Wie heeft er deze week zijn eisprong gehad??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evelienj, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hoi allemaal!

Ben nu al op van de zenuwen!!
    Maandagochtend 6.00 ovutest positief!, 12.00 andere test SMILEY!!
    12.30 geklust,
    dinsdagochtend geklust, en woensdagavond geklust ( was wel een beetje het verplichte werk hoor!)

30 juni een mk gehad, na 5w3dg.

En nu pas over ong 11/12 dagen testen!?
    Wie moet er rond die tijd ook testen? En kan het ook al een paar daagjes eerder? heb wel een test in huis voor 6 dagen voor nod,
    maar ben bang dat ie niet betrouwbaar is

Groetjes

2. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Evelien,

Ook ik had afgelopen maandag een positieve ovulatietest! De eerste keer dat ik zo'n ding heb gebruikt. Vond het wel spannend en wist ook niet zeker of het zou werken, maar het heeft dus wel gewerkt! Afgelopen zondag was er nog nauwelijks iets te zien en maandagmiddag een knaltest!! Dus wij hebben ook flink geklust ma avond en di avond. Nu op het wachtbankje en hopen dat de volgende (zw)test positief is!!! Wij hebben in maart een miskraam gehad na 8 wk dus wil heeeel graag weer zwanger zijn!
    Ik duim voor je! Liefs, patti

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Heey, ik zitin dezelfde situatie..Als het goed is vandaag m'n eisprong gehad ( hopelijk laat temp t zien morgenochtend) gister en eergister positieve ovu test gehad, vandaag was t streepje duidelijk minder..

Heb 4 juli een miskraam gehad met 5w&3d dus ben allang blij dat m'n ei toch een beetje optijd gekomen is.
    NOD is nu ip 4aug maar heb nooit een lf van 14 dagen dus hoop 1augustus niet ongesteld te worde ;)
    Wij hebben zaterdag, maandag en gisteren geklust...

Hopelijk op mooie testjes over 2 weken :)
    Ik heb ook nog zo test liggen van z&k extra gevoelig 6dgn voor NOD, maar toen ik vorige maand zwanger was teste ik met. Kruidvat 2v5 en die gevoelige teste bijna hetzelfde, zal dus niet veel uitmaken denk ik...

4. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

Hai,

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. Doe niet aan testjes, maar had duidelijk bruinverlies en wat steekjes in de middag. Avond ervoor aan het klussen geweest, en zondag. Ook hier dus best spannend de komende weken.

Ik wacht gewoon tot NOD of later met testen om mezelf niet gek te maken en probeer niet al te erg op mijn lichaam te letten. Behalve als er wel heel duidelijke signalen zijn natuurlijk... ;)

Succes allemaal en duimen maar!

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Shit....schrijf hier net een heel verhaal, istie weg.
    Nou ja, nog maar een keer.
    Ik denk dat ik maandag mijn ei heb gehad. Houd mijn temperatuur bij en fertility friends geeft maandag aan. Daarnaast had ik maandag ook menstruatiekrampen... Heb ook ovu testen gebruikt, maar daar kon ik niet wijs uit worden. Had van die dipsticks. Al met al gok ik op afgelopen maandag. En nu maar geduld hebben.
    Dit is de vierde ronde....

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik zondag/maandag eisprong gehad. Volgens mij voelde ik hem (voor het eerst)! Deed zeer!!! A.s. woensdag testen mits ik geen rood heb gezien ;)

Vorige keer was mijn LF 9 dagen, woensdag zit ik op 10 DPO. Sssspannend....

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb zondagavond mijn eisprong gevoeld. Wij hebben toen ook nog hard geklust.

Alleen heb ik sinds gister bloedverlies en niet een klein beetje zoals ik had verwacht bij een innesteling.

Wij hebben op 29 april een miskraam gehad na een zwangerschap van 13w en 1 dag. 2 mei een curretage gehad en mijn eerst ongi op 23 juni. Dacht 4 juli een eisprong te hebben gehad, maar volgens mijn gyn was het mijn cyste die inklapte. Dat verklaarde volgens hem de pijn links onderin mijn buik. Ik heb nog maar 1 eierstok, omdat ik 3 jaar geleden ben geopereerd aan een slijmcyste op mijn rechter eierstok ter grootte van 12 cm doorsnee en 430gr.
    Dus ik had 13 juli een controle van de eierstok. Volgens de gyn zag hij een eicelrijping, dus had 4 juli geen eisprong gehad maar de cyste die hij 23 mei had gezien was er niet meer.
    Wij willen ondanks ons groot verlies van 29 april, graag een brusje voor mijn zoontje.

Dus de teleurstelling van nu al ongi na de eisprong is voor ons wel heel erg groot.
    Maar krijg te horen dat ik blij moet zijn dat mijn lichaam alweer bezig is met een cyclus, na de miskraam.

Nou ik kan je vertellen ik ben alles behalve blij. Eerder boos en teleurgesteld in mijn lichaam.
    Maar goed dat was de vraag niet.

8. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allmaal!

natasja: Jeetje heftig zeg een miskraam met 13 wk! Veel sterkte! Ik snap dat je alles behalve blij bent met bloedverlies. Is het niet erg snel om al ongesteld te worden? Lijkt me toch eerder een innestelingsbloeding.... Of heb je zo'n superkorte cyclus? Hoop voor je dat het gewoon een innesteling is! Kan ook behoorlijk heftige bloeding zijn bij innesteling lees ik zo. Dus wie weet! Zal voor je duimen!

