Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ha Pimmetje, goed zo!
    Toch nog gelukt.
    Hopelijk ben jij nu de eerste bammer!
    Je verdient het hoor.
    Ik beschouw deze poging gewoon als verloren, weet dat zaad een tijd kan zwemmen, maar geloof er gewoon niet zo in.
    Als er volgende week nu nog dat lage hormoonwaarde komt, dan mag ik hopelijk die pregnyl gaan prikken en kan ik ook wat beter de goede tijd bepalen.
    Ik duim voor je hoor, het moet nu toch wel eens gaan lukken met een van ons.

Alice, ik heb net ook heel even kort gegoogled.
    Kwam idd veel andere verhalen tegen van pij bij gebruik met Clomid, onder andere dat het vocht van de follikel dan in de buik terecht komt en dat dat zeer pijnlijk is.
    (nou dat kun je wel zeggen!)
    Het is gelukkig nu echt bijna weg, wat een opluchting!

Allysa, hoe kun je nou geen lid meer zijn?
    Dat is raar?
    Maar je hebt je weer opnieuw aangemeld?
    Inmiddels al iets gehoord van je dochter?

Zo ik ga even door de zeikende regen een frietje halen, en dan om 18.15 weer verder met de gesprekken.
    Er heeft er 1 afgezegd, laat dat net de laatste zijn, dus als ik een beetje opschiet ben ik voor 'wie is de mol'thuis! Jippieeeee.

He Pimmetje, heb je per ongeluk je echte naam eronder gezet, hihihi, of was het de bedoeling ;) ???

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pimmetje veel succes op de wachtbank

xon eipijn kan echt pijnlijk zijn

en geloof me je hebt echt nog een kans...

Hier vandaag veel pijn, en gebrek aan snoep en chocolade..pfff

3. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Geen idee of men het weet maar eipijn komt niet van eisprong.
    Als het ei gesprongen is, dan blijft een een zakje met vocht achter. Dit vocht komt in de buikholte en dit geeft dus die eipijn.
    De eisprong is dan al geweest. Hier zit wel een behoorlijke tijd tussen trouwens. Dus Xon, ik heb dus wel goede hoop dat het wel eeneen schot in het ei kan zijn;)

Sylissa, nog steeds geen contact?

4. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Kom maar hierheen, heb een hele grote chocoladehart gekregen en het is nog geen eens valentijnsdag:D

Ik geniet dames, ik geniet van mijn rust. Geen gekke dingen met kinderen, hond is gebombardeerd tot takkenversnipperaar dus de tuin is ook redelijk netjes weliswaar met kuilen maar de hond moet zich ook uit kunnen leven he;)
    Oppassen met lopen want het lijkt wel een mijnenveld.
    Morgen gaan de hechtingen eruit en kan ik weer lekker over mijn hoofd raggen.
    Nu nog die rode loper intrekken en dan een goed gesprek met mijn eitjes voeren. Vind het nu wel welletje dat die eieren hun eigen gang gaan, tijd voor actie anders gaan ze de pan in:D:D

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    alice het verhaal van de eipijn die je na je eisprong voelt is mij bekend
    daarom probeer ik meiden er ook van te overtuigen dat klussen dan vaak al niet zo heel veel zin meer heeft

6. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meisjes,

Ik moet even een ego berichtje kwijt hoor. Vandaag zo'n shitdag gehad. Moest vanochtend mijn kleine autootje voor de keuring naar de garage brengen. Ik heb hem nog maar 2 jaar en er 4500 euri voor betaald. Het is een Ford Kaatje. Echt een heerlijk brikkie om in te rijden. Maar ik kreeg toen ik weer thuis was een telefoontje van de garage met het bericht dat hij geen goed nieuws had. Hij kwam niet door keuring en was van onder zo verroest dat ik het advies kreeg een nieuwe auto te kopen. Godgloeiende godgloeiende! Ik was echt even in shock. Een nieuwe auto kopen? Ik heb deze nog geen 2 jaar. Dat kan niet!
    Dus we zijn hem weer op gaan halen vanmiddag en hebben zelf ook nog onder de auto gekeken. Nou echt verschrikkelijk. Wat een gatenkaas. Ik mag er nog in rijden tot volgende week donderdag en dan is het over en uit. Dus wat nu? Dit kon er nog wel bij. Gatver! 2011 is tot dusver nog echt een waardeloos jaar voor mij. Ik ga zo maar even op het internet neuzen naar een nieuwe auto. Daar gaat ons spaargeld...*zucht*

Sorry lieverds, heb even geen zin om bij te lezen hoor. Even wat anders aan mijn hoofd. Ben zelfs vergeten te ovutesten vanmorgen! Ga ik zo nog maar even doen denk ik.

