Zo ik heb eindelijk bijgelezen...na bijna een uur!!! @Dominique, hoe is het met je lieverd? Ik denk aan je. @Xon, haha...wat super dat doosje met eitjes! Je kunt ons straks allemaal voorzien van supereggs meis. Hoe is het met de bijwerkingen? Veel sterkte nog met die vriend van je vader. Wat een nare ervaring moet dat zijn. Sterkte. @Sillysa, hoe is het met je dochter? Wat een schrik meid! Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen van de artsen. Dit kun je toch niet 2 weken in de kast neer zetten. Snap soms niet waarom ziekenhuizen altijd maar alle tijd nemen. :x @Maureen, wat balen van je ongi meis. Shitzooi! @Alice, hoe is het met koppie? Wat een klap zal dat geweest zijn zeg! Getver! En dan ook nog een ienieminie streepje! Plaats anders even een foto van je testje. Ben nieuwsgierig. Hihi! @Sneeuwmees, wat een zaligheid, zo'n uitslaper zeg! Ik mag ook niet klagen hoor. Ons meisje is meestal tussen 07.30 en 08.00u wakker. Ze is vandaag een beetje ziekjes. Snotverkouden en een beetje gloeierig en hangerig enzo. Ze ligt nu al bijna 2 uur lekker te slapen. Hopelijk slaapt ze vannacht ook lekker door en gaat ze niet spoken. Dan is ze ook snel weer beter. @Almika, hmmm...vaag hoor. Nou nog even spannend voor je dus. Succes met hardlopen. Dappr hoor, met dit weer. @Justme, veel klusplezier binnenkort!!! @Ricmar, SPANNEND!!! Het zou toch wat zijn hè. Ik ga voor je duimen hoor meid! @Impie, hahahaha, moest zo lachen op die uitspraak van je zoontje. Al kan ik me voorstellen dat jij dacht...NEE! Nu nog niet! Hier is het redelijk rustig. We zijn allemaal moe. Hubbie hoest zich al een paar weken de blubber en houd mij daarmee weer wakker. En sinds vanochtend is de kleine meid ook snotje verkouden. Dus ben benieuwd wat de avond en de nacht gaan brengen. Lig er niet laat in vanavond in ieder geval. *gaap* Verder ook een lekker rustig weekend zonder plannen. Vanochtend even boodschapjes gedaan en nu lekker languit op de bank. Heerlijk! Waar blijft die lente toch? Ik ben zo zat van dit flutweer. Fijn weekend allemaal meisjes! Ik denk aan jullie. Dikke zoen, S.
Hey meiden Even een teken van leven, maar heb even geen zin en tijd om op iedereen te reageren. @ Dominique: Ik heb geen woorden die dit kunnen verzachten. Ik denk aan je en baal ontzettend dat het weer niet zo mag zijn. Wat vreselijk oneerlijk meid. Neem je tijd, neem geen overhaastige beslissingen. Maar ik snap heel goed dat je er klaar mee bent. Ik vind het echt vreselijk voor je. Heel veel sterkte aankomende tijd. Knuffels van mij @ Alice: Ik ving iets op over hechtingen en een boomtak. Beterschap en sterkte. Ook positief nieuws bij jou een licht rose streep....succes. Ik ben vannacht ongesteld geworden. Donderdag voelde ik al aan mezelf dat het niet zo zou zijn. Toch blijf je hoop houden. Jammer weer. Nu mega buikpijn. Ik moet me verder ook gewoon niet aanstellen. Ik heb 2 enorm lieve kinderen en moet misschien wat vaker daar super blij mee zijn. Misschien moet ik ook gewoon niet te veel hopen....maar ja hoop doet leven. @ alle andere meiden die van de wachtbank zijn gevallen: mega knuffels...onze ronde komt nog. Fijn weekend allemaal Liefs femme
