertellen wist ik het eigenlijk al. Moet er even aan wennen hoor. Maar we gaan gewoon verder met de missie hier, dat kan natuurlijk niet in de weg staan. Voel me ook geen oma, ben net 37!! Gisteren lekker maar even naar Yoga gegaan even lekker ontspannen en nergens aan denken, even heerlijk in jezelf. En nu maar wachten tot ik kan testen hier, Veel liefs aan iedereen, knufff sillysa
Ooow en impie wie doet die tarrot leggen dan?? Ik ben ook wel nieuwsgierig!! hahaha. Lieve groet sillysa
Hi dames, We zijn dus verhuisd... Heb ons weer gevonden door op 1 van mijn oude berichten te klikken op mijn profielpagina. Gisteravond na mijn laatste bericht kreeg ik tegen 'n uur of 24u ontzettende buikpijn. Precies zoals ik die altijd krijg zo'n 4 dagen voor mijn ongesteldheid doorzet. Heel irritant. Werd er erg humeurig van. Want kan dus ook betekenen dat ik woensdag al zover ben. Verdorie nog an toe. Nu hoop ik maar dat 't niet ná mijn nod gebeurt want dat brengt mijn klusafspraak in de war... Verwacht niet meer dat 't raak is deze eerste ronde. Hoop dat de andere wachters (wel) goed nieuws hebben. Spannend! En Barbeestenboel hoe zit het met jou dan? Jij had je nod toch al? O ik hoop het zo voor je! En Justme? Niet doorgezet? Hoop het maar. En oja knuffelse met je konijntje. Succes aan alle wachters en klussers hihi. Fijne zondag dames.
Impie, ben idd bezig met rapporten (alhoewel nu dan weer even niet), hoofd is aardig bijgetrokken, alhoewel nog wel een beetje wazig! Dit jaar niet naar de NOT (lijkt op NOD maar is wel heel iets anders hahahaha) geweest. Het lijkt elk jaar wel een beetje op elkaar. Wat ik nog aan jou wil vragen, jij hebt toch ook gewoon uit jezelf ei-rijping en jij gebruikt toch ook niet om die reden Clomid? Ik heb uit mezelf ook gewoon rijpe follikels, maar als ik jouw verhaal lees, lijkt het dus dat er bij jou misschien deze maand helemaal geen eitje is gerijpt. Kan dat??? Ga morgen bij mijn uitgangsecho die fertiliteitsverpleegkundige maar even goed uithoren. Pffff heb ik wel eitjes van mezelf blijven ze zometeen weg vanwege de clomid! Maureen zoals je vast al meerdere maken hebt gelezen kan je lichaam je echt behoorlijk in de maling nemen. En zoals laatst almika tegn mij zei, geen bloed, geeft moed!!! Hou vol, wie weet!
xon ik heb vorig jaar ook 2 rondes clomid gebruikt, en mijn cyclus werd er zelfs langer van (dag 17 pas eisprong) en vanaf 5 dagen voor nod al vies bruin.... dus voor mij geen clomid meer, ik heb zelf wel eitjes en die rijpen goed..