Liefs,
    S.

7. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Dat is inderdaad rotnieuws! Hoe oud is je auto en heb je hem van een bedrijf of particulier?

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    alle dames die een dikke knuf kunnen gebruiken (en dat zijn er best veel) hele dikke knuf!!!! het wordt echt tijd voor goed nieuws hoor hierzo!

wij zijn hard bezig om goed nieuws te maken ;) verder alles goed hier, nu lekker op de bank genieten van mijn nijntje de mijn huis zo'n beetje sloopt.....:$ tja, jonge beestjes he

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dat is balen, maar hij is vorig jaar toch ook gekeurd is hij dan zo slecht geworden in 1 jaar tijd??

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mannetje is hier lekkers halen bij de super.. geen idee wat hij meeneemt maar zal wel goed zijn, heb zin in lekkers en veel chocolade... ben zelf maar niet mee gegaan , kom dan alleen maar met slechte dingen thuis

11. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    @ Alice: ik kom eraan! Mmmmm, chocola!

@ Second life: hoe kan dit nou? Ik ben al aan mn vierde Ka'tje bezig en ik heb nog nooit problemen gehad... Hoe oud is het het Ka'tje? Wat zwaar k.... Autokosten.. En het vervelende is dat je toch zo'n ding nodig hebt!

@ Ricmar: en? Heeft mannie nog iets lekkers meegenomen?

Ik heb ook zoooo zin in iets lekkers maar ik mag niet van mezelf. Toch nog effies een beetje afvallen want sporten met die zwembandjes valt erg tegen! En al mijn kleren lijken ook ineens te klein ;).

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lekkere italiaanse bollen en salades.. en chocolade!!!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lieverds moet even wat met jullie delen
    Had donor berichtje gestuurd dat het mislukt was krijg dit terug.
    "Ja, dat is inderdaad "helaas". De laatste dagen dacht ik al geregeld: geen
    e-mailbericht = goed bericht.
    Maak het niet (te) spannend, geen stress hoor, binnenkort "gaan we er weer
    voor"!" na alle negatieven dingen met de donoren wilde ik dit even delen.
    Vind het zo lief...
    Hij leeft echt mee

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Ben net terug van yoga, dus weer helemaal yin-yang hier hahaha.
    Ik weet nog niets van mijn dochter omdat ze pas gisteren heeft laten bloedprikken die muts, ze moest direct maandag gaan, maarja dat houdt dus in wachten op uitslag tot dinsdag pfff....zo merk je toch echt wel dat ze nog een puber is hoor. Als ik er niet achteraan zit gebeurd er ook nix. maar dat had die VK dan ook wel even gewoon kunnen zeggen vind ik zelf, maar ok, nog langer in spanning zitten dus.

Ricmar wat fijn voor je dat ie zo lief is!!

Secondlife das kl*te zeg!! Heb je m wel na laten kijken voor je m kocht dan??

Liefs sillysa

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Xon: Jeetje wat erg zeg. Als dit maar niet ‘normaal’ wordt vanaf nu. Hoop dat het eenmalig is. En inderdaad toch wel balen dat je hier alleen doorheen moet steeds. Wat zal jij je k.. gevoeld hebben afgelopen nacht. Heel veel sterkte en dat je dit maar niet meer hoeft te voelen. Trouwens: het moet sowieso niet lang nodig zijn want volgende maand is het gewoon raak. Weet niet of je deze maand al moet opgeven eigenlijk hoor. Hoop dat je het mis hebt.

@ Syllisa: O nog langer in spanning zitten dus. Jeetje. Nou ik hoop toch dat je dochter dan dinsdag naar omstandigheden met ‘goed’ nieuws komt.

