Wat mij uiteindelijk het meest heeft geholpen is dat ik zwanger wilde worden! en toen ik eenmaal zwanger was kon ik zo goed ruiken, dat ik er voorgoed een afkeer voor heb ontwikkeld. Het zwanger zijn hielp dus ook, ik geef het eerlijk toe. Maar ja, ik denk wel dat stoppen helpt, en je bent verpleegster geweest, je weet vast zelf ook wel wat het voor vreselijks met je lijf en longen kan doen, en niet om je te pesten maar longkanker is wel de kutste kanker die je krijgen kan, het meest pijnlijk, je stikt gewoon langzaam.... sorry hoor, maar als het je helpt....
Je hebt gelijk. Steeds excuses vinden dat het mij niet zal overkomen enzo terwijl ik ze heb zien sterven aan longkanker. Pakje gaat de deur uit, asbak weer weg en op naar een gezond ei die bevrucht kan worden. Thanx voor je woorden
Maureen: Fijn dat je een nieuwe donor hebt! Logisch toch dat je hem keurt? Je wilt geen kind van iemand die je totaal niet aanspreekt. Alice: Gezellige boel bij jullie zo te lezen Succes met stoppen met roken! Sneeuwmees: Fijn dat je een positieve ovu test hebt! Hier nog niks nieuws, dus ook geen slecht nieuws Fijne dag allemaal!
Ja we hadden al een tijdje contact via de mail voor we elkaar ontmoetten. Dus ook toen ik voor de andere donor koos. Weet je wat het is, het blijft toch een vreemde constructie om het via deze weg te doen. Vind ik. Ik sta er helemaal achter hoor want het heeft ook jaren geduurd voor ik zo ver was als ik nu ben (helaas) dus het is doordacht. Maar ondanks dat blijft het een tja vreemde situatie. Je wil naast t basale van iemands uiterlijk ook iemands karaktereigenschappen kennen. Dat is natuurlijk ook zo. Het is alleen zo dat ik dan afga op wat ze zeggen en laten zien. Het is niet zoals in een relatie waar je achter iemands eigenschappen en gewoontes komt. Maar dat is ook niet de insteek. Ik zal nooit zo op de hoogte zijn als in een relatie waar je met iemand veel tijd doorbrengt. Als ik daarop moet wachten; tot ik een donor echt leer kennen, kan ik net zo goed wachten op een relatie. Daar ken je iemand ook niet meteen maar pas na een tijdje. Zoals ik in het begin hier op het forum meldde: ik geloof nog steeds in ware liefde en dat ik mijn man nog tegenkom maar ik heb het krijgen van een kind en het vinden van mijn liefde gewoon losgekoppeld. Gewoon omdat ik die man misschien pas over 2 jaar tegen kan komen. Misschien ook morgen hoor hihi. Maar je weet het niet en volgend jaar ben ik al 40. Dus bij het kiezen van een donor zal je inderdaad niet alles weten. Ik selecteer enigszins op de eigenschappen die ze laten zien of waar ze over vertellen (uit zichzelf of desgevraagd). Niemand gaat zich slecht voordoen en zn nare eigenschappen vertellen. Dat is wel een risico inderdaad. Nou ja ik heb niet veel eisen. Ik zal het kind opvoeden dus hoop veel van mezelf en mijn opvoedwaarden en normen bij te brengen. Maar ik heb bijvoorbeeld als eis wel gehad dat mijn donor een hoger opgeleid iemand is. Een vriendin van mij vond dat best raar en zei dat heb je toch ook niet als eis als je iemand leert kennen. Maar om eerlijk te zijn heb ik dat best wel(qua partner bedoel ik). Tuurlijk kan