Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Nog een klein uurtje op de klok en daar zit ik dan home alone achter de laptop met een berg strijkgoed wat me aan zit te staren. Manlief heeft nachtdienst, dus helaas geen live nieuwjaarswens om twaalf uur voor ons. Ik moet dus redelijk eenzaam het nieuwe jaar in.:(
    Had vandaag al een ontzettende offday. Voelde me down en changrijnig. Had vandaag ook voor het eerst dat ongi-gevoel weer, terwijl ik nog een paar dagen moet wachten. Ik vermoed dat dat chagi-gedrag ook door mijn hormonen kwam. Heb vandaag al een paar "onhandige" :( opmerkingen tegen manlief gemaakt. En had, als ik me niet ingehouden had, al zeker 5 keer in janken uit kunnen barsten, begon vanmorgen al bij Koffietijd bij de aftiteling. Kun je nagaan. In dat opzicht dus ook maar goed dat ik alleen zit, kan ik in ieder geval geen ruzie maken met mijn mannetje zo in het oude jaar!

Ook vanaf deze kant wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol, maar bovenal vruchtbaar 2011 toewensen! :D

2. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sneeuwmees: hé wat vervelend dat je zo alleen zat met oud en nieuw. Lastig die hormonen. Je weet dat je onredelijk bent, maar je kunt er niets aan doen.
    Straks maar weer snel goedmaken!
    Allemaal genieten van dit jaar he? Ondanks tegenslagen en zo..
    En bedankt voor de uitleg van de banner...
    Als het goed is, zit hij er onder?
    groetjes

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    je hebt een banner impie, het is dus gelukt!

hier begon het nieuwe jaar met een klein beetje bloed :( zal zien of het doorzet, zou wel heel vroeg zijn voor ongi (zit nu op ongeveer dag 10/11dpo) zal zien of het doorzet.

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Justme, ik duim voor een innestellingsbloeding ;)

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    zou inderdaad kunnen, ik dacht dat de bruine afscheiding daar misschien een teken van was. ik duim heel hard voor mezelf hoor, maar ga maar nergens vanuit.

6. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Happy New Year everybody!!!
    Ik hoop dat iedereen een (alcoholvrij?) glaasje heeft gedronken op een zéér vruchtbaar jaar!
    Mijn glaasje was overigens niet zonder alcohol aangezien op dit moment niets gaande is, dus ik heb het jaar goed ingeluid samen met nog 5 meiden/vrouwen (sorry blijf ik lastig vinden) waaronder ook een aankomende Bammer (bewust alleenstaande moeder) en heel 2010 dus letterlijk :) en figuurlijk heb weggespoeld.
    Nu is het 1 januari, tijd voor een fris en fruitig nieuw jaar!
    Mijn goede voornemen (naast mijn allergrootste wens natuurlijk) is dit jaar niet meer zoveel tranen laten als afgelopen jaar, want dat was genoeg voor de komende 10 jaar, haha.
    Ook al heb ik nog wel om 12 uur even kort een traantje gelaten(dat is ook een soort spoelen toch? ;) om het ellendige jaar en om hoe het vorig jaar nog op dat moment was :( .
    Maar dat mocht van mezelf, vooral omdat ik ook ongesteld ben en je dan helemaal natuurlijk zo emotioneel bent.
    Vanaf vandaag 'no tears anymore'.

Ik heb vanaf vandaag ook een banner, ook al wisselt mijn eisprong van dag 11 tot en met 18, ik heb hem toch maar op 14 dagen gezet dat is een mooi gemiddelde.

@sneeuwmees: he bah, wat rot voor je dat je nou zo alleen thuis moest zitten! Ik hoop dat je inmiddels 'je lief' weer even goed hebt geknuffeld, dan is hij die chagerijnige opmerkingen vast wel weer vergeten!
    Hoop dat het goede voortekens zijn (helaas lijken ze natuurlijk erg op die van de rode duivels).
    Enne, de aftiteling van koffietijd???? hahahha Wat was daar dan te zien? Ik snap het hoor, want ik moet door de hormonen ook altijd al huilen als er bv. op tv een lammetje in de wei loopt.
    Maar misschien gewoon geen koffietijd meer kijken hahaha, nou ja dat is er ook twee dagen niet, dat scheelt!

@justme66: ik duim heul hard voor je dat het een innestelingsbloeding is.