De volgende bam die ik hoor is geen tak maar Xon Hahahaha Alice, ik moest er vreselijk om lachen! Ik hoop het natuurlijk ook! Dames ik had vandaag een volledig onverwachte maar zeer bijzondere ontmoeting! Ik ging voor een medebammer die morgen jarig is een cadeautje kopen. En ik bedacht dat ik voor haar een edelsteentje (hangertje) ging kopen om makkelijker zwanger te worden. Ik draag zelf meerdere maanstenen, en ik weet niet of het helpt, maar ik vind het ook nog een mooie steen. Maar goed in die winkel stond een meneer (normaal een mevrouw) en ik vroeg hem om een steen om makkelijker zwanger te worden. Ik had een agaat voor haar gepakt. Hij pakte zijn pendel(!) erbij en zei dat ik aan haar moest denken, legde zijn hand op mijn schouder en vroeg aan de pendel of dit voor haar een goede steen was. Ja, zei de pendel. Nou toen was mijn interesse ernstig gewekt, en vroeg ik heel voorzichtig of hij het ook voor mij met mijn maanstenen wilde doen. Dat wilde hij wel. Hij vroeg waar hij dat voor moest doen. Dus toen vertelde ik hem dat ik ook zwanger wilde worden. Maar mijn maanstenen gingen mij niet helpen, althans dat gaven ze niet aan, maar kon ze gewoon wel blijven dragen. Toen zei hij, ik ga even goed naar je kijken, werd er wel een klein beetje ongemakkelijk van. Hij vroeg heb je veel stress of veel stress gehad de afgelopen tijd (duhhhhh, afgelopen jaar was het moeilijkste van mijn leven, maar dat wist hij natuurlijk niet) maar toen pakte hij een steen. Hij pendelde en vroeg of deze steen goed voor mij was, dat was die steen niet. Pakte toen een mooie glimmende zwarte steen en vroeg het opnieuw, deze keer was het wel goed. Ik moest op een stoel gaan zitten daar in de winkel, naast de kassa, met de steen in mijn linkerhand, voeten plat op de grond en ogen dicht (en ik deed het ook nog, hahaha!). Hij zei voel de steen en begin je spanningn vanaf je zonnevlecht (?) naar beneden weg te laten vloeien, hij beschreef alles zo specifiek en nauwkeurig, het leek wel alsof ik helemaal niet meer in die winkel was. Daarna moest ik opstaan en ging hij met zijn pendel (een hele aparte met een edelstenen handvat, ijzer wiebelig stokje met een zilveren bolletje aan het uiteinde) langs al mijn chakra's voelen of ze in balans waren. Het gekke was dat mijn hele lijf tintelde als een gek! Hij zei dat ik eigenlijk best goed in balans was en niets bijzonders voelde rondom mijn basischakra (rondom zwanger worden). Hij zei ook nog (maureen!) visualiseer en vraag aan je geleiders (!) of ze je willen helpen. Wow, ik als redelijk nuchter type was best ernstig onder de indruk. Het was echt een hele bijzondere man. Ik hoefde de steen helemaal niet te kopen, maar het voelde goed en had al bedacht dat ik hem ging kopen zonder dat ik wist hoe duur hij was. Haha hij was maar 4,95! (ik heb overigens wel meer stenen hoor!) Hij heeft de steen en het hangertje nog een soort van ingedingest, en wenste me veel geluk. Voor een tientje (ook hangertje voor mijn vriendin) liep ik de winkel weer uit maar met een hele bijzondere ervaring rijker hahaha. Sorry hoor, een heel verhaal maar moest het ff kwijt! Geloven jullie in dit soort dingen? Het lijkt wel of de rode duivels weer alles overnemen Nu ook la Femme weer, potverdorie dames, het rode lijstje (ROOD! misschien moeten we de kleur veranderen) moet langer! Hou moed allemaal, hoe moeilijk het soms is!!!!!!! Dominique ik denk aan je hoor meis! Vandaag de hele dag ontzettende pijn aan mijn eierstokken gehad en een lage rugpijn, net alsof ik ongesteld moet worden. Ik geniet best nog wel even van een rustig weekend maar kan ook niet wachten tot maandagochtend. Nou dames voor iedereen die het even nodig heeft, hierbij een dikke knuf!!! p.s. oh ja mijn fiets is zo mooi!!! Heb helaas alleen maar naar huis kunnen fietsen, veel te veel wind.