De rest heel veel sterkte op het wachtbankje! Hoop dat jullie het een beetje vol kunnen houden! Ik vind het wel heel lastig om zo lang te wachten zonder te testen. De test van kruidvat 2 voor 5 euro schijnt wel heel gevoelig te zijn en kun je al eerder testen. Nu heb ik zo'n test nog in huis dus.... Afwachten maar hoe lang ik het nog volhoudt om niet te testen!!! Veel succes allemaal!

Groetjes, patti

9. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Had woensdag een pos ov test. Dus nu zullen het weer twee lange weken worden :).
    Heb voorlopig geen testen in huis (weet toch dat ik mij anders niet kan inhouden en veel te vroeg test.
    Ga proberen niet te testen tot een paar dagen na nod.
    En hopelijk allemaal mooie positieve testen over een week of twee ;).

10. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo allemaal!!

Weer een dagje verder!
    Nog 10/11 dagen?!!
    heb nu sinds een paar uurtjes af en toe een steek rechts in de
    onderbuik, zou dit een inesteling zijn? is toch veel te vroeg??

Dames houden we elkaar op de hoogte?
    Lijkt me heel leuk om elkaars uitslag te horen!
    IK kan bijna niet wachten!!

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Voor mijn zwangerschap had ik netjes een cyclus van 28 dagen.
    De kleur van het bloed is ook anders rood, meer oranje/rood dan donker rood, wat ik normaal gewend was.
    Ik weet niet meer wat ik moet denken, aan de ene kant zou het kunnen dat het een innestellingsbloeding kan zijn. Misschien is het een bloeding omdat mijn cyste nog niet was afgevloeid.

Als het wel een ongi is dan zou het inhouden dat ik weer een cyclus van 28 dagen heb, maar dat verklaard dan nog niet dat ik 8 dagen na de vaststelling van een eicelrijping al ongesteld ben geworden.

Ik heb nog steeds regelmatig pijn links onderin mijn buik. En ik heb enkelt aan de linkerkant nog een eierstok. Het is afwachten....

Voor de andere hoop ik dat ze binnenkort een positieve zw test hebben.

12. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi evelien,

Lijkt me leuk om bij te houden of het is gelukt dus mijn stem heb je!
    Ik heb sinds vandaag wat meer zeurderige buikpijn dus hooop dat het een innesteling! Maar ja, wachten duurt wel heeeee lang zo!
    Nog een week wachten tot we kunnen testen! Dat is wel balen dat het altijd zo lang duurt!!! Veel succes met wachten!
    LIefs, patti

13. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

OK, inmiddels ben ik dus ook een beetje in de war. Dacht donderdag eisprong te hebben vanwege slijm/bruin verlies, maar heb dat vrijdag, zaterdag en vandaag ook nog gehad! Nu las ik wel dat slijm verlies vaak ook pas optreedt NA de eisprong (duurt even voor het 'naar buiten komt' zeg maar), maar 4 dagen lang? Heb mijn lichaam duidelijk nog niet helemaal door in deze 3e maand na het stoppen met de pil...

Aan alle andere dames: wachten duurt idd lang, maar laat je niet gek maken/maak jezelf niet gek!

Succes iedereen!

14. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik heb donderdag een positieve test gehad.en ook flink geklust alleen het idee dat ik nu weer 2 weken moet wachten pff haha maar zal iedereen wel hebben? zie mn foto de dag erna en gister waren ze weer lichter aan worden.

15. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop morgenochtend een positieve ovu test in handen te hebben, heb wel een streepje wat steeds donkerder wordt.. Vorige maand had in mijn eisprong op dag 14, en zit nu al op dag 16... Terwijl ik wel altijd een zeer regelmatige menstruatie heb.

16. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi natasja,

Tja ik snap er ook niets van... Misschien is het het beste om een test te doen over een paar dagen? Dan heb je tenminste zekerheid!
    De kruidvat 2 voor 5 euro schijnt heel gevoelig te zijn dus als het zo is zou ik met die testen! Veel succes! Liefs patti

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hettie, wat een super positieve test!!!

18. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ja ik vond het ook echt heel positief! de foto was een dag erna en nu zijn me testen weer gewoon licht zoals in het begin dus hoop ze volgende maand niet nodig te hebben haha

19. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Hey, ik kom jullie vergezellen hier met "wachten", heb vandaag zo goed als zeker m'n eisprong gehad!!! (temp omhoog,cervixslijm veranderd,steken links in onderbuik,...) nu nog twee lange weken te gaan inderdaad dat duurt precies eeuwen!! hopelijk kan ik wachten tot 14dpo!!;)

20. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

Hoi Hoi Dames,,

10 juli heb ik een miskraam gehad helaas en 6 juli begon ik met bloeden...

21 juli moest ik weer een eisprong krijgen,,, 20 juli voelde ik al steekjes enzo aan de linker kant van me onderbuik..Ik herken altijd mijn eisprong,,Natuurlijk geklust deze dagen..!!!

Ik weet niet eens of al mijn HCG uit me lichaam is maar ik wou het gewoon proberen..

Ik ga van de week nog testen om te kijken of de test nog positief is van vorige zwangerschap..

Ik hoop het niet want dan is het volgens mij zo dat ik geen eisprong heb gehad.

Net als de vorige keer ook rond de tijd van mijn eisprong zwanger geworden..

Ik hoop dat het weer raak mag zijn!!

Deel Deze Pagina