Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Dames, ik ga mijn bedje opzoeken. Mijn mannetje opsporen en lekker opwarmen tegen hem aan hahaha. Ik heb ijskoude voetjes:$ :D:D

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Adora: leuk dat je je weer meldt. Ik vroeg me al af hoe het met je was en had een paar dagen geleden nog even vele bladzijden terug zitten zoeken in de hoop jou (met banner) terug te vinden om te zien hoe ver je nu bent. Was leuk te zien dat je al 7 weken zwanger bent. Zo te horen gaat alles goed met je. Hartstikke fijn voor je. Hoop dat je een mooie echo zult hebben, met kloppend hartje. Laat je het ons nog even weten?
    @Dominique: duim ook voor jou dat je weer een mooie echo hebt a.s. vrijdag en vooral dat je door al die echo's ook echt het vertrouwen gaat krijgen dat het allemaal goed gaat met jou en de kleine uk!
    @Iris: goed van je af gebeten! Fijn ook dat je andere collega wel begrip voor je had!
    @Almika en Syllisa: klinkt goed jullie kwaaltjes! Kunnen jullie Dominique en Adora eindelijk eens gezelschap houden op hun bankje. Ze zitten al zo lang 'maar' met zijn tweetjes, dus tijd dat die bank snel aangevuld gaat worden.
    @LaFemme: ging jij nu zaterdag testen?? Spannend.....
    @Xon: de eerste pil is een feit. Hoop dat je maandag voldoende antwoorden op je vragen zult krijgen.

Hier ongi op volle toeren aanwezig. Zelfs heftiger dan de maanden hiervoor. Blijkbaar grote schoonmaak van onder! Nou ja, dan is het nestje lekker schoon als er straks een eitje in moet nestelen. Heb nog 3 pendels, die februari/maart en 2 x maart zeggen, dus het gaat er nu om spannen!
    Ga zo mijn bedje opzoeken. Ben helemaal gaar. Hele avond uitleg gehad over rentes/hypotheken en verzekeringen. Heb nu even snel weer bijgelezen, dus kan jullie morgen hopelijk weer aardig bijbenen. Slaap lekker iedereen!

3. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas waren hier alleen die dure digi Clear blue ovu testen te krijgen en gues what??? ik had vanmorgen een happy face! joepie!:)

4. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0

wat doe je hier dan hup!!! bespring je husband voordat ie naar werk gaat:D

5. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hier wordt ook veel geschreven zeg :D:D wel gezellig :)
    Vanmiddag meld ik me weer, hopelijk heb ik een goede echo ;)

Spannend... dat je voor komende maand pendels hebt ;) zoals je ziet zijn er bij mij vele uitgekomen :D

6. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Niala, wij willen je hier de komende 3 dagen niet meer zien, begrepen ;)

Adora succes vandaag met je echo!

Sneeuwmees, ik heb altijd zo een hekel aan gesprekken over rentes en hypotheken e.d. ik snap en geen bal van! Ik vind het ook totaal niet interessant genoeg, misschien komt het daar door, haha.

2e pil achter de kiezen, die ging een stuk makkelijker dan die van gisteren, psychisch gezien dan he!!
    Ik dacht nu kan ik toch niet meer terug.
    Ik heb nog wel op die gebruiksaanwijzing gekeken, en daar stond dat de werking meteen begint, dus bijwerkingen ook!
    Toen ik gister om half 12 nog rapporten aan het maken was, kreeg ik het spontaal superwarm, terwijl ik de verwarming al laag had gezegd ( opvliegers 1 van de bijwerkingen) en nog steeds dat rare wollige in mijn hoofd en een lichte ongesteldheidachtige buikpijn (terwijl dat nu toch echt over is!). Maar goed als dat alles is, en het mij een mooi eitje oplevert dan klaag ik helemaal nergens over hoor!!!!!

7. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    #1387 barbeestenboel, Feb 2, 2011
    Last edited: Feb 2, 2011
    Adora wat een spannende dag voor je, je eerste echo!Nou wij leven met je mee hoor!

Ben deze keer heel kort ongi geweest. Ben het nooit super lang, 3/4 dagen, maar deze keer alleen zondag en driekwart van maandag gebloed. Gister alleen piepklein beetje bruin. Nouja,zal wel komen doordat ik vorige maand met mijn miskraam flink gebloed heb.

En toch denk ik dan, zou ik misschien toch??? Maar ik heb goed gebloed die 2 dagen, dus ik was echt wel ongi. Ik weiger mezelf gek te maken en b.v een test te doen. Ik moet niet doorslaan.