Xon ik geloof wel in die stenen draag ook een maansteen, maar weet jij ook of de kracht uit ene steen kan gaan?? Ik heb ook wel eens gehoord dat Robijn?? goed zijn zijn, maar weer niet bij vrouwen met hoge bloeddruk.dus koop hem maar niet. Maar wat een bijzonder verhaal... Zo heeft mijn moeder al 2 keer aan mij gevoeld en gezien dat ik zwanger was.... elke keer als ik kwam zeggen ik ben zwanger zie ze ja dat wist ik al Nou.... raar mens hoor
Hé Xon, Wat een bijzonder bezoekje aan een winkel. Waren er verder geen andere mensen in de winkel? Ik geloof er wel een beetje in. Ik heb een aantal jaren geleden aardig in de put gezeten en een vriendin van me uit Australië heeft toen ook voor mij 3 edelstenen gekocht. Die heb ik in een zakje zitten en draag ik altijd bij me. In mijn tas. Ik weet zo even niet eens wat voor stenen het zijn. Volgens mij een maansteen, een tiger eye en nog eentje. Ze hebben ook allemaal een werking die op dat moment nodig had. Waaronder het makkelijker zwanger worden toen. Het wilde toen niet echt lukken bij ons. Ik draag ze nog steeds bij me en het geeft mij een vertrouwd gevoel. Wat voor steen was dat zwarte steentje wat jij hebt gekocht eigenlijk? Ik ben overigens heel nuchter en niet zo'n zweverig type maar op de een of andere manier voel ik mij er goed bij. Vervelend van je de pijntjes meis. Geniet nog van je rustige weekendje. Kus, S.
Ricmar, je moet je stenen af en toe schoonmaken en opladen. Een maansteen kun je even onder koud stromend water houden, en als je daar nog in geloofd ook in het maanlicht neerleggen (wat soms best lastig is met dat nederlandse weer! haha). Ik heb mijn maanstenen in de zomervakantie in een ierlands stromend beekje gehouden tot grote hilariteit van mijn vriendin ( ik moet toegeven dat het er ook vast raar uit moeten hebben gezien, ik gehurkt op een steen, in de regen (ierland!) met mijn maanstenen in een stromend beekje! Maar niet iedere steen moet je in het maanlicht leggen. Google even, dan vind je het wel. Hij keek overigens helemaal niet naar de werking van die stenen, hij zei dat je moet voelen of een steen lekker voelt ongeacht de beschreven krachten in een boekje. Hij pendelde dus of de steen goed was voor mijn vriendin of voor mij. Er was nog een meisje in de winkel, hihi, en die vond het volgens mij half amusant en half interssant. Op dat moment kon het me weinig schelen haha. Ik vind het ook fijn om dingen bij me te hebben, zoals bijvoorbeeld mijn maanstenen. Die doe ik echt elke dag om. Maar bv ook een ring van mijn oma. Ik kan moeilijk afscheid van dingen nemen. Ik had iets bijzonders van mijn moeder wat ik sinds twee weken niet meer kan vinden, en dat vind ik zo erg! Ze weet het inmiddels wel, en ze deed er vrij luchtig over, maar weet zeker dat ze het ook niet leuk vindt. Zowel mijn broer, ik, als zij zelf nemen/namen het mee op vakantie bij wijze van geluksmascotte, en ook bij mijn rijbewijs zat hij in mijn zak. hihi een beetje maf misschien, maar dat is al vanaf vroeger. En nu is het weg Hoop nog elke dag dat ik het weer tegenkom.
wauw, wat een bijzonder verhaal Xon. Dus nu kun jij weer pendelen voor ons! Met de steen die precies bij je past. Ik raak er altijd erg van geinteresseerd, maar tegelijkertijd durf ik dergelijke stappen niet te zetten. Waar koop je eigenlijk van die stenen? Ik hoorde laatst dat een oud collega van mij nu ook engelenkaarten legt. Erg interessant, maar durf haar niet te bellen.
Impie: die steen die ik heb gekocht is een knuffelsteen. hihi zo heet dat, dan is hij mooi rond en glad. Maar die hou je dan gewoon bij je, in je hand of je broekzak, of zomaar eens als je hem even vast wil pakken. Dus die kan ik niet gebruiken om te pendelen. Ik doe het denk ik ook maar niet meer, ik had meerdere van jullie niet goed en mezelf ook niet! Wil jullie geen valse verwachtingen geven, dat voelt niet goed. Als ik zie hoe zo een man dat doet met dat pendelen dan slaat wat ik doe, helemaal nergens op. Het leek overigens ook meer op een soort kleine wichelroede dan op een pendel.