ik iemand tegenkomen die echt leuk is en niet hoger opgeleid. Meestal kom je toch in je eigen wereldje mensen tegen. En als je dan toch een donor uit mag kiezen, waarom niet die eis al vooraf stellen(ook qua genen). Dat heb ik dus gedaan. Waarmee ik verder niet wil beweren dat een bouwvakker bijvoorbeeld geen goede papa is. Maar gewoon, ik wil iemand van mijn eigen niveau. Dus dat is een selectiecriterium geweest. Verder natuurlijk gezondheid. Ik wou ook graag iemand die minstens even lang is als ik ben (hihi) al heb ik dat niet als eis erbij gezet hoor maar wel op geselecteerd hihi. En nouja ik heb n kleurtje dus iemand die geen afkeur heeft van allochtonen of vreemdelingen (wat een woord haha; ben hier geboren en getogen) is wel mooi meegenomen. Dus heb ik dit direct vermeld om verassingen te voorkomen. Verder lette ik (onbewust) op de communicatie. Bij de ontmoeting let ik dan op hoe het voelt. En tja dus stiekem echt ook wel op hoe iemand er uitziet (vooraf al foto verstuurd over en weer). Dit is overigens niet hetzelfde als op iemand vallen. Ik keek gewoon naar of iemand er normaal uitziet en 'normale trekken' heeft. Nouja ik hoop dat het lukt en snel raak is. Wil niet steeds weer teleurstellingen elke maand. Ik ontmoet hem weer overmorgen. Heb er vreemd genoeg geen enkel gevoel bij of zelfs geen zin erin Vreemd...hoop dat ik goed zit. @Sayen: Nog geen tekenen dus? Maar je zei in een vorige post dat je de dagen van je cyclus niet echt gevolgd hebt? Nouja wie weet. Ik hou het in de gaten hoor. We hopen op goed nieuws. @ Syllisa: Jij bent nu naar de gyn toch? Ben wel benieuwd naar wat ze zeggen. Ik lees het straks wel. Fijne (werk)dag dames
Maureen ik had ook wel dat soort eisen hoor! Weet juist gezien het feit dat het zo een aparte situatie is, wil je dat het zoveel mogelijk is zoals jij het zou willen. Als je de ware liefde tegenkomt en die is lager opgeleidt, dan kan het je vast geen bal schelen ( ik ken overigens niet heel veel stellen die qua niveau erg afwijken). Maar omdat het allemaal al anders gaat dan normaal, probeer je toch dan zoveel mogelijk in de buurt van jouw plaatje te komen, toch? Ik had het zelfs de laatste keer, mijn donor vertelde dat hij smult van lever, en vlees kan hem niet vet genoeg zijn (bah, bah bah, ik gruwel daarvan!), verder heeft hij niet zo een groot dierenhart als dat ik heb, en zelfs dan denk ik al..... dit had ik eigenlijk liever niet willen weten, hahaha. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Als je weet dat het genetisch goed zit, en dat zijn persoonlijkheid prima is, dan maken dat soort dingen natuurlijk niets uit aangezien het kindje bij mij opgroeit en dus zal opgroeien met dieren en geen lever zal eten hahahahaha! Sylissa ik ben benieuwd wat de gyn jou gaat vertellen. En Sayen, jeetje meid, morgen maar weer een testje???? Heb je helemaal geen idee hoe lang je cyclus is? Een gemiddelde duurt zo een dag of 28, welke dag zit je nu??? Pff wat een rotweer he? Moet ik vandaag weer tot laat, vanavond eindelijk de allerlaatste oudergesprekken. Kan niet wachten tot het einde van de week want dan heb ik lekker een weekje vrij!!!
