Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Ach, ik wacht maar gewoon af. Zal zondag een testje doen;)

Fijn dat je uitstrijkje goed was;)

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon...ik had idd ook al tempstijging na sprong, maar hoger geworden 8dpo en nu 10 dpo ook weer, zie FF dus kan goed teken zijn, w8 12dpo af en dan zie ik het wel

is idd niet bedoeling dat ovutesten hcg meten, maar er zijn er wel bij die dit doen, idd zoals xon blijft altijd wel lh in je lijf..dus ga maar vanuit dat alleen lh meet....

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik lees dit inderdaad ook wel vaker dat er dames zijn die een paar dagen voor nod posi testen met een ovutest en dan inderdaad zwanger zijn.
    En ook lees ik dat er dames zijn waarvan de temp na de innesteling ook nog eens stijgt, soms ook eerst nog een beetje daalt en dan weer stijgt... wil je geen valse hoop geven, maar het klinkt dus wel positief allemaal... duimen draaien hier

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllisa: ik zou maar voorzichtig zijn met zulke toezeggingen om je pantoffels op te eten.. Je lichaam kan je in alle opzichten enorm voor de gek houden, dus pas maar op, het kan altijd nog alle kanten op. Straks kun je beginnen met eten.
    @Sayen: fijn dat je uitstrijkje goed was. Altijd weer een heerlijke opluchting als je toch dat verlossende antwoord krijgt.
    @Xon: strontchagrijnig...hihihi.. Het scheelt wel dat je collega's het nu allemaal weten en je je dus lekker achter het Clomid-gebruik kan schuilen.

5. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    Ik had gisteren visite en loop misschien een beetje achter de feiten aan, maar wil toch nog even reageren op gister dingen:
    @Adora: gefeliciteerd! Een kloppend hartje is al geweldig, als het er straks twee zijn helemaal!
    @Secondlife: Ik weet hoe het voelt, toen ik naar de gyn moest voor m'n controle echo na m'n mk stonden we gelijk aan de balie met twee mensen die net stralend hun twintig weken echo in ontvangst namen..Dat is wel even zuur..

Ik las iets over chocolade. Jullie zullen het misschien niet geloven..maar daar ben ik super allergisch voor..:)
    Morgen kom ik weer lezen..:)

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sayen, wat fijn dat je uitstrijkje goed is.
    Je denkt altijd het zal wel goed zijn, maar je weet het toch maar nooit, en het is gewoon fijn dat je dan een goede uitslag krijgt.

Iris wat vreselijk van die chocolade- allergie, hoe DOE je dat in al die fijne vrouwelijke hormonale momenten :) ??

Hier de hormonale chaggo-bui weer beetje gezakt!!
    Denk alleen al de hele tijd dat ik weekend heb, terwijl het morgen toch echt pas vrijdag is!

Is er inmiddels nog nieuws van de dames op de wachtbank??? Maureen? Volgens mij was jij pas laat thuis vandaag.
    Zal nog even het lijstje weer ergens vandaag toveren.

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD Lijst - Wachtbankje:
    03-02 Maureen 39 – ronde 1 - 1e kind
    04-02 Sillysa 37 – ronde 5 - 4e kind
    05-02 Almika 36 – ronde 2 - 2e kind
    05-02 LaFemme 36 -ronde 4 - 3e kind
    08-02 Alice - ronde 9 - 1e kind
    09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind
    11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind
    18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind
    20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind
    03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind

Ikweethetnietbankje:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011

ZWANGER:
    Adora
    Dominique71

Justme, ik heb je er vanaf gehaald, is dat ok? Balen he? Knuffel je nijn maar lekker.
    Moet je, jezelf er wel weer even onder plakken met een nieuwe datum.
    Klopt ie nog voor iedereen??
    Hoop dat ik de laatste heb gekopieerd en dat ik niemand per ongeluk weggekopieerd heb.

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Het lijkt me leuk om het lijstje wel up to date te houden, en dan vooral van de meiden die hier actief meepraten.
    Ik zie op het lijstje 'mama van zoon' staan.
    Bij deze dus even de vraag aan 'mama van zoon' lees/praat je nog mee??????

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    NOD Lijst - Wachtbankje:
    03-02 Maureen 39 – ronde 1 - 1e kind
    04-02 Sillysa 37 – ronde 5 - 4e kind
    05-02 Almika 36 – ronde 2 - 2e kind
    05-02 LaFemme 36 -ronde 4 - 3e kind
    08-02 Alice - ronde 9 - 1e kind
    09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind
    11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind
    18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind
    20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind
    28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind
    03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind

Ikweethetnietbankje:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011

ZWANGER:
    Adora
    Dominique71

zo, ik sta er weer bij! met nijn gaat alles goed, we hebben zijn loopruimte iets kleiner gemaakt en nu vind ik geen plas meer buiten zijn hok! komend weekend maar even kijken of het ook goed gaat met iets meer ruimte

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Sayen: wat fijn van het uitstrijkje! Daar hoef je je geen zorgen meer over te maken. Zo daar.

