Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Test was negatief ;)
    Ook nog geen tekenen dat ik ongi word. Maar er kan een paar dagen inzitten, heb de lengte van mijn cyclus geschat, nooit echt bijgehouden hoe lang die duurt.

Guapetona: Veel succes met je onderzoek, kan me goed voorstellen dat je bezorgd bent. Ik duim voor een goede uitslag!
    Wat knap van je zoontje dat hij al 3 keer op de wc geplast heeft!

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

lekker gekletst hier gisteravond zeg.....ik heb een feeszzie gehad ook altijdleuk, ik was de bob dus geen kater ...gelukkig...

@sayen..shit meid...maar geen bloed geeft moed

@guapetona..succes met onderzoek en idd zoals de meiden al hebben gezegd, als ze echt wat hadden gezien dan was je gelijk wel doorgestuurd, is wel fijn dat je ook mammo moet doen dan weet je zeker... jammer dat ze mammo zo laat doen en dit niet op eerdere leeftijd al doen, ik check ook regelamtig...je weet nooit

@alice..kom maar op met je dag uit leven van alice.....

en een forum...ja:cool: is wel eens lastig....je stort er je hart uit, je frustaties, je vreugde en kan voor een ander confronterend zijn, frusterend, boos en verdrietig maar gelukkig ook blij zijn.....ieder zijn verhaal ,emotie die erop los gelaten wordt, gelukkig kunnen we elkaar dat dan ook vertellen hier....

en zoals sylissa al zei: ik begrijp je frustraties wel hoor, jij en andere die met donoren of dergelijke te maken hebben, heben ook maar 1 kans in de maand om raak te schieten.
    Maarja, je ziet het zelfs met man wil het maar niet lukken en als je dan je ei hebt en je man heeft geen zin, moe weet ik het wat dan is dat ook heel frustrerend. Dat vind ik tenminste wel.

@sylis hoe laat moet je naar zhuis toe voor de uitslag......ik vind spannend

fijne dag allemaal

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Guapetona, natuurlijk vind ik het fijn om jouw verhaal te lezen, dat zou bijna betekenen dat het zaad pas na 7 dagen jouw eicel heeft bevrucht.
    Klinkt goed!
    Mijn gevoel zegt deze keer gewoon, nee! Aan de andere kant zei mijn gevoel eerder 'het zou best eens kunnen' en dan was het ook niet zo!
    Het komt er eigenlijk, voor de verandering, weer eens op neer, dat ik gewoon moet afwachten.
    Wie heeft er nog lekkere, kleffe van de chocola druipende chocoladetaart??? En zit samen op het wachtbankje? (of hoeft nog niet te wachten, ook goed hoor;) )

En Guapetona, wat goed dat ie op de wc heeft geplast.
    Ik weet nog dat het zoontje van mijn ex, ook voor het eerst op de wc had geplast.
    Zijn eigen moeder vond het niet zo nodig, en deed voor de makkelijkheid gewoon nog een luier aan toen hij al bijna 4 was!!!
    Ik ben toen heel hard aan de slag gegaan(1 keer in de 2 weken als hij bij ons was, haha), en binnen no time plaste hij op de wc en was hij 's nachts zindelijk!
    Ik was zo trots op hem!

He jammer Sayen!!
    Maar goed, nog steeds geen voortekenen, en een positief stemmetje in je hoofd.
    Good luck, girl!!!
    Hou ons op de hoogte!

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jammer sayen, maarja zoals altijd gezegd wordt hier, geen bloed, geeft moed. Dussss.... toch nog ff op de wachtbank. S6.

Almika ik moet morgen om 10u naar de gyn. ik weet nog niet wat ie gaat doen, ik hoop ff met echo kijken en bloedonderzoek ofzo.
    Ff afwachten dus.

Als ik morgen geweest ben doe ik wel ff update.

Verder allemaal een fijne zondag en tot laterssss, knuffff sillysa

5. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hé meiden,

Gisteravond lekker uit eten geweest dus ik moest vanmorgen eerst weer bij lezen..

