@Niala: van harte meid. Wist niet wat ik zag en eindelijk ook weer eens leuk om een banner met een dikke buik te zien. Een voorbeeld voor ons allemaal, want in de loop van dit jaar gaat het hopelijk veel van deze banners regenen. @Maureen: succes meid. Fijn dat je donor ook vrijdag kan komen. Nou, dat geeft de burger weer moed. Is je ex-donor (weet niet hoe ik hem anders moet noemen) nu rustig en hoor je nu niets meer van hem? @Syllisa: goed nieuws van je dochter en in ieder geval al weer een pak van je hart. En een kleinzoon...!! Leuk, hoor! @Secondlife en Pimmetje: leuk weer van jullie te horen. Gewoon er weer induiken. We kletsen jullie gelijk wel weer bij. De rest wens ik allemaal sterkte in de klus/inseminatieperiode, wachtbank of wat dan ook. Ik ben eigenlijk heel druk aan het werk vanavond, maar kon het niet laten even stiekem te spieken.
@Sneeuwmees: Heb je er 'n druk avondje op zitten? Thanks! Nee ik heb niets meer van mn exdonor gehoord. Die zit volgens mij nu ook in 't buitenland maar verwacht ook niets te horen als hij terug is. En ben zeker blij dat deze donor bereid is 2x langs te komen. Alleen weet ik nu dus niet meer hoe 't zit met eisprong en die ovutesten. Maar probeer het gewoon. Slaap lekker.
Heb alle berichten weer gelezen en zal morgen even goed lezen. Wilde nog wel voordat ik ga slapen Niala feliciteren!' Niala, meid geweldig nieuws, je geeft weer hoop en moed (had ik vanavond na kraambezoek ook wel ff nodig) Geniet ervan
@Maureen: heb een lamme arm van het werk. Ga nu maar stoppen. Idd een beetje te druk geweest. Inmiddels al weer bijna 1.00 uur! Maar goed, kan met een goed gevoel naar mijn bedje gaan. Mijn man heeft nachtdienst en de kleine man lag er redelijk bijtijds in, dus heb even lekker op kunnen schieten. Maar nu lekker naar bed toe! Tot morgen allemaal!
@Secondlife: succes met je autootje! @Xon, succes met je testuitslag @Sillysa: wat fijn dat alles goed is met je dochter en kleinzoon(!!!) wat leuk zeg! proficiat! nou, dat is alweer een last minder! @Maureen: ik wil best een schaapje zijn hoor! @Alice, dank je wel!en ik wilde nog even zeggen dat ik jouw stukjes steeds met heel veel plezier lees!
Niala, wat goed!! Gefeliciteerd!!! Echt super meid, geniet er van! Spannend hoor... Hier de klusdagen net gehad. Wij gaan misschien ons huis verkopen dus daar zijn we veel mee bezig, dus dat leidt lekker af. Hoop dat ik deze maand erin slaag om er niet constant mee bezig te zijn, dat zou wel wat rust geven. Maarja, de laatste week lukt dat toch steeds niet Leuk om weer iedereens verhaaltjes te lezen! bar
@Barbeestenboel: verhuizen, wat spannend. En wie weet waar afleiding goed voor is. Toen mijn man (toen nog vriend) gingen samenwonen, was ik in gedachten daar zoveel mee bezig (en hij ook), dat we die maand klusten ook met het idee, het zal toch wel niet. Maar.... dus wel, hartstikke zwanger. Dus ik hoop dat die afleiding bij jou ook twee mooie roze streepjes tot gevolg heeft de komende weken! Succes! @Niala: jij had zeker een hele bijzondere vakantie hier. Al je familie zien en dan ook nog ontdekken dat je zwanger bent. Beter kan je vakantie niet zijn, toch? Wanneer ga je weer terug naar 'huis'?
