Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ja ik ben wel benieuwd wat die clomid bij mij gaat doen.
    Ik weet dat ik follikelrijping heb, had er de laatste keer dus zelfs twee! Alleen heb ik de ene keer na 11 dagen en de andere keer na 18 dagen mijn eisprong. En dat bruinverlies heb ik altijd al een aantal dagen van te voren, en áltijd gewoon op dag 28 ongesteld.
    Wil morgen dus overleggen wat te doen? Vind het zo lastig, sommigen zijn positief over clomid en anderen weer niet.
    Heb ook wel eens gehoord van progesteronbolletjes, die ervoor zorgen dat er meer kans is op innesteling doordat ze je menstruatie uitstellen.
    Dus dat ga ik ook even vragen of ik die misschien kan krijgen.
    Als ik met clomid ook een cyclus heb van 17 a 18 dagen dan is het nog niet handig want dan is er nog geen kans op innesteling.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Ricmar en Xon, jullie hebben gelijk; het kán in principe nog. Maar zoals ik ook aangaf heb ik verder geen enkel symptoom wat erop wijst dat het wel zo is. Heb vanochtend gelezen dat die steekjes in je onderbuik bij sommigen zo gevoeld wordt tijdens en voor eisprong. Dat zou precies kloppen bij mij want op die dag voelde ik ze en daarna niet meer. Maar dan nog: hoop blijven houden. Geen bloed geeft moed is wel 'n mooie inderdaad haha. En dat het duimen kan helpen, hebben we pas nog gelezen...

Ik zit wat te chillen op deze zondag. Maar Xon is gewoon hard aan 't werk. Poeh goed hoor! Hoop trouwens dat je er uit komt wat betreft met Clomid beginnen; hoe en wanneer.

@ Guapetona: gaat het met je? Weet niet hoe het zit nu. Kan zijn dat je even helemaal geen zin hebt in reageren door teleurstelling. Kan hopelijk ook zo zijn dat je even van de wereld bent door goed nieuws? Hoop natuurlijk het laatste. Hopelijk gaat het sowieso goed met je.

Gister en morgen dus al nod voor sommige dames zie ik op 't lijstje:

29-01 Barbeestenboel (39,ronde 4, 2e kind)
    31-01 Pimmetje (38, ronde 5, 1e kind)

31-01 Justme (35, ronde 8, 1e kind)
    01-02 Sneeuwmees (39, ronde 3, 2e kidn)
    03-02 Maureen (39, 1e ronde, 1e kind)
    04-02 sillysa (37, 5e ronde, 4e kind)
    05-02 Almika (36, ronde2, 2e kind)
    09-02 Impie(35, ronde erg veel??, 2e kind)
    11-02 Ricmar94 (38, ronde erg veel, 1 kind KID)
    12-02 San40(40,1e ronde, 2e kind)
    14-02 Sayen (35, ronde 1, 1ste kind)
    18-02 Mama van zoon (36 ronde 3, 2e kind)
    20-02 Niala (37, ronde 2, 3e kind)
    24-02 Xon (37, ronde 7, 1e kind)

Annemiek1975 (bijna 36, ronde 31, 1ste kind) afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01

zwanger
    adora
    mijnimeel
    dominique 71

3. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    #1203 almika, Jan 30, 2011
    Last edited: Jan 30, 2011
    daar benk weer..zoals gedacht was een kort rondje met mijn bengel heeft 15 minuten volgehouden...ach hij heeft nog kleine beentjes....

@xon zou idd goed navragen want als ze rijpen??? jehad te winig progesteron toh of zoeits wie weet beter om daar dan wat aan te doen....af en toe lee sik ook teenstijdige verhalen maar zal vast eenr eden voorzijn...succes morgen

@sylissa....tjonge dochter zwanger van 17...en die is huis al uit of???lijkt mij idd best schrikken ja....ik weet niet hoe de situatie verder is maar...al over de schirk heen

ik heb net een ovutest gedaan....ik wilde wel eesn testen of ie omowit bleef of niet...dat deed ie dus niet gaf streepje:$:( meiden die zw zijn testen ruim voor nod maar 6/7 dpo dus zo'n test....duszzzz...wat ik hiermee weer anmoet weet ik niet...ligt nu in de prullenbak en test gewoon op nod als rode duivels er nog niet zijn met een echte zwtest

4. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    Ik had even een :$:$ momentje..maarr...toen zag ik de pb met het bericht dat we verplaatst zijn..De berichten vliegen natuurlijk ook wel om je oren hier.Ook goed..maar ik vraag me alleen af of we voor andere mensen nu ook weer makkelijk te vinden zijn. Het is niet de eerste plek waar je kijkt of je bij aansluit als je nieuw bent denk ik..of wel? Club klinkt een beetje besloten ook al is dat niet zo..
    Maar goed. Hopen dat iedereen het vind.:)

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Ik dacht ik ga er weer voor. Heb mijn banner maar weer wat actiever gemaakt al weet ik niet precies wat me te wachten staat zo na de miskraam. Ik wilde nog even op iedereen reageren maar mijn meisje is wakker dus ik ga haar even uit haar bedje halen en lekker knuffelen.

