Hallo allemaal, ik heb heeeerlijk geslapen. Ik vind de windgeluiden zo lekker om je huis. Dan slaap ik altijd super. Of kwam het doordat ik pas om 2 uur in bed lag? We hadden heel gezellig visite. Maar, als je een tak op je hoofd krijgt, geen pretje.. Dus doe het rustig aan, Alice! @Maureen: balen dat de duivels er weer zijn. Veel chocolade, het beste medicijn. @Xon: dus je hebt weer lekker gedanst? of toezicht gehouden? En welke vermoedens? Of heb je weer gependeld? @Dominique: hoe is het met je? Moet steeds aan je denken en geef je ook vanmorgen een dikke knuffel.
@Ricmar:hihi, nou eerst ga jij ons even goed nieuws geven hoor! Jouw snelle donorzoektochtengevondenverhaal, klinkt als een lot uit de loterij, dus na zooooooo lang wachten, zou dit toch wel eens de maand moeten zijn! Ik ben gewoon beetje bang voor teveel eitjes, waardoor ik verwacht geen poging te kunnen doen (tenminste als ik niet mijn eigen school wil gaan beginnen!).
idd the red F#@#$%^& devels are arrived:x voelde mij gisteravond ook echt niet goed...... xon heeft genoeg eieren voor ons allemaal.... het wordt tijd voor roze..en ricmar ziet er nog steeds hoopvol uit..... ga ff banner aanpassen die is ook niet meer goed zo @dominique...heb je beetje kunnen slapen meid....
Dank allemaal voor het meeleven. Maureen balen meid en ook dat Almika de duivels op visite heeft Xon, jij gaat voor de lente zorgen meid Dominique, ik denk aan je meid. Sneewmees, beetje geslapen vannacht en je zoontje? Vanmorgen enorm misselijk, behoorlijk klap nog geweest op mijn hoofd. Pijn valt mee, scherpende pijn soms. Niet leuk Mannetje kwam met potje aan om te piesen omdat ik misselijk was. Had al gezegd dat dat waarschijnlijk van klap komt maar toch een ieniemienie vaag streepje bij test. (kv 2v5). Maandag pas weer testen want zelf houd ik er helemaal niet van om zo vroeg te testen. Er kan nog van alles misgaan. Das mijn gevoel. Ga even proberen wat luchtigs te eten, ondanks misselijkheid wel honger nu.
licht streepje.........klinkt goed....morgen weer test willen weten hier kunnen wel roze gebruiken ik heb de lente in banner gahaald.....
ooooooooh ieniemieniestreepjes klinken mij ook goed in de oren hoor! Je zag het toch wel goed he, na die klap op je hoofd ?? Doe in ieder geval maar lekker rustig aan. Impie als BHV-er zowel toezicht gehouden als gedanst als zakjes chips opengemaakt als limonade gedweild als niet opgehaalde kinderen naar huis gebracht als boze ouders gesust. Een heel normaal feestje eigenlijk Vandaag ga ik mijn nieuwe (moeder) fiets ophalen. (Heerlijk weer om een stukje te fietsen!!!!) Nu nog een kindje voor óp de moederfiets, hahahaha.
@Alice: klinkt goed een vaag streepje. Kan alleen maar een dikker streepje worden, toch? Die hoofdpijn zal nog wel even aanhouden. Is volgens mij een behoorlijke klap geweest. Zal wel schrikken geweest zijn zeg. @Xon: moest lachen om je nieuwe plaatje. Hopelijk kun je nog een paar goede eieren mijn kant op sturen. Die van mij lijken niet mee te willen werken. @Almika: klote van je rode duivels. Laat je maar lekker verwennen en hopelijk kun je snel door naar de volgende ronde. Ons zoontje heeft vannacht zo waar doorgeslapen in zijn 'nieuwe' kamertje, maar helaas kreeg ik vanmorgen kriebelhoest en daar schrok hij toch wakker van om 8.00 uur. Ik weet dat dat voor anderen een normale tijd is, maar voor ons zoontje was hij dus 'vroeg' wakker! En wij dus ook. Door de storm en mijn zoontje waren wij dus heel laat naar bed gegaan en hadden vannacht ook niet fantastisch geslapen. Dus ook wij lopen nog wat als zombies rond. Vandaag dus alles maar een beetje vervroegen en wijzelf ook maar op tijd naar bed. Ongi is voorbij, dus we kunnen weer langzaam aan de klusweek gaan denken. Pieker me suf, zullen we voor de 7e, 9e, 11e dag enz. enz. gaan. Of voor de even dagen. Ben er nog niet uit. Weet niet precies meer op welke dag mijn ei viel vorige maanden. En daarnaast moet ik ook nog rekening houden met het werkrooster van mijn man, die uitgerekend rondom de eisprong weer ingeroosterd is.:x Mijn hersens worden nogal gekraakt sinds we bezig zijn met zwanger worden.