Goedemoregn dames, Ik ben opgestaan met een heerlijke hoofdpijn, geen goed teken! Daar begint het altijd mee zo een paar dagen van tevoren. Wel was mijn temp vanochtend op dag 8 DPO 2/10 hoger dan de rest van de week, maar als ik naar de vorige maanden kijk zie ik dat op de een of andere manier ook weer terug. Eerst steiging en daarna lekker kelderen. Ik had al niet heel veel hoop maar die is nu dus nog verminderd, en waarschijnlijk na één uur (als ik het ziekenhuis heb gebeld) nog minder. Heb even een beetje dipje Gelukkig wel bijna een weekje vakantie. Heerlijk ongesteld zijn in de vakantie Syllisa (oma) wat een heerlijk idee dat het goed is en dat je gewoon een kleinzoon krijgt, hihi. Die paar dagen onder de lamp, zijn natuurlijk niet leuk, maar als dat het enige is, dan valt daar prima overheen te komen toch? Maureen wat heerlijk dat je donor twee keer wil 'komen' !! Waarom twijfel je over de ovutesten? Heb je helemaal geen positieve ovutest gehad? Nogmaals mijn advies, gebruik lekker de kv testen.
@Xon: en hoe is het nu met je? Hoe was de uitslag van het ziekenhuis? Ik las dat je jezelf ook temperatuurt. Hoe werkt dat eigenlijk precies? Hoop voor je dat je een goede uitslag hebt gehad van het ziekenhuis en dat je daardoor weer een beetje uit je dipje kan komen.
Dank jullie wel meiden!! Het is idd. een pak van m'n hart, ben helemaal happy. Nu wij nog hahaha, dan zou ik nog happyer zijn!!! Ben flink aan het uitpakken hier voor manlief, die weet ook niet wat m overkomt wwhhahaha. Hij mot toch een keer gaan raak schieten hoor. Ik hoop op een heleboel roze wolkjes volgende maand!!! Veel liefs OMA silly hahahaha!!!
@Syllisa: vraagje, welke antistof was het nu eigenlijk precies van je dochter? Succes met uitpakken en heel hard hopen en duimen dat je man raak gaat schieten. Het wordt tijd voor nog meer roze... zeker met het voorjaar in aantocht.
Hallo meiden, ik ga het even kort houden want er is een vriendinnetje over uit het buitenland waar ik zo lekker mee ga uit eten. Ik tussende middag het ziekenhuis gebeld. En in tegenstelling tot de vorige keer toen ik iets van net aan 12 van dat hormoon had tijdens mijn eisprong (terwijl het 20 had moeten zijn!!!), had ik deze keer 31!!!!!!!! Een hele goede eisprong dus, zij die (minder leuke f. verpleegkundige hahaha, who else? die ander doet zeker geen telefoongesprekken!). Tja die heb ik gevoeld idd, die eisprong. Volgende ronde dus gewoon verder met clomid 50 mg, geen verhoging nodig! Dat vind ik wel een fijn idee! Later meer over die temp methode! Je moet wat discipline hebben, maar dan werkt het ook wel goed. Maar goed later meer. Nu lekker uit eten. Liefs, Xon
Hoi Dames, Nou ik mag op rood:x. Een dag eerder dan mijn NOD. Cyclussen worden steeds korter. Succes iedereen.
Mama van zoon, ik heb je onderaan de lijst gezet. Heb namelijk geen idee wat jouw cyclus is Anders even invullen/verplaatsen als je dat lukt Balen van je duivels meid:x NOD-WACHTBANKJE: 23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind 04-03 Sillysa 37 ronde 6 - 4e kind ????? LaFemme36-ronde 4- 3e kind 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind 08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind 16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind ????? Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind IK WEET HET NIET BANKJE: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer! ZWANGER: Adora 15-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind (ZWANGER!!!)
Halloooooooo, Zo nog even snel posten voor het slapen. Hier een beetje vreemde buikpijn. Voelt al een eisprong en heb ook een weer meer afscheiding...beetje gelig...snap er niets van. Heb gisteren nog even een ovutestje gedaan voor de zekerheid maar zo wit als wat. Maar gewoon afwachten denk ik. Heb alleen geen idee wanneer mijn NOD is nu deze cyclus na de miskraam. Dus mijn banner klopt niet echt denk ik. Duurt nog wat langer voor ik kan testen. Verder lekker mijn nieuwe autootje van binnen schoon gemaakt vandaag. Hij is weer heerlijk fris. Joepie! Mag er morgen weer in rijden. @Xon, wat goed van je eisprong!!! Alleen heb je nu wel te vroeg geinsemineerd? Ja toch? Veel plezier met je etentje! @OMA Silly, wat ben ik blij dat je goed nieuws hebt gekregen zeg! Nu kun je weer lekker genieten. En een kleinzoon! Wat super zeg! @de rest, succes met wachten, klussen en genieten! Slaap lekker voor straks! Oja, nog een klein nieuwtje...mijn dochtertje van 2,5 heeft vanavond voor het eerst op het potje geplast! Was helemaal trots op haar. Zij zelf ook...zo schattig! x
Als ik het goed heb onthouden c en d, zal het morgen voor de zekerheid nog ff checken, maar het kon iig. niet veel kwaad voor de baby, wel wordt ze regelmatig getest en krijgt ze per 2 weken een echo om het in de gaten te houden en moet ze 1 keer per maand bloedprikken. Liefs sillysa
NOD-WACHTBANKJE: 23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind 24-02 Xon 37 - ronde 7 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind 04-03 Sillysa 37 ronde 6 - 4e kind ????? LaFemme36-ronde 4- 3e kind 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind 08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind 16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind IK WEET HET NIET BANKJE: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer! ZWANGER: Adora 15-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind (ZWANGER!!!) Even het lijstje aangepast. Op weer naar de volgende ronde.