@ Guapetona: Wat vervelend! Ik begrijp best dat je je zorgen maakt, dat zou ik ook doen! Maar wat al eerder hier is gezegd, als ze het niet vertrouwen dan word je gelijk al geholpen. Vriendin van mij ging vorige week met een bobbeltje in haar hals naar de huisarts en is nu al geopereerd. 34 en lymfeklierkanker.. Tsja, dan schieten de woorden je te kort...

@ Sillysa: heel veel sterkte bij de gyn morgen!

@ Xon: gezellig op het wachtbankje!! Hopelijk blijven we heerlijk lang op het bakje, in de zon zitten! :D

@ Sayen: Blijf moed houden! Mijn duimen draaien door!!

Fijne dag allemaal!!

Liefs,
    Pimmetje

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Hoe gaat het ermee?

@Guapetona: Ik hoop dat je een geruststellende uitslag krijgt. Kan me voorstellen dat je toch ongerust bent. Ik had ook 'n cyste (tumor noemden ze het op een gegeven moment) in mijn linkerborst. Die was erg groot geworden en is toen verwijderd toen ik 21 was. Maar godzijdank was het geen kwaadaardige. Heb toen in spanning op de uitslag gewacht (na het verwijderd was) omdat mijn moeder aan baarmoederhalskanker overleden is toen ik 9 was. Heel wat anders, maar ze vonden het toch risicovol daarom. Een paar jaar geleden weer 'n cyste in dezelfde borst gehad maar toen mammo's gehad en ze zeiden dat sommige vrouwen nou eenmaal iets met hun klieren hebben waardoor er cystes kunnen ontstaan die verder niet ernstig zijn. Dus toen niets verder gebeurd en geen ingrepen of wat dan ook. En inderdaad wat er hier al gezegd wordt: als ze vermoeden dat het ernstig is dan ondernemen ze meestal direct actie hoor.

@Alice: Wat goed zeg Rechten! Wow. Dat heb ik ook een jaartje gedaan ooit. Van huis uit altijd gezegd dat ik Rechten zou studeren en vind 't nog steeds interessant. Maar heb intussen nog wel meer studiewensen op m'n 'oude dag' hihi. Heb nog een jaartje Culture Antropologie gedaan. En nog 'n paar andere opleidingen begonnen, nooit iets afgemaakt vroeger... Trouwens Psychologie heb ik ook altijd gewild maar toen mocht dat niet als je geen wiskunde in je pakket had (is nu veranderd). Dat heeft me zo afgeschrikt dat ik 't niet meer gekozen heb maar de liefde ervoor is nooit weggegaan. Hopelijk doe ik jou na en begin ik later ooit nog aan 'n studie (Psychologie) naast mijn gezinsleven met minstens 1 kind;). Dat je 't doet zeg. Vind ik echt bewonderenswaardig van je naast zo'n druk gezinsleven.

@Sayen: Nog niet positief getest dus? Maar het kan dus nog begrijp ik? We hopen met je mee. Wie weet heeft je stemmetje gelijk, we houden het in de gaten.

@Syllisa: Morgen maar horen wat er dan aan de hand is qua veranderingen van je lichaam enzo. Ben ook wel benieuwd en kom je update morgen lezen.

@Iedereen: Heb een andere donor gevonden. Moet wel erbij zeggen dat ik er geen gevoel bij heb. Ben meestal wel iemand die ook op gevoel afgaat. Hij lijkt degelijk en heeft alle onderzoeken gehad en ook overlegd. Hij was ook heel geduldig en heeft contact gehouden terwijl ik nog met de vorige donor bezig was. Maarja bij de vorige voelde het goed en is 't uiteindelijk niet goed gelopen dus ik moet maar niet zo op mn gevoel afgaan. Had geen vervelend gevoel bij 'm ofzo. Alleen dat ik gewoon 'niets' voelde. Ook niet iets van 'met hem gaat het lukken'. Gewoon niets. Ben heel erg misschien maar ik keek naar zijn neus enzo hihi. Keek naar zijn trekken bedoel ik. Zo van 'komt hier 'n mooi kindje van'? Ja héél erg ja, ik weet het. Want dan lijkt het of ik aan 't 'shoppen' ben. Maar ach. Normaal gesproken speelt er ook heel veel onbewust mee bij een partnerkeuze. Dat je meer voelt dan je je bewust bent en instinctief de partner kiest die 'natuurlijk' bij je past. Daar geloof ik wel in en is ook wel 't één en ander over geschreven en beweerd. Degenen die nu bammen of met donor werken, slaan dat onbewuste 'oernatuurlijk' eigenlijk over. Of misschien ook wel niet...onbewust... (hihi diep hè?)

