Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zo bij gelzen maar erg last van moeie ogen nu vierkant zeg maar:p wilde 15 min gelee al tv gaan kijken
    @annemiek...hoop voor je dat goed is. maar dan?? gaan ze dan verder onderzoken of is dan pech hebben dat nog niet gelukt is....

@all die ongi zijn...shit..nieuwe ronde nieuwe kansen verwen jezelf met foeut dingen
    @maureen zegt nog nks omowit...geen bloed geeft moed
    @secondlife...en dan snap ik heel goed dat je emo wordt na zo'n controle bij een kliniek met hapy faces...meid lucht alleen maar op die tranen laat ze gaan je hoeft ze niet te verbegen....knuf

ik ga op bank hangen, ben blegh..vage onbestemde vlagen misselijk, jeuk en ineesn koud maar toch gloeien...nu ik erover nadenk heb ik dat al 3 dgn...kachel op23 en nog onder een fleece op bank

tot moggel

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dominique....heb een Kit Kat Chunky naar binnen gewerkt. :)
    Ik vind melkchocolade het lekkerst. En in alle soorten en maten...hihi...pindarotsjes, bonbon bloc....HEERLIJK!!!

Ik ga zo lekker naar bedje....trusss allemaal...lekker dromen!

Kus,
    S.

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika, dank je...had het er wel even zwaar mee inderdaad. Maar het was toch ook een soort afsluiting vond ik. Nu kunnen we weer verder gaan. En we gaan er weer helemaal voor. De ovutestjes zijn al weer binnen.

Slaap lekker voor straks!

x

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Adora: fantastisch een knipperend hartje en misschien nog wel twee?;) Hoe zou je dat trouwens vinden als het een tweeling mocht zijn? Lijkt me best pittig!
    @Secondlife: knap dat je weer vooruit kunt kijken. Idd dat nare hoofdstuk heb je met die echo afgesloten. Hopelijk komt je cyclus snel en weer goed op gang. Hier is de ongi er nog steeds, terwijl ik de maanden na mijn (koper)spiraal altijd twee dagen ongi was, dan een paar dagen minder en aan het eind nog even een heftige dag. Nu is het al een paar dagen achter elkaar en behoorlijk wat, ook meer buikpijn. Blijkbaar werken de hormonen op volle toeren. ;)
    @Xon: fijn dat de nare bijsmaak van die pil wat minder wordt. Die soort van opvliegers zijn alleen minder, maar je doet het voor een goed doel. Gesprek over hypotheek was idd vermoeiend, vooral ook omdat ik er de ballen niet van snap (en dat eigenlijk ook graag zo wil houden). Wel een voordeel van een relatie hebben dat je kan zeggen: schat, zoek jij maar uit wat het beste is. Hij vindt dat nl. erg interessant om allemaal uit te zoeken, te berekenen en te vergelijken. Nou, mijn zegen heeft hij.:)
    @Annemiek: idd dubbel om nu even aan de pil te zijn. Ik had het ook toen ik mijn man net had leren kennen. We gebruikten toen geen anticonceptie en deden voor het zingen de kerk uit. Best een risico natuurlijk, maar ivm mijn kinderwens wilde ik niet eerst weer aan de pil en daarna ontpillen e.d. Maar toen was ik een keer een dag overtijd (wat ik nooit was) en toen knepen we hem toch wel even. We hadden wel besloten dat als het zo mocht zijn, het meer dan welkom was, maar ideaal gezien wilden wij natuurlijk nog iets langer wachten omdat we net in de kennismakingsfase zaten. Ik heb toen ook heel tegenstrijdig een koperspiraaltje laten plaatsen, terwijl ik dus een sterke kinderwens had (maar het er nog even niet het juiste moment voor was). Dat vond ik toen ook wel dubbel, maar aan de andere kant gaf het ook wel even rust. Die twee weekjes zijn in ieder geval te overzien.
    @Dominique: had je nu vrijdag je echo al weer? Heb nog geen chocola op. Meestal heb ik die behoefte wel voordat ik ongi moet worden. Omdat ik dat nu helemaal niet had, had ik de stille hoop zwanger te zijn. Helaas! Heb net wel de kattenbank verschoond...hahaha..:D

Jullie hadden het ook over een grens tot hoe oud/ver je wil gaan. Toevallig had ik het er vanmiddag met mijn osteopaat over. Hij weet van mijn kinderwens en we hebben het er altijd even over. Hij moet ook weten of ik evt. zwanger ben, omdat hij ook in mijn buik gaat drukken. Het kan officieel geen kwaad, maar hij wil zijn vingers daar niet aan branden. Hij vroeg toen ook, of ik een grens in gedachten had tot hoever/hoe oud ik wilde gaan. Ondanks dat het geen rare vraag is, schrok ik er toch even van. Zit zo vol van proberen zwanger te worden, dat ik helemaal niet nagedacht heb dat het misschien niet gaat lukken en wat dan. Je denkt er wel eens een seconde aan en verdringt dat dan snel weer. Ik zei dat ik altijd gezegd had dat ik tot de 40 'normaal' vond, maar dat je heel makkelijk je grenzen verlegt. Ik zou echt niet weten wanneer we ermee zouden stoppen.

5. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Secondlife, fijn dat de controlle-echo goed was… veel sterkte meis..

Dominique, ja… volgende week weer een echo, al denkt de gynaecoloog dat het kindje geen kloppend hartje zal krijgen en langzaam zal verdwijnen (maar ikzelf vind het verschil van 3 dagen ongeveer tussen de vruchtjes minimaal.. en tussen 6 en 7 weken zou het hartje moeten kloppen, dus volgens mij heeft de kleine wel nog een kans… het is een eeneiige tweeling!

Xon, nee als het kleinere vruchtje geen kloppend hartje gaat krijgen, zal het waarschijnlijk vanzelf verdwijnen (niet gevaarlijk dus, en bloedverlies hoeft niet)..

Annemiek, succes meid met de onderzoeken ;)

Dominique, ik heb ook veel chokolade gegeten bij de zwangerschap van mijn zoontjes, hihi… ik was verslaafd aan die chokolade verrassingseieren, mmmmmmmmmmmmmmm…
    Spannend vrijdag de echo... ik duim voor je ;)

Sneeuwmees, ik zou het super vinden als het een tweeling zou zijn (pittig lijkt met het zeker) en een beetje onhandig met borstvoeden, haha.. mijn 1e kreeg 2 en een half jaar borstvoeding en de 2e drinkt nu nog 3x bij mama… (die is 1 jaar en 9 maanden nu) hi hi…

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi kletskouzen hahahaha

@ Adora...gefeliciteerd!! Mooi nieuws, hopen dat de andere volgende week ook gaat kloppen!! S6

@ Maureen Moed houden he?? Je bent nog niet overtijd dus zou over 3 dagen nog even proberen als je niet ongi wordt, kop op meid!!

@ Almika wij testen vlak na elkaar zag ik, ik wacht wel tot na NOD en jij?? Verder voel ik me net als jij, dezelfde kwaaltjes, had ze een paar pagina's geleden al opgeschreven. Duimen dusssssssss..........

@ Secondlife snap dat je je klote voelt in die situatie, maar ik hoop voor je dat je er nu weer helemaal voor kunt gaan. S6 meid.

Verder iedereen die van de wachtbank is gevallen, we hopen op strepen, plusjes en veel kwaaltjes volgende maand!!
    En ik weet niet wie het zei, maar idd. verwen jezelf lekker met foute dingen, ik weet wel dat ik dat ga doen als ik van het weekend ongi. word, waar ik niet op hoop natuurlijk!!

Lieve groet meiden, sillysa

7. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Het enige dat ze hebben aangegeven is dat we nu niet weer een jaar hoeven te wachten voor we zelf zwanger zijn... als we met ca een half jaar nog niet zwanger zijn gaan ze iig daarbij "helpen" om dat proces iig te versnellen ivm mijn leeftijd. En dan maar hopen dat die MK op een gegeven moment ook stoppen.

Wel een geruststellende gedachte iig. Geeft ook wel weer een stukje rust

8. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

Gelukt!

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hai dames,

Mooi zo Nalia!! Nog wel ff vaker bespringen he???;)

Hier voel ik me zwaar blehhhhhhhhhhhhhh!!!! Misschien toch ongi. heb verschikkelijke buikpijn, zegt meestal wel genoeg, maar wacht nog even tot ie doorbreekt. Als je met zulke krampen zwanger kunt zijn eet ik me pantoffels op:D:D. Jammieeeee.

Hoe is ie verder met iedereen vandaag??

Nog iemand raak geschoten??

Laterssssss lieve groet sillysa

10. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Niala: Goed zo :D

Sillysa: Hmmm, als je zin hebt om pantoffels te eten ben je misschien toch zwanger ;)

11. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Niala, wat dacht je hahaha. De daad is verricht en ff vermelden, gezien de tijd dat je het postte:D:D:D
    Geweldig, hoop dat de zwemmers fanatiek het eitje gaan opzoeken en gevangen nemen hahaha.

Hier nu ook ongi-krampen, denk dat ik over 5 dagen gewoon ongi word. Voel verder helemaal niets namelijk.
    Toch wel jammer. Had toch wel graag zwanger willen zijn ipv de kaakchirurg ;)
    Tis nog wel vroeg 5 dagen voor NOD maar ik voel me ook niet anders ofzo.

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oefffff dames, ik ben echt bloedchagerijnig.... blehhhhhhh!!!
    Stagiaire kwam niet opdagen, mijn thee viel om, gedoe over een discofeestje op school waar ik als toezicht 's avonds rond moet lopen......
    Toen ik tegen één collega riep dat ze dat hele feestje op een plek mochten stoppen waar de zon niet schijnt, dacht ik oeffffff....
    En mijn collega riep nog met een knipoog, last van je pillen?????
    De kinderen zijn redelijk rustig, gelukkig maar voor hun, want ik zou zo maar eens kunnen ontploffen.... Misschien voelen ze het aan :)
    Laat ze als beloning voor mijn ontplof humeur nu maar even fijn een tekening voor het rapport maken, dat vinden ze dan weer niet erg!!

