NOD Lijst - Wachtbankje: 29-01 Barbeestenboel 39 - ronde 4 - 2e kind 31-01 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 31-01 Justme 35 - ronde 8 - 1e kind 03-02 Maureen 39 ronde 1 - 1e kind 04-02 Sillysa 37 ronde 5 - 4e kind 05-02 Almika 36 ronde 2 - 2e kind 09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind 11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind 18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind 20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind Ikweethetnietbankje: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 ZWANGER: Adora Dominique71 Dag dames, even snel in de pauze de laatste ontwikkelingen doorlezen. Vanmorgen overleg gehad en straks weer deel 2. Bahhh! Ik heb het lijstje even aangepast en mezelf weer onderaan gezet (terug naar start). Ongi is doorgebroken, helaas. Had gisteren nog even hoop omdat het ook weer spontaan gestopt was. Helaas. Toen ik vanmorgen al met die speciale hoofdpijn wakker werd, toen wist ik helaas al genoeg. Dus met teleurstelling en frisse tegenzin weer op naar ronde 4. @Secondlife: hartstikke goed dat je toch bent gaan werken. Je zal wel met een enorme koppijn thuis komen van de spanning, maar ook van opluchting dat je het toch gedaan hebt en iedereen onder ogen bent gekomen. Knap van je! @Xon: wat leerzaam die hele medische molen van jou. Volgens mij kun jij die assistentes nog heel wat uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit. Hoop dat de Clomid niet te veel bijwerkingen geeft en je eitjes goed laat rijpen. Oeps, moet even stoppen. Het loopt weer af en aan hier binnen. En, met zwangerschapspagina op zo'n groot beeldscherm, is het risico te groot dat iemand hier iets te veel ziet. En ik wil geen slapende honden wakker maken! Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde raken wist een collega het. Toen ik in mijn NOD-week zat, vroeg ze iedere dag wel 10 keer of er al 'iets' was als ik naar de WC geweest was. Heel vermoeiend. Gelukkig was het toen in een keer raak. Maar ja, nu ik al naar ronde 4 ga, wil ik niet iedere maand diezelfde vragen en vragende blikken van haar hebben. Ik ga gauw verder. Reageer later wel als het weer rustig aan het front hier is.
Hoi Meiden, Jammer hoor sneeuwmees, ik hoop ook voor jou volgende ronde beter!! Verder aan iedereen die het me gevraagd heeft: Mijn dochter is sinds 2008 al uit huis, ze was zo onhandelbaar dat ik haar niet zelf meer kon helpen. Ze is door de politie in die tijd een paar keer net optijd weggehaald bij loverboys, ze gebruikte drugs en deed alles wat god verboden heeft. De kinderrechter heeft haar toen onder toezicht geplaatst en ze heeft tot aug. 2010 in een gesloten instelling gezeten. Toen ze eruit mocht was ze wel al een heel eind de goede kant op, maar ik vond dat er toch nog wel toezicht moest blijven, vanwege haar verleden. Ze zeiden toen tegen mij dat ik te negatief was en te emotioneel. Omdat ik had gezegd van ja let maar op die is dalijk zwanger en dan is haar leven verpest en ze doet het net zo goed nu. En nou kijk moeders had gelijk, ze was nog geen 2 maanden op kamertraining en madam was al zwanger. Het erge eraan is dat iedereen om me heen het al wist maar lekker zijn kop heeft gehouden tegen mij, tja van sommige vrienden moet je het hebben!!!. Zelf weet ik het dus nog niet zolang en dat vind ik persoonlijk heel erg, we hebben in de afgelpen jaren een hele goede band pgebouwd maar schijnbaar niet goed genoeg om mij te vertelen wat er aan de hand was, want ik merkte natuurlijk wel iets aan haar. En ja ze weet dat ik en mijn