Toen ik jaren geleden met de pil stopte (niet om zwanger te worden, ik had erg veel last van bijwerkingen) heb ik het even bijgehouden, om te weten wanneer ik ongeveer ongi zou worden, toen zat het steeds rond de 26 dagen. Maar dat is dus al weer een paar jaar geleden, en toen was ik net met de pil gestopt, kan dus heel goed dat het nu langer is. En we hebben nog geen maand geleden besloten om te proberen zwanger te worden, dus nog geen cyclus bij kunnen houden. Ik zit nu op dag 27, dus ik heb heel vroeg getest, omdat ik die 26 dagen van een paar jaar geleden had aangehouden. Als ik het morgen nog niet ben dan test ik misschien nog een keer. Of als ik nog langer kan wachten een paar dagen later. Maar of dat lukt weet ik niet
Hallo allemaal, zo... weer een dag uit het leven van.. "ik kon geen plekje meer vinden voor de hagelslag!"goed man! Hier weer een dag gewerkt en ik weet niet wat het is met maandagen: ik heb altijd het gevoel dat er op zo'n dag niets gebeurd. Maar hij zit er weer op. Morgen weer tevreden aan het werk en nog een weekje en dan lekker vakantie. Hier de hele nacht onrustig geslapen: buikpijn. Ik dus denken... daar is de ongi: vandaag slijm, veel slijm, wit,maar ook doorzichtig... hUH eisprong? dat kan niet, denk ik... Dus maar afwachten wat er komt. Wie weet zet door al dat slijm, de ongi wel door. Ik snap er niets meer van. Xon, jij zit nu in je gesprekken: veel succes. Zijn vaak lange avonden, maar als 't klaar is altijd een tevreden gevoel. Ik deze week sinds tijden niet meer iets voor school 's avonds. @alice:succes met stoppen! Elke verslaving is eigenlijk een drama. Je kunt niet zonder.. Ik probeer weer bij te blijven, dus vanavond niet te veel schrijven, want ik ben moe en ga op tijd naar bed!
op de wachtbank mogen we allemaal chocolade eten, virtueel kom je er toch lekker niet van aan vandaag lekker vroeg mijn bedje opzoeken, beetje ziekjes maar lang niet genoeg om thuis te blijven. ff kalm aan en dan komt alles goed mijn monster zo weer los laten lopen, heb geloof ik alles nu aan de kant waar hij niet aan mag knagen, maar hij vindt vast wel weer wat
Beterschap Justme! Dan zal ik hier even een lekkere chocolade taart neerzetten Bekijk bijlage 130174 Eet smakelijk
O Sayen wat doe je?!!! O ik wil , ik wil! Nee ik ga niet meer ernaar kijken hoor want dat is te pijnlijk. Dat moet je niet alleen zien, dat moet je proeven Beterschap Justme.
Hoi Dames, Nou vanmorgen naar de gyn. geweest, die had goede moed dat ik zwanger was, bloedgeprikt, hij belde me vanmiddag terug, en zei" ik hoopte zo je goed nieuws te brengen maar helaas, je klachten komen niet van een zwangerschap". Tja dat had ik zelf eigenlijk ook al bedacht, maar omdat ik sinds 2 maanden maar 1 dag bloed kan er iets anders aan de hand zijn. De 3e dag van mijn volgende cyclus moet ik weer bloed laten prikken en gaat ie kijken of mijn hormonen op hol zijn geslagen of zoals ik al eerder had geschreven, misschien net als mijn moeder op deze leeftijd al in de overgang ben. PPffff ik hoop echt van niet. Maar hij gaat iig. uitzoeken wat er met me aan de hand is. Weer afwachten dus, zoals gewoonlijk. Ik weet niet of iemand vanaaf hart van ned. heeft gezien maar gewoon een vrouw van 62die deze maand gaat bevallen. Das toch ook nie normaal meer zeg!!!. Verder ben ik ziek hier, buikgriep ofzo, zit al de hele dag zowat op de pot, hoop snel over want ei is in aantocht hiero. Ik wil deze maand nie overslaan natuurlijk, want kansen worden kleiner. Tja.......... Gelukkig is mijn gyn. een hele lieve man en vind het ook heel erg voor ons, maar als moedernatuur beslist dat het zo is dan is het zo, wel erg jammer, maar eerst maar wachten volgende maand op uitgebreid bloedonderzoek. En Alice wat een verhaal toch weer zeg!! Hhahahaha, echt huishouden van Jan Steen daar hahahaha. Iedereen een lieve groet, sillysa