@ xon nice bike...maar je denk dat je vooruit komt met windkracht 80 dan ik heb zo'n oude mutsenfietrs met traponderstuening en dat was al zwaar doorttrappen...... je eiren zijn in d ekweek meid dus dat kindej komt er cht wel @sneeuwmees...ik heb ook niet al te best geslapen tig keer wakker, slaapt echt niet fijn, rolluik rammelt aan alle kanten met dit weer...en helemaal na mijn schrik dat duivels er waren. gelukkig mijn bengel doorgeslapen maar uitslapen zit bij hem niet hoor standaard 0600-0630, dus 8 uur en dan nog vroeg voor jullei mannetje.... zoww...waarom heb ik niet zo'n uitslaper maar meiden raar genoeg is er verder niks te bekennen meer van duivels. had gisternacht alleen met afvegen..lap ingedaan want dan komt er mestal zo'n stortvloed...niks van dat...misshien waren het mijn aambeien wel whuahahaha het rommelt te veel maar is dus nog niet echt arrived ik ga mijn sportoutfit maar eens aandoen ik ga zo rondje hardlopen heb mij officieel ingeschreven voor de ADloop 5km 10 april dus moet wel hard aan de bak nu....mag mij wel verzwaren met bakstenen anders waai iknog weg me die windstoten werd gister al omver geblazen op de fiets... tot vanmiddag
08.00 uur!!!! @Sneeuwmees, dat heb ik de afgelopen 2 en half jaar niet meer gehaald. Mijn zoontje kwam vanmorgen om kwart voor zes onze kamer binnen. Noeg eslaapt! Ikke wakker! Zo meteen als hij een tukkie doet, nog maar even de ogen dicht. Lag er pas om 2.00 uur in. Dus een beetje moe.
Hi dames, Nou bij mij heeft 't echt doorgezet hoor, verdorie%%$#!. Ben echt chagrijnig nu. Banner aanpassen, lijstje terugzoeken en me onderaan plaatsen. @ Alice: licht streepje?! Ja ik vind t ook zo teleurstellend als 't niet zo blijkt te zijn maar licht streepje klinkt toch echt wel hoopvol hoor. Kan 't niet laten. Zouden we de week met goed nieuws beginnen? @ Almika: Hmm...dat is ook wel apart. Als je zegt dat 't normaal anders gaat. Bij mij ook hoor; weet dan altijd zeker dat 't daarna zwaar aan is. Dus toch 'n beetje vreemd dan, vind je niet? We horen 't wel van je. Wie moest er nou nog meer testen? Ik zoek zo 't lijstje wel weer op om aan te passen enz. @Xon: Je bent zo toegewijd bezig met nu zelfs Clomid, dat jij snel bam wordt denk ik hoor. Let maar op. Vandaag haal je je fiets en dat hoor je wel eens hè: dat je moet visualiseren en doen alsof iets (wat je graag wilt) al zo is. Nou dit vind ik 'n mooie set dan. @ Ricmar: Ik vind jouw verhaal ook zo mooi, alsof 't zo moest zijn met deze donor. Tot voor een paar weken geleden kende je hem nog helemaal niet. Alsof 't zo moest lopen. Ik hoop het van harte voor je. @ LaFemme: Waar ben je? Heb je goed nieuws? Hoop 't voor je meid. @ Iedereen die ik vergeten ben. Sorry. Fijne zaterdag gewenst. Ben chaggie dus trek me even terug denk ik. Ik zoek nog even de lijst terug ergens tussen al die pagina's van ons.