Ik heb overigens geen idee welke steen het is ( ik denk een .......tiet hihi, een malagtiet of een stalagtiet zoiets!). Impie, ik weet niet of je er zelf heel gevoelig voor bent. Maar wat kan het kwaad om te vragen voor die engelenkaarten. Als er iets fijns uit komt is dat heel leuk, zo niet dan leg je het naast je neer (tenminste als je dat kunt, wat wel héél moeilijk is natuurlijk).
wat een bijzonder verhaal Xon!! ik denk ook wel dat er meer is op deze aarde dan wij kunnen zien. ik draag ook verschillende stenen. ik koop ze op gevoel, maar lees altijd wel wat ze betekenen. nijn vindt dat ene hoekje in de kamer nog erg leuk om keutels te laten vallen.... dus nu maar weer in zijn kleinere ren. af en toe in de halve kamer, af en toe in de ren. hopen dat hij het afleert om in dat hoekje keutels te laten vallen
NOD Lijst - Wachtbankje: 05-02 Almika 36 ronde 2 - 2e kind 08-02 Alice - ronde 9 - 1e kind 09-02 Impie 35ronde erg veel - 2e kind 11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind 18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind 20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind 23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind ?? Sillysa 37 ronde 5 - 4e kind ?? LaFemme 36 -ronde 4 - 3e kind Ikweethetnietbankje: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 ZWANGER: Adora
hallo meiden is weer leker op los gekletst.... @xon idd een bijzonder verhaal en geloof in de stenen en al helemaal in wat die man met je deed. heb zelf ook reiki waarmee je veel met enerigebanen, blokkades en je chakra's werkt. ik heb nogal zweverig familie en weet dat werkt..... schiet mij ineens wat te binnen. je ex wilde toch afspreken ivm zijn zoontje... hebje dat nog gedaan @alice...duszz...het valt tegen die klap op je harses....laat je extra lang verwennen neem het er van... ik zit weer op w8 bank..snap er niks meer van.. ben belachelijk moe en hardlopen was ook een opgave..plof zo neer en doe niks meer...ik w8 af op roze of rood en in die tussentijd zorgen jullie wel voor roze toch fijne avond meiden ennu...san40 al tijdje niet meer gezien...
NOD Lijst - Wachtbankje: 05-02 Almika 36 ronde 2 - 2e kind 08-02 Alice - ronde 9 - 1e kind 09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 11-02 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 12-02 San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind 18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind 20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind 23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 23-02 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind ?? Sillysa 37 ronde 5 - 4e kind ?? LaFemme 36 -ronde 4 - 3e kind Ikweethetnietbankje: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kindAfwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 ZWANGER: Adora
Hi dames, sorry, heb een tijdje niks van mij laten horen. Ook niet gelezen, sorry, ik kon het gewoon niet opbrengen, maar ik had ook last van RSI, en moet het wat rustiger aan doen op de laptop. Ik was een beetje kapot... nu wel weer een beetje bijgelezen, eerst goed nieuws van Dominique, ik was zo blij, nu lees ik toch weer slecht nieuws. @ Dominique heel veel sterkte en neem je tijd om je emoties te verwerken... misschien nu maar even jezelf een maandje of zo lang als je nodig hebt rust gunnen. het is ook een aanslag op je lichaam, misschien moet je je lichaam even gunnen om op adem te komen. Verder lees ik dat jullie allemaal zoveel meemaken, ongelooflijk! Xon met de eierenkwekerij en al een moederfiets, geweldig! en Alice met die boomtak én een ieniemieniestreep: je weet wat ze zeggen hé een streep is een streep. Maar ik begrijp je wel hoor. @ Sylissa ik wens je ook heel veel sterkte met je dochter en haar zwangerschap. Ik hoop dat het allemaal meevalt, en dat het goed zal komen. @ Ricmar, ik ben heel blij dat je zo snel toch weer een donor hebt gevonden. @ Secondlife: hoe gaat het nu met jullie, al een beetje bijgekomen, of nog niet? @ Maureen, balen joh, als je zo'n voorgevoel hebt gehad is het des te teleurstellend hè?! @ Almika, hoe gaat het bij jou, begrijp ik goed dat je nog een kanshebber bent??? Bij ons zeurt het nog wel door. Stom misschien, ik kan het niet eens bewijzen, maar het voelt alsof ik een verlies heb geleden. Lichamelijk vergde het ook veel van mij, merk ik. Net als in november was ik doodmoe erna. Gister moest ik ook ineens weer huilen tijdens het ophangen van de was... We gaan wel dapper door, maar geestelijk en lichamelijk voelt het niet zo prettig. Gelukkig heb ik een paar dagen vrij kunnen nemen, want ik heb echt behoefte om een beetje tijd en aandacht aan mijzelf te geven. Trouwens, in mijn team van 12 (9v & 3m) plus teamleidster zijn er nu 4 zwanger (ook de teamleidster). Ik heb haar deze week verteld over onze pogingen en mislukkingen. Ze dacht dat ik het wel moeilijk zou vinden met al die zwangeren om mij heen, maar dat valt eigenlijk wel mee. Ik hoop gewoon dat het besmettelijk is al die vruchtbare meiden om mij heen Wat ik wél moeilijk vind is dat het bij 3 van de vier binnen 2 maanden is gelukt.... Anyway iedereen op de wachtbank: succes met de spanning en onzekerheid , anderen succes met klussen en insemineren , en sterkte voor iedereen die een teleurstelling te verwerken heeft . Veel liefs & tot gauw Groetjes aan iedereen, ook die ik niet genoemd heb!
