Bij mij heerste de 5e ziekte en daar heb ik geen antistoffen voor en 'moest' ik het dus wel vertellen..
Ik moest het vertellen omdat als een kindje vijfde ziekte heeft en jij en ook krijgt je eventueel een miskraam kunt krijgen als je in het eerste trimester zit. En omdat er één vermoeden was bij een kindje bij ons moest ik gelijk bloed laten prikken. Omdat achteraf bleek dat niet de vijfde ziekte was was ik opgelucht, maar moest dus vertellen omdat ik weg moest om in zkh bloed te laten prikken. Had gelijk gebeld naar de gyn
Jeeej ik ben 7 weken En als dank mocht ik vanochtend voor het 1st naar de wc rennen. De afwasmachine op een lege maag uit ruimen was blijkbaar te veel gevraagd
Bij ons belde vorige week een moeder die hield haar peuter thuis omdat ze ook dacht dat hij de vijfde zIekte had. Niet bij stil gestaan dat het slecht is voor een zwangerschap. Nou ja, we zullen zien
Er is ook een club, voor dames die uitgerekend zijn in oktober dit jaar, misschien leuk om jullie daar ook aan te sluiten als dat je maand wordt
Hier vandaag alweer 8 weken! Gaat zo snel. Met 14.2 hebben we een pretecho staan, hopelijk kunnen ze dan het geslacht al zien! Hoe voelen jullie je?
De afgelopen week echt beroerd, door de moeheid. En werd misselijk van de moeheid, daar kwam een verkoudheid bovenop! Heerlijke combi... Nu gaat het iets beter, vandaag 7.2 weken! Nog 8 dagen tot de 1e echo!!
Hier precies het zelfde en ook de 24e mij echo. Ben alleen 1 dag minder ver (gok ik). Ik weet niet op ik eind okt of begin nov uitgerekend ben.
Ik sta voorlopig op 31 oktober.. Vandaag alweer 7 weken en 5 dagen! Zo benieuwd naar m'n eerste echo!!
Dames hoe zijn de echo's gegaan?? Heb de mijne vorige week gehad, en we hebben een mooi bewegelijk kindje gezien)!
was deze topic helemaal vergeten maar onze echo's waren super! met 8,2 wk een goede echo en met 11,2 (werd 11,6) ook weer. Een super beweeglijk kindje en heel duidelijk het hartje te horen! ben nu 29/10 uitgerekend
Hopelijk gaat met jullie ook alles goed. Ik ben inmiddels 12.4 dagen zwanger en 3 november uitgerekend Nog wel moe, misselijk ietsje minder nu. en jullie?
Mooi dat jullie ook goede echo's hebben gehad. Hier de laatste met 10.? dus dat voelt alweer heel lang geleden. Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes meer, voel zelfs maar baarmoeder niet oprekken. Vind het maar eng, ik zou zo graag bevestiging van leven willen.
Ik ben vandaag precies 5 weken 'heen'. Weet net een paar dagen dat ik zwanger ben! Heb nu alleen maar wat gevoelige borsten... Verder merk ik niet zoveel; hooguit wat opgezette buik nu.
Ik ben nu bijna 5,5 week. Ik heb pas begin juni mn eerste echo.duurt voor mijn gevoel nog heel lang.bij de eerste zwangerschap had ik de echo 1,5week eerder dus opzich valt het mee. Wel veel moe en af en vlagen van misselijkheid.