Tot later misschien!

Liefs,
    S.

6. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik heb Lotte (die ons verplaatst heeft naar de clubs) aan het begin van de middag een pbtje gestuurd dat het wel raar is dat er met één zo een kort berichtje van haar, meteen het hele onderwerp uit het forum is. En dat onhandige mensen zoals ik, dan niet zomaar bedenken het bij de clubs te gaan zoeken, maar eerder denken dat het is verwijderd.
    Heb degene van wie ik een berichtje ooit had gekregen allemaal een pbtje gestuurd met de mededeling dat we zijn verplaatst.
    Ik heb haar voorgesteld om volgende keer eerst twee dagen van tevoren even een berichtje te plaatsen.
    En dat vond ze geloof ik wel een goed idee.
    Volgens mij hebben inmiddels al een hoop het hier weer terug gevonden. Heb niala en pimmetje volgens mij nog geen pbtje gestuurd.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    goeie actie xon!

8. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Was er toch nog wel een aantal vergeten, maar die hebben inmiddels ook een pbtje gekregen.

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja Xon ik zag na ik het gevonden had via oud berichtje van mezelf (profielpagina van mezelf) dat jij me 'n pbtje gestuurd had. Bedankt nog daarvoor. En goed van je om voor te stellen het eerst aan te kondigen.

Vind wel ook wat Iris zegt hoor; dat het zo besloten lijkt door het woord 'clubje'. En denk ook niet dat mensen ons vinden. Net zocht ik bij het zwangerwordenclubje en zag ons niet staan (kippig hihi) en kwam zo zelfs op pagina 4 terecht. Nieuwe mensen zullen niet zo ver door lezen om ons te vinden denk ik. Die starten dan misschien wel een nieuw clubje. Nou ik zag nog verschillende andere clubjes. Voor 30-ers of 35+. Die zullen vast ook leuk zijn maar kreeg inderdaad wel het 'club-gevoel' erbij. Hoop maar dat we nog nieuwe mensen krijgen. Al moet ik zeggen dat het onder ons ook leuk is. Maar ik heb jullie zelf niet al te lang geleden ontdekt en ben zo blij met jullie; dat gun ik anderen ook.

10. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Volgens mij komen we ook weer gewoon bovenaan te staan als er een berichtje is geplaatst, net als anders!
    Misschien valt het wel mee, dat mensen niet zouden durven. Toen ik twee dagen lid was en nog geen idee had hoe dit werkte heb ik me ook gewoon aangemeld bij een clubje.
    Volgens mij werkt het gewoon precies hetzelfde, dus wie weet wie ons leuke '35+ clubje' komt versterken :)
    Heeft een van jullie stiekem al bij dat andere 35 clubje gekeken?
    (is vast niet zo gezellig en leuk als het onze hihihihihi)

11. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Xon: dank je wel voor je berichtje!! Ik zit al een tijdje op deze "verhuizing" te wachten.. het clubje werd een beetje groot.

Dominique: Wat een goed nieuws!! Super gegeliciteerd!! Nu genieten!

Alle andere berichten moet ik even bijlezen. Sorry dat ik niet meteen reageer maar het gaat hier zo snel!! :D

Ik ben vrijdag ongi geworden dus het circus gaat eindelijk weer beginnen.. Volgende week dinsdag mag ik waarschijnlijk gaan voor de eerste poging van dit jaar. Ik zal weer ff een banner maken.

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja net gedaan hihi. Maar lukt me niet om er in te komen hoor. Vind t hier gewoon leuker :p

Dames ik heb zo'n verschrikkelijke buikpijn nu! Pfff. Komt nu net al typende opzetten. Nee dit lijkt er niet op hoor... Ga maar even uitloggen en op de bank liggen ofzo.

Laters

13. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pimmetje, vrijdag was ook mijn 1e dag van de cyclus, we lopen dus precies gelijk!!!!! Grappig, kunnen we elkaar lekker op de hoogte houden.
    Misschien alleen even afwachten hoe het bij mij gaat met de Clomid!

Oh nee Maureen, dat klinkt idd niet heel hoopvol!