@Pimmetje: ik weet niet precies hoe het eerst was in Amsterdam, wel dat er iets gesloten is, en nu heet het KID Amsterdam en dat staat in samenwerking met het AMC. De iui pogingen worden wel bij het KID uitgevoerd maar als dat niet lukt worden de IVF- pogingen bij het AMC gedaan.
    Heb mij daar gewoon ingeschreven in november, dus het kan nog wel even duren. Heb ook helemaal geen reactie terug gehad maar dat schijnt normaal te zijn.
    Hoop alleen heel hard dat het gewoon niet nodig is, en dat ik zwanger raak van mijn donor.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Impie: volgens mij is manlief het al weer vergeten. Denk dat ik er zelf meer mee zat, vooral omdat mijn hormonen zo aan het fladderen waren en ik dus meer mezelf in de weg zat. Goed dat je nu een banner hebt. Zo wordt het ineens wel heel werkelijk allemaal!
    @Justme: ik duim ook met iedereen mee dat het een innestelingsbloeding is. Zo lang het nog bruin is, is er nog hoop, toch? Ik heb wel het idee dat ik ongi moet worden en ben al een paar keer wat angstig naar de wc geweest. Nog niets te zien, dus ook ik blijf nog even tussen hoop en vrees.
    @Xon: ik sluit me aan dat ik ook niet meer wil teveel wil janken dit jaar. Heb net als jij ook nog wel even de traanbuizen doorgespoeld om 12 uur om te zorgen dat het niet verstopt zou raken. Bij Koffietijd draaiden ze trouwens bij de aftiteling het liedje van 'Happy New Year' en op de een of andere manier trok ik dat even niet (misschien ook met het idee dat ik die avond alleen zou zitten). We hebben het dus wel telefonisch gevierd. Ik heb mijn man tegen twaalven opgebeld en hij had de vrachtwagen op een parkeerplaats onderweg gezet en hij had twee vuurpijlen meegenomen die hij dan symbolisch om 12 uur voor ons zou afsteken. Ja, het was een rare jaarwisseling. Mijn zoontje lag te slapen als een os en sliep door al het geknal heen. Alleen toen het tegen 1.20 uur wat rustiger werd en er af en toe geknald werd, werd hij wakker. Had ik dus nog toch gezelschap om 1.30 uur.

Nou, ik ga me maar eens storten op de huishoudelijke taken. Ook die gaan gewoon door in het nieuwe jaar! Tot snel maar weer!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Beste wensen allemaal!!!!!!!!!!!!

Hier nog geen ongi.......zo spannend!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Chicken1975: ik zie aan je banner dat je 3 dagen overtijd bent.:$ Wanneer ga je testen? Ik zou me nl. niet kunnen beheersen als ik 3 dagen overtijd was.

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    nee, ik zou dat ook niet kunnen denk ik, wanneer gooi je je er een testje tegenaan?? het is niet lief om ons zo lang in spanning te laten ;)

11. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, vandaag beetje stil hier! Iedereen teveel gefeest?

Ik heb drie dagen geleden 3 leden op deze site gevraagd of ze voor me wilden pendelen, nog niets gehoord.
    Ben ik ongeduldig, of is het raar dat ik als ,voor hun onbekende, dat aan hun vraag?
    @justme: ik zag dat jij nu ook voor jezelf pendelt hoe doe je dat dan?
    Ik kom altijd graag in zo een tingeltangel winkeltje :), en heb al eens naar van die mooie pendels staan kijken, maar hoe doe je dat dan?
    Heb je dan niet iets als een kaartje nodig waarboven je pendelt?
    Ik heb ook wel eens gezien dat ze pendelen boven de buik van een zwangere vrouw (streepje jongetje rondje meisje), enz enz.

Even iets héééééél anders...
    Ik heb nu net sinds twee dagen mijn rijbewijs gehaald en nu wil ik natuurlijk een autootje :)
    Het liefst een lekkere kleine, woon in de stad, dus klein is makkelijker parkeren enz.
    Maar met het oog op de toekomst, wil ik natuurlijk wel dat er in de kofferruimte een opvouwbare kinderwagen past.
    Ik heb zelf gelest in een toyota aygo, prima autootje, maar nooit in de achterbak gekeken hahaha.
    Verder denk ik ook aan suzuki alto, peugeot 107, citroen c1.
    Iemand hier die al een kindje heeft en ervaring met een klein autootje?
    Let me know!!!!

En Chicken, wow hoe hou je het vol om niet te testen???
    Ben benieuwd!

12. Iris 2

Iris 2 Actief lid

Oct 18, 2010
    128
    0
    0
    Ik heb ooit eens een pendel gekocht omdat ik hem mooi vond, maar ik heb geen ervaring met het gebruik ervan. In de loop van de tijd is hij beschadigt omdat hij ergens tegenaan tikte toen viel er een scherfje af. Werkt hij dan nog? En hoe gebruik je hem dan?:(

13. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hoi iedereen,

Goed Oudjaar doorgekomen? Hier in het buitengebied van een Drents dorpje was het heeel rustig! Toen heb ik Guus maar hard gezet om toch een beetje leven in de brouwerij te brengen. :D
    Nog steeds geen ongi te bekennen! Dus ik hou mijn fingers crossed!

Ik heb geen ervaringen met pendelen dus die vragen kan ik niet beantwoorden, sorry!