man nog heel graag een kindje willen, daarom is het ook moeilijk te accepteren voor ons. Jaloezie is het ook niet echt maar gewoon het idee dat ik over 20 weken oma word!!! PPfff......... En idd. als wij zwanger worden dan heb ik er 1 die oma roept en 1 die mama roept...tja wat doe ik eraan?????? Ik probeer heel hard om de waarheid te accepteren maar ik vind het zoooo moeilijk en mijn man al helemaal die is pas 33, die zegt ik ga echt nie opaatje zitten spelen hier hoor. Dus zit ook nog een beetje tussen hun in, das ook geen gezellige positie moet ik zeggen. Maar ik denk wel dat als die kleine eenmaal geboren is ik toch wel smelt, het is toch ook een stukje van mij toch? Nou dat was een heel verhaal, meiden nog een fijne dag en een lieve knuffel van mij. Sillyas
Pfff wat is er weer veel gekletst! Heb nog geen tijd gehad om alles te lezen hoor... Maar even een update van mijn kant. Helaas gister ongi geworden. Baal echt als een stekker. Had ook echt pijn in mijn borsten en begon al te denken dat ik toch zwanger was. Maar nee hoor... Weet nog niet precies wanneer mijn NOD is, hangt van mijn ei af, zal een ongeveer datum op het lijstje zetten. En nu ga ik proberen bij te lezen... doei,bar NOD Lijst - Wachtbankje: 31-01 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 31-01 Justme 35 - ronde 8 - 1e kind 03-02 Maureen 39 ronde 1 - 1e kind 04-02 Sillysa 37 ronde 5 - 4e kind 05-02 Almika 36 ronde 2 - 2e kind 09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind 11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind 18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind 20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind Ikweethetnietbankje: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 ZWANGER: Adora Dominique71
@bar ..ah jammer meid, je was er weekend al niet dus we hadden goede hoop dat je zo ondersteboven was van zw zijn.... nieuwe ronde nieuwe kansen
zow he pffff....moeders intuitie kopt toch altijd wel hé.......gelukkig is ze dan enigszins wel op goede pad en hoop ook dat zo blijft want neem aan dat ze wel dat gezonde verstand heeft dat een baby/kind rust en regelmaat nodig heeft en dat ze d'r verantwoording neemt. idd je kan beste op je af laten komen..... zoals je banner zegt "zonder hoop geen leven!"
Nou sillysa, kan me voorstellen dat dit allemaal een beetje rauw op je dag valt! Maar wat je al schrijft, als de baby er is, wordt het toch anders. Hopelijk verandert je dochter als ze moeder is en wordt ze wat verantwoordelijker. Anders maak je je daar ook weer zorgen over. Helaas dus geen zwangerschap hier! Gister was ik de hele dag op een katten show met 1 van mijn katten. Ik was om 7 uur al de deur uit en pas om 20:00 weer terug. Toen was ik te moe om nog te reageren. De show was leuk en goeie afleiding. Maar ben vandaag nog wel een beetje in een mindere stemming. Maarja over een paar dagen is dat wel over en gaan we vol goeie moed weer op voor de volgende ronde! bar
Tja ik hoop het ook, ze gaat er nu al wel heel goed mee om dus ik denk dat het wel goed gaat komen met die kleine. Dan even update hier, ik voel dat ik ongi ga worden, verschikkelijk buikpijn en voel me niet lekker net zoals het altijd gaat, nu alleen nog wachten op die gezellige koppijn dan is het compleet hahaha. Maar nog ff afwachten. Dames in de volgende ronde veel s6 en lekker klussen!!! Dames nog op de bank.....gezellie he dat wachten pppfffff. Liefs sillysa
@Bar, ah nee! Wat K#$%t! Sorry, nee balen meis. Ik reageer vanavond meer...zit nog op mijn werk. Heb de dag bijna overleefd!!! JOEPIE!!! Kus, S.