Lag ik vanochtend nog in bed tegen 'n uur of 9.30u, krijg ik 'n sms binnen. Is het de 'oude' donor die zegt dat hij nu wel zou kunnen en of ik ook kan. Huh?!!! Eh nééé:$ ik kan niet en is ook niet mijn vruchtbare dag en wtf?!. Vond 't wel raar. Maar heb beleefd geantwoord Pff. Maarja nu heb ik met de nieuwe donor afgesproken woensdag te insemineren. Begin vandaag met ovutesten. Voor het eerst. Heb ik hem allemaal uitgelegd. Toch raar allemaal hoor. En pfff ik heb net als Xon soms ook de angst en twijfel of dit wel gaat lukken. Heb weer allerlei verhalen opgezocht op het internet. De succesverhalen proberen te vinden. Het kán wel.

De ovutesten ken ik nog niet maar ik lees verschillende reacties hier over die testen. Ook op internet; bij sommigen werkt het en bij sommigen niet. Nouja ik zie wel.

Ben trouwens blij dat iedereen haar hart kan luchten hier; wat het dan ook is. Snap de dames met 'n partner ook hoor, jullie zijn niet minder onzeker. Dus blijf gewoon opschrijven wat je voelt. Wat Xon daarop zegt mag gelukkig ook gezegd worden. Maar ik snap beide kanten. Wij (bammers en diegenen die met donor werken) hebben meestal maar 1 dag en 1 kans. Daar kan je onzeker van worden. Maar als je 'n partner hebt is het misschien juist wel frustrerend dat je denkt te moeten en het om welke reden dan ook, niet lukt terwijl het binnen handbereik lijkt. Dan voelt het toch als een gemiste kans denk ik. Nouja ben blij met ons clubje en dat we elkaar alles kunnen zeggen.

Fijne zondag mensen.

Liefs

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen ik herken dat gevoel van keuren wel...
    Immers je wilt toch wel dat er iets moois uit komt.
    Ik heb dan ok nog dat ik raakvlakken wil zoeken die ik bij mijn mannetje weer vind en niet geheel onbelangrijk hij moet er ook een klik mee hebben.
    Het is immers al lastig genoeg.
    Wat raar dat de oude donor nu weer contact zoekt..
    Ik wens je veel succes met de nieuwe donor, ik ga vanaf ca donderdag weer ovutesten gebruiken.

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahahaha, grappig Maureen!
    Natuurlijk check je je donor op dat soort dingen.
    Wel goed dat je nu een nieuwe hebt, en ook zo snel.
    Je hebt contact gehouden met deze, maar waar had je deze vandaan dan?
    En hij had al testen e.d.? En zo ja, heb je die gezien? (hoor vaak van andere bammers dat er wordt gezegd dat ze aanwezig zijn, maar aaaaaah jammer zeg, liggen ze nog op de keukentafel, wat stom vergeten!)
    En ach, een mooi kindje..., het is ook voor de helft van jou, dus als je tevreden bent met jezelf kan het zo erg niet zijn toch?? hahaha Maar ik begrijp het heel goed.
    Mijn donor is niet lelijk, niet knap, en heeft wel wat leuke dingen maar zeker ook wat minder leuke, eigenlijk net een gewoon mens hahahaha.
    Maar ik zou er niet aan moeten denken een relatie met hem te moeten hebben, dus datgene waar jij het over hebt, dat natuurlijke instinct wat komt kijken bij een partner, dat geldt gewoon niet bij deze keuze.
    Ik zou er wel heel veel moeite mee hebben, als hij onverzorgd en vies zou zijn, of écht heel afstotelijk.
    Wel raar dat die eerste donor opeens gaat smsen dat ie nu wel even tijd heeft.
    Had je het wel tegen hem gezegd dat je nu een andere donor hebt?

