Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Af en toe maar ergens het lijstje vandaan vissen, voordat ie met al dat schrijf weer ver naar achteren verdwijnt!!!

NOD Lijst - Wachtbankje:
    31-01 Justme 35 - ronde 8 - 1e kind
    03-02 Maureen 39 – ronde 1 - 1e kind
    04-02 Sillysa 37 – ronde 5 - 4e kind
    05-02 Almika 36 – ronde 2 - 2e kind
    05-02 LaFemme 36 -ronde 4 - 3e kind
    09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind
    11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind
    18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind
    20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind
    03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind

Ikweethetnietbankje:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011

ZWANGER:
    Adora
    Dominique71

Hoe zat het nou ook alweer met Justme?
    Ben even vergeten of we daar inmiddels al wat van hebben gehoord!! (zit erg met mijn hoofd bij de rapporten)

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen?????? ZIt jij al aan de rode wijn of ga je hem aan iemand cadeau geven ;) ???

3. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Xon: Zo zie ik het ook, we hebben jarenlang precies gedaan waar we zin in hadden, veel gereisd, en nu zijn we klaar voor een volgende stap. Denken we ;)

Volgens mij wordt ik ziek, heb al een paar dagen een borrelende buik, en nu wordt ik ook nog misselijk, bah :x

4. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    NOD Lijst - Wachtbankje:
    31-01 Justme 35 - ronde 8 - 1e kind
    03-02 Maureen 39 – ronde 1 - 1e kind
    04-02 Sillysa 37 – ronde 5 - 4e kind
    05-02 Almika 36 – ronde 2 - 2e kind
    05-02 LaFemme 36 -ronde 4 - 3e kind
    08-02 Alice - ronde 9 - 1e kind
    09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind
    11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind
    18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind
    20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind
    03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind

Ikweethetnietbankje:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011

ZWANGER:
    Adora
    Dominique71

Heb mezelf er maar tussen gezet ;)

5. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hier de echo gehad........

Gelukkig hebben we een kindje met 'n kloppend hartje gezien ;) er zat nog een kleintje, waarvan het hartje niet klopte (volgende week weer een echo) de kleine zou volgens meting 6 weken en 6 dagen zijn, volgens de gynaecoloog zou het hartje dan moeten kloppen......
    Ik zie het wel volgende week, ik ben al blij met 1 kloppend hartje :)

6. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Annemiek, dat is niet mis wat jij hebt doorgemaakt en nog doormaakt...
    Ik ga duimen dat ze niets ernstigs vinden maar iets simpels, iets simpels zodat jullie weten waar je aan toe bent, iets simpels zodat er een oplossing is en jullie een mooie voldragen zwangerschap mogen hebben.
    Sterkte meid!

7. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Gelukkig, een kloppend hartje! Ik ben blij voor jullie.
    Volgende week weer even spannend (denk ik:() i.v.m. het kleintje... Uiteraard begrijp ik dat je nu blij bent met 1 kloppend hartje, en terecht;) Geniet ervan:D:D

8. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    wauw, een kloppend hartje!
    En misschien wel 2 dadelijk, wie weet. Bijzonder weer hoor!
    bar

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé lieve meiden,

Ik reageer even kort en ga dan eerst alles bij lezen, want mij god wat hebben jullie een hoop geschreven!!! :$

Net terug van de controle echo. Het was helemaal weg. :( Wel erg confronterend hoor. Ik moest naar een echoscopist bij een verloskundige zorginstelling dus allemaal mooie echo's aan de muur en stralende stelletjes in de wachtkamer. Was wel even zwaar hoor.
    Gelukkig hadden we een heel lieve echoscopist. Heel rustig en begripvol. Ze zei dat het eigenlijk helemaal niet nodig was geweest en dat deze confrontatie ons bespaard had kunnen worden. Maar ze heeft toch maar even gekeken en gelukkig was alles goed en ze zag ook geen probleem om het meteen weer te gaan proberen. Moest wel even wat traantjes wegpinken daar.

Nou mijn dochter is ook net wakker en roept mij alweer...dus dan vanavond maar even bijlezen en reageren. Sorry...:)

Liefs,
    S.

10. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Adora, wat geweldig meid, een kloppend hartje. Helemaal super! Ben erg blij voor je. Geniet er lekker van.

Liefs,
    S.

11. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Adora: gelukkig! Ik ben heel blij voor je! Ik kan begrijpen dat je al blij bent met 1 kloppend hartje. Toch is het best spannend. Ga je volgende week weer voor een echo?

@Nialla: een smiley! Veel plezier!