@ Impie: Goed dat het gelukt is met de banner!
    @ Justme66: Ik duim voor een innestelingsbloeding! Dat zou super zijn! Normaal had ik 9DPO bruin bloedverlies en wist ik dat het game over was. Nu met de hormonen is 11DPO nog niets te bekennen. Hopelijk is dit goed nieuws voor ons!
    @ Xon: Staat gelijk een stuk beter met een mooie banner ;) Ik rij zelf in een Ford Ka. Dit is mijn vierde en ik ben er altijd zeer tevreden over. Hij is niet zo duur en past mij prima. Hoe dit gaat met een kleine.. geen idee!
    @ Chicken1975: Wat spannend!! Drie dagen overtijd en nog niet getest?! Ik zou al aan mijn derde zijn, denk ik... Maar ik ben ook erg ongeduldig! Wanneer ga je testen? Wij zijn hier dol op goed nieuws! :D

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    het pendelen doe ik zelf als volgt, ik neem een kettinkje met een steen die me op dit moment aanspreekt (heb er best veel dus keuze zat). hou m boven mijn vlakke hand en vraag wat ja is (rondje of streepje) en vraag wat nee is. daarna een vraag die alleen met ja of nee te beantwoorden is. tussen de vragen door hang ik m stil. geen idee of het zo moet, maar zo voelt het goed voor mij. men zegt wel dat pendelen uit je onderbewustzijn komt, daar zit voor mij wel wat in. ik leef er niet naar, maar vind het in deze periode van mijn leven wel leuk om te doen. succes ermee!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    volgens mijn ha zegt afscheiding niets over wel/niet zwanger zijn. maar omdat het toch meestal ff duurt voordat je zwanger bent hoor ik hier wel vaker dat afscheiding game over is.....totdat het een keer niet zo is he ;)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: ik denk dat de pendelaars een beetje druk zijn of misschien met deze dagen even vrijaf nemen. Ik had zelf met een of 2 dagen antwoord. En dat was rond half december. Soms schrijven ze het ook even als ze te druk zijn dat het wat langer kan duren of dat ze tijdelijk niet pendelen. Dus ik zou nog even geduld hebben.
    Wat leuk dat je een autootje gaat kopen. Een tip van mij zou wel zijn dat wat je ook koopt je het beste (vind ik) een vierdeurs auto kan kopen.
    Ik heb zelf een Audi A3. De kinderwagen (bak en onderstel) past er wel goed in, maar daar kan dan ook niets meer bij.
    Toen mijn man een andere auto ging kopen, heeft hij ook expres de kinderwagen meegenomen om bij de garage te passen in de kofferbak. Dat gebeurde wel vaker, zei een van de verkopers.
    Ben benieuwd wat het gaat worden. Wel leuk, hoor een auto gaan kopen!:)

17. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ja wil idd zeker eentje met 4 deuren!
    Om met een 2-deurs een kind vanaf de achterbank van de auto te wurmen lijkt mij niet zo heel handig.
    Helaas heb ik natuurlijk nog geen kinderwagen om mee te nemen om te passen, maar goed moet ik maar even mijn fantasie gebruiken!
    Heb de vraag ook al even ergens anders gesteld op de site en daar ook van een aantal wat handige tips gekregen ( zoals bijv een deelbare achterbank die je neer kunt klappen), en ook wat auto merken die idd wel klein zijn maar waar dan nog wel net alles in gaat ( net als jouw Audi A3).
    Ach, en meer hoeft ook eigenlijk niet, ik wil graag mezelf en mijn mogelijk toekomstige beeb veilig kunnen vervoeren.

Zoals je merkt ben ik dus niet zo geduldig hihhihi.
    Ik wacht dus nog even rustig af op de pendelaars :)

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Hoi Xon,

ik heb zelf een Suzuki Swift en ik ben er erg tevreden mee. We hebben een Bugaboo - een enorm ding - die past er voor de helft in. Ik gooi het onderstel altijd achterin en het zitgedeelte op de achterbank.

Met het onderstel in de achterbak hou ik nog heel veel ruimte over, maar het zitgedeelte van de Bugaboo heeft zo'n onhandige vorm dat die net niet meer past.

De Zwift is een heerlijk racebakkie en voor zover ik weet heel redelijk veilig.

Ook handig vind ik dat ik 4 mensen kan vervoeren, maar ik kan bij een stoplicht ook nog met mijn arm naar achteren en bij mijn zoontje om hem een koek of een drankje te geven. Mijn man heeft een grotere auto en daar kan ik er niet bij - zo onhandig.

Misschien heb je hier iets aan.

Leuk, he, een nieuwe auto kopen? Ik ben nog steeds zo blij met mijn rijbewijs en mijn autootje! Ik geniet er echt van. Jij ook, hoop ik! :D

19. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Bijna vergeten!

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik wens ons allemaal veel geluk, vruchtbaarheid en gezondheid.

@chicken: wat spannend! Hoe hou je het uit.

Gisteren heb ik stiekum een testje gedaan. Hartstikke negatief. Jammer jammer jammer.

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Helaas is op oudejaarsdag mijn miskraam begonnen was 6 weken 3 dagen zwanger.

Had de hele zwangerschap al een erg slecht gevoel en dit was dus eigenlijk een bevestiging.

Ik hoop dat het nog een keer mag gaan lukken.

Share This Page