Pffff, heb denk net 8 chocoladeeitjes (die zijn er weer!!!! en echt virtueel waren deze niet!)op, en dan zie ik nog zo een chocoladetaart staan!!! Ik hou van chocola, maar deze heb ik net zitten eten uit pure stress en frustratie van een oudergesprek!!! Ik had een vreselijk agressieve vader, die verschirkkelijk agressief en dominant overkwam. Twee meter hoog, en bijna ook in de rondte. En dan kom ik aan met mijn 1.58 m. Stond een partij te schreeuwen tegen mij ( en tegen mijn ib-er want die had ik er vanwege het vorige oudergesprek wat ook al zo agressief verliep, even bij gevraagd). We moeten een onderzoek voor het kindje aanvragen omdat hij ondanks de enorme hoeveelheid hulp die hij al meer dan 4 jaar krijgt echt enorm laag blijft scoren. Dus wat zijn wij dan voor k * tschool dat wij er niet voor kunnen zorgen dat zijn kind beter wordt, en dat we het niet zelf afkunnen. En als jullie eens wisten hoeveel extra ondersteuning dit mannetje per dag krijgt, onvoorstelbaar. Weet bijna zeker dat er daar thuis ook flink wat mis is, maar ja, het beroerde is dat je zonder bewijs er niets aan kunt doen. Maar goed vandaar die 8 niet virtuele paaseitjes!!! Het heftige gevoel wat je aan zo een gesprek overhoudt blijft altijd nog even in je lijf zitten. Syllisa, godsamme zeg, kreeg je geen hoop toen die arts dat tegen je zei???? Balen zeker toen je de uitslag daarna hoorde, je had vast een paar uurtjes dat je dacht, wie weet???? Aangezien ik net thuis ben heb ik geen zwangere vrouw van 62 gezien, sorry maar dat vind ik ook echt kindermishandeling!!! Morgen bloed op hormonen laten prikken, of mijn eisprong goed gegaan is vorige week. Afgelopen keer net aan 12, terwijl het 20 moet zijn, ben benieuwd wat voor score ik nu ga behalen. Daar kan ik dan donderdag voor bellen. Heb alweer de hele dag een raar gevoel in mijn buik, en had vanavond bij mijn eerste oudergesprek een soort opvlieger, niet normaal, zomaar spontaan opeens een straalkachel! Ik dacht dat je alleen maar last van die Clomid kon hebben op het moment dat je het slikt, maar misschien blijf je toch een beetje last houden van bijwerkingen!
Syl, ik hoop dat de gyn en de bloeduitslagen toch wel goed zijn en dat het niet het begin van de overgang betekent! Justme, beterschap meis! Sayen, dat is ook wel een goed plaatsvervanger van het roken, die chocotaart Nog geen bloed (teken) aan de wand? goed teken misschien Xon, succes met de laatste gesprekken en binnenkort ff vrij, heerlijk. Maureen, ik snap het helemaal de gedachten over een donor. Stond daar helemaal niet bij stil omdat ik voor het eerst lees over bammers in ons topic. Persoonlijk ken ik er geen. Alom bewondering voor jou en de anderen Ricmar, hoest?
*zwaiit gedag* trsuten lees morgen bij, druk,moe,nu naar bed maar zag wel die heerlijke choctaart*smult mee* slaap lekker
Tja dames, Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken, even alles weer laten bezinken, morgen nog de uitslag van dochter en dan heb ik er denk ik wel weer ff zat van. Ben op. En ja een paar uurtjes heb ik idd. gedacht, zou het dan toch??? Maar nee, ik hoop echt dat we nog een kans krijgen. Slaap lekker lievers en tot morgen, knufff sillysa