Hi dames, Heb de laatste 2 pagina's gelezen. @Xon: ik denk dat ik even de tel kwijt ben maar bedoel je nu te zeggen dat je echt te vroeg hebt geïnsemineerd? Zoals je al dacht? En hoeveel te vroeg dan? I.v.m. dat zaad 2 dagen, of soms meer zelfs, kan overleven. Kan 't echt niet raak zijn deze maand? Balen dan joh. @Sneeuwmees: Tot laat nog (hard) gewerkt dus? Moest je dan de volgende ochtend ook vroeg op? Is dat werk dat je mee naar huis neemt? Of werk je vanuit huis of als zelfstandige ofzo? Nouja in ieder geval: denk aan jezelf want je zegt 'n lamme arm te krijgen. @Niala: Okay, dan ben je vanaf nu ons zwanger schaapje @Secondlife: Wat schattig je dochtertje. Ze voelde zich zeker 'heel groot' hihi. Ik had vandaag trouwens wel een duidelijke streep op de ovutest! Dacht echt dat ik dan al eerder een licht streepje had moeten hebben. Nou vandaag gelukkig wel goed. Hij moest toch even donker zijn als de teststreep? Nou dat was ie net niet. Maar wel bijna even donker. Dus morgen kijken of ie nog donkerder wordt. En anders zat ik dus goed gister en was 't mn meest vruchtbare dag voor de eisprong. Morgenavond ga ik ook nog insemineren en dan zit ik dus ook nog goed. Want je ei kan toch tot 24-48u nog bevrucht worden? Vast 24 en niet 48. Maar ik doe het wel. Slaap lekker dames. Liefs
@Xon: hartstikke goed nieuws, meid! Toch wel weer prettig, want dan weet je dat je die clomid met al die nare bijwerkingen niet voor niets hebt geslikt. Hoop dat je etentje gezellig was. Wel lekker zeker om even wat afleiding te hebben na zo'n drukke en stressvolle week. @Syllisa: bedankt voor het doorgeven van de antistoffen. Het zijn andere dan die ik heb. Maar fijn dat het geen kwaad kan en dat ze vanaf nu goed in de gaten gehouden wordt. @Secondlife: frustrerend dat je even de kluts kwijt bent qua cyclus. Hoop dat je de regelmaat snel weer terughebt. Fijn dat je alweer een ander autootje hebt en dat die zo goed bevalt. Hartstikke leuk voor je. En ik zal ook even trots doen. Mijn zoontje van 16 maanden loopt sinds vandaag ineens de halve woonkamer los door. Glim, glim. Hier geen nieuws. Zit voorlopig weer op de wachtbank. Heb er eigenlijk best een goed gevoel over deze maand! Maar goed, het is weer afwachten (en dat duurt nog lang). Heb morgen mijn jaarlijkse functioneringsgesprek. Moet nog wat voorbereiden, maar weet niet goed wat. Bij mijn leidinggevende kan het iedere kant op gaan (en vaak een richting die je niet verwacht). Lastig dus om me daarop voor te bereiden. Zal blij zijn als het morgen 5 uur is en alles achter de rug is.
maureen als je ovu test positief is dan springt je ei 24 tot 48 uur na de test. dus als je test vandaag het donkerste is dan springt je ei tussen morgen en overmorgen(ongeveer) dus dan zit je nog goed met een extra inseminatie sillya gellukig goed nieuws!! nu genieten xon je progestoron was oke?? hopelijk was je timing goed. ik duim