Wat kan je toch een gekke kronkels in je gedachten krijgen al je zo bezig bent met zwanger worden. Ik wou dat ik het los kon laten.
    Vraag me af of ik het wel los zou kunnen laten als ik jonger zou zijn. Nu voel ik elke maand dat ik ongi word als een verloren maand, nog een maand ouder.

Hebben jullie een leeftijd in je hoofd tot waar je doorgaat of stopt?
    Ik wil echt nog 40 zijn als de 2e komt, eigenlijk wil ik maar doorgaan met proberen zwanger te raken tot ik 40 word in juli. Maarja, weet uit ervaring dat ik toch wel mijn grenzen zal verleggen....
    bar

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Barbeestenboel, het is de 2e echo.. vorige week had ik al een, maar het hartje klopte nog niet ;) vandaag zou die moeten kloppen volgens de gynaecoloog ;)

9. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    oeps sorry!
    Ik duim voor je dat je een mooi kloppend hartje ziet!
    Je zal we stik zenuwachtig zijn nu.
    bar

10. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Adora, ik duim voor een mooie hartslag en dat alles goed is, ik heb er alle vertrouwen in;)

11. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Xon, hoop zo dat die pillen tot een mooie zwangerschap zullen leiden. Ik duim dat de bijwerkingen zullen meevallen meid.

12. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Sneeuwmees, balen van je ongi..
    Ook weer spannend met je pendels, hoop dat het uitkomt voor je!

13. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Barbeestenboel, ik ben nu 36 en in april 37. Ik stop als ik 40 ben. Makkelijk gezegd voor mij aangezien ik nu nog ruim 3 jaar heb om zwanger te raken.
    Met alle respect voor de vrouwen die wel meer moeite moeten doen om zwanger te worden, maar ik zou dat niet kunnen.
    Wij hebben dan ook een jaar geleden besloten om voor een kindje te gaan maar mocht het niet lukken op de `gewone` manier dan houdt het gewoon op.

Ik heb een geschiedenis dat ik 27 keer geopereerd ben geweest i.v.m. aangeboren afwijkingen (scheve mond, doof aan 1 kant, geen oren). Daar ben ik gewoon helemaal klaar mee.

Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat ik de komende tijd zwanger mag worden en uiteraard voor iedereen die deze wens heeft ;)

14. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Ik loop heel ver achter, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ik ga proberen jullie bij te houden :)

Xon: Ik hoop dat de clomid een heel mooi eitje op gaat leveren!

Dominique: Wat jammer dat je nog geen vertrouwen in de zwangerschap hebt. Hopelijk komt daar snel verandering in en kun je er echt van gaan genieten.

Enkele dames met vage kwaaltjes, klinkt goed :D

Alice: Is er geen verdoving die gebruikt mag worden voor zwangere vrouwen?

Ik heb er nog niet over nagedacht tot wanneer we door gaan met proberen, we hebben nog maar net besloten om een poging te doen. En als het op de 'gewone' manier niet lukt dan houd het op. Tenminste, zo denk ik er nu over, maar een paar maanden geleden dacht ik nog niet eens aan kinderen, dus wie weet hoe ik er over een tijdje over denk...

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Jeetje dames, wat schrijven jullie snel en veel hahaha...

En ik... tja, gister naar de gyn geweest. 9 buisjes bloed achter gelaten. Volgende week woensdag moet ik nog een keer prikken, smorgens voor half 9 en dan meteen daarna moet ik 2 beschuiten met jam eten, om 12.30 max 3 sneeen brood met jam en dan om 15 uur weer bloed prikken... iets met eiwitplaatjes ofzo... ivm trombose en nog iets. En dan op maandag 7 maart gaan ze met een cameratje in mijn baarmoeder kijken of daar nog rare dingen te zien zijn.
    De bloed onderzoeken zijn oa op stolling, antistoffen, suiker, afweerstoffen, en meer van dat soort dingen. Waarschijnlijk zijn de meeste uitslagen op die 7 maart ook bekend en dan kijken we weer verder. Volgens de gyn is de kans erg klein dat er iets uitkomt en als er iets uitkomt dan kunnen ze er vaak niks mee. Maar goed, wij kunnen daar dan wel weer iets mee, wij kunnen dan gaan kijken wat we dan willen en dit afsluiten en een plekje geven.
    Dus we wachten af.

Hier trouwens ook iets wat tegen mijn gevoel indruisd... ik ben gister voor 2 weken weer aan de pil :$ :x Ik mag voor dat inwendig onderzoek nl en niet zwanger zijn, wilde we toch al niet ivm vergrotte kans op een MA na een curretage, maar ik mag dus ook niet ongi zijn, en de kans is erg aanwezig dat ik dat dan wel ongeveer ben... uitgaande van de tijd dat het vorig jaar duurde na de curretage. Dus ook zo raar om weer aan de pil te zijn... gelukkig wel maar voor 2 weken, maar toch...