Over stoppen met proberen: ik zei altijd dat ik niet nog een kind wilde op mijn 40ste, maar nu ben ik er toch. Ondertussen heb ik wel mijn grens bereikt. Als deze zwangerschap goed gaat wordt de kleine geboren als ik 40 en een half ben en dat is net op tijd. Als deze zwangerschap misgaat stop ik ermee.

@Annemiek: succes met de uitslag van je testen. Ik heb ze ook gehad. Meestal vinden ze (gelukkig) niets.

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Adora: gefeliciteerd met je knipperlichtje! En nog even spannend volgende week.
    @secondlife: ik kan me voorstellen hoe dubbel het is voor jullie. Veel sterkte.
    @dominique: toch fijn dat je nu zwanger bent, hoef je niet te besluiten wanneer je stopt met het proberen zwanger te raken! En het gaat gewoon goed komen nu!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    adora in iedergeval 1 knipperlichtje en wie weet volgende week wel 2(is een 2 ling misschien trager??)

all zwaai!!!

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Adora, mogelijk dus twee beebjes? Even een rare vraag maar die jij zelf vast ook hebt gesteld. Wat gebeurt er als dat kleine vruchtje het niet gaat doen? Is het mogelijk dat dat dan wordt afgestoten? En is dat dan niet gevaarlijk voor het grotere vruchtje?

He bah, S. wat een nare ervaring! Fijn om al die vrolijke zwangeren tegen te komen. Weer zo iets waarvan je toch zou verwachten dat ze daar wat meer rekening mee zouden kunnen houden. Ik snap niet dat ze je dan naar zo een kliniek sturen! Het is misschien wel confronterend dat het helemaal weg is, maar het is wel fijn dat er dan geen curretage aan te pas hoeft te komen en je gewoon weer mag beginnen. Sterkte meis, jank nog maar even lekker hoor, kan jou het schelen!!!!

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Annemiek: Succes met je onderzoeken meid. Wat een gedoe. Hoop dat er niets ernstigs is en dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

@Alice: Snap dat ’t nu niet uit zou komen. Maar wie weet, nu je er niet op rekent… Ik heb je geloof ik al sterkte gewenst met wat je gaat doen. Nu maar even kijken of het plan gewijzigd wordt door goed nieuws.

@Adora: Yeah!! Een kloppend hartje. Maar begrijp ik dus goed dat je misschien 2 kleintjes krijgt? Wow. Ben blij voor je. En inderdaad gister keek ik niet goed want in je banner staat dat je 7 weken ver bent.

@Secondlife: Confronterend zeg. Sterkte meid. Gelukkig weet je dat je nu weer vol ervoor mag gaan.

@Xon: Gaat het vandaag met de bijwerkingen? Hoop 't maar. Nee nog niet aan de rode wijn (startsein is er nog niet hihi). Drink sowieso niet vaak hoor. Maar wou de teleurstelling opvangen. Stom van me maar vanochtend toen ik opstond wist ik zeker dat het geen zin had om alvast al te testen. Ik bedacht me nog dat ik het zelfs pas overmorgen doe omdat ik morgen ’n lange dag heb en pas laat ’s avonds thuis ben. Wat doe ik: ineens dacht ik dat het tóch maar wel nu moest. Dus ik doe het en wat te verwachten viel: ‘omo-wit’. Als het wel zo was dan had ik 24 uur voor ik kan testen toch minstens ’n licht streepje moeten zien. Verdorie. Was ook te mooi om waar te zijn bij poging 1. (Dat wil trouwens zeggen poging 1 met donor hè, de teleurstelling is mij helaas wel al bekend).

@San: gelukkig heb je ons weer teruggevonden.

@ Sayen: jij bent er ook weer bij gelukkig. Bijgelezen?

@Justme: Volgende keer lukt het gewoon! Je hebt dus een pendel voor februari? Misschien moet ik die pendels ook eens laten raadplegen... Je staat nog bovenaan de lijst zie ik. Zal ik je weghalen of doe je dat zelf met nieuwe datum?

@Syllisa, Almika en laFemme: houden jullie het vol wat testen/niet testen betreft?

@Iedereen: Fijne avond.

(Ben ff heel emo eigenlijk pfff. Maar dat is gewoon ‘de tijd van de maand’; heb ik altijd dus. Alleen nu weer erger door teleurstelling)

16. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Adora: Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
    Is het mogelijk dat het 2e volgende week ook klopt?

Secondlife: Moeilijk zeg, met al die blije mensen in de wachtkamer. Maar gelukkig is alles in orde en mag je er weer voor gaan.

Maureen: Jammer van je omo witte test...
    Hopelijk meer succes in ronde 2.

Fijne avond allemaal :)

17. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik nog even. Heb nog niet alles bijgelezen hoor...weet ook niet of mij dat lukt. Is alweer zoooo veel!