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

#1869 Maureen, 13 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2011
    Haha okay dus ik ben niet de enige die erop let. En ik verwacht wel 'n mooi kindje te krijgen. Al zegt dit eigenlijk niets...toch bekijk je de donor hihi. (Ik krijg een mooi gemixt kindje trouwens, ben zelf een donkere mix; Heb zelf de chocoladebruine kleur van mijn vader zeg maar. Ff ter verduidelijking haha. Had nog meer info maar heb ik net verwijderd want vind 't toch niet leuk als ik te expliciet alles hier opschrijf. ben toch altijd gesteld op discretie en 't is 'n kleine wereld. Niet "iedereen" hoeft te vermoeden dat ik hiermee bezig ben)

Nee ik zou er ook absoluut geen relatie mee willen hebben haha hell no. Maar bedoelde dat normaal gesproken er bij 'n relatiekeuze onbewust (schijnen sommige theorieën te geloven) meespeelt dat je op onbewuste vlak kiest voor 'n partner wiens genenpakket bij jou past. Daar denken we niet aan maar is soort van overgebleven ("dierlijke") oerinstinct haha. Nouja en nu wij dus gewoon bewust kiezen voor welke donor beschikbaar is enzo, vraag ik me af of dit nog meespeelt of dat we dat omzeilen. Snap je 't nog?

Nou die 'oude' donor had zelf aangegeven dat ik maar iemand anders moest zoeken, voor mijn gemoedsrust, die beter beschikbaar is. Heb toen gemaild dat ik het erg jammer vind dat het zo moest lopen maar dat hij dan wel gelijk heeft en bedankt dat hij me niet nog meer tijd laat verliezen (dat gaf hij namelijk zelf ook als reden op). Heb toen niet gezegd dat ik al contact had met een donor. Dus dat wist hij niet nee. Die heb ik gister ook pas gezien. En hem heb ik ook via internet. Eigenlijk ongeveer tegelijkertijd hen gevonden en toen over en weer mee gemaild.) Beiden heb ik dus via internet gevonden. Maar wel een andere site. Eén via 'verlangennaareenkind.nl' en ander via 'stilverlangen.nl'. En ja hij had het bewijs van onderzoeken bij zich. Kwaliteit van sperma ook onderzocht op motiliteit en fertiliteit en dat was 'n onderzoek van een jaar geleden, maarja.

Ga straks maar ovutest doen. Kijken of ik er wel wat aan heb. Hoop dat 't allemaal snel raak is want dit gedoe met donors, afspreken en de inseminatie zelf en die teleurstellingen lijkt me elke keer vervelender te worden. Petje af voor jullie die al langer bezig zijn. Maarja alles voor de kinderwens hè.

Liefs

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen, je hebt een pbtje!

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Best rustig hier voor ons normale doen. Hebben jullie ook zo'n lekker rustige zondag? Allemaal aan het chillen? Of toch druk met familie enzo?

Ik bedacht me dat ik lekker niet naar buiten hoef en dus in mn huiskloffie op de bank kan hangen. (Volg 'n avond/deeltijdopleiding waarvoor ik eigenlijk wel iets moet lezen en maken maar ik spijbel). En dat vond ik eigenlijk wel een lekker besluit. Totdat ik me daar toch een trek krijg in chocola :$. En wel Rittersport melkchocolade met hele hazelnoten. O wat lekker!! Dus nu ben ik al 'n tijdje aan 't afwegen: of lekker niet naar buiten en binnen hangen, of toch ff snel trui en spijkerbroek aantrekken, sneakers aan (geen hakken vandaag) muts op, jas aan en op de fiets naar de supermarkt... En ben bang dat de Rittersport wint hoor. :cool:

Dus ik ga denk ik toch maar even wat lekkers halen. Heb ook niets anders zoets in huis. Ja ik kan brood met vruchtenhagel eten bij wijze van...Maar nee de chocola roept.