@Xon: O o o, wat zal je sjachrijnig zijn. Het is niet mis, zo veel hormonen. Ik hoop dat het je een paar mooie vette eieren oplevert.

@Iris: Tragisch. ;)

@Alice: vreemd, dat je een positieve test had. Het kan gebeuren als je zwanger bent, ja. Je lijkt er best kalm onder! Ga je nou echt rustig tot ZONDAG (!) wachten om te testen? Petje af, meid. Ik hoop natuurlijk dat je een mooie streep te zien krijgt op zondag. Als jij dat ook wil, tenminste ... :)

Ondertussen ben ik al sinds maandag ontzettend ziek. Ik heb een soort buikgriep of zo, maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Niets blijft gewoon in mijn maag zitten. Volgens mij neem ik maar weinig voedingsstoffen op en dat kan niet goed zijn voor het kleintje zijn. En ik word er zelf moedeloos van. Ik kan niet goed werken, niet goed voor mijn zoontje zorgen en ik heb de plee al 15 keer schoongemaakt vandaag :(. O en slaap. Niet normaal meer. Dat zal wel aan de zwangerschap liggen, maar, het is echt hevig. Het voelt alsof ik nooit beter ga worden. Ik ben ook helemaal niet verbeterd in de laatste 4 dagen!

Sorry voor mijn geklaag, hoor, maar ik heb het even niet meer vandaag. En morgen heb ik mijn echo, maar ik weet niet eens of ik er wel heen kan. Ik kan het huis bijna niet uit. En dan denk ook nog aldoor dat ik toch alleen slecht nieuws kan krijgen bij die echo. Nogmaals sorry, dat ik helemaal niks leuks te melden heb vandaag. Ik zit er echt even doorheen.

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he bah dominique, misschien dat de vk hier wat voor heeft ofzo?

12. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Gek genoeg ben ik ook kalm. Ik hoop het natuurlijk van harte maar ik ga mezelf niet gek maken. Dat heeft geen zin. Het zijn maar 2 dagen en met mijn gezin (4 stiefzonen) ben ik genoeg afgeleid:D:D

Nu jouw situatie:
    Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt. Veel bevestiging krijgen zorgt er ook voor dat je je vertrouwen beetje bij beetje terug krijgt.
    Komt er ook nog eens bij dat je hondsberoerd bent en je afweer het te verduren krijgt. Zowel lichamelijk als psychisch.
    Mijn schoonzus is ook zo beroerd geweest maar dit kon nog geen echt kwaad voor het kleintje.
    Is het misschien een mogelijkheid om je zorgen voor te leggen aan een arts, huisarts misschien tijdens een telefonisch spreekuur?

Ik wens je heel veel energie en kracht toe om beter te worden waarna je ook echt van je zwangerschap kan gaan genieten.

13. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Balen Dominique, hoop dat je snel opknapt.
    Maak je maar niet druk of je kleintje genoeg voedingstoffen binnenkrijgt, want die zal eerder jou opeten dan dat het te kort komt. Dat heeft de natuur mooi geregeld.
    Sterkte morgen, we duimen dat het weer een mooie echo wordt!
    bar

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Klaag maar raak hoor :)
    Maar wat vervelend voor je! Denk je dat het iets is buiten je zwangerschap om of dat het zwangerschapskwalen zijn?
    Hoop echt voor je dat je morgen voor je echo kan, want dan krijg je misschien weer wat meer vertrouwen erin.
    Sterkte meis.

Denk wel dat dat clomid 50 nog reuze meevalt vergeleken bij de zwaardere versies en andere hormonen.
    En niet teveel vette eieren hoor, 1 of max twee is meer dan genoeg, anders kan ik geen poging doen (een drieling is echt geen optie voor mij).

Nu lekker 'wie is de mol' kijken.
    Volgt er nog iemand dit programma, en zo ja al een idee wie 'de mol' is?

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @domique...meid heb je dat ook nog...leg het morgen voor aan ha of vk...als je echt leegloopt wil cola nog wel eens even helpen dat stopt, kun je toch echo doen en dan eens goed praten over dat je zo onzeker bent.....denk dat het je goed doet

@xon...lichaam meot wennen en odnertussen mag je best lekker chago zijn...gelukkig weer gezakt vanochted leek erop dat je ook jezelf erdoor in de weg zat..veel plezier bij de mol

mama van zoon hebben we 2 x gezien

@bijna testers hoe is het ermee
    @rest fijne avond

ik hou het kort vanaaf ben echt in een blegh bui....blijf zo'n onbestemde vage misselijkheid houden en af e toe komt er een geur langs moet ik kokhalzen. hoofdpijn belachelijk koud...iig wat ik nooit vooraf aan ongi heb maar heb zo mijn twijfels lijkt wel een griepje op de loer te liggen....maandag zal ik het weten als nog nodig is

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Dominique wat jammer dat je je zo ziek voelt, misschien wat iedereen al zegt bel even met de HA of VK die hebben wel middeltjes voor zulke misselijkheid hoor, heb ik in het verleden ook wel gehad omdat ik dreigde uit te drogen doordat ik niets binnen hield. En s6 morgen bij de echo.

