Hé lieve meiden, Ik kan het geklets hier niet meer bijhouden.. Wat een snelheid!! Ik doe even een poging om op de laatste berichten te reageren... Sorry voor diegene waarop ik niet reageer, het is echt niet bij te houden @ Dominique: wat vervelend dat je je zo ziek voelt!! Het kan natuurlijk van de zwangerschap zijn maar het kan ook een griepje zijn. Er heerst wel buikgriep.. Ik hoop dat je morgen wel naar je echo kan en dat er twee prachtige kloppende hartjes te zien zijn!! @ Almika: Dit klinkt toch wel heel hoopvol!! Wanneer wil je weer gaan testen? Je hoort vaak dat er pas dagen na NOD positief getest wordt dus het kan nog makkelijk! Ik duim voor je! @ Xon: Hormonen kunnen raar uitwerken. Gelukkig hebben je collega's begrip voor je! Als het hierbij blijft, zou dat mooi zijn.. Hopelijk heb je straks twee pracht-eitjes! @ Impie: vermoeiend altijd die 10-minuten gesprekjes! Eigenlijk stelt het doorgaans niet veel voor maar de hele avond praten en geconcentreerd blijven is al een hele opgave. Gelukkig heb ik nog een paar weken om me hier op voor te bereiden.. @ Ricmar: Ik zwaai terug!! Truste! @ Maureen: Nee! Blijf nog maar lekker op het lijstje staan! Je weet immers nog niet zeker of je poging deze maand mislukt is.. Ik blijf hopen op vals alarm! Voor alle wachtbankzitters: heel veel sterkte!! Ik hoop op een ware baby-boom deze maand
Dominique, ik duim dat morgen bij de echo alles goed ik met de kleine beeb hoe laat mag je? Wat naar dat je je zo voelt *dikke knuff*
Pffff, nu weer heel emo. Zit ik dat programma over dat koor te kijken (wat overigens is opgenomen in mijn prachtige stad ). Moet ik weer huilen! Morgen ook een euthanasiegebeuren, vriend van mijn vader, ik ken hem niet heel goed, maar kan er maar niet mee stoppen aan te denken. Ik denk de hele tijd bij alles, dat hij het voor het laatst doet (vandaag voor het laatst de zon gezien aangezien het morgen heel slecht weer wordt, hij zal nooit weten wie de mol is (niet dat dat hem misschien kan schelen hoor), vanavond de laatste nacht dat hij naast zijn vrouw zal slapen enz.). Sorry hoor voor deze deprimerende laat op de avond gedachte! Moest het ff kwijt (hormonen??). Ik heb komende week 15-minutengesprekken (bij ons duren ze 15 minuten, 15 x bijna 30 gesprekken). Pimmetje bij ons zijn deze gesprekken juist een van de weinige momenten dat we de ouders spreken en duidelijk kunnen maken hoe het ervoor staat. Ik heb ook heel veel heftige gesprekken, soms ook met veel agressie, ik kijk er ook nooit zo erg naar uit. Ard zou wel een erg overduidelijke mol zijn. Ik snap niet zo goed dat van die godin van de jacht (is dat niet een boek?) en hoe kun je dan van artemis, ard is de mol maken? Ik dacht eerst die Karin, maar die is volgens mij gewoon erg naief en klein beetje dom. Ik vind Jan niet zo leuk, doe mij maar die Pepijn!! Maureen vooral lekker bovenaan blijven staan Toch op dit moment wel een hoop mogelijke zwangeren!!!! Ben benieuwd. truste dames! Ga kijken of ik kan slapen.
