Hoi meiden/dames. Tot morgen afwachten denk ik omdat hij nog iets hoger moet zijn de temperatuur? En dan krijg ik geen knallers met de action in dat geval...
Wachten met wat? Het is niet te voorspellen wanneer je eisprong komt. Je temp stijgt pas na het springen van je ei terwijl een ovulatietest positief is voor de eisprong. Je ei is nog niet gesprongen en gaat dat ook morgen niet doen. Lh hormoon schommelt en loopt niet langzaam op. Dat je nu een lichte test hebt zegt dus helemaal niks. Hij kan maar zo morgen wel knallen. Nog even blijven doortesten en tempen.
36.7 is een waarde die je vaker hebt gehad. Het is nog geen definitieve eistijging helaas. Blijven doortempen en sex hebben Hopelijk heb je snel je ei gevonden.
Ik vind 24 positief en denk wel degelijk dat je ei daarna gesprongen is. Weet dat ovu testen net zo donker moeten zijn maar met deze testen testte ik altijd zo op zijn donkerst. Even doormeten of de stijging doorzet.
Denk dat ik nog aan het ontpillen ben, dus ga eerst maar logischer wijs afwachten wanneer ik een regelmatige cyclus heb met normale dagen. Maar bedankt voor je interesse. Mijn eerste na de pil kwam na 51 dagen. Tweede afwachten nu. En kan wel half jaar tot een jaar duren die ontpillen... tja wordt ik wel wat te oud eigenlijk voor een kindje denk ik... dat is al 2x het verhaal waarom ik het af wilde lassen. Misschien maar gewoon accepteren en doorgaan. Heb mezelf aangemeld voor een studie op mbo 4. Misschien toch maar daarop concentreren.