sorry, zal ff de juiste er weer onder plakken: NOD Lijst - Wachtbankje: 31-01 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 31-01 Justme 35 - ronde 8 - 1e kind 03-02 Maureen 39 ronde 1 - 1e kind 04-02 Sillysa 37 ronde 5 - 4e kind 05-02 Almika 36 ronde 2 - 2e kind 09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind 11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind 18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind 20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind Ikweethetnietbankje: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 ZWANGER: Adora Dominique71
Bar balen!!! Xon als je wel clomid gaat gebruiken laat goed je eitjes controleren en hou er rekening mee dat je ei wat laat kan zijn, en vraag om pregnyl om je ei te laten springen!! succes @all zwaaii
Maureen zijn je lachborrels al over Tja dat clomid verhaal..... Weet je, ik heb die gyn werkelijk waar misschien 3 a 4 minuten gezien, in die tijd heeft ze ook nog mijn status bekeken en besloten dat ik Clomid moest gaan slikken! Later bleek dat haar moeder erg ziek was en op sterven lag, en dat ze misschien daarom zo afwezig en pinnig was en ik in minuut vier weer buiten de deur stond. Ik heb ook helemaal géén uitleg gekregen waarom ik dat dan moest gaan slikken, en omdat het allemaal zo snel en raar ging heb ik voor mijn gevoel nu niet het idee dat het een weloverwogen beslissing is geweest. De gyn zelf spreek ik nu ook niet meer, daarna heb ik alleen nog maar contact met de feriliteitsverpleegkundigen gehad (die wel overleggen met de gyn). Zij zeggen ook dat de gyn er wel een reden voor zal hebben gehad om het me voor te schrijven. Alles bij elkaar geeft het me gewoon geen overtuigend gevoel, snappen jullie dat of zijn dat gewoon mijn doorgedraaide gedachten!!!??? Ik heb geen PCO en goede grote eicellen van mezelf, alleen rijpen ze wat onregelmatig! Naar mijn idee ligt het probleem ook bij de eisprong en niet bij de rijping, maar die verpleegkundigen gaan daar niet over en ik kan dus ook niet om pregnyl vragen. Ze ging dan nog wel om van die progesteronbolletjes vragen. Alexandra, wat betreft géén eitje, het schijnt dat clomid je eigen aanmaak stillegt en dan zelf een eitje gaat stimuleren. En clomid 50 is daar soms te zwak voor waardoor er helemaal geen eitje rijpt. Ben gewoon bang dat mijn eigen regelmaat door de war gaat daardoor. Ik ben er gewoon een beetje hysterisch over, en moet daarmee stoppen en het gewoon gaan slikken, mijn mond houden en afwachten(goh waar ken ik dat woord van???). Ben gewoon een beetje van slag door alles, menstruatie, gesprek met ex, echo, en het alles alleen ondernemen en besluiten!! Ben op dit moment gewoon een miepende muts, sorry!! He shit, sneeuwmees en Bar!!!! Beide van het bankje afgedonderd. %&#$*& balen zeg! En Sillysa wat een verhaal zeg! De rapporten roepen weer... hoop dat ik er eens mijn aandacht een beetje bij kan houden, is tot nu toe nog niet echt gelukt!
Miepende muts, hahaha! Die hou ik erin. Maar ik vind helemaal niet dat je miept hoor. Ik denk dat het juist voor veel meiden heel herkenbaar is, die angst en onzekerheid en dan nog al dat gedoe er omheen waar je niet onderuit kunt. Beetje lief voor jezelf zijn hoor. Miepen mag. Het lijkt me ook wel heel moeilijk om alles alleen te moeten doen hoor, dus wat dat betreft: respect!!!
Xon verdorie als je eitjes wel mooi groeien maar een progestoron is laag neig ik naar een slechte eisprong...als iemand er anders over denkt hoor ik het graag. heb vorig jaar zelf clomid 25 mg gebruikt maar moest toen ook pregnyl prikken terwijl mijn progestoron wel oke was...
