Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Heb ik ook hoor Barbeestenboel, ik voel het ook aankomen en heb er veel pijn van pijn trekt weg als ie ontploft is. Ik heb geen ovutesten nodig mijn lichaam verteld het me zelf wel hahaha. Niet altijd even fijn, maar ik weet wel wanneer er geklust moet worden hier.

En Alice mooi toch dat je nu je droom kunt waarmaken?? Ik wilde zelf ook altijd rechten studeren dat is er tot op de dag van vandaag nog niet van gekomen. Knap hoor!! Werken, moeder van 4 pubers en de hond hahaha en een huishouden runnen en studeren, petje af hoor!!

Liefs sillysa

2. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,
    ik zie dat ik bovenaan het lijstje sta, maar zoals ik al eerder zei, ik geloof dat mijn eisprong later was.
    Ik heb de hele dag al een zeurderige buikpijn en dat heb ik altijd als ik ongi moet worden.
    Ik heb wel een keer een test gedaan en zoals men hier zegt....
    omowit. Dus op naar de volgende ronde, met een extra tablet clomid en weer follikel meting. Vind ik ook wel fijn, dan weet je waar je aan toe bent.
    @onze rechtenstudent. Knap dat je weer een studie hebt opgepikt en wat voor één. Heb je plannen richting een bepaald beroep?
    @onze schrijfster, wanneer komt er weer een mooi verhaal? Ik geniet zo van je schrijfstijl..
    kind 1, kind 2! Hilarisch!
    @allen, geniet van je weekend. Ik val hier bijna in slaap, dus ga zo effe tukken!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik ben van de plaatjes, kwam deze tegen en wil hem zo voor het weekend met jullie delen..
    Beetje humor om jullie op te vrolijken :D:D:D:D

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    moet ik hem er wel bij doen:D

5. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    HA HA!
    Dat is een leuke!
    Trusten! Nu ga ik echt.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ricmar: wat een geweldig plaatje. Mijn dag is weer goed, ook al duurt die nog maar kort.
    @Syllisa: ben benieuwd wat er bij je dochter uitkomt. Rustig afwachten is het enige wat je doen kunt. Hoor graag wat ze bij haar voor een antistof gevonden hebben en wat de gyn ervan zegt. Zoals ik eerder zei, hebben ze ook bij mij een antistof (M) gevonden, dus bij een volgende zwangerschap moet ik ook vaker gecontroleerd worden. Heb afgelopen week wel een site gevonden van een lab waar je vragen kon stellen. Ik kreeg als antwoord dat mijn antistof niet de placenta passeert en dus geen gevaar is voor een ongeboren kind. Dus mocht je zelf ook meer willen weten, dan kan ik je die site wel een keer pb-en en kun je zelf je vraag aan ze mailen.
    @Bar: mijn ovu-test was nog wit, dus op zich was het gisteren niet echt nodig om te klussen. Maar ik dacht dat als we gisteren zouden klussen en ik dan hoogstwaarschijnlijk morgen een ovu-test zal hebben, het goed gegokt zou zijn. Maar ik ben bang dat als je te lang wacht met klussen het ook weer niet goed is voor de zaadjes. Ik verwacht morgen eigenlijk wel een positieve ovu-test en als we dan vanavond klussen en dan de komende dagen als de test positief is, dan klussen we dus 4 dagen achter elkaar. Zaadtechnisch ook niet ideaal, lijkt me. Pffff....vermoeiend, hoor, dat gereken, wat is wijsheid om wanneer te klussen.., wanneer is de eisprong enz. enz...

Xon: bedankt weer voor het lijstje opzoeken. Geeft de burger weer moed, dat ik langzaam aan mijn naam weer hogerop de ladder zie komen!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    bij mij komen de pendels ook niet terug :( behalve 1tje dan..... ze hebben het vast heel druk ofzo. we wachten vrolijk af!

8. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    #1828 alice1974, Feb 11, 2011
    Last edited: Feb 11, 2011
    Nou dames, van leren is weinig terecht gekomen...

Ik had vanavond 7 kinderen aan tafel, 4 eigen en 3 meiden. Tja verkering hoort er ook bij he.
    Dus heb ik een grote braadslede met hééééél vééééél kippenpoten in de oven gedaan, gebakken aardappelen (4 kilo), mais en sla erbij. Als toetje 3 bakken roomijs:D

Kind 1 de oudste, was eerder op de avond naar het station (vlakbij) gereden op de fiets om vriendin op te halen. Allebei zeiknat terug natuurlijk.
    Kind 2 de een na oudste, kwam ook bezopen aan met scooter. Dus voor 3 kindjes handdoeken gepakt, ik loop de garage in om te kijken waar kind 2 bleef, staat ie zijn scooter droog te maken met die handdoek terwijl ie zelf nog nat was:$
    Ondertussen een stapel handdoeken klaargelegd in de hal want kind 3 met vriendin waren ook onderweg naar huis.
    Mijn stapel slonk snel van 10 naar 0.
    5 natte kinderen, 1 natte scooter en de hond... die was niet nat maar vind handdoeken geweldig leuk om mee te spelen.
    Hij rent dan door het hele huis heen en wij, de malloten, achter hem aan. Helemaal fout he maar die hond geniet en heeft zoiets van :p