Tot straks weer dames. En geniet van de zondag.

Liefs

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, fijn dat je een nieuw donor hebt, hopelijk nu snel succes!!

hier heerlijk lange wandeling gemaakt, nu best wel moe! zo soepje maken en nijn straks weer rond laten lopen. nu ff geen zin om hem te corrigeren bij knagen aan vloerkleed dus maar even in de ren.

13. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    :$:$ Niet zo snel.... kan het niet bijhouden:D:D

Hallo lieve schatten, daar ben ik weer.
    Eventjes bijgelezen en nogmaals, namen zijn niet mijn sterkste kant... Hier noem ik de kinderen ook niet bij hun naam, maar "he kind 1, ga eens kijken waar kind 3 is" :cool: ;)

Vrouw 1: Sterkte met de mammografie, een onzekere enge tijd. Hopelijk zit er niets achter

Bammers: Ik kan me goed voorstellen hoe het over kan komen wat betreft klussen, terwijl jullie eigenlijk die "luxe" niet hebben. Daarentegen je eigen suf ketsen en dan nog niet raak geschoten, kan ook weer frustrerend zijn;)
    Laten we afspreken dat we met zijn allen over 9 maanden willen werpen dus deze keer een hele roze maand!!!

Vrouw 2: jammer van de zwtest, geen bloed geeft nog moed en ik hoop het van harte voor je;)

Syl: veel succes morgen bij de gyn.

Aan de wachters, zodra ik ook kan plaatsnemen, neem ik kussens mee voor onze derriére;)

14. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Een dag uit het leven van Alice

Gisteren was een drukke dag. Ouwetje helpen, boodschapjes gedaan voor haar, wat gestofzuigd etc. Eind van de ochtend stapte ik in mijn boodschappenauto om naar huis te gaan met op de achterbank een 3-tal tassen vol met eten en drinken.
    In de veronderstelling dat iedereen nog op zijn nest lag (pubers) behalve mijn manneke en hond, kwam ik dus muisstil via de garage binnen. Ik open de deur naar het huis en het leek wel een kroeg:$
    Alsof je haren naar achteren geblazen werden door het lawaai.
    Kind 1, 2, 3, 4 en nog 5 andere "vreemde" kindjes, manneke en hond zaten in de woonkamer.
    Al sjouwend met zware tassen werd ik begroet door hond die de tassen inspecteerde alsof hij inspector clouseau was:D
    Nadat de tassen goed bevonden waren, zette ik de tassen in de keuken waarna ik uit alle hoeken mijn naam hoorde en het was geen echoooo.
    Alle kindjes wilden wat van me weten, mag ik koek, mag kind 8 blijven slapen, mag ik vanavond uit, mag ik bij kind 6 slapen etc etc. O ja en hond die met de riem in zijn bek kwam aanlopen:cool:
    Pffffffff
    Ze hadden allemaal eieren gebakken en tosti's gemaakt als ontbijt.
    Mijn aanrecht lag zo vol dat ik geen eens een korrel hagelslag kwijt kon:$
    En manlief, die was een vechtspelletje aan het doen:(
    Ik zei: "leg die laptop weg anders heb je zometeen een "real-life" vechtspel". En tegen de kids:"opruimen die handel anders legt het binnen 5 minuten in je bed". Ik ging de hond uitlaten en de mannen gingen opruimen, ook de boodschappen;)
    Uiteindelijk bleven de vreemde kindjes slapen want dat vonden ze wel gezellig en tja ik ook:)
    Kortom, ik had 9 kinderen op zolder leggen. 's Avonds na de film allemaal naar bed gebracht en manlief zorgde ervoor dat het lekker rook op zolder. Hierna gingen de kindjes aan de gang (bruine bonen met gebakken ui):D. Hond wilde ook even boven komen om kusjes te geven maar die kon de stank niet verdragen en ging piepend weer snel naar beneden:D:D
    Kindjes en manlief kregen de slappe lach en ik volgde de hond snel naar beneden om weer te kunnen ademen;)