@Guapetona: hopelijk is het zwangerschap-virus besmettelijk en strooien ze wat HCG jouw kant op! @Xon: idd een bijzondere ervaring vanmiddag. Ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, dus ook ik zou helemaal flabbergasted zijn. Hoop dat er wat positieve energie naar je eierstokken gaan. Zet hem op, meid! @Almika: jij zou toch ook naar zo'n koffiedik-kijkster gaan? Ben je al geweest? @Syllisa: al antwoord gehad van de verloskundige. Ben je een beetje gerustgesteld? Ik hou het ook even kort. Had eigenlijk vroeg naar bed willen gaan, maar het is toch weer later geworden dan ik van plan was (ja, het bijlezen kost ook zoveel tijd!). Heb zelf ook weer last van mijn pols en ik moet dus ook even pas op de plaats maken met teveel achter de laptop zitten. Maar jullie verhalen zijn ook zo verslavend...! Welterusten en morgen allemaal weer fris en fruitig op!
xon dank voor de info almika is het niet doorgezet?? All zwaai ik ben zo naar bed avondje was toch wel gezellig
Goedenavond allemaal, Ben aardig opgeknapte na steeds hazeslaapjes gedaan te hebben. In ieder geval niet meer misselijk en vanavond goed gegeten. Xon, een hele aparte ervaring. Heb geen idee of ik erin geloof, heb zoiets nooit gezien of meegemaakt en weet dus niet hoe ik me zou voelen/geloven. Er is meer dan hemel en aarde, dat gevoel heb ik wel. Spannend meid, maandag... Morgen alweer zondag en dan een spannende dag. Almika, wie weet krijgen we binnenkort een rose naam erbij, zou geweldig zijn! Heb je wel vaker dat het niet doorbreekt? Hier alles rustig, morgen lekker mijn haartjes wassen, het bloed eruit spoelen. Was vandaag niet fit genoeg voor de douche... Morgen met stoeltje onder de douche. Lijkt wel op een lichte hersenschudding ofzo Verder wat krampjes gehad in baarmoeder en mijn borsten zijn nu alleen bij tepels iets gevoelig maar nog steeds zacht en geen schijven. Ik zie het maandag wel of het valse hoop is of niet Ik ga weer even op de bank liggen. Hoofdpijn van het lezen gekregen. Weltrusten allemaal. Ps: Sneeuwmees, het waait nog steeds flink, jullie een rustige nacht toegewenst
alice, doe het rustig aan en xon ,wat een goed verhaal van die stenen! Wij wachten hier rustig af! geen nieuws, zaterdag vliegen we naar europa, ik heb er zin in! wellicht in die week als we daar zijn dat we kunnen testen! zou leuk zijn!
mijn lichaam neemt me nooit in demaling maar nu dus wel al 2 maanden achter elkaar...zwaar rood vanochtend ...maar ik weet wat iig, omowittest en geen bloed maakt je gek van het w8...nu op naar de volegende ronde koffiedikkijkmevrouw op vakantie ga 26feb @guapetona...het is idd elke maand weer een teleurstelling...wellicht hebben de paar dagen vrij je weer opgeladen. @ricmar zoals snelly ook al zei..haar temp ook gekelderd en weer omhoof..meid w8 morgen af @niala je komt weer buurten in nederland...zouo leuk zin posi test je betn er toch kun je er gelijk een feeszie van ken met fa mily finjne zondag to all