Aan tafel was het 1 groot kippenhok en supergezellig. Er werd netjes geholpen met alles, er werden een hoop verhalen verteld, er werd gelachen en iedereen moest plotseling naar de wc toen er afgeruimd moest worden:D:D

Voordat we met z'n allen film gingen kijken, liet ik de hond uit. Lekker even wandelen na het eten en even rust;)
    Er lag weer een verse handdoek voor hond als we terug kwamen.
    Hond luisterde heel goed en was ook relax dus mocht hij los....
    FOUT gedacht van mij.... zucht....
    Hond had het idee dat hij achterna werd gezeten door een grizzlybeer want al zigzaggend rende hij door het park om te eindigen bij.... ja,ja weer een gore vieze baggerpoel.
    Hij stond nog langs de kant en ik riep hem op allerlei manieren; supervrolijk, lokkend met koekie, als een viswijf, boos maar ik zweer jullie, als die hond een middelvinger had, dan had ie hem opgestoken hoor!!!
    Voordat ik hem kon grijpen sprong hond dus die baggerzooi in en kwam er weer uit. Ik heb een blonde labrador maar toen ff niet:$:$
    Hij was zwart, stonk een uur in de wind en ik zag alleen zijn tong:p

Tja, wat moet je nu? Ik ben met hond naar waaltje gelopen wat dichtbij is en wilde hem schoon laten zwemmen bij de roeiersvereniging. We lopen de houten steiger op die afhellend het water in loopt en binnen no-time lagen we met z'n tweeën in dat ooooo zo koude water!!!!!
    We gleden alsof we op een glijbaan stonden en het was superkoud, maar wel schoon:D:D

Thuis aangekomen zag manlief hoe we eruit zagen en ging hij een handdoek erbij halen:(
    Handdoek???!!!! Zet de douche aan man!!! Was ondertussen blauw aangelopen van de kou!

Ik heb hond aan man overgedragen en ben zelf direct naar badkamer gegaan. Kind 2 met zijn 4 verschillende gelletjes eruit gegooid met de gelletjes erachter aan en gauw onder de douche gestapt.
    Hierna mijn oudste versleten joggingpak aangetrokken en ben bij de open haard gaan opwarmen;)

Nadat hier de lachsalvo's over waren (en het heeft even geduurd) hebben we een film opgezet en toch nog een droge gezellige avond gehad. Morgen zooitje handdoeken wassen ;)

Nu ga ik mijn ronde maken langs 4 slaapkamers en dan naar mijn eigen slaapkamer en mijn manneke opzoeken en dan.... mijn ijskoude voeten opwarmen:cool::D:D

Weltrusten allemaal. Morgenochtend heb ik de wekker gezet zodat ik lekker even alleen ben met mijn koffie en krantje en dan lees ik even bij.
    Voor nu, weltrusten dames.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Alice bedankt voor een beetje humor uit jou leven.....

10. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    en weer een dag uit het leven Alice.
    Heee, dat is de titel voor je boek. Wat een belevenissen!
    Hier een vroeg ochtendje met zoon. Hij was al om 6.15 uur wakker. Dus gezellig samen beneden.
    Hier buikpijn. Laat nu maar komen dan.

11. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    ricmar wat een gaaf plaatje! Leuk!
    sneeuwmees Ik klus wel rustig 3 dagen achter elkaar. Zo ben ik in december ook zwanger geraakt. Waarom lijkt dat je niet goed voor het zaad, heeft je man minder goed zaad?
    De een zegt dat het slecht is elke dag klussen de ander juist dat het goed is.. Ik ben op beide manieren een keer zwanger geworden.
    Tja, ik wil gewoon niet mijn ei missen dus ik doe het achter elkaar als ik denk dat ik mijn ei heb.
    bar

12. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    :pgoedmogeel meiden

en heeft mij goed gedaan het plaatje van ricmar en 'de dag van'....alice..mijn dag is met humor begonnen.
    @alice..wow...nunog studeren en dan diepubers erbij een dolgeadraaid ehond en huishouden van jan steen....pffffffff waar haal je tijd vandaan... maar als je klaa rbent da BEN je iets....idd wat heb je op oog qua beroep...je kan er veel mee

@sneeuwmees...ik word ookzo moe van gereken en geplan en is niks maar manlief denkt dan...:(:$:$ heelluuupppp.....bij 3 xklussen is nog fun leuk en jawel lekker maar dan word het echt een soort van verplichte gespannen en vooral stroef gebeuren...hhmhmhmm..hoop dat dit keer de massageolie van pas komt...
    ik wil 4 maanden tempen en ovu testen gebruiken dan weet ik ongeveer wel hoe mijn lichaam werkt..dan laat ik alles en klus zoals ik heb bestudeerd in die 4maanden:) hoop wel dat niet meer hoef eigenlijk en dat raak is:D
    @impie ga jij ons roze brengen
    @xon have fun vandaag bij je eetclubje

hier ook al vies nat grauw grijs weer, moet zo gaan hardlopen:(
    ik heb feeszzie vanaaf en kan ik nog net voor alles lekker bezatten...hoewel dat al snel is hoor na 3 rose:p....

fijne dag allemaal

13. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Almika, eetcluppie was gisteravond, redelijk tussen de buien doorgereden op t fietsie!
    Het was erg gezellig, heerlijk gegeten en ontzettend veel en hard gelachen (zo hard dat de buurvrouw kwam klagen!), daar was ik wel even aan toe. De anderen onder invloed van drank, maar ik lach net zo hard zonder :)

Dat plaatje supergrappig!
    ook daar moest ik erg om lachen.