Wordt vervolgd

15. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Vervolg (moest even kind 4 voorlezen voor het slapen gaan)

Rond 01.00u hoorden wij de kindjes nog smoezen. Man en ik kregen een geniaal idee!
    We gingen een laken halen en deze knipten wij in 2-en. Met het laken over ons hoofd en een zaklamp om onder onze kin te schijnen slopen wij hééééél zachtjes de zoldertrap op. De kids hadden nog steeds niets in de gaten en smoesten heel zachtjes.
    Toen wij boven aankwamen op de stikdonkere zolder, deden wij onze zaklampen aan en riepen whahaha en boehoeoe.
    De kinderen schoten overeind en schreeuwden de hele dijk bij elkaar!!! GEWELDIG:D:D:D
    De 3 oudsten van bijna 19 schreeuwden het hardst hahahaha.

De volgende ochtend vroeg opgestaan om te kunnen douchen, oven aangezet en hééééél veel broodjes gebakken en 30 eieren geklutst.
    Na het ontbijt zijn de kinderen hun rommel gaan opruimen en kind 5 t/m 9 moesten naar huis, maar hadden weinig zin om naar huis te gaan.
    De eigen kinderen gingen aan hun huiswerk en hond en ik gingen aan de wandel. Ik had hem van te voren gewaarschuwd dat als ie vandaag weer streken had, dan had ik die ook:x
    Ik had hond weer los gedaan en zowaar luisterde hij goed. Zodra hij iets wilde ondernemen, dreigde ik met het asiel. En ik zweer jullie, het leek alsof hij wist waar ik het over had want prompt liep ie weer bij me:D:D
    Na de wandeling een lekker bakkie koffie en vechten tegen die behoefte aan een lekkere peuk...
    Met hond de tuin in gegaan en hij heeft goed geholpen. Jammer dat hij behalve onkruid ook de plantjes eruit rukt;)

Vanavond niet gekookt maar de chinees laten komen en toen kwam het..... ik wilde roken!!!!
    Ik kon me niet meer beheersen en al stressend stapte ik in mijn toetoet en reed naar het benzinestation.
    Ik moest even wachten voordat ik de peuken kon kopen maar man man man wat was die klant voor mij tráááág.
    Eíndelijk was ik aan beurt ( 2 min.later) en toen ik weer in de auto zat, maakte ik snel het pakje open, haalde een sigaret eruit, pakte mijn aansteker en ja hoor..... aansteker leeg:$:$:$
    Het is niet te geloven hahahaha. Toen weer terug naar binnen om aansteker te kopen;)
    En nu, nu zit ik op de bank met een peuk en een schuldgevoel. Maar ik geniet. Ik geniet van de lekkere luchten van kind 3 en 4 die naar hun vriendinnetje zijn gegaan, ik geniet van een zooitje gelpotjes op de tafel die daar geloof ik niet horen, ik geniet van hond die op mijn voeten leg en snurkt. Ik geniet van kind 4 die ik hoor lezen en kind 1 die voor mij thee aan het zetten is. Ik geniet van mijn manneke die naast mij aan het schieten is op zijn laptop:cool:
    Ja dames, ik geniet want gisteren was ik bij een vrouwke die iedereen waar ze van hield heeft verloren. Een vrouwke alleen en echt alleen.
    Dan kan ik soms schelden op de klerezooi van de kinderen of op de hond als hij het moerasmonster aan het spelen is maar ik ben er ook weer dankbaar voor. Dankbaar dat ik mensen en dieren om me heen heb waar ik veel van houd en zij van mij.