NOD Lijst - Wachtbankje: 04-02 Sillysa 37 ronde 5 - 4e kind 05-02 Almika 36 ronde 2 - 2e kind 05-02 LaFemme 36 -ronde 4 - 3e kind 08-02 Alice - ronde 9 - 1e kind 09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind 11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind 18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind 20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind 23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind Ikweethetnietbankje: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 ZWANGER: Adora Dominique wist even niet wat te doen maar ik heb je van het lijstje afgehaald. Vind dat wel brutaal en hard overkomen van me maar ik dacht dat het ook zo pijnlijk voor je is als je hier het lijstje ziet voorbij komen en dat ook nog zelf moet aanpassen. En omdat ik hem nu kopieer en plak vind ik dat ik je dat moet besparen. Daarom heb ik het dus gedaan. Snap je? Hoop niet dat het koud overkomt. Je kan t.z.t. als je hebt besloten of je verder wil het zelf natuurlijk aanpassen. Hoop dat het steeds beter gaat met je. Liefs en sterkte.
Hallo dames, Net weer wakker geworden op de bank. Heeft wel z'n voordelen hoor die klap op mijn harsens. Boodschappen worden gedaan, wasje is gedraaid, gestofzuigd... Ik ga vaker plat De volgende bam die ik hoor is geen tak maar Xon Almika, innestelingsbloeding? Sneeuwmees, aangepast rooster vandaag zo te lezen. Hopelijk gaat de wind vanavond wat liggen meid voor jullie. Ricmar, dit wordt het voor jou hoor Ik heb geen idee of het streepje dikker gaat worden. Ben nooit zwanger geweest en sinds gisteren voel ik werkelijk waar helemaal geen ene mallemoer. Wat opvalt is alleen dat mijn boobs boterzacht zijn. Tja, en als ik zo op het forum lees, mag ik op mijn knielen vallen en dankbaar zijn als het wel allemaal goed gaat. Maar ik lees vaak dat vroegtesters toch de duvels krijgen dus ik wacht echt ff af voordat ik weer ga testen. Maandagochtend is mijn streven mocht het nodig zijn Voor jullie allemaal een dikke knuf en tot straks weer.
Weet niet meer hoe ik banner moet plaatsen... Net bij mn vorige bericht in ieder geval het vinkje bij 'handtekening weergeven' weggehaald om die oude banner te verwijderen. Ff uitproberen hoor. Sorry dus voor loze berichten, ik test even hoe ik 'n nieuwe banner moet plaatsen. Ok het is gelukt.
@maureen, balen van je ongi meid @almika, tja, kan nog alle kanten op dus, ik duim heel hard! @alice, jeetje, das ook wat zeg! 5 hechtingen, kalm aan hoor! en nog spanning met een licht streepje..... ik duim voor jou ook hard hoor! @xon, een doos eieren nog wel, jij bent wat van plan maar, je moet hoog mikken hoor hier bijna klus periode, we nemen de marges ruim! dus als ik iets minder aanwezig ben
@Maureen: zo te zien is het gelukt. Ik weet nog dat ik vorige week ook zo heb zitten klooien om die banner weer goed te krijgen. @Impie: ga zo ook maar even plat. Even bijtanken. Mijn zoontje ligt nu op een oor en heeft nu blijkbaar niet door dat het nog steeds hard waait. Hoop echt dat vandaag minder is. Ja, ik weet dat we erg verwend met ons (luie) ventje zijn. Hij sliep al vrij snel door en wij moesten hem 's morgens ook echt wakker maken (anders kwam ik te laat op mijn werk). Nu is hij meestal rond een uur of 9 wakker. Ideaal dus, ook voor jezelf, dat als je niet hoeft te werken je ook tot die tijd kan blijven liggen. Ben ook altijd bang dat als ik een tweede mocht krijgen ik genadeloos afgestraft ga worden met een huilbaby en nacht-brakertje. Maar goed, voor nu geniet ik er nog even van. 's Middags slaapt hij, als je geluk hebt, ook een uur of 3-3,5. Dus ideaal om even een moment voor jezelf te hebben of het huishouden te doen. Mij hoor je niet klagen...hihihi Alle dames op de rode duivelbank. Heel veel sterkte. Het is er wel weer voor om je lekker zielig te voelen. Ik dacht dat het bij ook bijna over was, maar werd net verrast door een behoorlijke 'toegift'. Heb zo en zo een rare ongi-week gehad. Veel heftiger als normaal. Alles is dus weer goed doorgespoeld voor als er een klein eitje zich wil gaan nestelen.