Gossie toch!! Wat een rollercoaster aan emoties maak je dan door op een dag hè? Maar wat je vertelt over de vriend van je vader, dat is ook wel iets om emotioneel van te worden. Ik word het nu zelfs een beetje... Tja bedenk maar dat hij het juist wil. Hoop dat je je morgen beter voelt. Als er toch allemaal emoties voorbij komen, waarom dan niet een heerlijk vrolijke lachbui-emotie. Ok misschien is morgen een rare dag ervoor gezien die vriend van je vader. Maar de volgende dagen dan. Dat van die jachtgodin was omdat er toen ze in die bus reden geloof ik, of op weg waren daar naar toe, en dat er in de bergen 'Diana' stond. Dat was reclame voor een merk (snack merk geloof ik). Stond er net zoals je Hollywood in de bergen hebt staan, als reclame. Nu las ik ergens op een forum dat Diana de naam is van een jachtgodin(?) en dat die ook wel 'Artemis' wordt genoemd. Je zou dan dus zeggen dat Ard em is (die mol). Ja leuk hè hahah. Nou slaap lekker meid. En ja ik blijf nog mooi boven aan 't lijstje staan tot 't niet meer zo mag/kan zijn..
Xon, een heleboel emoties die over je heen komen... maar goed, er staat dan ook natuurlijk iets te gebeuren he (euthanasie). Ergens wel weer een troost dat het zijn eigen beslissing is om niet verder te willen leven. Hoop dat het de komende dagen wat rustiger wordt voor je. Almika, ik heb toch wel goede hoop dat je zwanger bent hoor, meid. Hoop dan ook dat je het weekend met een knallende test op het forum komt Voor de wachtenden: adem in...... adem uit...... Ik ga nu slapen. Ben bekaf. Tot morgen!
op mijn tijd moet je ff niet letten hoor! het is hier 3 uur later dan bij jullie dus ik zit vaak op de pc als jullie nog op 1 oor liggen en jullie zitten op de pc als ik alweer in bed lig! haha!
Mogguh dames, Nou hier nog geen verandering in de zaak, dus nog steeds wachtennnnnnnnnnn, werkt op mijn zenuwen al dat wachten. En ik wil gewoon wachten tot na NOD, ik heb geen zin in omowitte testen. Wel spannend nu hoor Maureen, Almika,La Femme en ik testen ongeveer tegelijk, ik hoop dat iig. iemand van ons raak geschoten heeft. Dat zou toch wel erg leuk zijn. Dus meiden ook s6, voel me nog steeds bleeeehhhhhh. Ik hoop niet voor niets en zowel heb morgen een feesie dus als het moet gebeuren dan graag vandaag of morgenvroeg. En Dominique s6 vandaag meid bij de echo, alles komt goed, echt waar. En LaFemme hoe staat het er bij jou voor?? Ook al aan het testen? Of wacht je ook tot NOD?? Iedereen een hele fijne dag vandaag, lieve groet sillysa
even snel bad feeling meiden...temp gekelderd.....wel weeig opgestaan en laat dan maar komen ook ik heb een feeszie morgen
Nou was ik weer, snel he?? Net naar wc en......jahoor het druppelt al wat:x, ik denk dat het vandaag wel gaat doorbreken want ik ga ook kapot van de koppijn, als het helemaal doorbreekt zet ik me weer onderaan de lijst. Dan maar weer naar de volgende ronde. Kan ik morgen wel lekker aan de malibu en ga ik sraks allemaal foute dingen halen en me lekker volproppen. Jammer maar helaas..... S6 Almika.... is er nog hoop voor jou? Ik hoop het. Hier kan het natuurlijk ook blijven bij spotting, maar ik denk het niet. Update later wel weer.Ik zie trouwens wel dat mijn cyclus aan het verkorten is, mijn NOD was maandag. Vorige maand ook al cyclus van 27 dagen?????????? Lieve groet sillysa Oja en dan hoef ik ook mijn pantoffels nie op te eten scheelt weer.......