Morgen maar weer proberen om te stoppen met roken:p

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zo daar was ik weer na een dagje weggeweest te zijn. Na thuiskomst gelijk gaan koken, badderen met mijn zoontje, Boer zoekt vrouw kijken en nu zijn jullie allemaal aan de beurt (na eerst weer alles doorgelezen te hebben).
    @Maureen: goed dat je al met je nieuwe donor 'aan de slag' gaat. Dat is wel snel gegaan, zeg. Kan me voorstellen dat je een donor toch indirect 'keurt'. Per slot van rekening krijg je toch een kindje van hem en is dus ook voor de helft van hem. Toen ik zelf in mijn kennissen-kring voor een donor aan het kijken was, heb ik daar ook op gelet, maar ook vooral op het karakter van zo'n persoon gelet. Ik vroeg me dan af: gun ik mijn kind hem als vader. En kan een kind later trots zijn dat hij zijn vader is.
    Als je daar bevestigend op kan antwoorden, dan is het toch goed.
    @Xon: hoe is het met jouw donor afgelopen. Het laatste bericht was dat hij niet gereageerd had op jouw sms? Is er inmiddels al weer contact? Bedankt even voor je uitleg over de clomid. Ik zie dat middel zo vaak voorbij komen, maar wist niet dat je het maar voor een paar dagen hoefde te slikken (wat overigens wel logisch is natuurlijk). Jij moest toch morgen ook weer naar de gyn, toch? Zo ja, dan veel succes, meid!
    @Justme: en is je konijn al zindelijk? Ik wou dat ik dat had. Ik heb een konijn en een cavia in de ren zitten buiten. Het konijn heeft een vast hoekje, maar de cavia doet het door het hele hok, zodat ik steeds alles moet verschonen.
    @Syllisa: succes bij de gyn morgen. Altijd weer spannend, maar het is voor het goede doel.
    @Sayen: nog even hoop houden en over twee dagen nog maar een keer een testje wagen. Je bent ook niet ongi geworden, dus... het kan nog alle kanten op.
    Ik had vanmorgen dan eindelijk een positieve ovu-test. Heb nu alleen maar die van het kruidvat gebruikt. Die sensi-testen werken blijkbaar niet bij mij. Geeft toch altijd weer een goed gevoel een positieve ovu-test. Toch weer een teken dat 'alles' toch goed werkt.
    Het weekend zit er al weer bijna op en het is weer voorbij gevlogen.

17. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi Alice,

Je bent inderdaad een gezegend mens! Geniet van die laatste trekken, want je kán het : stoppen!

It 's a nasty habbit to kick, but: YES YOU CAN!

en voor elke dag dat je gestopt bent, leef je een uur langer en in betere gezondheid: dat gun je je kindje straks toch wel? Succes!

PS: weleens Allen Carr gelezen, of rokerslongen gezien? Is ook niet leuk, maar mij heeft het wel geholpen....

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: ik hoef niet voorgelezen te worden voor het slapen gaan, alleen jouw verslag van de dag te lezen. Dan kan ik weer naar bed gaan met een grijns op mijn gezicht :D

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nijntje is gelukkig zindelijk, maar nu het knagen aan dingen afleren, dwz dingen die niet voor het knagen zijn. das wat lastiger.... maar ja, het proberen waard!

@alice, wat weer een heerlijk verhaal meid! erg leuk om te lezen.

zo lekker naar bed, na de wandeling helemaal stuk, hoofdpijn en echt niet lekker. heel raar. ff geslapen op de bank en toen ging het wel weer. hopelijk straks lekker slapen in bedje!

20. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Heeft jou het boek Allen Carr geholpen of die rokerslongen?
    Ik wil ook stoppen met roken maar zo moeilijk, vooral omdat ik weet dat ik de 24ste een slopende dag heb bij de kaakchirurg... dan kan ik nu wel 20 sigaretten tegelijk opsteken. Snap je?
    Maar ik wil ook graag zwanger worden... de 10de ronde nu en 36 jaar en ook nog eens roken.
    Misschien gaat het zwanger worden makkelijker als ik stop met roken?

Deel Deze Pagina