Grrrrrrr, die rapporten.
    Ik kan me er maar niet toe zetten!
    Inmiddels gestofzuigd, de was gedaan en jullie op de hoogte gehouden ;)
    Maar inmiddels nog steeds maar bij rapport 5 (van de 24!!), en ze moeten vrijdag mee!!!!

14. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Wat grappig, Xon!! Ik heb wel een redelijk korte cyclus van 26 dagen (deze maand 24). Met de Clomid gaat het helemaal goed! Ik heb er alle vertrouwen in! Het fijne is dat je regelmatig een echo krijgt waardoor je misschien ook de inseminatie beter kan plannen (en dat is meer kans :D). Het zou geweldig zijn als we nu samen zwanger raken!
    Je hebt nog tot donderdag dus.. elke dag een paar rapporten doen.

Maureen: het is gewoon een buikgriepje! Het moet! Sterkte!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    inderdaad wel vreemd dat ze dit topic zomaar verhuizen, ik had m onder abonnementen staan dus dan gaat het altijd goed!

heerlijk buiten gelopen en nu staat vriendje pannekoeken te maken!! met banaan en nutella ga ik 1tje nemen, jummie!!

16. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Mmmm, lekker!!
    Dat is het nadeel van alleen zijn: mijn vriendje staat nooit pannenkoeken te bakken :( maar ik kan wel altijd kiezen wat ik wil eten :p. Ik ga zo een preitaartje met bacon maken...

17. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Just me: ik zie dat je morgen kan testen... En? Wat is jouw gevoel?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: bedankt voor je berichtje. Had ons clubje anders nooit meer teruggevonden! Ik moest zelfs nu nog even goed nadenken en zoeken. Dacht nog: shit, al mijn vriendinnen kwijt!!:(
    Nou, Xon, ik hoop dat je een tweezitsbank thuis hebt en dat ik naast jou plaats mag nemen en je chocola mee mag opeten. Had straks wat waterig roze afscheiding bij het afvegen (eet smakelijk iedereen) en dat betekent meestal dat ik ongi ga worden.:x:x Baal enorm, want ik voelde echt van alles deze maand. Steekjes bij mijn navel, ongi-gevoel in mijn buik, mijn borsten voelden steviger aan enz. Kortom, ik dacht dat 1+1 toch echt 2 zou zijn deze maand. Niet dus. En dan ook nog eens 2 dagen eerder dan mijn NOD. Snap er allemaal niets meer van.
    Ipv een lazy sunday werd het dus een klotezondag! Heb van nijd de bovenverdieping gedweild. Is het toch nog ergens goed voor geweest. Denk dat ik straks maar een broodje met american filet en foute franse kaas ga eten en daarna de kattenbak maar ga verschonen. Bah! Helaas komt jouw pendel dus niet uit voor mij deze maand!:(

19. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nou ja, Pimmetje deze maand zijn we dan heel toevallig voor 1 keertje ongeveer tegelijk! Heb jij heel toevallig ook van die progesteronpillen aangezien je zo een korte cyclus hebt?
    En wie weet...., lopen we niet meer gelijk met onze cyclus maar wel tegelijk met een zwangerschap, het zou toch leuk zijn!!!!
    Hoe vaak mag/kun je trouwens IUI doen?
    En voor mij kookt er ook niemand pannenkoeken, uberhaupt kookt er hier niemand behalve ikzelf :(
    Ga zo denk maar lekker een thais maaltijdje bestellen, lekker met kip en cashewnootjes, hmmmm.
    Ondanks dat ik pas bij rapport 7 ben, vind ik toch dat ik het verdiend heb (kookt er vanavond toch nog iemand anders voor me, haha).

Ah neeeee, sneeuwmees!
    Je mag natuurlijk naast me komen zitten hoor, chocola is inmiddels op dus die moet je dan wel meenemen.
    Maar als ik jou was zou ik nog heel even wachten en nog even blijven staan voordat je definitief gaat zitten!
    Ik ben ook gestopt met pendelen, ik zat er bij mezelf ook giga naast. Nu maar vertrouwen op de medische wereld!!!

20. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    @Justme:Banaan en Nutella??:D Ik maak altijd van die geweldige combi's op brood..gelukkig zijn er dus meer van die mafkezen.

@Sneeuwmees: Mooi dat je het toch ook gevonden hebt. Wel shittie dat je nu zo'n baaldag hebt.:(

@Pimmetje: Preitaartje is ook lekkerrrr, maar voor mij dan een puntje zonder bacon aub:D.

Hier gaan we aan de lasagna.(Wel vegetarisch:)). Hier wordt ook voor me gekookt.
    En zoals Xon al zei: Lekker blijven kleppen, dan blijven we mooi bovenaan..:D

Share This Page