En dames ik heb nog geen pantoffels gegeten hier hoor hahahah:p, maar ik heb nie van die kleine pantoffeltjes maar een soort uggs voor in huis dus dat wordt een flinke kluif wwhhaaaaaaaaaaa.

Verder nog steeds kramp met vlagen, steeds het idee dat het er al is als ik naar de wc ga, maar nix dus, dus we wachten hier nog steeds, ik zou het van het weekend moeten worden, ik zie het wel.

Almika hou je het nog een beetje vol daar?? S6 ook jij dit weekend.

Xon gelukkig dat je al een beetje begint te wennen aan de clomid, nou mooi ei en dan wel ff raak schieten he???;)

Dames tot morgen maar weer, iedereen een dikke knuff, sillysa

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden ik zwaai even vandaag, ben net weer thuis heb even bij buren internet (netwerk)aan gelegd en ga zo naar bed.

18. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, ik weer paraat!
    Vanavond 10 minuten avond gehad op school. Nu lekker thuis.
    Balen dominique dat je ziek bent. Lekker uitzieken. De griep is deze keer ook heftig. Veel zieken!
    Dus niet te snel weer beginnen.
    Ja, ik kijk normaal ook wie is de mol! super leuk.
    Ard is de mol! En hoe ik dat weet. Bij de bussen stonden er aan de zijkant reclameborden met de naam van de godin van de jacht . Haar naam is ook wel artemis, hier kun je ard is de mol van maken. Goede tip?
    Nu nog even gezellig met mannetje op de bank!
    groetjes....

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

#1459 Maureen, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2011
    Hi dames,

Ik heb net ff bijgelezen maar niet alles onthouden. Was gelukkig veel eerder thuis dan verwacht vandaag.

Sorry als ik niet op iedereen reageer; ben een beetje moe en niet alles onthouden. O dat zei ik al hihi. Zie je.

@ Dominique: Ik hoop dat je je beter gaat voelen, zowel lichamelijk als geestelijk. Leg je angsten voor aan de HA of gyn inderdaad. Misschien kan je angst worden weggenomen als je vaak gerustgesteld wordt. Ik hoop dat je morgen weer blij terug komt met goed nieuws.

@ Alice: Zou 't?!! Wist niet wat ik hier nu lees over ovutesten en dat die perongeluk kunnen aangeven dat je zwanger bent. Maar ik ga ze nu ook voor 't eerst gebruiken dus ken ze niet. Alleen lees ik dit nu voor 't eerst. Zal je net zien! Nou ik ga toch voor je duimen hoor.

@ Syllisa: Hier precies hetzelfde; had ook nog krampen. En toen dacht ik dus ook 'dit hoort niet bij zwangerschap maar bij menstruatiepijn/-aankondiging'. Maar ben al meerdere malen naar de wc gevlucht vandaag in de volle overtuiging dat het zo ver was. Tot nu toe niets. Vandaag zou ik kunnen testen. Maar omdat gister zo omowit was en 't ook best nog morgen door zou kunnen breken, wacht ik tot zaterdag (als 't nog nodig is). Dus dan testen we gelijk hè? Met Almika erbij. Gezellie hihi. O en laFemme ook al zie ik net weer op de lijst. Dat wordt druk zaterdag:D.

@ Almika: Je kwaaltjes klinken wel erg als... Toch omowit getest? Maar dat is dan wel 2 dagen te vroeg hè. Weet niet meer wie 't gister zei, ik geloof Secondlife, dat ze toen maandag omowit testte en woensdag wel positief. Zo ben ik gisteravond in slaap gevallen; met die gedachte in mn hoofd hihi. Erg hè.

@ Xon: Chaggie toch ook 'n bijwerking misschien? Fijn dat 't nu gezakt is. En ja ik zou vandaag moeten testen. Maar als ik t zaterdag nog niet ben dan test ik. Trouwens ik kijk ook naar 'wie is de mol'. En ik denk dat het Soundos is. Die Art doet net iets te overduidelijk. Misschien is hij 't wel. En verdorie Jan eruit:x:x

Moet ik nu mezelf van de lijst halen? Of nee dat doe ik wel pas als t 100% duidelijk is dat t niet gelukt is deze eerste ronde...

Ok dames misschien tot straks nog maar ben moe dus denk dat ik zo uitlog. Ik duim voor alle wachters en hen die 'n vreemde uitslag krijgen op ovutesten hihi.

Liefs,

Maureen

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Impie: Oja die was ik vergeten!! Van die artemis. Had 't ook gelezen op 'n forum. Hij valt wel op hoor vind ik. Duidelijk de mol dan.

Maar op hetzelfde forum zag ik 'n foto van Soundos die bukte voor 'n muur waar 'n tekst op stond. Er stond 'Somo' en toen 't begin van 'n ander woord en daar zag je alleen de 'L' van. Dus dan staat er 'SO MOL' in beeld hihi. Leuk hè dat gissen. Maar die Artemis is eigenlijk wel echt mooi en gewoon 'n teken hè? Ja het is toch Art ja. Alleen vind ik hem dan geen goeie mol als in dat het opvalt. O dat zei ik al. Ik praat dubbel...

Deel Deze Pagina