Ik wist niet eens dat er 25 mg bestaat (hmm is natuurlijk eigenlijk gewoon een half tabletje!). Maar dat bedoel ik dus.... het klinkt toch gewoon alsof mijn eisprong niet helemaal lekker gaat?? De laatste cyclus heb ik 3 echo's gehad waarin ik zonder clomid, twee prachtig mooie grote eitjes had!! En idd 3 a 4 follikels, ik zit natuurlijk als alleenstaande bij voorkeur liever niet op een tweeling of erger een drieling te wachten! Ik moet het naast me neerleggen en rekening houden dat ik deze maand om wat voor reden dan ook (geen eitje of overstimulatie) misschien geen inseminatie kan doen. En is dat idd zo dan WIL ik gewoon de gyn zelf spreken, dat eis ik!
@Annemiek: Aangezien ook mijn cyclus een rommeltje is na m'n miskraam vond ik het ook geen verkeerd plekje voor mij aangezien ik het ook echt niet weet..maar als je het zo bekijkt moet je het weethetniet bankje idd misschien maar afschaffen.. Vandaag werd ik gebeld door de mevrouw van pz van m'n werk. Ik ben vorige week ziek geweest en had al gemeld dat ik morgen weer zou beginnen. Ze belde "voor de zekerheid", maar eigenlijk wil ze gewoon even zeggen dat ik anders naar de bedrijfsarts moet omdat ik zogenaamd veel ziek zou zijn geweest. Nou, ik werk er al 12 1/2 jaar en ben zeer weinig ziek maar toevallig in december en nu last van griep. "Ja", zegt het mens "en in oktober ook al en dat vinden WIJ veel".."O", zei ik "vinden wij dat?" Ze hing gauw op want ze had geen zin in een discussie. Maar wat het hork bedoelt met oktober is m'n miskraam! Nu moet ik me nog gaan verantwoorden ook zeker!!:x Ze kan voorlopig beter even niets tegen mij zeggen!!Ik was daarna heel snel weer op m'n werk. Ze heeft altijd zogenaamd "oprecht interesse", maar ze meent er geen f*ck van! Ze is zo vreselijk indiscreet dat ze erom bekend staat. Maar wel altijd kritisch over een ander..wat bestaan er ook een nare mensen!
Hallo allemaal, daar ben ik weer na een daggie werken! En hier is ook weer van alles gebeurd zie ik wel. Nou, volgens mij zit ik nu ook officieel op het wachtbankje, al geloof ik niet dat hier een eisprong is geweest. Dan moet het wel een struisvogel ei zijn geweest. Nou ja, we wachten nu gewoon op de rode duiveltjes. En Xon... jij hebt dus de verpleegkundige de oren van haar lijf gevraagd? Jij bent nu officieel een kenner? En gewoon de gyn vragen hoor, daar worden ze voor betaald! En toch wel fijn dat je het kindje van je ex nog weer even mag ontmoeten. Maar maakt 't niet extra lastig voor hem? (zijn zoontje?) @Syllisa: wat een verhaal zeg. Wel heftig voor je hoor. Knap dat je zo reageert, je komt erg nuchter over moet ik zeggen. groetjes! Ik lees vanavond nog even al die andere pagina's hiervoor!
Jeetje wat een naar mens... En ze weet dus dat je in oktober een mk hebt gehad? Ze had dan net zo goed kunnen zeggen "Hoe durf je een miskraam te krijgen in de baas z'n tijd". Ik heb daar ook zo'n hekel aan als mensen zogenaamd oprecht interesse tonen.
ik ga zo ff lezen hoor maar ik had zo superdrang dus ook getest ook al zei ik net nog zo dapper ik test niet, ik vind te vroeg, maar ik had super DRANg...dat ben ik nu kwijt en dat ie omowit is tja...wie test er dan ook 5dgn voor nod