Ook nog een beetje last van lage rugpijn, en pijn rondom de plek van mijn eierstokken, geen van beide bijwerkingen van de pillen! Raar!

Niala, go for it girl :)

Sillysa, japanse slofjes of wollige dierenpantoffels? Zou toch de voorkeur voor het eerste hebben!!

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon....bijwerkingen:( gelukkig kun je je gewoon laten gaan en niet hoeven te verschuilen omdat ze het weten...ach die kindertjes.....hoelang moet je lichaam eraan wennen?

@annemiek...ik hoop dat 1e onderzoeken goed zijn meid.

@secondlife...goed zo meid zo magik het horen. goed van je...

@niala...niet alleen bij die ochten gebleven hoop ik.....:Dhoe meer hoe beter

@sylis.....hoe vole jeje

ik heb vanochtend getest OMOWIT. ondanks misselijk opgestaan en tempstijging. ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet rekenen. heb normaal cyclus van 29 dgn. deze maand voor eerst tempen en ei gehad op dag 17, ik kan naturlijk een korte lf hebben maar dat weet iks dus pas als ik ongi ben(liever niet) dus ga van mijn normale cyclus uit en dan heb ik 2 dgn voor nod getest. als alles uitblijft test ik maandag want dan is het 14 dgn na ei

fijen dag

14. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Iemand wel eens een ovutest gedaan 5 a 6 dagen voor nod en dan 2 streepjes gehad??? Weet echt heel zeker dat ik de 26 januari mijn ei heb gehad. Getest, 24e posi en donderdag last van mijn buik. Heb ik altijd na eisprong.
    Krijg ik nou weer een ei???
    Heb al sinds jaar en dag een cyclus tussen de 27 en 29 dagen. Kan ik toch nu niet mijn ei gaan krijgen:(

Ik schrik er eigenlijk een beetje van....:(

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

er zijn ovutesten die dit aangaven als je zw bent, schijnen toch ook hcg op te vangen:) en als je altijd regelmatiglijkt mij dit sterk beter doe je zwtest als je niet ongo wordt

16. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    :$ wat zeg je nou???
    Ovutesten die ook hcg opvangen?
    Die meten toch alleen LH hormoon?
    Had ovutest gedaan omdat ik ongi-gevoel had terwijl ik dat echt pas op de NOD dag krijg. Nooit ervoor.
    Ik heb ovutest van zwanger en kidz. Misschien 2 eieren in 1 cyclus. Geen idee of dat kan.
    Ik zal zwtest doen als ik niet ongi word. Misschien al dit weekend? 2 dagen voor nod?

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Almika, las dat je voor het eerst deze maand je temp opneemt.
    En ook dat je temp vandaag omhoog is gegaan.
    Je temp had al omhoog moeten gaan meteen na je eisprong, en als ik naar mijn staatjes kijk van de afgelopen 8 maanden, is het volgens mij alleen belangrijk als je temp stijgt na je eisprong.
    Daarna is mijn temp ook nog erg flexibel en kan zo 0,2 / 0,3 graden schelen met de dag ervoor (zelfde tijd en voor ik uit bed ga en niet teveel beweeg).
    Ach, je bent nog vroeg meis, wie weet!

Alice, officieel heb je altijd dat hormoon in je lijf. Alleen tijdens de eisprong een behoorlijke hoeveelheid meer.
    Had je misschien lang niet geplast, want dan was het waarschijnlijk erg geconcentreerd geweest?
    Bij mij blijven die ovutesten ook nog heel lang kleuren, alleen is die test dan niet meer positief omdat het teststreepje gewoon minder gekleurd is dan het controlestreepje.
    Zo een hormoon blijft nog best even in je lijf, dus bij wat geconcentreerde urine en een gevoelig testje blijf je dat nog wel even zien.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    LH en HCG zijn echt andere hormonen hoor! Die kun je niet met dezelfde test doen.
    Sorry als ik je hoop nu weer een beetje temper! :(

19. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Lieve schatten, ergens blijf ik hoop houden zolang ik niet ongi word, maar als het niet raak is, niet getreurd. Moet immers ook nog naar kaakchirurg de 24ste.
    Het ging er mij om of ik nu wel een normaal cyclus heb of niet...
    Dat maakt het zwanger worden iets simpeler;)

20. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Alice: Geen ervaring met ovu testen. Vreemd dat je nu nog positief test, het zou natuurlijk mooi zijn als Almika gelijk heeft.

Net de uitslag van mijn uitstrijkje binnen, alles oké. Toch een opluchting, ook al maakte ik me niet echt zorgen, je denkt toch soms: wat als...

Deel Deze Pagina