@Alice, Oh ja hoor, zul je net zien dat je nu zwanger bent. Zou toch stiekem wel super zijn hoor. Weet nu eigenlijk niet of ik voor je moet gaan duimen of niet? :) Doe het lekker toch!

@Maureen, balen van je negatieve test zeg. Ik blijf toch voor je duimen hoor. Je weet maar nooit. Ik had ook maandag een negatieve en woensdag een positieve test toen.

@Adora, goh dus 2 vruchtjes...spannend hoor! Hoe groot is de kans dat het hartje van de 2e nog gaat kloppen? Ik denk aan je.

@Dominique, hoe is het met je meis. Lekker aan het genieten?
    Het gaat helemaal goed komen deze keer hoor. Ik weet het zeker. Vrijdag weer echo toch? Spannend!

@Miek :D, meid toch, wat moet jij wel niet doorstaan. Heb er heel veel bewondering voor en ik hoop dat uitslagen allemaal goed zullen zijn. Het is je zo gegund om een mooi kindje te krijgen. Ik duim voor je meis.

@Sneeuwmees, sterkte met je heftige menstruatie meis. Lekker veel chocola eten, verzacht de pijn...;)

@Niala, jaaaa! Een happy face! Veel plezier dan...;)

@Xon, zo dus toch Chlomid. Spannend hoor. Vervelend van die bijwerkingen. Veel sterkte meis. En niet vergeten...je bent een topper! Ik hoop dat je prachtige eitjes hebt straks en een nog mooiere plakbeeb in je buik daarna. *duim duim duim duim*

@Bar, ik snap wel wat je bedoeld hoor...ik had dat na mijn MK ook.
    Ik dacht, misschien waren het er wel 2 en is er 1 afgestoten en ben ik toch nog zwanger? Maar heb afgelopen weekend nog een test gedaan en die was toch echt negatief en vandaag heeft de echo heet helaas ook bewezen. We gaan er samen weer voor meis!
    Zou leuk zijn om samen zwanger te zijn...hihi!

@Justme...:(:(:( Balen meis, nou ja op naar de volgende ronde dan maar weer. We kunnen het! Geniet in tussen lekker van je nijntje.

@de wachtbankzitters, de spanning stijgt!!!

@de rest, sorry als ik je vergeten ben...er wordt hier zooooooooooo veel gekwebbeld. Ik denk aan iedereen hoor.

Ik ga even lekker tv kijken met hubbie. En ik heb zin in chocola!!!
    *sprint naar de kast*

Fijne avond!

Dikke zoen,
    S.

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Secondlife: lekker chocola! Ik lijkt wel of mijn buikgriepje aan het verbeteren is, en ik krijg ook meteen weer zin in lekkers. Mmmm. Wat voor soort chocola is jouw favoriet?

@Xon: hoe staat het met de bijwerkingen? Voel je ze al in grote getalen rijpen?

@Maureen: jammer van deze ronde! Is chocola misschien ook wat voor jou?

@Sneeuwmees: Chocola?

@allen: Oe! Ik heb trek in chocola! Met een kopje thee ...

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ff kort...

Chocola???? hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Vandaag weinig gemerkt van Clomid.
    Vanmiddag had ik last van wazig zien (een van de bijwerkingen), maar goed aangezien ik een weekend lang en twee avonden tot bijna 12 uur 's nachts heb zitten werken aan de rapporten, heb ik het idee dat het eerder daardoor kwam :)
    En denk dat het erg moe zijn daar ook aan toe te schrijven is!
    Rapporten nu af en uitgedraaid, nu alleen nog in de rapportmappen, maar mocht vanavond een avondje vrijaf. Komend weekend weer alle oudergesprekken voorbereiden :(

Goed nu ga ik lekker comp afsluiten en de film 'she's not that in to you' afkijken, daarna lekker avond vroeg slapen.

Trust iedereen, dat al onze dromen maar mogen uitkomen :)

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

ik heb mijn leeftijd ook al bijgesteld en menig ander ook qua leeftijd en mmm na al vele verhalen te hebben gelezen hier, je verlegt toch je grenzen zo zijn er legio meiden geweest die ooit afspraken als niet lukt dan niet, maar zijn dan wel inmiddels met 3x ivf of zo bezig, ik denk dat praktijk ook moet uitwijzen of de theorie klopt. altidj gedacht 2 kids te hebben voor 35 en ooit gezegd daarna hoeft het niet meer(tegen husband want die vond prima na 1 mooie zoon) kw is vaak groter...... ben 36

ik hoop voor je dat je er nooit over hoeft na te denken...

Deel Deze Pagina