shit sylis maar je weet wat ze zeggen he..rond nod kan bloeding hebben je kent je eigen lichaam het beste geen idee of hoop is voor mij.....ik merk het wel, moeder natuur volgt haar eigen weg .....helaas
He bah Sillysa, dat is balen!!! Nou ja, dan je morgen maar bezatten aan de Malibu (dat deed ik vorige week met rose!!). Maar wie weet, you never know!! Almika, was je temp flink gekelderd? Mijn temperatuur is deze week aan het schommelen en ook redelijk hoog voor, voor de eisprong! ik schommel nu tussen 36,7/ 36, 8/ 36,9 (36,9 is het meest voorgekomen deze week) terwijl normaal mijn basis eigenlijk elke dag 36,7 is (vorige maand echt elke dag). Ik heb sinds gisteren echt zo een trekkerig gevoel bij mijn eierstokken(vooral rechts). Ben echt een beetje bang dat zich daar een hele doos eieren aan het ontwikkelen is. Ga er maar gewoon van uit dat deze maand insemineren aan mijn neus voorbij gaat. Vandaag natuurlijk een beetje rare dag met die euthanasie. Het is zo bizar dat hij heel graag zijn leven wil beeindigen ( ook echt héél graag, want hij is echt vreselijk ziek), en dat ík zo ontzettend graag een nieuw leventje wil laten beginnen. Maar goed, that's life. Vanavond staat er weer een ster aan de hemel bij.
Xon soms ligt leven en dood heel dicht bij elkaar, wens je sterkte vandaag. en krijg je nog follikelmetingen?? je moet toch weten wat er daar binnen gebeurd immers
Ja aanstaande maandag weer een eerste meting. Ga wel al dit weekend even een ovutest doen, omdat ik echt het gevoel heb dat het op ontploffen staat. Maar misschien is dat maar gewoon mijn idee over mijn kippenhok! Maar goed, ik ga zeker geen inseminatie doen als blijkt dat het dit weekend al positief is (stel je voor dat er 6 eieren groot zijn!!!), en trouwens mijn donor komt pas dit weekend van vakantie terug!! Dus ik wacht braaf maandagochtend af en dan weet ik wat ik kan doen.
Hey meiden, ik kom me ook maar even melden na mijn echo. Mijn voorgevoel klopte. Er was vandaag geen hartactie te zien. Het is dus mis. Ik ben heel blij dat ik me hier op het voorbereid. Ik vind het erg, maar ergens wist ik het toch al. Ik weet niet of ik het nog een keer wil proberen hierna. Mijn leven staat al een jaar in het teken van al die zwangerschappen, ik ben in therapie en ik ben lichamelijk zo ongelooflijk moe. Ik ben zo vaak ziek geweest dit jaar. Ik kan niet meer. Ik ben ontzettend blij met mijn mooie zoontje en misschien moet ik het daar gewoon bij laten. Maar, meiden, ik ben niet te verdrietig om iedereen succes te wensen. @sillysa: heel jammer dag je waarschijnlijk ongesteld gaat worden! @Xon: sterkte met deze moeilijke dag. Krijg je eigenlijk een echo voordag je weer gaat insemineren? En ook sterkte met de 15-minutes gesprekken. Ik heb het op de middelbare school gedaan als docent - heel pittig!
Wat een kl*teberichten allemaal.... Almika, ik had zo gehoopt dat je temp hoog zou blijven. Zit er nog een kansje in dat het niets betekent? Xon, zo tegenstrijdig allemaal. Nieuw leven en einde leven. Ben benieuwd naar je metingen maandag. Dominique, ik had het je zo graag gegund Heel jammer.... Misschien inderdaad even verstandig om nu aan jezelf te denken. Erg moeilijk omdat je kinderwens zo groot is. Doe waar je je goed bij voelt. Ik leef met je mee, meid Syllisa, erg sneu en jammer! Hier zal het ook niet raak zijn. Heb behoorlijk wat ongi-krampen wat bij mij erop wijst dat de duvels komen. Alleen moeten de schijven in de boobs nog komen want die heb ik ook altijd voordat de duvels komen.
ben weer stil waarom kopt voorgevoeil!?!?!? @dominique..*geeft heel veel knuffles en zoen op wang* zorg dat je eerst rust nemt en jezelf weer beter en zekerder voelt...wie weet komt de rest vanzelf weer.. geniet van je kleine man....