@ Pimmetje: Oké, jij nu op de wachtbank dus. Weet niet of Xon gelijk heeft dat deze maand voor haar een gemiste kans is hoor. Maar anders zou jij inderdaad de eerste bammer worden. Maar nummer 2 mag ook hihi. Maak ons blij.

@ Ricmar: Kijk! Zo kan het dus ook! Wat lief zeg. Dat geeft vast een goed gevoel, dat je goed zit met deze donor. Volgende ronde meid.

@ Secondlife: Hè balen meid. Je hebt gelijk dat 2011 je nou wel eens goed gezind mag zijn (zeg je dat zo?). Op naar het goede van 2011, ook voor jou!

Ben ik niemand vergeten nu?

Iedereen die een knuffel kan gebruiken en wat geluk en sterkte: Bij deze! Ik stuur het jullie kant op. Jullie liggen vast al in bed hihi. Maar morgen is het nog geldig hoor.:p

Liefs,

Maureen

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen nee was nog wakker wel te rusten!!

17. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Doe mij maar een italiaanse bol met eiersalade mjammieiieiei:D
    Chocola eet ik ook wel maar dan bij de thee, ben niet echt een zoetekauwer.

Heb hard geleerd weer vanavond, inhalen wat gisteren en eergisteren niet kon...

Ondertussen ff muziek downloaden:)

Wat een lief berichtje van de donor, geeft toch een goed gevoel lijkt mij.

Sylissa, pubers zijn niet vooruit te branden. Hier loopt er 1 rond die mijn geduld flink aan het uitproberen is, dat wordt morgen sambal in zijn reet doen en dan gaat het weer voor 2 dagen goed:D:D
    Ze hebben me ook niet gevraagd "sambal bij?" toen hij bij mij gedropt werd.

Kind 4, de jongste ligt in bed en is erg warm. Hij was al niet lekker en denk dat het nu doorzet. Heb hem met bed en al mijn slaapkamer ingeschoven. Hij is tot zijn negende bekend met koortstuipen. Heb het meegemaakt meerdere keren en dat is dus echt niet grappig. Ikzelf ben niet echt een paniekgeval maar voor zekerheid om snel in te grijpen, slaapt ie vannacht bij ons op de kamer. Afgelopen 2 jaar geen stuipen meer gehad bij koorts en als het nu weer niet gebeurt dan denk ik dat ie er toch overheen is gegroeid. Ik hoop het maar. Heb hem sinds 2 jaar ook weer bij ons neergezet, uit voorgevoel. Stom he?

Maar goed, ik ga slapen en hopelijk blijft het een rustige nacht.

Weltrusten voor iedereen;)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    alice slaap lekker...

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    wow.....hoop gebeurd zo te zien...ga met nog niet wakker hoofd dit nu niet lezen.......kom erop terug

even ego berichtje....... mijn kl#$%^emo bui is zo goed als voorbij...was echt bleghhh buik hoofdpijn dat ik zelfs ziek gemeld heb....gister wel opgepikt alles en ging zo waar ondanks koppijn....ben er weer helemaal klaar voor de klusweek..husband ook al voorbereid en die vraagt zelfs om massageolie:$;)moet niet gekker worden... belooft heel wat:)

20. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik was er ook nog!
    @Xon... dit gaat 'm gewoon worden. Deze ronde heb je twee streepjes en nee niet op je ovulatietest!
    @Ricmar, dat moet je toch een goed gevoel geven zo'n donor. Die leeft echt met je mee en doet niet alleen zijn "ding".
    @Sillysa: als je zo jong zwanger bent, ben je er vast veel minder bewust mee bezig. (hoeft niet altijd). Juist als je zo graag wilt, kan dat best confronterend zijn. (vind ik). Ik hoop voor je dat alles goed gaat... En probeer soms wat afstand te nemen, al zal dat moeilijk zijn. Het is en blijft je dochter.
    @dominique; hoe is het met je?
    Dikke knuf voor iedereen die ik vergeten ben en niet vergeten.
    Liefs vanaf hier.

Deel Deze Pagina