Verder gaat het hier wel weer de goede kant op. Voel me weer wat eter en heb weer zin om dingen te ondernemen. Wel voel ik dat er nog veel verdriet zit, maar die lijkt er niet uit te komen. Maar goed, zolang ik er geen last van heb... En waarschijnlijk komt dat binnenkort wel een keertje dat om iets heel klein bij mij een enorme bom barst ofzo... maar laat maar komen.

Dames een hele dikke knuf!
    Ik zal proberen jullie een beetje bij te houden

Liefs Miek

16. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Annemiek: Succes met de onderzoeken. Hopelijk komt er iets uit waar jullie wat aan hebben... Ik kan me voorstellen dat het vreemd is om weer aan de pil te zijn, maar gelukkig hoeft het maar 2 weken.
    En natuurlijk veel sterkte met het verwerken van je verdriet.

17. San40

San40 Lid

Jan 8, 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoiiiii ben ik weer was even van het scherm gevallen:)
    ik kan echt niet meer reageren op alles in een paar dagen meer dan 20 blz verder...........:$
    dus @iedereen....suc6 met alles en alles!!
    @xon bedankt voor je berichtje ik heb nog even moeten zoeken maar ik heb julie weer gevonden, suc6 met de pillen meid er moet toch een mooi ei van komen!
    @almika.....hoe ist nog even wachten en je kunt testen toch??
    ik mag nog 7 dagen wachten....ik voel vanalles maar het kan ook vanalles zijn dus ik wacht maar af.....
    voor iedereen een fijne dag en tot later!

18. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @adora, ik hoop dat je straks een mooie echo hebt! Met een knipperend hartje! ik denk aan je.
    @Xon, tja, de bijverschijnselen, ik moest ook erg zweten ineens. Terwijl ik dat nooit doe.
    En dames hebben jullie dat ook, dat leeftijd ineens zo belangrijk lijkt. Ik ben (nog) maar 35, maar dan hoor ik ineens meiden die 22 zijn en zwanger zijn. (vriendinnen van mijn zusje) en dan denk ineens, wat ben ik een oude muts!
    Maar toch vind ik deze leeftijd ook erg mooi om kinderen te krijgen, oke het duurt wat langer en de risico's zijn erook, maar het genieten doe je volgens mij nog bewuster.
    Je weet namelijk wat een bijzonder iets een bevruchting is.
    En ik kan me dan zo voorstellen dat je als je 40 bent, denkt, hoe lang ga ik nog door met proberen...
    Moeilijk lijkt me dat, maar respect voor jullie.
    Liefs van een oude jonge 35+ er.

19. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    @Alice: wat een verhaal! Ik kan mij voorstellen dat je al genoeg polonaise aan je lijf hebt gehad!

@Adora: nog steeds aan het duimen voor je ...

20. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ha San, goed dat je ons weer gevonden hebt :)
    Inmiddels iedereen nu wel denk ik! Gelukkig maar want we hebben toch een leuk cluppie zo, he?

Annemiek ze moeten je aardig hebben met je 9 buisjes bloed!
    En je zit behoorlijk in de mmm (medische malle molen, ik had er in het begin geen idee van wat deze afkorting betekende!!!).
    Sterkte meis!

Ik heb er zelf ook niet over nagedacht tot wanneer ik doorga, ik ben in september 37 geworden, dus voorlopig geef ik echt nog niet op!!!! Ik zal er voorlopig alles aan doen om zwanger te worden, natuurlijk ben ik ook erg afhankelijk van mijn donor of de kliniek waar ik ingeschreven sta (en de wachtlijst aldaar!).

En wat een naar ding is leeftijd toch he?
    Ik voel me ook nog geen 37, en zo zie ik er volgens velen ook nog niet uit, word vaak eind 20 begin 30 geschat! Had gehoopt dat mijn eitjes zich ook nog niet zouden gedragen als bejaarden :)!
    Als die leeftijd niet zo mee zou spelen, zou ik nu toch eerst nog op zoek zijn gegaan naar een leuke man om daar samen een kindje op de wereld te zetten. Maar ja............
    Ik heb ook altijd geroepen dat ik mama wilde worden, maar weet wel dat ik er nu veel meer van kan genieten, omdat je wat ouder bent en heel bewust ervoor kiest.
    Verder heb ik in de voorgaande jaren ook veel leuke dingen gedaan die je met kinderen niet doet. Eigenlijk heb ik ook alle reizen gemaakt die ooit op mijn verlanglijstje stonden, dus nu gewoon écht klaar voor een klein nieuw leventje!!!

Share This Page