Wat een druilerig weer vandaag!
    Ga maar eens even bedenken wat ik ga doen, of wat ik juist niet ga doen hahahaha.

Fijne dag vandaag!

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    alice, wat weer een verhaal meid! lag echt dubbel!

hier heerlijk genieten van mijn zaterdag, lekker uitgeslapen en zo fris worden onder de douche. daarna nijn weer heerlijk door de kamer laten lopen, nu nog even in zijn ren anders weet ik niet wat ik aantref als ik onder de douche vandaan ben......

15. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    NOD-WACHTBANKJE:
    09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind

14-02 Sayen 35 - ronde 1 - 1e kind
    18-02 Mama van zoon 36 - ronde 3 - 2e kind
    20-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind
    24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind
    28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind
    03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind
    03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind
    04-03 Sillysa 37 – ronde 6 - 4e kind
    ????? LaFemme36-ronde 4- 3e kind
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID

??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011

ZWANGER:
    Adora

san kwam van de week nog even voorbij en die was ongi geloof ik

@xon hiahia het was vroeg vanochtend...

16. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hé lieve meiden,

Het is een beetje rustig hier.. ;) Alice: ik heb weer smakelijk gelachen, wat maak jij wat mee! En natuurlijk super leuk dat je ons hiervan deelgenoot maakt! En dat plaatje van Ricmar! Hahahaha! Geweldig!

Het weer is niet erg gezellig dus zo maar een beetje aan de studie en het tennis volgen. Verder eigenlijk geen nieuws...

Impie: Wat balen dat het voor jou waarschijnlijk ook voorbij is! Je was wel een beetje onze hoop.... Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

17. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Ja, gelukkig wel! Hij doneert een kwakje en daar maken ze zoveel porties van. Deze porties worden in de diepvries bewaard en ontdooit als ik zover ben. Net zoals bij koeien enz. :D

18. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Ricmar, geweldig dat plaatje:D:D Kind 1 lag ook helemaal in een deuk!

Dames, leuk dat jullie mijn "dagboek" leuk vinden, :) van de complimenten.

Iedereen is geloof ik een beetje aan het keuvelen op de zaterdag, lekker he.

Heb alles weer bijgelezen en er komt een spannende tijd aan voor de wachters en de klussers:D
    We gaan er voor dames!!!

Nu ga ik even soep, kippenpoten, bami en jachtschotel brengen bij een vrouwtje van 80 jaar.
    Vorig jaar in april heeft ze haar zoon verloren van 40 jaar (hartaanval) en haar man dat jaar ervoor weg gebracht door kanker. Voor de rest heeft ze helemaal niemand meer en ze zit er echt helemaal doorheen. Ze woont nog zelfstandig in eengezinswoning en dat gaat nog. Tja, ik kook toch altijd voor een heel weeshuis en dan vries ik het eten voor haar in. Dan hoeft ze niet te koken.
    Ik mag het niet zeggen maar soms hoop ik dat het voor haar maar snel over mag zijn. Ze heeft echt geen leven meer, enkel pijn en verdriet:(. Ik ben er sowieso op woensdag -en zaterdagochtend voor de boodschappen, gezelligheid en administratie maar dat zet geen zoden aan de dijk. Helaas kan ik niet vaker i.v.m. eigen gezin.
    As woensdag komt maatschappelijk werk die ik ingeschakeld heb want dit is ook niks.

Dag meiden en tot straks. Heb vanavond niets op het programma staan maar er is hier weer het e.e.a. gebeurt hoor met hond en kinderen:D
    Zal ik vanavond ff oppennen of morgenochtend:( Geen idee nog.

19. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Xon, is dat eigenlijk mogelijk bij jou?
    Kwakkie in de vriezer en dan ontdooien wanneer het jou uitkomt of werkt dat niet zo?

20. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    @ Alice: goed bezig!! Wat super dat je zo goed voor de medemens zorgt! Zo zouden er meer op deze aardkloot moeten zijn..

Als Xon dat zou willen dan zou ze naar een kliniek moeten waar ze dit doen. Je kunt, volgens mij, altijd een eigen donor aanbrengen waarvan je het kwakkie invriest. Voordeel: je kunt het laten ontdooien als het jou uitkomt en het wordt door middel van IUI ingebracht (hoger in baarmoeder), nadelen: hier zijn kosten aan verbonden, je kunt niet alle dagen terecht en je hebt maar 1 kans per maand. Daarnaast is vers sperma altijd beter dan ontdooit sperma. Dus.... Ik zou het wel weten ;)

Share This Page