@dominique, heel veel sterkte meid! volg je hart en doe waar jij je goed bij voelt! dikke knuf inderdaad niet echt goed nieuws hier zeg, tjonge meiden, we zijn toe aan goed nieuws!! @Xon, dikke knuf meid, leven en dood ligt inderdaad heel dicht bij elkaar! hier alles rustig, de dagen tot mijn ei zijn altijd heerlijk relaxed! nijn heeft het ook naar zijn zin, iets te veel lekkers gehad, beetje dunne keutels. ff pas op de plaats dus dan komt dat snel weer goed. nu wachten op de controleur van mijn cv ketel. kan tussen 12 en 5 komen...... zal dus wel om half 5 komen ofzo! zo lekker boekje erbij en heerlijk op de bank!
@ Dominique: Wat erg. Ik wens je echt heel veel sterkte. Krijg er een verdrietig en boos gevoel van. Maar op wie kan je boos zijn. Wat moet dit erg zijn voor je. Ondanks dat je geen goed voorgevoel had. Echt heel veel sterkte gewenst. Na een tijd zal je wel voelen of je wel of niet verder wil gaan. Maar er zo mee bezig geweest zijn en dan met deze uitkomsten, dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten nee. Liefs en geef je een warme, stevige virtuele omhelzing.
Hi dames, @ Syllisa: Toch niet? Het klonk zo hoopvol. Drink morgen dan inderdaad maar 'n drankje en eet lekker 'fout eten'. Ik wil niet meer zeggen 'misschien toch' enz. Want valse hoop doet ook zo'n pijn. @ Almika: Datzelfde geldt voor jou. Bij jou had ik wel echt het gevoel dat het raak was deze maand. Maar eigenlijk heb jij ook nog geen teken van dat het niet zo is toch? Dus het kan nog. En anders dus ook morgen op je feestje lekker drankje erbij en 'fout eten' (wat klinkt dat toch raar). @ Xon: Ik kan me voorstellen dat het contrast zo groot en vreemd is. Wat kan het raar lopen in het leven soms hè? Sterkte gewenst. Geen leuke berichtjes allemaal... Ben ook best wel bang geworden door wat je hier soms leest; zelfs als 't eens raak is. Ook vanwege mijn leeftijd. Pfff. Moet wel zeggen: ik werd midden in de nacht wakker, ineens ogen wagenwijd open (heb ook niet meer geslapen daarna). Met het idee dat het bij mij raak was. Vraag me niet waarom. Heb namelijk helemaal geen tekenen of verschijnselen. Juist het tegenovergestelde want heb soms zulke erge ongikrampen (ik vind dat woord 'ongi' zo raar) dat het me bij voorbaat bang maakt voor weeën. En toch...was net alsof ik heel rustig 'binnen kreeg' dat het raak is bij mij. Zomaar. Want ik zou volgens mijn normale cyclus (die toch echt wel een jaar al zo regelmatig is) gisteren óf vandaag ongesteld moeten worden. En dan zou morgenochtend eigenlijk ook best nog wel kunnen. Heb daarom ook niet getest. Ik kijk wel of 't morgen nog uitblijft. Misschien heb ik dan wel goed nieuws. Zou ook wel weer mogen, toch? Zou me wel raar voelen dan omdat het de 1e ronde was. Beetje oneerlijk tegenover de anderen die al een tijd of lange tijd bezig zijn. Maar zo is het leven soms. Pfff ik ga vast 'n nieuw setje van 2 testen kopen. Desnoods voor de volgende ronde. Fijne dag dames. Ik zie jullie vanmiddag/vanavond wel online. En power voor iedereen die het nodig heeft. Liefs
Dominique: ik ben er helemaal stil van! Ik had het niet meer verwacht hoor. Jij wel, maar ik dacht, dit is zelfbescherming. Weet even niets meer te zeggen. Ik denk aan je! En Maureen: soms klopt het voorgevoel heel erg, dus.. ik hoop 't voor je. (en ik hoop dat mijn voorgevoel niet klopt, ik denk nl. dat ik voor de volgende ronde ga!)